Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Helaas wel ja, waarom gaat de tijd zo langzaam :(

moet je wat nemen waardoor de tijd snel gaat

Fast Forward?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:01 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Helaas wel ja, waarom gaat de tijd zo langzaam :(

moet je wat nemen waardoor de tijd snel gaat

Fast Forward?

:lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:03 

Donateur

ja inderdaad, als je dat nou non stop neemt, moet je opletten hoe snel het 29 januari is XD
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ja inderdaad, als je dat nou non stop neemt, moet je opletten hoe snel het 29 januari is XD

Denk dat je de 29e niet haalt :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
roberttt schreef:

Denk dat je de 29e niet haalt :lol:

Met 5HTP wel !

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ik moet en zal het einde van deze maand halen, koste wat het kost! :evil:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Doe gewoon chill, knul, des te lekkerder de trip is aant einde van de maand.
Dadelijk zit je helemaal vol te shaken en ga je BAD :O

Boeit trouwens niet, ik blijf toch nuchter tot jullie vol eraan zitten :yay:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:33 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Haaha , ga je kijken hoe ik olifantjes ga zoeken ofzo XD
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Nah, ik ben er ook helemaal niet bang voor ofzo dat het fout kan gaan, ik kijk er juist enorm naar uit. De eerste keer X vond ik enger/spannender. Plus ik weet gewoon dat ik het gewoon over me heen moet laten komen en dat ik het geweldig ga vinden ^^
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Nah, ik ben er ook helemaal niet bang voor ofzo dat het fout kan gaan, ik kijk er juist enorm naar uit. De eerste keer X vond ik enger/spannender. Plus ik weet gewoon dat ik het gewoon over me heen moet laten komen en dat ik het geweldig ga vinden ^^

Goed zo :thumbsup:

Tijdens mijn trips zit ik altijd te zeggen;

''Go with the flow''

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:50 

Hardtraxx Addict

haha volgensmij heeft iedereen zo'n zinnetje als hij tript

ik zeg altijd: mooi/heerlijk dit hea!
en ik wil altijd zoveel mogelijk tracknamen zeggen.. :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:09 

Hardtraxx Addict

"Lekker hè, ;)" (Mona :x)
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:13 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
"Lekker hè, ;)" (Mona :x)

ja die hebben hem gewoon gejat :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:40 

Hardtraxx Addict

Als jullie verstandig zijn, beginnen jullie met een halve zegel.
LSD heeft naar mijn ervaring een vrij heftige werking. Vergelijk m niet met XTC.
De trip gaat toch insanely lang duren, dus je doet er echt verstandig aan om rustig te beginnen.
Stel, het gaat fout, dan zit je daar dus mooi 8 tot 12 uur aan vast >.<

Al met al, ik weet dat het toch wel goed komt met jullie, omdat jullie op mij lijken whaha.
Heel veel plezier gewenst de 29e, ik zal nog ff aan jullie denken als ik sta te stampeng @ XXlerator RAW
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:07 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:

Nah :thumbdown: De zegeltjes wat ze hebben zijn rond de 60ug, een halfje is gewoonweg te weinig dan ga je je hooguit niet echt nuchter voelen maar trippen ga je dan zeker niet doen. Gewoon 1 hele, en als je een echte tripervaring wilt 1.5, als het slecht gaat zit je eraan vast voor de duur ja, maar slecht gaan kan het altijd. De meeste ervaren trippers weten dit ook en dat is gewoon een leerproces, zelfs mij de grootste spacekabouters loopt het weleens minder leuk af als verwacht. Maar met 1 zegeltje ga je zeker wel wat merken, niet echt zware visuals ofzo, misschien wat lichte veranderingen, golven en ademen van objecten. Met 1.5 ga je dit iets feller hebben. Maar of je nu een halve, een hele of 5 der opvreet, als je gaat trippen kan en zal het altijd wel ooit eens een keer minder leuk gaan zijn, als je dit risico niet wil lopen moet je niet trippen, de kunst is juist om hier uit te leren gewoon xd
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik zeg altijd:

ZIE MIJ GAAN JONG!!! (kabouter wesley :P)
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
pepepe schreef:

Nah :thumbdown: De zegeltjes wat ze hebben zijn rond de 60ug, een halfje is gewoonweg te weinig dan ga je je hooguit niet echt nuchter voelen maar trippen ga je dan zeker niet doen. Gewoon 1 hele, en als je een echte tripervaring wilt 1.5, als het slecht gaat zit je eraan vast voor de duur ja, maar slecht gaan kan het altijd. De meeste ervaren trippers weten dit ook en dat is gewoon een leerproces, zelfs mij de grootste spacekabouters loopt het weleens minder leuk af als verwacht. Maar met 1 zegeltje ga je zeker wel wat merken, niet echt zware visuals ofzo, misschien wat lichte veranderingen, golven en ademen van objecten. Met 1.5 ga je dit iets feller hebben. Maar of je nu een halve, een hele of 5 der opvreet, als je gaat trippen kan en zal het altijd wel ooit eens een keer minder leuk gaan zijn, als je dit risico niet wil lopen moet je niet trippen, de kunst is juist om hier uit te leren gewoon xd

Juist, zo denk ik er ook over. Heb al redelijk wat ervaring met trippen, tot dusver 3x gehad ofzo, met 1 hele erge (had in totaal 1 olifant op) en dat vond ik super vet. Maar ik wist ook wat er gebeurde en heb het gewoon over me heen laten gaan. Ik heb hier wel een sterke drang in, dwz dat ik de gevolgen weet en weet wat het met me doet, plus ik weet dat het gevoel over gaat.
Precies hetzelfde als het laatste uurtje als op Loudness, op het eind kreeg ik gewoon de crash van de methylone, voelde totaal niet goed en niet fijn met bijna black-outs, maar ik wist dat het vanzelf overging en toen dus gewoon rustig aan gedaan en niet aan teveel dingen denken.
Ik heb me verder goed ingelezen in de wereld van LSD, met wat het doet met je, een paar docu's erover gezien en ik voel dat ik er klaar voor ben. Dan ga ik het niet half-om-half aanpakken, ik wil het in 1 keer goed doen. Een net-niet ervaring heb ik niet zo'n behoefte aan. Plus, 100 ug, is niet zo heel veel, waarschijnlijk zal ik zelfs op iets minder zitten, rond de 90ug.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
pepepe schreef:

Juist, zo denk ik er ook over. Heb al redelijk wat ervaring met trippen, tot dusver 3x gehad ofzo, met 1 hele erge (had in totaal 1 olifant op) en dat vond ik super vet. Maar ik wist ook wat er gebeurde en heb het gewoon over me heen laten gaan. Ik heb hier wel een sterke drang in, dwz dat ik de gevolgen weet en weet wat het met me doet, plus ik weet dat het gevoel over gaat.
Precies hetzelfde als het laatste uurtje als op Loudness, op het eind kreeg ik gewoon de crash van de methylone, voelde totaal niet goed en niet fijn met bijna black-outs, maar ik wist dat het vanzelf overging en toen dus gewoon rustig aan gedaan en niet aan teveel dingen denken.
Ik heb me verder goed ingelezen in de wereld van LSD, met wat het doet met je, een paar docu's erover gezien en ik voel dat ik er klaar voor ben. Dan ga ik het niet half-om-half aanpakken, ik wil het in 1 keer goed doen. Een net-niet ervaring heb ik niet zo'n behoefte aan. Plus, 100 ug, is niet zo heel veel, waarschijnlijk zal ik zelfs op iets minder zitten, rond de 90ug.

Dit kan je echt niet vergelijken kerel met xtc....:P
Geloof me, je kan er vies van terugkomen.

Ik had wel zegels waarvan ik op een halve flink hard ging.
Ik ga gewoon een hele pakken.
Vorige keer heb ik later een halve bijgepakt en toen kreeg ik heel intense visuals.
Ik kijk eerst wel even wat ik in mijn mik gooi :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Ik snap je wel, maar deze zegels zijn 60 tot 69ug. Ik weet niet hoeveel de zegels van jou normaal zijn, maar ik neem aan dat je aan een halfje (30-35ug) niet echt veel hebt, qua visuals, zeker met jouw ervaring. Anyway, geniet hier maar even van:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik snap je wel, maar deze zegels zijn 60 tot 69ug. Ik weet niet hoeveel de zegels van jou normaal zijn, maar ik neem aan dat je aan een halfje (30-35ug) niet echt veel hebt, qua visuals, zeker met jouw ervaring. Anyway, geniet hier maar even van:

Afbeelding

Oh serieus? Haha :P
Dat wist ik niet :P

Ow, dan gooien we er een stuk of 5 in jonguh :yay:

Nee :lol:
We beginnen maar met 1 :loving:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:42 

Als die gast op een gegeven moment gaat rijden :P.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:51 

Hardtraxx Addict

haha ja geniaal! hij heeft ook nog eentje dat ie paddo's doet
die is ook wel interessant om te zien :)
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

Geniaal dat filmpje! Maar hoe oud is dat filmpje? Want ze zeggen dat het NIET verboden is in het verkeer. Lol op het echte circuit trouwens. :lol:

Maar hoeveel MDMA nam hij? Het zag er niet uit dat het meer dan 50mg was xd
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:03 

Chukkels schreef:
Geniaal dat filmpje! Maar hoe oud is dat filmpje? Want ze zeggen dat het NIET verboden is in het verkeer. Lol op het echte circuit trouwens. :lol:

Maar hoeveel MDMA nam hij? Het zag er niet uit dat het meer dan 50mg was xd

Niet zo veel denk, hij gaat niet kaakschaatsen ofzo.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:14 

Donateur

Hier die over Paddo's
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen