Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:09 

Hardtraxx Addict

Ik zie nu dat wij ongeveer half 12 - 12u met de bus aankomen bij 't Gelredome ..
Ik ben nu eenmaal iemand die soms even geen zin heeft in risico's en daarom is mijn vraag een beetje zo van:
Als ik rond die tijd naar binnen wil .. is er dan nog steeds voortdurend (extra) controle? :$ :$ hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Ik zie nu dat wij ongeveer half 12 - 12u met de bus aankomen bij 't Gelredome ..
Ik ben nu eenmaal iemand die soms even geen zin heeft in risico's en daarom is mijn vraag een beetje zo van:
Als ik rond die tijd naar binnen wil .. is er dan nog steeds voortdurend (extra) controle? :$ :$ hihi

Het is dan veel rustiger.
Ik hoorde van vrienden dat er toen wel degelijk honden stonden en dat veel mensen eruit gepikt werden.

Maar, dat is slechts van ''horen''.
Op zo'n tijdstip zou ik zelf niks meer meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:21 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Kak! :( Meer mensen die dat zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:24 

Hardtraxxer

Ik was er vorig jaar om half 1. Toen was het erg rustig ja, we waren de enige bij het fouilleren, maar toen we langs het hondje liepen liepen er wel 3 kerels ofzo voor ons. Ze snuffelden niet aan mij gelukkig, was eigenlijk best risicovol ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Olijfboompje schreef:

Wet niet of Olijfboompje het heeft over Hardbass van vorig jaar? of over Gelredome in t algemeen..
met Qlimax kwamen wij rond half12/12uur ook pas bij de kluisjes, en toen niemand eruit gepikt zien worden en geen hondjes gezien, alleen buiten t Gelredome liep er eentje toen..maar daar hoefde je niet bang voor te zijn!

Over Hardbass van vorig jaar weet ik niks te zeggen, wij waren er al eerder toen dus..maar Qlimax ging wel gewoon goed op dat tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Als je die hond ziet staan, gewoon even blijven wachten bij de kluisjes. Zo moeilijk is het niet om die hond te omzeilen. En zolang je niet meer dan 2 mee neemt, is er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Klos schreef:
Olijfboompje schreef:

Wet niet of Olijfboompje het heeft over Hardbass van vorig jaar? of over Gelredome in t algemeen..
met Qlimax kwamen wij rond half12/12uur ook pas bij de kluisjes, en toen niemand eruit gepikt zien worden en geen hondjes gezien, alleen buiten t Gelredome liep er eentje toen..maar daar hoefde je niet bang voor te zijn!

Over Hardbass van vorig jaar weet ik niks te zeggen, wij waren er al eerder toen dus..maar Qlimax ging wel gewoon goed op dat tijdstip.

Over Hardbass vorig jaar en Qlimax dit jaar.
Beide keren bij Ingang E, dus wees wel gewaarschuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:58 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Als je die hond ziet staan, gewoon even blijven wachten bij de kluisjes. Zo moeilijk is het niet om die hond te omzeilen. En zolang je niet meer dan 2 mee neemt, is er niks aan de hand.

Voor de mensen die nog nooit in de gelredome zijn geweest, vanaf waar zie je die honden? Want het komt ook wel raar als je bijna tegen die honden aanloopt en dan opeens terug draait, dan komen ze je zeker zoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Op Qlimax stond de hond anders bij ingang Q toen wij kwamen. En er zijn heel veel mensen gewoon langs gelopen, en het hondje pakte er iemand met wiet uit (die toevallig heel erg angstig voor dat beest deed), die met de pillen liepen zo door :D

Het is idd gewoon een kwestie van een beetje opletten, dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Loop in een grote groep en er is niets aan de hand. Zodra je je zorgen gaat maken vestig je de aandacht op jezelf.

Op qlimax 2008 was het iig een nep-hond. En vorig jaar met HardBass zelf geen een gezien. Gozer die we kende wel en die had 35 pillen bij zich, kon er zo langs lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Voor de mensen die nog nooit in de gelredome zijn geweest, vanaf waar zie je die honden? Want het komt ook wel raar als je bijna tegen die honden aanloopt en dan opeens terug draait, dan komen ze je zeker zoeken :D

Zeggen dat je wat vegeten bent ofzo. Honden die staan daar waar je de trappen naar het stadion oploopt. Als je goede ogen hebt, kun je ze zien vanaf de kluisjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:06 

Donateur

Op hardbass vorig jaar liep ik ook langs 1, had toen 1 gram pep mee ook niet veel ofzo.
Pillen kon ik toch nog niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:09 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Zeggen dat je wat vegeten bent ofzo. Honden die staan daar waar je de trappen naar het stadion oploopt. Als je goede ogen hebt, kun je ze zien vanaf de kluisjes :P

Ik denk dat jij dan een andere ingang had dan ik (ik had E geloof ik, dit jaar weer), want bij mij was het vanaf de kluisjes de hoek om dus dan kan je ze niet zien.

Op deze manier:
....|..[gelredome]
1..|...4
....|
2..3

1= ticket controle
2= kluisjes
3= fouilleren
4= honden, net voor de trap die je op gaat om het gelredome in te gaan
|= tenten ofzo

Maarja, van het fouilleren naar de honden is nog wel een stukje lopen dus dan kan je daar ondertussen wel even wachten tot ze iemand meenemen. Ik zou gewoon heel rustig en zelfverzekerd doorlopen en hopen op het beste.

Ik weet nog niet wat ik met HB dit jaar ga doen, maar als ik aan de pillen ga heb ik een andere manier bedacht om ze binnen te krijgen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Op Qlimax stond de hond anders bij ingang Q toen wij kwamen. En er zijn heel veel mensen gewoon langs gelopen, en het hondje pakte er iemand met wiet uit (die toevallig heel erg angstig voor dat beest deed), die met de pillen liepen zo door :D

Het is idd gewoon een kwestie van een beetje opletten, dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Loop in een grote groep en er is niets aan de hand. Zodra je je zorgen gaat maken vestig je de aandacht op jezelf.

Op qlimax 2008 was het iig een nep-hond. En vorig jaar met HardBass zelf geen een gezien. Gozer die we kende wel en die had 35 pillen bij zich, kon er zo langs lopen :lol:

Dat is ook zo...maarja, beter zeker dan onzeker toch?
Ik heb gewoon goed gesealde shit mee, dat voorkomt een hoop gezeik.
DarkBeatz schreef:

De keer dat ik hem heb gezien stond hij bij de trap direct na het kaartjes scannen @ Qlimax '09.
Voor '10 weet ik het niet.
Bij Hardbass vorig jaar zelfde plek als '09
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Addict

Dus die hondjes staan sowieso pas een paar tientallen meters verderop NA de ingang voor kaartjes? (Ik heb ook ingang E trouwens :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Dus die hondjes staan sowieso pas een paar tientallen meters verderop NA de ingang voor kaartjes? (Ik heb ook ingang E trouwens :))

Dit was Hardbass '10.
Ik suggereer dat je voor binnenkomst even kijkt tijdens het kaartjes scannen waar de hondjes zijn.

Als het dezelfde opbouw is als dit jaar Qlimax qua ingang, kluisjes, controle en doorlopen, dan zit je wel behoorlijk safe.
Dit jaar had je namelijk een enorme ruimte na de controle. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:37 

Hardtraxx Addict

Ik ben echt een schijtlijster ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Niet zijn, controle is toch slecht, gaat je makkelijk lukken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:

Pep nemen voor je in de rij gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:

Hij gaat voor de 2e keer aan de X, give him a break! :lol:

Ik moet ook al allerlei dingen combineren van jou, maar dat ik zo gek ben om dat te doen, wil niet zeggen dat anderen dat ook doen xd

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:

Jij altijd met je schijt adviezen >.<

Ik sta gewoon elke keer in de rij met het gevoel van: "Je vindt het lekker toch niet." Altijd vrolijk praatje maken met degene die me fouilleert, echt heel easy allemaal :P

Donateur

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:

inderdaad XD doe ik ook altijd :P

Hardtraxx Addict

Misschien gaat het makkelijk lukken, 1 hersenhelft van mij denkt dat ook .. :P
Maar jij (Chuk) zei bijv. als je er 2 hebt is het geen probleem: ik heb er dan 4 mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:46 

Donateur

Klos schreef:
Misschien gaat het makkelijk lukken, 1 hersenhelft van mij denkt dat ook .. :P
Maar jij (Chuk) zei bijv. als je er 2 hebt is het geen probleem: ik heb er dan 4 mee

ik had op Qlimax 8 mee en een gram pep. XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hij gaat voor de 2e keer aan de X, give him a break! :lol:

Ik moet ook al allerlei dingen combineren van jou, maar dat ik zo gek ben om dat te doen, wil niet zeggen dat anderen dat ook doen xd

Ohja :lol:
Lachgas met LSD is wel de shit :P
roberttt schreef:
inderdaad XD doe ik ook altijd :P

Haha, same here

@Inno

Niet zeiken, jij zou nooit aan de pep gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:47 

Donateur

Inno doet zich hier zo goed voor, maar in het echt is het een beest.
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen