DarkBeatz schreef:
pepepe schreef:
Als jullie verstandig zijn, beginnen jullie met een halve zegel.
Nah

De zegeltjes wat ze hebben zijn rond de 60ug, een halfje is gewoonweg te weinig dan ga je je hooguit niet echt nuchter voelen maar trippen ga je dan zeker niet doen. Gewoon 1 hele, en als je een echte tripervaring wilt 1.5, als het slecht gaat zit je eraan vast voor de duur ja, maar slecht gaan kan het altijd. De meeste ervaren trippers weten dit ook en dat is gewoon een leerproces, zelfs mij de grootste spacekabouters loopt het weleens minder leuk af als verwacht. Maar met 1 zegeltje ga je zeker wel wat merken, niet echt zware visuals ofzo, misschien wat lichte veranderingen, golven en ademen van objecten. Met 1.5 ga je dit iets feller hebben. Maar of je nu een halve, een hele of 5 der opvreet, als je gaat trippen kan en zal het altijd wel ooit eens een keer minder leuk gaan zijn, als je dit risico niet wil lopen moet je niet trippen, de kunst is juist om hier uit te leren gewoon

Juist, zo denk ik er ook over. Heb al redelijk wat ervaring met trippen, tot dusver 3x gehad ofzo, met 1 hele erge (had in totaal 1 olifant op) en dat vond ik super vet. Maar ik wist ook wat er gebeurde en heb het gewoon over me heen laten gaan. Ik heb hier wel een sterke drang in, dwz dat ik de gevolgen weet en weet wat het met me doet, plus ik weet dat het gevoel over gaat.
Precies hetzelfde als het laatste uurtje als op Loudness, op het eind kreeg ik gewoon de crash van de methylone, voelde totaal niet goed en niet fijn met bijna black-outs, maar ik wist dat het vanzelf overging en toen dus gewoon rustig aan gedaan en niet aan teveel dingen denken.
Ik heb me verder goed ingelezen in de wereld van LSD, met wat het doet met je, een paar docu's erover gezien en ik voel dat ik er klaar voor ben. Dan ga ik het niet half-om-half aanpakken, ik wil het in 1 keer goed doen. Een net-niet ervaring heb ik niet zo'n behoefte aan. Plus, 100 ug, is niet zo heel veel, waarschijnlijk zal ik zelfs op iets minder zitten, rond de 90ug.