pecola-tje schreef:
Deze week toch maar een potje magnesium gaan halen..
Hoeveel mg moet je hiervan gebruiken? En wanneer is het het slimste/handigste om te pakken?
minstens 1000mg , en ik doe het meestal half uurtje voordat ik naar binnen ga

.
Vik schreef:
DarkBeatz schreef:
Hij gebruikt ook geen drugs, hij stelt maar gewoon de vraag.. 5-HTP pakken om retehard te gaan is gewoon onzin, dat zijn weer mensen wat vanalles erin gooien zonder dat ze er iets vanaf weten... Het enige nut van 5-HTP is een sneller herstel van je serotonine peil om depressies na gebruik tegen te gaan. XTC is hier het schadelijke goedje, niet de rest.. Mensen wat ook nog eens vitamine C en/of E erbij nemen zijn nog verstandiger bezig, die beschermen hun hersenen ook nog eens beter tegen de oxidatieve stress, zodat je receptoren minder zwaar beschadigd worden, en dus ook sneller recuperen. Magnesium is ook weer een goed supplement, tenzij je het niet erg vind om na een avond spacen erachter te komen dat je een stuk tand mist of dat je hele bek open ligt.
Kun je dat 5-HTP en Magnesium gewoon bij de drogisterij halen of moet je dat op een speciale site bestellen ofzo? Ik zal dit ook maar is gaan halen als ik dit allemaal lees.
Gewoon bij de tuinen de aanbiedingen in de gaten houden

Ik had een potje met 50% korting