Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

Nu is je flessie al bijna op, dus laat nu maar :(

Moet anders vanuit Kampen komen haha. Vakantie is chill! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nu is je flessie al bijna op, dus laat nu maar :(

Moet anders vanuit Kampen komen haha. Vakantie is chill! :yay:

oh je hebt nu vakantie??..beterbeter :thumbsup:
maar kan zo bij halen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:57 

Donateur

Jaa 5-htp :P Wat krijg ik een vage dromen van dat spul! , droom dan echt heel de nacht door :lol:
maar slaap er wel lekker lang en vast van! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Dat is inderdaad wel redelijk netjes, alleen ik vind dat je eigenlijk gewoon de kater moet accepteren na drugsgebruik :P
Het is niet goed zo te rommelen met je innerlijke systemen. :thumbdown:

Wat een ontzettend domme reactie van iemand waarvan ik eigenlijk toch dacht dat hij zich inlas in schadelijkheid en hoe deze te verminderen... Als je niet wilt rommelen met je innerlijke systemen laat je best je drugsgebruik achterwege, die andere supplementen zijn er juist om te zorgen dat je lichaam sneller hersteld van dat gerommel. :thumbdown:

Vind je dat echt?
Is het niet logischer om je lichaam op natuurlijke wijze te laten herstellen ipv dat je je lichaam gaat dwingen zich te herstellen met 5HTP?
Sowieso als je geen schade wilt, drugs achterwege laten, maar ik vind nog steeds dat hele 5HTP etc. gedoe iets afwenden wat er gewoon hoort te zijn.
Je lichaam hoort te voelen dat je naar de klote bent en met wat middeltjes het verhelpen ben ik van mening dat je niet goed bezig bent.
Intervention schreef:
ja is dat wat???...kzit nu aan goldstrike namelijk :$

Is heerlijk kerel, geloof mij! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Waarom drink je dan koffie? Het is toch ook gezonder om je lichaam op eigen kracht op volle sterkte te laten komen? Precies hetzelfde idee. Je doet het omdat je dan sneller weer vooruit kan gaan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:11 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Jaa 5-htp :P Wat krijg ik een vage dromen van dat spul! , droom dan echt heel de nacht door :lol:

Haha goed dat je het neemt XD gebruik ook elke dag, die dromen :love:
Vannacht had ik alleen een nachtmerrie, waar ik niet uit kon komen. Dat was wel zwaar klote ben we 10x dood gegaan :lol: raar spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:15 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Haha goed dat je het neemt XD gebruik ook elke dag, die dromen :love:
Vannacht had ik alleen een nachtmerrie, waar ik niet uit kon komen. Dat was wel zwaar klote ben we 10x dood gegaan :lol: raar spul

haha nee gebruik het niet elke dag hoor!! :D Vorige week 2 daagjes deze week nog niet, wacht weer tot een paar dagen voor hardbass! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:20 

Hardtraxxer

Stelletje verslaafde hier :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Serotonine schreef:

het zijn gebruikers geen verslaafde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:25 

Donateur

Serotonine schreef:

verslaafd ben ik niet :whistle: gebruikte alleen regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:27 

Donateur

Serotonine schreef:

haha ik zeker niet! :D Ik ben een gebruiker, eens in de 2 tot 3 maanden :thumbup: Volgens mij is dat nog minder dan dat jij gebruikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Serotonine schreef:

verslaafd ben ik niet :whistle: gebruikte alleen regelmatig

Gebruikte? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:47 

Hardtraxxer

Was ook maar een grapje.

Ik gebruik zelf 1 keer in de 3 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Waarom drink je dan koffie? Het is toch ook gezonder om je lichaam op eigen kracht op volle sterkte te laten komen? Precies hetzelfde idee. Je doet het omdat je dan sneller weer vooruit kan gaan :yes:

Ik drink koffie omdat het lekker vind :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:51 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Vind je dat echt?
Is het niet logischer om je lichaam op natuurlijke wijze te laten herstellen ipv dat je je lichaam gaat dwingen zich te herstellen met 5HTP?
Sowieso als je geen schade wilt, drugs achterwege laten, maar ik vind nog steeds dat hele 5HTP etc. gedoe iets afwenden wat er gewoon hoort te zijn.
Je lichaam hoort te voelen dat je naar de klote bent en met wat middeltjes het verhelpen ben ik van mening dat je niet goed bezig bent.

Ja dat vind ik echt, en deze reactie erop vind ik niet veel slimmer :/ Beter neem je ook nooit antibiotica als je ziek bent, of pijnstillers of whatever, waarom zou je als zogezegd het beter is als je lichaam op zichzelf zou moeten herstellen. Leef jij nog in de oertijd ofzo? Het gaat niet eens om de kater tegen te gaan, het gaat erom dat het gezonder is en minder schadelijk, daarom slikken we ook sterke antioxidanten voor en na gebruik tegen de oxidatieve stress. Maar ik heb geen zin om nogmaals alles uit te gaan leggen. Maar onze mening verschilt zowiezo al een beetje van niet goed bezig zijn, ik vind dat je niet goed bezig bent als je overmatig drugs gebruikt en als je geen supplementen erbij neemt om je hersenen toch nog wat extra te beschermen tegen de schade. Of als je xtc gaat snuiven ondanks de grotere schadelijkheid.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik slik 5-HTP omdat ik er fijn van kan dromen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Serotonine schreef:

Nakkie meedoen? :loving:
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Vind je dat echt?

Ja dat vind ik echt, en deze reactie erop vind ik niet veel slimmer :/ Beter neem je ook nooit antibiotica als je ziek bent, of pijnstillers of whatever, waarom zou je als zogezegd het beter is als je lichaam op zichzelf zou moeten herstellen. Leef jij nog in de oertijd ofzo? Het gaat niet eens om de kater tegen te gaan, het gaat erom dat het gezonder is en minder schadelijk, daarom slikken we ook sterke antioxidanten voor en na gebruik tegen de oxidatieve stress. Maar ik heb geen zin om nogmaals alles uit te gaan leggen. Maar onze mening verschilt zowiezo al een beetje van niet goed bezig zijn, ik vind dat je niet goed bezig bent als je overmatig drugs gebruikt en als je geen supplementen erbij neemt om je hersenen toch nog wat extra te beschermen tegen de schade. :x

Ik neem ook geen medicijnen nee.
Ik ben ervan overtuigd dat mijn lichaam veel prima zelf afkan.
Ik laat paracetamol vaak links liggen wanneer ik hoofdpijn heb.
Wanneer ik niet kan slapen, blijf ik van slaappillen af.

Tja, noem mij oertijd...maarja.
Ik ben dan ook in 5 jaar tijd 1 keer ziek thuisgeweest en heb verder nooit last van een kater na drank of drugs.
Maybe I'm blessed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:57 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Waarom drink je dan koffie? Het is toch ook gezonder om je lichaam op eigen kracht op volle sterkte te laten komen?

Er is trouwens helemaal niets gezonder aan je lichaam op eigen kracht op sterkte te laten, je immuniteit verlaagd sterk in die periode, je word dus ook sneller ziek etc. Het is gewoon een enorm domme redenering van Daniël wat volgens mij gelukkig wel vrijwel de meeste anderen dit inzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:58 

Donateur

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik slik 5-HTP omdat ik er fijn van kan dromen :woot:

Ik gebruik drugs omdat ik er zo vrolijk van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Ik ben eigenlijk ook nooit ziek, ja schoolziek, maar das wat anders. :P

Ben afgelopen jaar 1x een week lang ziek geweest, maar dat was na overmatig gebruik van alcohol + combi van 5 stackers. Verder alleen maar koppijn op de dag na zuipen zelf, maar langer dan een dag ziek ben ik het afgelopen jaar niet geweest. Ow jah, woensdag tot vrijdag na Qlimax, de enige andere keer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:01 

Donateur

Ik ben ook nooit ECHT ziek , maarja neem ook veel vitaminen fruit en groenten.
Gebruik verantwoord drugs . :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Waarom drink je dan koffie? Het is toch ook gezonder om je lichaam op eigen kracht op volle sterkte te laten komen?

Er is trouwens helemaal niets gezonder aan je lichaam op eigen kracht op sterkte te laten, je immuniteit verlaagd sterk in die periode, je word dus ook sneller ziek etc. Het is gewoon een enorm domme redenering van Daniël wat volgens mij gelukkig wel vrijwel de meeste anderen dit inzien.

Oke :P
Nouja, ik zie vaker mensen ziek zijn die veel shit innemen tegen allerlei kwaaltjes.
Misschien is het dan zo in mijn ervaring.
Excusi moi dat ik andere lulkoek probeer te verkopen... :cry:
Vergeef mij alsjeblieft
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:07 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Maybe I'm blessed?

Het heeft alleszins NIETS te maken met het niet nemen van supplementen. Wat ga je doen als je een ziekte krijgt die enkel kan behandeld worden met medicatie, maar je laten sterven omdat je geloofd dat je lichaam het wel beter op zijn eentje kan in de hoop op een wonder? Als je iets wetenschappelijke achtergrond zou hebben, en dat hoeft nog niet veel te zijn dan zou je weten dat je zware onzin aan het vertellen bent. Je lichaam heeft voedingsstoffen (supplementen) nodig, of je die nu via voeding of een pil binnen krijgt maakt niet uit.

Het lijkt dat jij het beter meent te weten als menig wetenschappers die er onderzoek naar hebben gepleegd. Jou goed recht natuurlijk, maar ik stel me daar wel sterke vragen bij als iemand zo redeneert want veel logica is er niet in te bespeuren.

Olijfboompje schreef:
Nouja, ik zie vaker mensen ziek zijn die veel shit innemen tegen allerlei kwaaltjes.
Vergeef mij alsjeblieft

Overdaad schaadt, dit is voor alles zo... Neem je te vaak antibiotica, word je lichaam immuun hiervoor en ga je sneller ziek worden. Neem je elke dag een slaappil, ga je uiteindelijk niet meer kunnen slapen zonder. Neem je te vaak 5-HTP kan je lichaam hier ook aan wennen, waardoor deze te weinig serotonine op zn eigen gaat aanmaken (je lichaam word lui).

Nogmaals, als je vind dat je slecht bezig bent als je je lichaam verzorgt door het sneller terug op krachten te laten komen dan is drugs misschien helemaal niks voor jou, want dat vernield pas echt dingen in je lichaam met overmatig gebruik. Door overmatig gebruik (en volgens mij gebruik jij ook gewoon minstens 1x per maand xtc) ga je serotonine receptoren in je hersenen kapot gaan op de duur waardoor je er met verloop van tijd steeds minder van gaat merken en er steeds meer stuk gaan, uiteindelijk zullen die wel weer herstellen, maar dat is niet meer op een periode van een paar weken. Iedereen wat zijn hersenen lief heeft en vaker als 1x in de 2 maanden xtc gebruikt zou gewoon supplementen moeten nemen om zich te beschermen, het is gewoonweg bewezen dat dit minder schadelijk is en zelfs een groot deel van de schadelijkheid wegneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:42 

Hardtraxxer

Die BBC docu #1 over wiet was wel interessant :) Had gehoopt dat ze er iets dieper op in zouden gaan, maar ok.

Ben wel benieuwd naar die X aflevering nu, al die verouderde docu's die alleen maar over Amerika en ravers gaan heb ik nou wel gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Maybe I'm blessed?

Het heeft alleszins NIETS te maken met het niet nemen van supplementen. Wat ga je doen als je een ziekte krijgt die enkel kan behandeld worden met medicatie, maar je laten sterven omdat je geloofd dat je lichaam het wel beter op zijn eentje kan in de hoop op een wonder? Als je iets wetenschappelijke achtergrond zou hebben, en dat hoeft nog niet veel te zijn dan zou je weten dat je zware onzin aan het vertellen bent. Je lichaam heeft voedingsstoffen (supplementen) nodig, of je die nu via voeding of een pil binnen krijgt maakt niet uit.

Het lijkt dat jij het beter meent te weten als menig wetenschappers die er onderzoek naar hebben gepleegd. Jou goed recht natuurlijk, maar ik stel me daar wel sterke vragen bij als iemand zo redeneert want veel logica is er niet in te bespeuren.

Olijfboompje schreef:
Vergeef mij alsjeblieft

Overdaad schaadt, dit is voor alles zo... Neem je te vaak antibiotica, word je lichaam immuun hiervoor en ga je sneller ziek worden. Neem je elke dag een slaappil, ga je uiteindelijk niet meer kunnen slapen zonder. Neem je te vaak 5-HTP kan je lichaam hier ook aan wennen, waardoor deze te weinig serotonine op zn eigen gaat aanmaken (je lichaam word lui).

Nogmaals, als je vind dat je slecht bezig bent als je je lichaam verzorgt door het sneller terug op krachten te laten komen dan is drugs misschien helemaal niks voor jou, want dat vernield pas echt dingen in je lichaam met overmatig gebruik. Door overmatig gebruik (en volgens mij gebruik jij ook gewoon minstens 1x per maand xtc) ga je serotonine receptoren in je hersenen kapot gaan op de duur waardoor je er met verloop van tijd steeds minder van gaat merken en er steeds meer stuk gaan, uiteindelijk zullen die wel weer herstellen, maar dat is niet meer op een periode van een paar weken. Iedereen wat zijn hersenen lief heeft en vaker als 1x in de 2 maanden xtc gebruikt zou gewoon supplementen moeten nemen om zich te beschermen, het is gewoonweg bewezen dat dit minder schadelijk is en zelfs een groot deel van de schadelijkheid wegneemt.

Oh nee, ik praat puur uit ervaring.
Ik beweer ook niet dat het niet zo is.
Ik gebruik geen 5htp.
Misschien toch maar eens overwegen.
Maar als ik dan hoor van Inno hoe blij hij opeens wordt na het innemen van die pillen, terwijl hij eerst chagerijnig was, dan doet dat spul meer met je dan je een beetje herstellen.

Over dat van minstens 1 maal per maand xtc.
Ik wissel het af...ik doe mijn best erop te letten dat ik in een maand niet tweemaal hetzelfde gebruik.
Natuurlijk komt het wel eens voor, maar deze maand heb ik alleen op Qountdown XTC gebruikt.
Waarschijnlijk wordt Hardbass pas de volgende keer voor mij.
Xq heb ik waarschijnlijk andere dingen tot mijn beschikking en anders ga ik denk ik nuchter.

Maarja, misschien toch maar ooit 5HTP overwegen.
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen