Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:54 

Donateur

@John , its your turn! :thumbup: Jouw specialiteit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:55 

Hardtraxx Veteran

Madbone schreef:
Heb er in de jaren hiervoor eigenlijk nooit echt bij stil gestaan maar nu ik dit allemaal eens goed lees wil ik eigenlijk toch ook maar eens wat aan schadebeperking gaan doen. Echter, er wordt hier zoveel nuttigs gezegd over schadebeperking dat ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie. Ik weet niet of het al gedaan is, maar is het misschien een idee als een iemand een concrete, overzichtelijke post maakt over schadebeperking met duidelijke pointers over;

* Welke supplementen je het beste kan gebruiken,
* Wanneer je dezen het beste kunt gebruiken,
en,
* Wat voor hoeveelheden.

Zou mezelf al wel een redelijk ervaren gebruiker noemen na +/- 6 jaar feesten en gebruiken, maar weet hier echt te weinig van af! Anyone?

Voor de liefhebber: Vitamine C 1500mg (time released) is nu in ieder geval in de aanbieding bij De Tuinen, 6,49 ipv 12,99 voor 60 capsules.

Google is your friend :P

Ik denk echter dat Darkbeatz het wel voor je wilt uitleggen.

Het slimste is gewoon genoeg fruit eten, maar dat is eigenlijk standaard als je goed gezond wilt zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:59 

Donateur

Is het niet verstandig om al die informatie dan in de begin post te zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:01 

Hardtraxx Addict

@ olijfboompje.. Fruit is niet zo heilig hoor, imo is fruit zwaar overrated. Voor echte vitamines kan je beter groentes eten. Maar als jij er heilig in gelooft hou ik je niet tegen.. :P

Nog een maand precies tot op Hardbass! Eindelijk mogen we dan weer na 4,5 maand pauze! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:03 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Madbone schreef:
Heb er in de jaren hiervoor eigenlijk nooit echt bij stil gestaan maar nu ik dit allemaal eens goed lees wil ik eigenlijk toch ook maar eens wat aan schadebeperking gaan doen. Echter, er wordt hier zoveel nuttigs gezegd over schadebeperking dat ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie. Ik weet niet of het al gedaan is, maar is het misschien een idee als een iemand een concrete, overzichtelijke post maakt over schadebeperking met duidelijke pointers over;

en,
* Wat voor hoeveelheden.

Zou mezelf al wel een redelijk ervaren gebruiker noemen na +/- 6 jaar feesten en gebruiken, maar weet hier echt te weinig van af! Anyone?

Voor de liefhebber: Vitamine C 1500mg (time released) is nu in ieder geval in de aanbieding bij De Tuinen, 6,49 ipv 12,99 voor 60 capsules.

Google is your friend :P

Ik denk echter dat Darkbeatz het wel voor je wilt uitleggen.

Het slimste is gewoon genoeg fruit eten, maar dat is eigenlijk standaard als je goed gezond wilt zijn :thumbsup:

Haha ja dat is nou juist het probleem. Ik eet over het algemeen erg gezond, maar na gebruik krijg ik gewoon echt niets naar binnen. De dag erna doet het zelfs pijn achter in mijn verhemelte als ik eten doorslik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:03 

Hardtraxx Elite

Madbone schreef:

en,
* Wat voor hoeveelheden.

Dit is uiteraard al gedaan, tenminste in het Engels.
http://media.enlighten.org.au/literatur ... oading.pdf

Schema:

Pre-load (60-90min voor het nemen van MDMA innemen, als je een hele nacht doorgaat neem je best je anti-oxidanten 4-6u na je eerste pil nogmaals in):
• Vitamin C 500 -1000mg (Anti-oxidant)
• Vitamin E 250 IU (Anti-oxidant)
• Alpha lipoic acid 100 -200mg (Anti-oxidant)
• Magnesium 500 - 750mg (Spierontspannend)

Post-Load (4-6u na het gebruik van MDMA innemen, dagelijks herhalen voor een paar dagen):
• 5-HTP 50 – 100mg (Serotonine)

Alpha Lipoic Acid = Alfa Liponzuur, een heel erg sterke en niet goedkope antioxidant die bij dierentesten de schadelijkheid van mdma volledig neutraliseert in hoge dosissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
@ olijfboompje.. Fruit is niet zo heilig hoor, imo is fruit zwaar overrated. Voor echte vitamines kan je beter groentes eten. Maar als jij er heilig in gelooft hou ik je niet tegen.. :P

Nog een maand precies tot op Hardbass! Eindelijk mogen we dan weer na 4,5 maand pauze! :D

Haha, nouja, eet jij als tussendoortje groente? :P

Ik neem altijd groentesoepje dag erna.
Groentesoepjes blijven de shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:23 

Hardtraxx Addict

Haha nee ik eet eigenlijk geen tussendoortjes.. Eet meestal s'ochtends mijn fruit en krijg bijna elke dag, uitzonderingen daar gelaten, wel 400-500 gram groentes binnen. Zal ook één van de weinigen hier zijn die een voedingschema hanteert.. Maar na een feest is fruit inderdaad wel heerlijk sappig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:24 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Madbone schreef:

en,
* Wat voor hoeveelheden.

Dit is uiteraard al gedaan, tenminste in het Engels.
http://media.enlighten.org.au/literatur ... oading.pdf

Schema:

Pre-load (60-90min voor het nemen van MDMA innemen, als je een hele nacht doorgaat neem je best je anti-oxidanten 4-6u na je eerste pil nogmaals in):
• Magnesium 500 - 750mg (Spierontspannend)

Post-Load (4-6u na het gebruik van MDMA innemen, dagelijks herhalen voor een paar dagen):
• 5-HTP 50 – 100mg (Serotonine)

Alpha Lipoic Acid = Alfa Liponzuur, een heel erg sterke en niet goedkope antioxidant die bij dierentesten de schadelijkheid van mdma volledig neutraliseert in hoge dosissen.

Thanks man, erg handig. Ga het rondom XQ eens goed uitproberen, zal zeker laten weten hoe het bevallen is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

Madbone schreef:
Thanks man, erg handig. Ga het rondom XQ eens goed uitproberen, zal zeker laten weten hoe het bevallen is!

Zoveel ga je er als het goed is niet van merken. Behalve dan dat je minder last van je kaken zult hebben de dag erna en je dinsdagdip is misschien iets minder. Het is vooral goed voor binnen in je kop maar daar merkt je dus niet zo veel van op de korte termijn. Maar dat maakt het niet minder belangrijk natuurlijk dat je goed op je gezondheid let!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:08 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Zoveel ga je er als het goed is niet van merken. Behalve dan dat je minder last van je kaken zult hebben de dag erna en je dinsdagdip is misschien iets minder. Het is vooral goed voor binnen in je kop maar daar merkt je dus niet zo veel van op de korte termijn. Maar dat maakt het niet minder belangrijk natuurlijk dat je goed op je gezondheid let!

Dat is al goed, daar doe je het uiteindelijk ook voor.

Als ik thuis kom van een feest rook ik ook eigenlijk altijd een stevige wiet joint samen met mijn huisgenoot (en mede partyganger), om in slaap te komen. Heeft dat verder nog rare effecten in combinatie met de 5-HTP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:20 

Donateur

Madbone schreef:
maarten1410 schreef:

Dat is al goed, daar doe je het uiteindelijk ook voor.

Als ik thuis kom van een feest rook ik ook eigenlijk altijd een stevige wiet joint samen met mijn huisgenoot (en mede partyganger), om in slaap te komen. Heeft dat verder nog rare effecten in combinatie met de 5-HTP?

Ja, ik had laatst 5-htp genomen, toen kon ik nog niet slapen. Nam ik nog een J.
Ben nog nooit zo aan het spacen geweest, van wiet dan. dus heeft er wel effect op.

En lijkt me ook niet goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:31 

Hardtraxxer

oei .. dan die J maar eens achterwege laten xd Vind sowieso wel dat wiet je wel heel erg aan het spacen brengt na gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Is sowieso geen goede combi voor je hersencellen. Aangezien wiet die nog verder afbreekt. Je kunt beter wakker blijven en dan op een natuurlijke manier in slaap vallen of minder pillen gebruiken dan dat je de ene drug met de andere probeerd te verminderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:14 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:

Er is helemaal geen dinsdagdip aanwezig als je het goed doet, en helemaal geen last van je kaken nadien. Vind dan ook dat je dat toch wel erg goed merkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Er is helemaal geen dinsdagdip aanwezig als je het goed doet, en helemaal geen last van je kaken nadien. Vind dan ook dat je dat toch wel erg goed merkt :D

Idd :)

Enige dat je misschien hebt is natuurlijke moeheid, maar dat zou je anders ook hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:16 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Ben nog nooit zo aan het spacen geweest, van wiet dan. dus heeft er wel effect op.

Wiet is gewoon ook een psychedelica, 5-HTP kan normaal geen kwaad in combinatie met wiet hoor en verandert ook niet echt wat aan het effect, mijn huisgenoot rookt ook altijd nog een dikke toeter na een feest, alhoewel eigenlijk de laatste tijd hij dat steeds minder doet, omdat je met de 5-HTP eigenlijk ook al redelijk lekker slaapt :cool: Volgens mij is het trouwens niet bekend dat wiet een gevaarlijke combo is met xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
maarten1410 schreef:

Nee ja dat zeg ik :D Dat viel mij inderdaad ook wel meteen op: Geen spierpijnkaak! Maar verder merk je het niet direct omdat het vooral te maken heeft met je hersencellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Is het niet verstandig om al die informatie dan in de begin post te zetten?

Ja, dat is het zeker. Sowieso een mooie topicpost is eigenlijk wel gewenst :)

Verder:

Ik kan aan wat losse zegeltjes Beertjes van 51ug komen en Hofmann's van ook zo'n 50mg. Stuk of 15 zegeltjes. Anders moet ik schijnbaar heel lang wachten, omdat het een tijdje gaat duren voordat de voorraad weer aangevuld is.

Iemand ervaring met deze? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:48 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Wiet is gewoon ook een psychedelica, 5-HTP kan normaal geen kwaad in combinatie met wiet hoor en verandert ook niet echt wat aan het effect, mijn huisgenoot rookt ook altijd nog een dikke toeter na een feest, alhoewel eigenlijk de laatste tijd hij dat steeds minder doet, omdat je met de 5-HTP eigenlijk ook al redelijk lekker slaapt :cool: Volgens mij is het trouwens niet bekend dat wiet een gevaarlijke combo is met xtc.

Hmm, maarja ik weet de reden wel. Ik nam het meteen toen ik thuis kwam. (4 uren na de laatste pil)
En had ook drank en speed gehad :P dus ja een beste combi :$ misschien dat ik daarom zo ging spacen. Maar dat was vroeger ben nu "verstandig"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:06 

Hardtraxx Addict

Ik heb verder totaaaaaaal geen last gehad vorige week .. Had misschien voor die tijd paar keer een mandarijntje gehad, maar that's it. De dag erna wel een pak sinaasappelsap leeggedronken.
Maar die 'dinsdagdip' heb ik ook niet vernomen .. ligt dat dan gewoon aan de hoeveelheid die je neemt?
Als ik straks bij HB 2 neem, ipv 1 vorige week, zal dat al wat meer invloed hebben op de dag(en) erna?
Verder had ik vorige week 's avonds een hele kip gegeten voor die tijd .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
een hele kip

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:39 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Ik heb verder totaaaaaaal geen last gehad vorige week .. Had misschien voor die tijd paar keer een mandarijntje gehad, maar that's it. De dag erna wel een pak sinaasappelsap leeggedronken.
Maar die 'dinsdagdip' heb ik ook niet vernomen .. ligt dat dan gewoon aan de hoeveelheid die je neemt?
Als ik straks bij HB 2 neem, ipv 1 vorige week, zal dat al wat meer invloed hebben op de dag(en) erna?

Same here, niks geen kwaaltjes, nergens last van. En om nu te zeggen dat ik overdreven gezond ben geweest rondom :P, ook weer niet. Oftewel best wel ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:41 

Donateur

Meer gebruiken, let maar op dat je er dan last van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:42 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:

De eerste keren had ik ook nooit een dinsdagdip, heeft inderdaad ook te maken met de hoeveelheid xtc wat je neemt etc. Zowiezo is je serotonine peil op een laag pitje, of je er wat van merkt of niet, en dit wat sneller bijvullen is wel handig. Maar kan zijn dat het nog een paar keer duurt eer je iets ervan merkt, maar zonder supplementen komt die dip nog wel ooit tenzij je lange pauzes tussen gebruik houd en de dosis laag.

@Chukkels: Die zegeltjes zijn allemaal top, de Albert Hofmann zegeltjes heb ik zelf gehad al vaak (2010 versie).
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen