Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Ik sla de paddo's over, duurt te lang om te kweken en teveel moeite. Ik ben wel benieuwd naar James' report :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik sla de paddo's over, duurt te lang om te kweken en teveel moeite. Ik ben wel benieuwd naar James' report :)

Gewoon van hem kopen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Hele dag en avond al aan de shotjes morfine. Dat spul is echt heerlijk haha. Lekkere klap in je gezicht en dan zweven :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Hele dag en avond al aan de shotjes morfine. Dat spul is echt heerlijk haha. Lekkere klap in je gezicht en dan zweven :-D

Haha echet hé! Mag je het zelf bijvullen per 5 minuten? Mocht ik wel, alleen dan gaat de tijd zo enorm langzaam, omdat je gewoon meer wil. Geniaal spul! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:29 

Donateur

Mn pa zit sinds kort ook aan de morfine, die wordt zo suf als een ouwe kut van dat spul. Loopt heel de dag alleen maar te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 00:03 

dawasiknie schreef:
Mn pa zit sinds kort ook aan de morfine, die wordt zo suf als een ouwe kut van dat spul. Loopt heel de dag alleen maar te slapen.

Ja heb ik ook gehad, werd er heel suf van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 00:56 

stefaneke schreef:

Als die gast op een gegeven moment gaat rijden :P.

Dan gaan we nog even, HEUJ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 01:38 

stefaneke schreef:

Als die gast op een gegeven moment gaat rijden :P.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 08:57 

Donateur

Zoo gisteravond maar is voor de 2e keer een 5-HTPtje naar binnen gegooid, de tering wat heb ik lekker geslapen, voel me nu ook toppit.
En heb echt de raarste dromen gehad, echt rare :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 09:03 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Zoo gisteravond maar is voor de 2e keer een 5-HTPtje naar binnen gegooid, de tering wat heb ik lekker geslapen, voel me nu ook toppit.

Hahah, ik heb het ook gehad vannacht. Maar heb geen rare droom gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 09:07 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik droomde dat ik een attractie was op de kermis, en heel de dag kutkinderen op me gingen zitten, en gingen gillen :lol: En dat ik het op een gegeven moment gehad had met die kinderen, en ff sorgde dat ze uit de bocht vlogen en dood gingen :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 09:12 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik droomde dat ik een attractie was op de kermis, en heel de dag kutkinderen op me gingen zitten, en gingen gillen :lol: En dat ik het op een gegeven moment gehad had met die kinderen, en ff sorgde dat ze uit de bocht vlogen en dood gingen :lol: :P

Hahahahaha geniaal, ik had laatst de hele nacht een droom over een grote kerstboom, die midden op een plein stond >.< dat ging nergens over.

Maar ikstop er nu weer mee. Aangezien die dromen niet meer komen, en ik dus hogere dosis zou moeten nemen.
Zit nu op 50mg, en geen zin om meer te doen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 09:24 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Het nieuwe nachttrip middel, nu ook trippen in je slaap 5-HTP! Haha, moet ook nog steeds potje fixen, net als vitamine C+E
Maar ben sowieso van plan er dit jaar sowieso 6weken tussen te houden, wat verstandiger is beter en vaak leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 10:14 

Donateur

Haha klopt, is echt mooi spul :P , maarja nu 2x gedaan.. kan niet wachten tot de daagjes voor Hardbass als ik het 3 nachten achter elkaar mag nemen :lol: en daarna lekker op Hardbass van de eekhoorntjes snoepen! :drool: Of zou ik eerst die Qtjes op maken :innocent: Over een maand mag ik weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

5-HTP voor gebruik innemen is toch niet zo verstandig ?? Kans op het serotonine syndroom
L tryptofaan ofzo was toch beter voor en 5-HTP na ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:07 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
5-HTP voor gebruik innemen is toch niet zo verstandig ?? Kans op het serotonine syndroom

Kan geen kwaad tenzij je het nog dezelfde dag doet als dat je xtc gebruikt, ik ga geen 5htp meer nemen in de dagen voor gebruik, enkel nog nadien. Gewoon omdat mijn roll er niet sterker van word ofzo dus echt nut lijkt het me niet te hebben vooraf. Misschien volgende keer wel eens 2 maagtabletjes nemen voor er een pil naar binnen gaat, zien hoe dat werkt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:08 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

2 dagen voor gebruik moet je gewoon niet nemen. Maar als je een week voor gebruik nog neemt, maakt niet zoveel uit.

En serotonine syndroom tsja, weet niet hoe dat zit. john weet dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:10 

Donateur

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

2 dagen voor gebruik moet je gewoon niet nemen. Maar als je een week voor gebruik nog neemt, maakt niet zoveel uit.

En serotonine syndroom tsja, weet niet hoe dat zit. john weet dat wel

Het is iig niet goed :D Wordt je lekker een dooie emotieloze zombie :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:17 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Het tegenovergestelde juist, je word lekker overemotioneel. Say hello to depressions, breakdowns, ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:20 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Het tegenovergestelde juist, je word lekker overemotioneel. Say hello to depressions, breakdowns, ...

Net zoals je op de dinsdag hebt dus, alleen dan 24/7 de rest van je leven :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

5HTP is de shit, ik wil ook zulke dromen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:27 

Donateur

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Net zoals je op de dinsdag hebt dus, alleen dan 24/7 de rest van je leven :oh:

Ik voel me dan juist emotieloos op dinsdag ipv, overemotioneel eigenlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:33 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

ik ben altijd zwaar in een dip, liever dood dan levend >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

ik ben altijd zwaar in een dip, liever dood dan levend >.<

Suiker werkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:53 

Hardtraxxer

Heb er in de jaren hiervoor eigenlijk nooit echt bij stil gestaan maar nu ik dit allemaal eens goed lees wil ik eigenlijk toch ook maar eens wat aan schadebeperking gaan doen. Echter, er wordt hier zoveel nuttigs gezegd over schadebeperking dat ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie. Ik weet niet of het al gedaan is, maar is het misschien een idee als een iemand een concrete, overzichtelijke post maakt over schadebeperking met duidelijke pointers over;

* Welke supplementen je het beste kan gebruiken,
* Wanneer je dezen het beste kunt gebruiken,
en,
* Wat voor hoeveelheden.

Zou mezelf al wel een redelijk ervaren gebruiker noemen na +/- 6 jaar feesten en gebruiken, maar weet hier echt te weinig van af! Anyone?

Voor de liefhebber: Vitamine C 1500mg (time released) is nu in ieder geval in de aanbieding bij De Tuinen, 6,49 ipv 12,99 voor 60 capsules.
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen