DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Komt vast wel goed

Hij heeft er een idioot bij zitten

Jeps, ben benieuwd hoe 1gram hem gaat bevallen wel, dat is een level 1 trip toch?
Citaat:
Level 1
This level produces a mild "stoning" effect, with some visual enhancement (i.e. brighter colours, etcetera). Some short term memory anomalies. Left/right brain communication changes causing music to sound "wider".
Persoonlijk heb ik al wel 3a4gr gedroogd gegeten en had toen te weinig visuals naar mijn eigen zin (voelde meer aan als een level 2)

Ik zou zowiezo niet echt visuals gaan verwachten op een level 1 trip, ik hoop met 4-aco-dmt toch wel op zn minst binnenkort een level 4 trip te bereiken
Citaat:
Level 4
Strong hallucinations, i.e. objects morphing into other objects. Destruction or multiple splitting of the ego. (Things start talking to you, or you find that you are feeling contradictory things simultaneously). Some loss of reality. Time becomes meaningless. Out of body experiences and e.s.p. type phenomena. Blending of the senses.
Wow, shit verkeerde gequote

Maarre, ja, das wel een vrij lichte dosis.
Paddo's zijn wel gelijk een van de zwaardere psychedelica...maar met die dosis kan er vrij weinig fout gaan.
pepepe schreef:
Een level 4 trip heb ik bereikt met LSD dan.
Is erg heftig, maar echt een super ervaring
Not for the weak-minded.
Ja, maar dat wil je juist bereiken.
Dat had ik ook met mijn lsd trip.
Die mindfucks zijn juist hetgeen wat trippen zo ongelovelijk vet en apart maakt.