Kevin-Raw schreef:
Ik slaap altijd als een roosje al heb ik redbull op, en totaal geen last van slaapgebrek ofso
afkloppe maar!

Net als dat vrienden van me ook bij MDMA op niet in de slaap komen, terwijl ik al in de trein lig te maffen

Heb ik zelf ook bij Red Bull

Maar na MDMA pfoe, slaap ik toch altijd pas laat... Trouwens in een blikje Red Bull zit dus 80mg caffeine, vanaf 250mg kunnen er onaangename gevolgen optreden (iets meer als 3 blikjes vrij snel achter elkaar) maar is ook wel erg afhankelijk van je gewicht, de LD50 dosis is 150mg/kg -> voor iemand van 60kg is dit dus 9gr oftewel 112 blikken Red Bull, als je een hart conditie hebt zul je waarschijnlijk veel eerder de pijp uit gaan maar dit ligt aan je hartconditie dan en niet aan een overdosis.
Edit:
Caffeine intoxicatie is gewoonlijk bij een dosis van minstens 250mg op korte tijd ingenomen en wanneer je 5 van de volgende symptonen kunt plaatsen zonder last te hebben van een angst stoornis: restlessness, nervousness, excitement, insomnia, flushed face, diuresis, gastrointestinal disturbance, muscle twitching, rambling flow of thought and speech, tachycardia or cardiac arrhythmia, periods of inexhaustibility, psychomotor agitation