Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:23 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Ik slaap altijd als een roosje al heb ik redbull op, en totaal geen last van slaapgebrek ofso :D
afkloppe maar! :D Net als dat vrienden van me ook bij MDMA op niet in de slaap komen, terwijl ik al in de trein lig te maffen :P

Heb ik zelf ook bij Red Bull :D Maar na MDMA pfoe, slaap ik toch altijd pas laat... Trouwens in een blikje Red Bull zit dus 80mg caffeine, vanaf 250mg kunnen er onaangename gevolgen optreden (iets meer als 3 blikjes vrij snel achter elkaar) maar is ook wel erg afhankelijk van je gewicht, de LD50 dosis is 150mg/kg -> voor iemand van 60kg is dit dus 9gr oftewel 112 blikken Red Bull, als je een hart conditie hebt zul je waarschijnlijk veel eerder de pijp uit gaan maar dit ligt aan je hartconditie dan en niet aan een overdosis.

Edit:
Caffeine intoxicatie is gewoonlijk bij een dosis van minstens 250mg op korte tijd ingenomen en wanneer je 5 van de volgende symptonen kunt plaatsen zonder last te hebben van een angst stoornis: restlessness, nervousness, excitement, insomnia, flushed face, diuresis, gastrointestinal disturbance, muscle twitching, rambling flow of thought and speech, tachycardia or cardiac arrhythmia, periods of inexhaustibility, psychomotor agitation
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:24 

Donateur

Afgelopen zaterdag weer is een keer een feest nuchter meegemaakt.
Nou ja wel drank en veel red Bull.

Maar het rare was. Kon na de tijd niet slapen, sliep pas zondag avond om 11 uur. :thumbdown:
Maar dat kwam vast door de redbull overdosis. Waardoor ik nu alsnog zwaar na de klote ben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:29 

Donateur

Te veel red bull ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Ik drink wel standaard meer als 5 koppen koffie per dag :lol:
Ook nog vrij sterke filterkoffie met 6 scheppen ''koffie'' in het filter.

Ik lig echter nooit wakker 's avonds..., maar dat heb ik ook nooit na mdma gebruik dat ik wakker lig.
Met speedgebruik weet ik zoveel andere dingen om te doen dan slapen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:46 

Donateur

Haha inderdaad met speed verzin je wat om wakker te blijven XD anders is het zonder van de dag. Als je gaat slapen, zo denk ik altijd dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Misschien heeft de week voor de caffeine er ook mee te maken. Ik was dit weekend kapot van een paar biertjes.
Ik vermoed dat het te maken heeft met een extreem oud & nieuw, zou het zoiets ook niet bij jou kunnen zijn?

Ja, dat heeft er natuurlijk wat mee te maken. De week na oud & nieuw niet volledig bijgeslapen en donderdavond behoorlijk wat gedronken, had vrijdag een lichte kater en was zaterdag behoorlijk moe. En enige wat ik nu ook voel is extreme vermoeidheid met een beetje hoofdpijn.

Maar het rare is, voor Loudness voelde ik me ongeveer net zo, toen heb ik een beetje speed en een blauwe boom op en toen sliep ik al in de metro richting 't rdamcentraal :/

Normaal slaap ik ook vrij makkelijk (danwel niet heel diep) na MDMA-gebruik.

Toch wel extreem dat ik bijna 24 uur last heb gehad van slapeloosheid bij een middeltje wat legaal is en wat sommige mensen veel meer drinken dan ik zaterdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Mol schreef:
Misschien heeft de week voor de caffeine er ook mee te maken. Ik was dit weekend kapot van een paar biertjes.
Ik vermoed dat het te maken heeft met een extreem oud & nieuw, zou het zoiets ook niet bij jou kunnen zijn?

Ja, dat heeft er natuurlijk wat mee te maken. De week na oud & nieuw niet volledig bijgeslapen en donderdavond behoorlijk wat gedronken, had vrijdag een lichte kater en was zaterdag behoorlijk moe. En enige wat ik nu ook voel is extreme vermoeidheid met een beetje hoofdpijn.

Maar het rare is, voor Loudness voelde ik me ongeveer net zo, toen heb ik een beetje speed en een blauwe boom op en toen sliep ik al in de metro richting 't rdamcentraal :/

Normaal slaap ik ook vrij makkelijk (danwel niet heel diep) na MDMA-gebruik.

Toch wel extreem dat ik bijna 24 uur last heb gehad van slapeloosheid bij een middeltje wat legaal is en wat sommige mensen veel meer drinken dan ik zaterdag :P

Je bent dus gewoon een watje..., maar dat wisten we toch stiekem al kerel :innocent: :whistle:
roberttt schreef:
Haha inderdaad met speed verzin je wat om wakker te blijven XD anders is het zonder van de dag. Als je gaat slapen, zo denk ik altijd dan xd

Precies :P
Je gaat toch niet slapen wanneer je onder invloed bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:40 

Hardtraxxer

Drink bijna elke dag 2 blikjes en soms nog koffie, kan er ook met gemak meer dan 4 op zonder druk te worden misschien wat actiever maar nog wel gewoon kan slapen.
Maar dit zal wel per persoon liggen want sommige mensen worden zelfs druk van cola :lol: Toch maar eens wat minder gaan drinken als het zo ongezond is maar wat is eigenlijk wel gezond tegenwoordig niet veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:57 

Hardtraxxer

Dronk vroeger jarenlang 3 tot 5 blikjes golden power (de beste energiedrank IMO) op een dag, ben volgensmij nu wel imuum geworden voor die rotzooi :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:00 

Hardtraxx Elite

Nieuwe shop gevonden voor 5-HTP :D En ze hebben ook Melatonine die erg goedkoop is..
http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Na ... 22828?at=0
http://www.iherb.com/Now-Foods-Melatoni ... 14810?at=0

9$ (5htp 60x100mg) / 3.2$ (melatonine 60x3mg) / 4$ verzending
Komt uit op iets van 12.5eur incl verzending :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

's Ochtends altijd minimaal 2 bakken koffie en dan ook nog eens normaal plus (komt neer op sterke koffie). Ben dan altijd weer meteen fit, terwijl ik totaal geen ochtendmens ben. Afgelopen zaterdag trouwens ook aardig wat Red Bull gedronken (of nou ja, de goedkope variant) icm Zwarte Wodka (Black Fly :thumbsup: ). Maar verder ook aardig wat bier op, dus dat heft het weer op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nieuwe shop gevonden voor 5-HTP :D En ze hebben ook Melatonine die erg goedkoop is..

Dat is inderdaad wel redelijk netjes, alleen ik vind dat je eigenlijk gewoon de kater moet accepteren na drugsgebruik :P
Het is niet goed zo te rommelen met je innerlijke systemen. :thumbdown:
Chukkels schreef:
's Ochtends altijd minimaal 2 bakken koffie en dan ook nog eens normaal plus (komt neer op sterke koffie). Ben dan altijd weer meteen fit, terwijl ik totaal geen ochtendmens ben. Afgelopen zaterdag trouwens ook aardig wat Red Bull gedronken (of nou ja, de goedkope variant) icm Zwarte Wodka (Black Fly :thumbsup: ). Maar verder ook aardig wat bier op, dus dat heft het weer op :P

Weet je wat erg lekker is?
Strohrum met koffie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:04 

Hardtraxxer

Ik had een paar weken geleden 4 blikjes golden power in een half uur op. Ik had dorst en zin in golden power. Heb helemaal nergens last van gehad. Ik kreeg zelfs niet meer energie.

Met loudness had ik ook 9 blikjes op en ik kon gewoon slapen rond 7 uur. Volgens mij ben ik er ook teveel aan gewend. Daarom probeer ik het nu helemaal niet meer te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:07 

Hardtraxxer

weet niet of energiedrank het gaat worden als nuchtere drug, ben benieuwd wanneer iemand crack en stackers gaat combineren, misschien dat dat wel wat is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:07 

Donateur

Serotonine schreef:
Ik had een paar weken geleden 4 blikjes golden power in een half uur op. Ik had dorst en zin in golden power. Heb helemaal nergens last van gehad. Ik kreeg zelfs niet meer energie.

Met loudness had ik ook 9 blikjes op en ik kon gewoon slapen rond 7 uur. Volgens mij ben ik er ook teveel aan gewend. Daarom probeer ik het nu helemaal niet meer te drinken.

jaa kutspul, ik ben er echt aan verslaafd geweest. Dronk elke dag op me werk 4/5 blikjes. Als ik het niet dronk voelde ik me gewoon kut. Naar mate het steeds erger werd ben ik gaan mindere, en nu drink ik het helemaal niet meer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Wat is melatonine?
http://www.youngagain.nl/catalog/produc ... DgodinUu2Q trouwens 120 caps voor 27,95. Nederlandse winkel :)

Olijfboompje schreef:
Dat is inderdaad wel redelijk netjes, alleen ik vind dat je eigenlijk gewoon de kater moet accepteren na drugsgebruik :P

Ik gebruik het ook niet om m'n serotonine op pijl te krijgen, maar om heerlijke lucide dromen te krijgen :love:

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Goldstrike met koffie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:16 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Wat een ontzettend domme reactie van iemand waarvan ik eigenlijk toch dacht dat hij zich inlas in schadelijkheid en hoe deze te verminderen... Als je niet wilt rommelen met je innerlijke systemen laat je best je drugsgebruik achterwege, die andere supplementen zijn er juist om te zorgen dat je lichaam sneller hersteld van dat gerommel. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

Wat is melatonine?
http://www.youngagain.nl/catalog/produc ... DgodinUu2Q trouwens 120 caps voor 27,95. Nederlandse winkel :)

Olijfboompje schreef:

Ik gebruik het ook niet om m'n serotonine op pijl te krijgen, maar om heerlijke lucide dromen te krijgen :love:

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Goldstrike met koffie :thumbsup:

ja is dat wat???...kzit nu aan goldstrike namelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

Nu? Het is verdomme maandag 7 voor half 2 's middags! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:26 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Wat is melatonine?

Goede antioxidant, helpt bij het inslapen. Melatonine is een hormoon dat word aangemaakt als het donker word, melatonine word trouwens van serotonine omgevormd, dus is op zich wel goed om te gebruiken na een nachtje feesten :D 33.45 (+5.50eur verzending) voor 120caps is nog altijd een stuk duurder als 21.98$ incl verzending (17.03eur voor 120caps)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:27 

Donateur

Chukkels schreef:

En ? Heb wel Ergere dingen gehad rond die tijd, en jij ook wel -.-
Maar mag wel hopen dat je vrij heeft XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Wat een ontzettend domme reactie van iemand waarvan ik eigenlijk toch dacht dat hij zich inlas in schadelijkheid en hoe deze te verminderen... Als je niet wilt rommelen met je innerlijke systemen laat je best je drugsgebruik achterwege, die andere supplementen zijn er juist om te zorgen dat je lichaam sneller hersteld van dat gerommel. :thumbdown:

Je neemt me de woorden uit de mond :x

Beetje blijven nadenken Danielle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

En ? Heb wel Ergere dingen gehad rond die tijd, en jij ook wel
Maar mag wel hopen dat je vrij heeft XD

haha ja srry ik heb ook vrij en heb nog 3 kwart fles over van gisteravond dus dacht nou dat zie er lekker uit :P
en toen nam ik paar slokken en toen was het zo lekker en dacht schijt ik ga lekker aan goldstrike:P...kom ik erook nog achter dat ik nog kwrt flesje black label heb en die gaat dus ook op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

En dan nodig je mij niet eens uit? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
En dan nodig je mij niet eens uit? :(

waar moetj e vandaag komen??...ik woon in bathmen dat is 10 km van deventer af:P...en je mag van mij nu komen hoor??
Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen