DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Maybe I'm blessed?
Het heeft alleszins NIETS te maken met het niet nemen van supplementen. Wat ga je doen als je een ziekte krijgt die enkel kan behandeld worden met medicatie, maar je laten sterven omdat je geloofd dat je lichaam het wel beter op zijn eentje kan in de hoop op een wonder? Als je iets wetenschappelijke achtergrond zou hebben, en dat hoeft nog niet veel te zijn dan zou je weten dat je zware onzin aan het vertellen bent. Je lichaam heeft voedingsstoffen (supplementen) nodig, of je die nu via voeding of een pil binnen krijgt maakt niet uit.
Het lijkt dat jij het beter meent te weten als menig wetenschappers die er onderzoek naar hebben gepleegd. Jou goed recht natuurlijk, maar ik stel me daar wel sterke vragen bij als iemand zo redeneert want veel logica is er niet in te bespeuren.
Olijfboompje schreef:
Nouja, ik zie vaker mensen ziek zijn die veel shit innemen tegen allerlei kwaaltjes.
Misschien is het dan zo in mijn ervaring.
Excusi moi dat ik andere lulkoek probeer te verkopen...
Vergeef mij alsjeblieft
Overdaad schaadt, dit is voor alles zo... Neem je te vaak antibiotica, word je lichaam immuun hiervoor en ga je sneller ziek worden. Neem je elke dag een slaappil, ga je uiteindelijk niet meer kunnen slapen zonder. Neem je te vaak 5-HTP kan je lichaam hier ook aan wennen, waardoor deze te weinig serotonine op zn eigen gaat aanmaken (je lichaam word lui).
Nogmaals, als je vind dat je slecht bezig bent als je je lichaam verzorgt door het sneller terug op krachten te laten komen dan is drugs misschien helemaal niks voor jou, want dat vernield pas echt dingen in je lichaam met overmatig gebruik. Door overmatig gebruik (en volgens mij gebruik jij ook gewoon minstens 1x per maand xtc) ga je serotonine receptoren in je hersenen kapot gaan op de duur waardoor je er met verloop van tijd steeds minder van gaat merken en er steeds meer stuk gaan, uiteindelijk zullen die wel weer herstellen, maar dat is niet meer op een periode van een paar weken. Iedereen wat zijn hersenen lief heeft en vaker als 1x in de 2 maanden xtc gebruikt zou gewoon supplementen moeten nemen om zich te beschermen, het is gewoonweg bewezen dat dit minder schadelijk is en zelfs een groot deel van de schadelijkheid wegneemt.
Oh nee, ik praat puur uit ervaring.
Ik beweer ook niet dat het niet zo is.
Ik gebruik geen 5htp.
Misschien toch maar eens overwegen.
Maar als ik dan hoor van Inno hoe blij hij opeens wordt na het innemen van die pillen, terwijl hij eerst chagerijnig was, dan doet dat spul meer met je dan je een beetje herstellen.
Over dat van minstens 1 maal per maand xtc.
Ik wissel het af...ik doe mijn best erop te letten dat ik in een maand niet tweemaal hetzelfde gebruik.
Natuurlijk komt het wel eens voor, maar deze maand heb ik alleen op Qountdown XTC gebruikt.
Waarschijnlijk wordt Hardbass pas de volgende keer voor mij.
Xq heb ik waarschijnlijk andere dingen tot mijn beschikking en anders ga ik denk ik nuchter.
Maarja, misschien toch maar ooit 5HTP overwegen.