Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Misschien gaat het makkelijk lukken, 1 hersenhelft van mij denkt dat ook .. :P
Maar jij (Chuk) zei bijv. als je er 2 hebt is het geen probleem: ik heb er dan 4 mee

Ik weet niet hoe het beleid in Arnhem is, maar in Zwolle is 4 nog binnen de marge (5 is nachtje cel). Mijn tip: koop zwaardere pillen :lol:

Nee, maar waarschijnlijk wordt je niet gepakt. Ben vaak genoeg met meer dan 5 pillen naar een feest toe gegaan. Ik heb zelfs 5 minuten op dezelfde plek nĂ¡ de ingang gestaan om op Robert te wachten, met 5 pillen in m'n zak, terwijl de 'drugshond' op die plek aan het snuffelen was (ik wist niet dat er een hond was). Dus gewoon geen angsten uitstralen, gedraag je normaal en rustig of wellicht als iemand die zin in een feestje heeft en het komt helemaal goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:02 

Hardtraxxer

Maat van mij 'tript' hem ook altijd uit als hij iets bij heeft, knoeper zenuwachtig enzo >.<
De eerste keer had ik dat een klein beetje, ook omdat ik het toen ook gewoon voor de eerste keer ging doen, dus was helemaal spannend.
Verder sta ik gewoon doodnormaal in die rij, en kan ik vaak genoeg gewoon doorlopen zonder dat ze me (grondig) fouilleren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:04 

Hardtraxxer

Maar hopen dat er geen professionele drugshonden bij hardbass staan, maar zo te lezen word het dan vast wel gaaf hardtraxx feestje in de bak :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:19 

Hardtraxx Addict

Mijn ervaring is dat het reuze meevalt bij het Gelredome. Ik ben nu 4 x naar het Gelredome geweest voor Qlimax en 4x geen hondje gezien. Gewoon je zooi goed verpakken en camoufleren dan komt het goed. Niet de zenuw pees uithangen en gewoon zelfverzekerd naar binnen gaan. Drink desnoods een beetje alcohol ofzo als je echt niet tegen de zenuwen kan.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:23 

Het beste is het gewoon iemand meegeven die nog niet eens doorheeft dat ie iets naar binnen smokkelt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:26 

Donateur

en als je wordt gepakt, snel je pillen inslikken XD kunnen ze je niks meer maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:46 

Hardtraxxer

Je had ze in bezit, dus dan krijg je waarschijnlijk alsnog gezeik :D

Iemand van hier trouwens de 22e naar Beter Kom Je Niet vs Day-mar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:52 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
Je had ze in bezit, dus dan krijg je waarschijnlijk alsnog gezeik :D

Iemand van hier trouwens de 22e naar Beter Kom Je Niet vs Day-mar?

geen bewijsmateriaal dus in feite kunnen ze je niks maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:17 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Mijn ervaring is dat het reuze meevalt bij het Gelredome. Ik ben nu 4 x naar het Gelredome geweest voor Qlimax en 4x geen hondje gezien. Gewoon je zooi goed verpakken en camoufleren dan komt het goed. Niet de zenuw pees uithangen en gewoon zelfverzekerd naar binnen gaan. Drink desnoods een beetje alcohol ofzo als je echt niet tegen de zenuwen kan.. :P

Niet mee eens. Ben vaak naar de Gelredome geweest en ze zijn daar nogal streng met honden/steekproeven etc. Vriend van me is er zelfs een keer uitgehaald omdat hij zich verdacht gedroeg (moest zich uitkleden etc in een hokje ergens achter) hij had gelukkig niets bij zich, maar de jongen naast 'm had er 20 onder z'n tas zitten.
Elke keer heb ik tot nu toe drugshonden gezien.
En veel mensen heb ik ook de fout zien maken om in het trappenhuis naar boven toe al hun shit uit hun zak te halen terwijl er boven aan die trappen nog beveiligers staan (paar sukkels die met een zakje pillen in hun handen juichend de trap op kwamen waren de zak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:18 

idd, bij qlimax laatst stonden bij de trappen gewoon honden...
1e keer dat ik ze heb gezien though, Qlimax 2009 niks en HB 2010 nisk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 04:00 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Met een halve knal je al zowat dwars door het plafond en dan voel ik ook gelijk al een energierush gecombineerd met dat heerlijke liefdes-gevoel, dat gevoel dat iedereen je vriend is en de muziek waanzinnig intens is. Dat je iedere keer als je jezelf aanraakt denkt van "damn hoe fucking lekker is dit" en om de halve minuut aan een totaal onbekend iemand ff moet vermelden dat hij je beste vriend is op het beste feest ooit (gvd krijg gelijk weer zin haha).

hahaha. ik herken het helemaal. moest echt even lachen, met name na dat laatste zinnetje, geweldig haha (krijg ook meteen weer zin, pff)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 10:40 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
dawasiknie schreef:
Met een halve knal je al zowat dwars door het plafond en dan voel ik ook gelijk al een energierush gecombineerd met dat heerlijke liefdes-gevoel, dat gevoel dat iedereen je vriend is en de muziek waanzinnig intens is. Dat je iedere keer als je jezelf aanraakt denkt van "damn hoe fucking lekker is dit" en om de halve minuut aan een totaal onbekend iemand ff moet vermelden dat hij je beste vriend is op het beste feest ooit (gvd krijg gelijk weer zin haha).

hahaha. ik herken het helemaal. moest echt even lachen, met name na dat laatste zinnetje, geweldig haha (krijg ook meteen weer zin, puf)!

Klopt als een bus. Als je dan rond loopt MOET je tegen iedereen zeggen hoe aardig ze wel niet zijn of hoe lief diegene wel niet is. Maja, het kan ook anders uit pakken he;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:02 

Hardtraxx Elite

mrlaks schreef:
Klopt als een bus. Als je dan rond loopt MOET je tegen iedereen zeggen hoe aardig ze wel niet zijn of hoe lief diegene wel niet is. Maja, het kan ook anders uit pakken he;)

Bij mijn Sloveense maat is dat ook herkenbaar, heb dit jaar al op elk feest mogen aanhoren hoe dat het beste feest ooit was met de beste pillen ooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

Moet bekennen dat ik dat gewoon nooit heb gehad dat iedereen m'n beste vriend is. Misschien is dat dat echte love gevoel waar iedereen het steeds over heeft? Sowieso waardeer ik vooral onbekenden ontzettend veel meer dan normaal, en vind ik het hartstikke leuk om met iedereen te praten. Ook vind ik achteraf iedereen die ik ontmoet heb en veel mee om ben gegaan of beter heb leren kennen helemaal geweldig. Maar ik heb het nooit zo sterk gehad dat ik het tegen iedereen moest vertellen of random mensen echt lief of super aardig vond ofzo. Wel leuk genoeg om een praatje mee te maken, maar meer ook niet.

Ligt er mss aan dat ik nooit echt veel tegelijk neem (max. 80mg in 1x)? Of is het gewoon iets wat niet iedereen krijgt? Ik geloof ook dat dat hetgene is dat als eerste weggaat bij mensen na verloop van tijd, dus misschien krijg ik het wel nooit? Niet dat het me veel uit maakt, vind het zo al geweldig genoeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:32 

Donateur

@PNXRMX

Heeft denk vooral met jezelf te maken, ik heb het persoonlijk ook heel erg, niet dat ik tegen mensen ga zeggen dat ze lief zijn. Maar ik spreek echt iedereen aan die maar iets aparts heeft, mensen die stil zitten ga ik mee lullen, en altijd als ik iemand tegenkomt die zwaar uit ze dak is, ff een handgeven ., en zeggen wat een waus topfeest het is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:04 

Donateur

Als ik echt op mn top zit dan is wel iedereen lief, geweldig en ga ik met iedereen lullen als brugman. Als je van iemand anders weet dat ie net zo zwaar uit zn dak is kan ik het ook niet laten of ff een dikke knuffel te geven. Maar dat kan bij iedereen verschillend zijn, want iedereen verwerkt gevoelens op een andere manier :) . Er zijn ook mensen die dat gevoel hebben maar juist helemaal in zichzelf gekeerd raken. Niks om je zorgen over te maken dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:15 

Hardtraxxer

Ik heb ook wel dat ik tegen iedereen begin te lullen.Maar dat vind ik ook wel lachen.Veel hardtraxxers ontmoet zo.Zaterdag naar Euphoria,ga daar aan de Q tjes. Wordt weer toppie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:17 

Donateur

rcm010 schreef:
Ik heb ook wel dat ik tegen iedereen begin te lullen.Maar dat vind ik ook wel lachen.Veel hardtraxxers ontmoet zo.Zaterdag naar Euphoria,ga daar aan de Q tjes. Wordt weer toppie.

haha klopt, jij bleef maar lullen op Fusion! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:20 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
@PNXRMX

Heeft denk vooral met jezelf te maken, ik heb het persoonlijk ook heel erg, niet dat ik tegen mensen ga zeggen dat ze lief zijn. Maar ik spreek echt iedereen aan die maar iets aparts heeft, mensen die stil zitten ga ik mee lullen, en altijd als ik iemand tegenkomt die zwaar uit ze dak is, ff een handgeven ., en zeggen wat een waus topfeest het is :P

Denk dat het toch ook wel met de dosis wat te maken heeft, James blijft toch altijd op een redelijk lage dosis als je bedenkt dat een normale dosis voor de meeste mensen (buiten heel kleine of overgevoelige mensen) 75-125mg is en hij vaak ~60mg neemt (half dollartje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
@PNXRMX

Denk dat het toch ook wel met de dosis wat te maken heeft, James blijft toch altijd op een redelijk lage dosis als je bedenkt dat een normale dosis voor de meeste mensen (buiten heel kleine of overgevoelige mensen) 75-125mg is en hij vaak ~60mg neemt (half dollartje)

Inderdaad, ik had met een halve canadees (zo'n 65-70 mg) een goed love gevoel.
Op een feest waar ik een dosis van zo'n driekwart blauwe boom (zo'n 120-130) nam een sterk aanwezig love gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

Wacht maar tot XQ, dan krjg je pas een love-gevoel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:31 

Hardtraxx Elite

Bron van dosis is trouwens erowid (toch een beetje de autoriteit op drugs info):
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Bron van dosis is trouwens erowid (toch een beetje de autoriteit op drugs info):
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Erowid is de autoriteit op drugs info :P
Alles wat je moet vinde, valt daar te vinden.
Zelfs reports over Datura xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:38 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Dat is toch wat ik zeg :D Wanneer ga je aan de Datura trouwens :P Lekker 2 dagen spacen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat is toch wat ik zeg :D Wanneer ga je aan de Datura trouwens :P Lekker 2 dagen spacen

Haha ja...
Ja lekker aan de datura, 2 dagen spacen.
Een dik delirium ondergaan en volledige psychoses ontwikkelen! :P
That's just my thing :love:

Haha, nee xd
Ik wil wel Bromo Dragonfly een keertje proberen :P
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen