Chukkels wrote:DarkBeatz wrote:Chukkels wrote:Als je die hond ziet staan, gewoon even blijven wachten bij de kluisjes. Zo moeilijk is het niet om die hond te omzeilen. En zolang je niet meer dan 2 mee neemt, is er niks aan de hand.
Voor de mensen die nog nooit in de gelredome zijn geweest, vanaf waar zie je die honden? Want het komt ook wel raar als je bijna tegen die honden aanloopt en dan opeens terug draait, dan komen ze je zeker zoeken

Zeggen dat je wat vegeten bent ofzo. Honden die staan daar waar je de trappen naar het stadion oploopt. Als je goede ogen hebt, kun je ze zien vanaf de kluisjes

Ik denk dat jij dan een andere ingang had dan ik (ik had E geloof ik, dit jaar weer), want bij mij was het vanaf de kluisjes de hoek om dus dan kan je ze niet zien.
Op deze manier:
....|..[gelredome]
1..|...4
....|
2..3
1= ticket controle
2= kluisjes
3= fouilleren
4= honden, net voor de trap die je op gaat om het gelredome in te gaan
|= tenten ofzo
Maarja, van het fouilleren naar de honden is nog wel een stukje lopen dus dan kan je daar ondertussen wel even wachten tot ze iemand meenemen. Ik zou gewoon heel rustig en zelfverzekerd doorlopen en hopen op het beste.
Ik weet nog niet wat ik met HB dit jaar ga doen, maar als ik aan de pillen ga heb ik een andere manier bedacht om ze binnen te krijgen