DarkBeatz schreef:
Dit is overdreven, je word echt niet vrolijk van 5-HTP te nemen, wat Inno waarschijnlijk bedoelde was dat hij voor hij 5-HTP nam hij na xtc gebruik vaak chagrijnig was en slechtgezind of misschien zelfs lichtelijk depressief, dit is een kenmerk van xtc omdat xtc je hele serotonine voorraad leeg plundert, en dat is nu net het stofje wat een mens nodig heeft om gelukkig te zijn, mensen die wekelijks xtc gebruiken voor een ruime periode vallen dan ook gegarandeerd in een mogelijk langdurige depressie nadien, dit is welbekend. 5-HTP is een stof die natuurlijk al in je lichaam aanwezig is, en je binnenkrijgt door het stofje l-tryptofaan dat in je lichaam word omgezet naar 5-htp. L-tryptofaan zit in de meeste eiwitrijke voeding, oa melk en banaan. 5-htp word in je lichaam dan weer omgezet naar serotonine. Door een voedingssupplement van 5-HTP te slikken sla je dus een stapje in je lichaam over waardoor je serotonine sneller gaat bijgevuld geraken en je dus niet meer de symptonen gaat hebben die velen wel hebben na xtc gebruik, omdat dus dankzij de 5-HTP hun serotonine pijl al voor een klein gedeelte terug is aangevuld, genoeg om niet in een dip te belanden.
Dat weet ik...het meeste ervan althans.
Wat erg goed werkt is soep. Verse soep na een feest.
Je krijgt het supermakkelijk binnen en het is ook nog eens gezond.
Daarnaast als ik mij heel slecht zou voelen, zou het eerste zijn waar ik aan denk; Suiker.
Piaaa schreef:
Maar dat stapje wat je dan overslaat, is dat dan wel goed voor je ?
Tja, het zit mij nog steeds niet lekker, ondanks de resultaten.
Ik blijf ook bij mijn standpunt ondanks dat ik misschien een ''onzin'' redenatie verkoop.
Ik zie dat Michael er ook min of meer als mij over denkt.
Misschien probeer ik het ooit eens een keer, maar ik ken genoeg mensen die het voor elk feest doen en na elk feest om op die manier retehard te gaan.