DarkBeatz wrote:[
Dat zijn idioten waar jij het over hebt... Je mag niet vaker gebruiken als je 5-htp slikt, maar als je te vaak gebruikt, zal 5-htp wel de kans op depressies ten gevolgen van gebruik aanzienlijk verlagen. 5-HTP is iets wat natuurlijk in je lichaam word aangemaakt, niets iets chemisch door mensen ontworpen. Een vergelijking met paracetamol vind ik dan ook volledig onterecht.
Ik heb er ook nooit echt informatie over opgezocht, jij wel dus je zal het vast beter weten dan ik, maar er zit toch altijd meer in 5htp pillen dan alleen dat?
Ik kom ook deze waarschuwing tegen op een website:
Raadpleeg je arts als je dit product wil gebruiken als je zwanger bent, borstvoeding geeft, MAO remmers, antidepressiva of andere medicijnen gebruikt, last van hart- en vaatziekten hebt. Dit product kan slaperigheid veroorzaken. Buiten bereik van kinderen houden.
Als het 100% natuurlijk is zou dat niet uitmaken lijkt me. En dan nog weet ik niet of het niet kwaad kan als iets wat door je lichaam normaal langzaam aan wordt gemaakt, ineens snel wordt aangemaakt.
Niet dat ik het gebruik hiervan nou wil afkeuren, maar ik vraag me dat nou gewoon af.
Ik heb ook nog nooit een dip gehad, dus ik heb geen aantoonbare reden om het te gebruiken (maar wat er in mijn lichaam aan het ontstaan zou kunnen zijn kan ik niet weten)