Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
@Chukkels: Die zegeltjes zijn allemaal top, de Albert Hofmann zegeltjes heb ik zelf gehad al vaak (2010 versie).

Nice, hoef ik niet zo nodig te doseren dan en kan ik gewoon uiteindelijk 2 nemen :)

Begin: 1 zegel
2,5 uur later: nog een zegel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:56 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nice, hoef ik niet zo nodig te doseren dan en kan ik gewoon uiteindelijk 2 nemen :)

Bijdoseren heeft weinig nut met psychedelica, je moet gewoon je gewenste dosis ineens nemen. Geldt ook voor 2c's etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Bijdoseren heeft weinig nut met psychedelica, je moet gewoon je gewenste dosis ineens nemen. Geldt ook voor 2c's etc..

Hmm, is dat zo? Dan licht een fruitstukje mij compleet verkeerd in :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:08 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Duurt al 3 a 4uur eer je op je piek zit, dus dat 2e zegeltje gaat dan een beetje werken nadat de piek van je eerste alweer voorbij is, je gaat alleszins niet het effect hebben van 2 zegeltjes ineens. Gewoon ineens 100mics, of desnoods 75 als je toch wat voorzichtiger wil zijn, en gewoon de volgende keer dat je het nog eens probeert je dosis verhogen.

Citaat:
It depends what you are looking for... If you are wanting to simply extend the duration your dosing plan will work. It will just feel like a one hit for an extended time. If you want to increase the intensity you will need to dose it all within an hour or two of the initial dose.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Duurt al 3 a 4uur eer je op je piek zit, dus dat 2e zegeltje gaat dan een beetje werken nadat de piek van je eerste alweer voorbij is, je gaat alleszins niet het effect hebben van 2 zegeltjes ineens. Gewoon ineens 100mics, of desnoods 75 als je toch wat voorzichtiger wil zijn, en gewoon de volgende keer dat je het nog eens probeert je dosis verhogen.

K, dan wordt het anderhalf. Thanks for the advice! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:50 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Ik heb m'n groene eekhoorntjes voor Hard Bass binnen. :woot:

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik heb m'n groene eekhoorntjes voor Hard Bass binnen. :woot:

Zit er eigenlijk veel verschil tussen de eekhoorntjes en de olifantjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:03 

Donateur

ik krijg die ook voor hardbass, of boompjes.
Keuze nog niet gemaakt :p of nuchter maarja. heb dan zo lange pauze gehad, kan het ook wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:10 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Met Hardbass heb ik een pauze van 9 weken gehad. Lang genoeg lijkt me. :)

22 Weken! (nooit gedacht dat dat zou lukken)
Wie bied meer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:11 

Nikkel schreef:
Vik schreef:

18 jaar tussen geboorte en eerste keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:13 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:
Nikkel schreef:
Vik schreef:

18 jaar tussen geboorte en eerste keer!

Das geen pauze, want toen had je (neem ik aan) nog niks gebruikt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:16 

Hardtraxx Veteran

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
pecola-tje schreef:
Gewoon zorgen dat je maten n beetje op je letten..of zijn dat geen (ervaren) gebruikers? (of ga je in je eentje,dan word t lastig:P)

Dat zijn wel redelijk ervaren gebruikers. :P Dus komt goed. We zullen ook wel heel de avond bij de Hardtraxx rag bende gaan staan. Daar zitten ook genoeg ervaren gebruikers tussen. :P
Tnx voor je advies in ieder geval. :thumbup:

You're welcome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:57 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Ze zijn ietsje zwaarder volgens mij. De eekhoorntjes hebben volgens mij een spreiding van 180 tot 200mg als ik het goed begrepen heb. Ik ga hier wel mee oppassen, want dit wordt pas de 2e keer dat ik mdma ga gebruiken. :$

Een halfje van 90 a 100mg is zeker niet TE zwaar, niet dat je daar te hard van gaat, is een gemddelde dosis voor de meeste mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:08 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Vik schreef:
Ze zijn ietsje zwaarder volgens mij. De eekhoorntjes hebben volgens mij een spreiding van 180 tot 200mg als ik het goed begrepen heb. Ik ga hier wel mee oppassen, want dit wordt pas de 2e keer dat ik mdma ga gebruiken. :$

Een halfje van 90 a 100mg is zeker niet TE zwaar, niet dat je daar te hard van gaat, is een gemddelde dosis voor de meeste mensen :)

Nee precies, ik had op loudness 90 a100mg, en je zag hoe ik ging:P Wel redelijk hard, maar had een pauze van een paar maanden gehad, en weeg maar 60kg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:11 

Hardtraxxer

Iedereen met zijn pillen :mad: Ik kan hier echt niet aan speed komen, hopelijk krijg ik nog wat geregeld voor de 22e, anders moet ik gewoon nuchter :') :nono:
Óf toch nog die 2 halfjes die ik nog heb liggen opmaken, ookal heb ik gezegd dat ik even een pauze hou kwa xtc, omdat het elke keer kut gaat met dat spul :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:51 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Het moment dat de mdma echt zn werk gaat doen. Tering dat moment vergeet ik nooit meer. :drool:

And that my friend, is the brilliance of it :loving:

Helaas wordt het alleen nooit meer zo bijzonder als de eerste keer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:53 

Hardtraxxer

ff iets anders dan hoelang iedereen pauze heeft gehad, maar iedereen heeft het over harddrugs..

niemand ervaring met spul wat gewoon uit de smartshop komt maar waar je wel behoorlijk hard op kan gaan..??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:02 

Hardtraxx Elite

doetichem schreef:
niemand ervaring met spul wat gewoon uit de smartshop komt maar waar je wel behoorlijk hard op kan gaan..??

9/10 producten zijn rommel, soms zitten er leuke dingen bij maar die worden meestal ook weer snel uit de handel gehaald. Methylone bv. Deze legale middeltjes zijn enkel legaal omdat ze onbekend zijn, er is geen onderzoek verricht naar de schadelijkheid en vaak zijn deze middelen vele malen ongezonder dan bijvoorbeeld xtc waar veel gegevens over bekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:07 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
doetichem schreef:

9/10 producten zijn rommel, soms zitten er leuke dingen bij maar die worden meestal ook weer snel uit de handel gehaald. Methylone bv. Deze legale middeltjes zijn enkel legaal omdat ze onbekend zijn, er is geen onderzoek verricht naar de schadelijkheid en vaak zijn deze middelen vele malen ongezonder dan bijvoorbeeld xtc waar veel gegevens over bekend zijn.

okee,, maar het is dan wel weer stukken makkelijker te krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:31 

Hardtraxx Elite

doetichem schreef:
okee,, maar het is dan wel weer stukken makkelijker te krijgen..

Valt wel mee hoor, xtc is echt niet zo heel moeilijk te krijgen ;) En nog eens een stuk goedkoper. Maar Flux CD Cleaner kun je wel gewoon online bestellen, en dit is Methylone en werkt dus wel gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:33 

Hardtraxxer

Beetje contacten en je kan zo heel veel regelen,alhoewel het voor diegenen die de contacten hebben wel wat makkelijk te zeggen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:46 

Hardtraxx Elite

Mystyle schreef:
Beetje contacten en je kan zo heel veel regelen,alhoewel het voor diegenen die de contacten hebben wel wat makkelijk te zeggen is.

Als je wilt vind je zelfs je contacten gewoon via het internet :D Ik kende niemand die ooit iets gebruikt had toen ik er naar op zoek ging en ik heb zelfs kunnen regelen toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:47 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
doetichem schreef:
Valt wel mee hoor, xtc is echt niet zo heel moeilijk te krijgen ;) En nog eens een stuk goedkoper.

nog goedkoper ja? heb namelijk geen ervaring met xtc alleen met spul uit de smartshop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Mystyle schreef:

Als je wilt vind je zelfs je contacten gewoon via het internet :D Ik kende niemand die ooit iets gebruikt had toen ik er naar op zoek ging en ik heb zelfs kunnen regelen toen.

Ik heb het altijd via via via via :lol:
Zoveel gemakkelijker :)
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen