Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:49 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Over dat van minstens 1 maal per maand xtc.
Ik wissel het af...ik doe mijn best erop te letten dat ik in een maand niet tweemaal hetzelfde gebruik.
Natuurlijk komt het wel eens voor, maar deze maand heb ik alleen op Qountdown XTC gebruikt.
Waarschijnlijk wordt Hardbass pas de volgende keer voor mij.
Xq heb ik waarschijnlijk andere dingen tot mijn beschikking en anders ga ik denk ik nuchter.

Maarja, misschien toch maar ooit 5HTP overwegen.

De maand duurt nog 21 dagen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

21 dagen van Xtc afblijven is niet zo moeilijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Voor Robert wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:13 

Donateur

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

:lol:

ahh pest die jongen is niet zo!! , hij had goede voornemens voor 2011! :thumbup: Dus hopen dat die zeg daaraan houd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:15 

Hardtraxx Addict

Ik ben het met daniel eens, wat betreft de discussie over die 5-HTP.
Je lichaam hersteld zich niet voor niets, daar zijn geen hulpmiddeltjes voor nodig.
Oke, om zo af en toe 5-htp te bruiken na een feest kan schelen in de kater, maar ik denk dat op lange termijn meer slecht dan goed zal doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

:lol:

ahh pest die jongen is niet zo!! , hij had goede voornemens voor 2011! :thumbup: Dus hopen dat die zeg daaraan houd :D

Je hebt gelijk, hij is eigenlijk beter bezig dan ik in 2011. Ik sta al op 1x, hij nog op 0.
Ben stiekem wel trots op je hoor, Robert! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:20 

Donateur

hahaha!! en 2011 is wel al 10 dagen bezig! :lol:

wordt drukke boel voor jou chris! :P

nu al 1 , XQ wordt 2 -> hardbass 3 :oh: dan gaat het hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Nee, nee, op XQ blijf ik keurig van mijn snoepjes af. :yes:

HardBass zit ik nog eigenlijk over te twijfelen, want ik ga ook Reverze weekend Antwerpen met vrienden. Heel weekend space daar heeft ook wel wat. Maar 95% dat het HardBass wordt :P

In april wordt het moeilijk: MoH, KO en Loudness. Wordt keuzes maken :cry:

Maart heb ik daarentegen weer helemaal vrij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:24 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

Vind ik wel mee vallen, toch steeds een week pauze. Voor zijn doen is dat goed, maar houd ie toch niet vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Vind ik wel mee vallen, toch steeds een week pauze. Voor zijn doen is dat goed, maar houd ie toch niet vol

Qountdown > Hardbass zijn 6 weekjes, hou ik wel vol hoor. BOEM! Ik moet dan van de week wel eventjes langskomen bij jou om wat op te halen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:31 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Maar als ik dan hoor van Inno hoe blij hij opeens wordt na het innemen van die pillen, terwijl hij eerst chagerijnig was, dan doet dat spul meer met je dan je een beetje herstellen.

Dit is overdreven, je word echt niet vrolijk van 5-HTP te nemen, wat Inno waarschijnlijk bedoelde was dat hij voor hij 5-HTP nam hij na xtc gebruik vaak chagrijnig was en slechtgezind of misschien zelfs lichtelijk depressief, dit is een kenmerk van xtc omdat xtc je hele serotonine voorraad leeg plundert, en dat is nu net het stofje wat een mens nodig heeft om gelukkig te zijn, mensen die wekelijks xtc gebruiken voor een ruime periode vallen dan ook gegarandeerd in een mogelijk langdurige depressie nadien, dit is welbekend. 5-HTP is een stof die natuurlijk al in je lichaam aanwezig is, en je binnenkrijgt door het stofje l-tryptofaan dat in je lichaam word omgezet naar 5-htp. L-tryptofaan zit in de meeste eiwitrijke voeding, oa melk en banaan. 5-htp word in je lichaam dan weer omgezet naar serotonine. Door een voedingssupplement van 5-HTP te slikken sla je dus een stapje in je lichaam over waardoor je serotonine sneller gaat bijgevuld geraken en je dus niet meer de symptonen gaat hebben die velen wel hebben na xtc gebruik, omdat dus dankzij de 5-HTP hun serotonine pijl al voor een klein gedeelte terug is aangevuld, genoeg om niet in een dip te belanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

Maar dat stapje wat je dan overslaat, is dat dan wel goed voor je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:38 

Kevin-Raw schreef:

met nadruk op had. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:41 

Donateur

Kswoosh, als je niets nuttigs te melden hebt, ga dan alstublieft weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:42 

roberttt schreef:

meneer kan niet tegen de waarheid? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
jezus, is dit een bash topic tegen mij geworden ofzo.. eerst chukkels al, nu die spammer :')

Ik heb mijn excuses al aangeboden en ik zei toch al dat ik trots op je ben, omdat je geen X had genomen op Qountdown en dus op 0 staat dit jaar?!

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

Lol Kasper, volgens mij heb jij je ook niet bepaald aan de 8 weken regel en de 2mg/k max-regel gehouden sinds Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:46 

Donateur

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

Wat heeft dat voor zin omdat hier te zeggen, en ik kan wel tegen de waarheid.
Zolang je die ook maar spreekt dan ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:46 

Chukkels schreef:
Lol Kasper, volgens mij heb jij je ook niet bepaald aan de 8 weken regel gehouden sinds Thrillogy.

welke 8 weken regel? xd
maar ik hou me wel aan me voornemens :P HB wordt gewoon nuchter ^^

btw: was et niet 6 weken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Dit is overdreven, je word echt niet vrolijk van 5-HTP te nemen, wat Inno waarschijnlijk bedoelde was dat hij voor hij 5-HTP nam hij na xtc gebruik vaak chagrijnig was en slechtgezind of misschien zelfs lichtelijk depressief, dit is een kenmerk van xtc omdat xtc je hele serotonine voorraad leeg plundert, en dat is nu net het stofje wat een mens nodig heeft om gelukkig te zijn, mensen die wekelijks xtc gebruiken voor een ruime periode vallen dan ook gegarandeerd in een mogelijk langdurige depressie nadien, dit is welbekend. 5-HTP is een stof die natuurlijk al in je lichaam aanwezig is, en je binnenkrijgt door het stofje l-tryptofaan dat in je lichaam word omgezet naar 5-htp. L-tryptofaan zit in de meeste eiwitrijke voeding, oa melk en banaan. 5-htp word in je lichaam dan weer omgezet naar serotonine. Door een voedingssupplement van 5-HTP te slikken sla je dus een stapje in je lichaam over waardoor je serotonine sneller gaat bijgevuld geraken en je dus niet meer de symptonen gaat hebben die velen wel hebben na xtc gebruik, omdat dus dankzij de 5-HTP hun serotonine pijl al voor een klein gedeelte terug is aangevuld, genoeg om niet in een dip te belanden.

Dat weet ik...het meeste ervan althans.
Wat erg goed werkt is soep. Verse soep na een feest.
Je krijgt het supermakkelijk binnen en het is ook nog eens gezond.
Daarnaast als ik mij heel slecht zou voelen, zou het eerste zijn waar ik aan denk; Suiker.
Piaaa schreef:

Tja, het zit mij nog steeds niet lekker, ondanks de resultaten.

Ik blijf ook bij mijn standpunt ondanks dat ik misschien een ''onzin'' redenatie verkoop.
Ik zie dat Michael er ook min of meer als mij over denkt.

Misschien probeer ik het ooit eens een keer, maar ik ken genoeg mensen die het voor elk feest doen en na elk feest om op die manier retehard te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:00 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Ik blijf ook bij mijn standpunt ondanks dat ik misschien een ''onzin'' redenatie verkoop.

Misschien probeer ik het ooit eens een keer, maar ik ken genoeg mensen die het voor elk feest doen en na elk feest om op die manier retehard te gaan.

Ik begrijp je wel, ik hoor ook wel eens mensen zeggen "ja ik neem 500 mg, dat mag wel want ik slik 5htp straks!" bij wijze van spreke.

Het liefste neem ik zo min mogelijk chemische goedjes (dus ook geen paracetamol, 5htp pillen etc) zodat je dan beter in de gaten krijgt als er wat mis zou gaan. Ik eet wel altijd gezond en genoeg fruit voor en na een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:09 

Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:

Nee het is een natuurlijk proces en dit is volkomen onschadelijk, het enige wat schadelijk is is als je 5-HTP zou nemen terwijl je nog onder invloed bent van andere drugs die werken op je serotonine receptoren (xtc).

Olijfboompje schreef:

Hij gebruikt ook geen drugs, hij stelt maar gewoon de vraag.. 5-HTP pakken om retehard te gaan is gewoon onzin, dat zijn weer mensen wat vanalles erin gooien zonder dat ze er iets vanaf weten... Het enige nut van 5-HTP is een sneller herstel van je serotonine peil om depressies na gebruik tegen te gaan. XTC is hier het schadelijke goedje, niet de rest.. Mensen wat ook nog eens vitamine C en/of E erbij nemen zijn nog verstandiger bezig, die beschermen hun hersenen ook nog eens beter tegen de oxidatieve stress, zodat je receptoren minder zwaar beschadigd worden, en dus ook sneller recuperen. Magnesium is ook weer een goed supplement, tenzij je het niet erg vind om na een avond spacen erachter te komen dat je een stuk tand mist of dat je hele bek open ligt.

Deeltjesversneller schreef:
Ik begrijp je wel, ik hoor ook wel eens mensen zeggen "ja ik neem 500 mg, dat mag wel want ik slik 5htp straks!" bij wijze van spreke.

Het liefste neem ik zo min mogelijk chemische goedjes (dus ook geen paracetamol, 5htp pillen etc) zodat je dan beter in de gaten krijgt als er wat mis zou gaan. Ik eet wel altijd gezond en genoeg fruit voor en na een feest.

Dat zijn idioten waar jij het over hebt... Je mag niet vaker gebruiken als je 5-htp slikt, maar als je te vaak gebruikt, zal 5-htp wel de kans op depressies ten gevolgen van gebruik aanzienlijk verlagen. 5-HTP is iets wat natuurlijk in je lichaam word aangemaakt, niets iets chemisch door mensen ontworpen. Een vergelijking met paracetamol vind ik dan ook volledig onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Lol Kasper, volgens mij heb jij je ook niet bepaald aan de 8 weken regel gehouden sinds Thrillogy.

welke 8 weken regel? xd
maar ik hou me wel aan me voornemens :P HB wordt gewoon nuchter ^^

btw: was et niet 6 weken?

Nee, het is 8 weken. 6 is minimaal, maar dat is met de maximale aanbevolen hoeveelheid, plus vitaminen en 5-HTP.

En XQ dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:27 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Kun je dat 5-HTP en Magnesium gewoon bij de drogisterij halen of moet je dat op een speciale site bestellen ofzo? Ik zal dit ook maar is gaan halen als ik dit allemaal lees.

5-HTP vind je bij de Tuinen, wel vrij prijzig (18.99eur) voor 60 capsules van 50mg, maar je gebruikt hier hooguit 6 capsules van per keer dat je aan de xtc gaat.
Magnesium vind je overal, kruidvat/etos/tuinen. Kost een paar euro maar zijn altijd erg lichte pilletjes, wil je de kaakspanning echt tegen gaan dan moet je hier vaak 4a5 pilletjes van nemen liefst tegelijk met je xtc pil, of vlak ervoor. Is niet echt schadelijker erzonder, maar de meesten ervaren de kaakspanning als onprettig.
Vitamine C+E bij etos, ook weer paar euro per potje. Zijn heel sterke antioxidanten, helpt je xtc tolerantie laag te houden en belangrijker beschermt je hersenen tegen de schade die xtc in je hersenen aanricht. Vit C 1000mg nemen trouwens. Zowel nemen voor als na gebruik, ideaal gezien neem je het zelfs tijdens gebruik als je hele nacht doorspaced, want die stoffen beschermen maar een 6tal uur, dus daarna zou je vit c/e moeten bijnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Nee, ik bedoelde Pia niet, maar Pepepepepepeppepep, beetje fout om met namen te strooien misschien van me, excuus bij deze :thumbup:
Deeltjesversneller schreef:
Olijfboompje schreef:

Dit is toch de voornaamste reden dat mensen het doen.

Ik neem de dag erna gewoon een goed groentesoepje en een lekkere sinaasappel of banaan in combinatie met wat koekjes.
Wow, quoten ging fout :sleep:
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen