Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:43 

Hardtraxxer

Energy drink is ook de grootste troep wat je kan kopen. Als ik op een lege maag 1 blikje drink, word ik al misselijk. Ik probeer het nu ook minder te drinken omdat het zulk kut spul is. Een klein beetje speed op dat feest was misschien nog gezonder geweest (dit weet ik niet zeker :innocent: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:06 

Hardtraxxer

Ken iemand die grote dosis crack (van dat fitness supplementen spul) vooraf aan een feestje had genomen.

ging goed hard tekeer, misschien iets voor jullie? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:15 

Basscow schreef:
Ken iemand die grote dosis crack (van dat fitness supplementen spul) vooraf aan een feestje had genomen.

ging goed hard tekeer, misschien iets voor jullie? :whistle:

dit toch? http://www.sports-nutrition.nl/Revoluti ... 16239.html
Afbeelding
en dit hoort er ook bij: http://www.100procentdopefree.nl/nieuws ... geranamine

heb et wel es gezien, maar had dr eigenlijk niet van verwacht dat je dr op feesten van los kon gaan xd
als wat is et ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:17 

Hardtraxxer

Ik kan ook slecht tegen veel caffeine, 1x een gram poeder ervan op, koste geen hol. Dacht dat is ideaal voor lan-party. Ben heel de lanparty gaar/ziek geweest en al die symptonen komen me wel bekend voor, alleen ik ging ook over me nek. Geen groot succes dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:23 

Donateur

Je moet er ook geen gram van nemen idiot xd hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:28 

Hardtraxxer

@ KSwoosh

ja precies dat spul, hij had iets van 4x de aanbevolen hoeveelheid genomen. had veel energie en niet ziek geworden. zit eraan te denken om dat maar te nemen als ik nuchter moet blijven omdat ik te recent al een pilletje heb gehad haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:41 

Hardtraxxer

Ik zou ermee uitkijken. Straks vind je dit misschien niet meer goed genoeg om tussendoor te nemen. Of je gaat meer middelen zoeken om mdma te vervangen als je te kort geleden hebt gesnoept.

Als je het wel probeert, vertel hier dan hoe het was. ben toch benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:01 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Je moet er ook geen gram van nemen idiot xd hahaha

Dat had ik ook door toen :$ Toen was het helaas te laat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:29 

Donateur

Serotonine schreef:
Energy drink is ook de grootste troep wat je kan kopen. Als ik op een lege maag 1 blikje drink, word ik al misselijk. Ik probeer het nu ook minder te drinken omdat het zulk kut spul is. Een klein beetje speed op dat feest was misschien nog gezonder geweest (dit weet ik niet zeker :innocent: )

Energydrink is suikerwater dus goed voor je lichaam is het zeker niet, maar ach een zak chips is dat net zo min en die vreet ik ook elke dag weg. Wat dat betreft ben ik niet zo zuinig.

Je moet ook geen 4 koffie en 3 redbull drinken want dan zit je tegen een schuimbekdosis aan ja :P Wat ik trouwens wel denk is dat je snel inkakt van caffeïne. Je hebt er wel energie bij maar als het is uitgewerkt ben je helemaal naar de tering. En heb je iets te veel op slaap je de komende nacht ook niet echt lekker (als je al kan slapen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:37 

Hardtraxxer

kent iemand anders nog meer legale pepmiddeltjes?

nuchter feesten doet het em gewoon niet meer voor me, me kop wil de hele nacht wel doorbeuken maar me benen willen na een paar uur niet meer mee werken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:44 

Hardtraxxer

gister in takens een roze ster gehad :D
beviel me zeer goed :woot:
eerst ene half uurtje/ 3 kwartier beetje dizzy enzo geweest maar daarna was ik niet meer te stoppen :P
zeker voor herhaling vatbaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Pluggen? :lol:

Jeps, dan heb je er ook nog meer effect van ook als door je neus, en het is tenminste niet ongelofelijk schadelijk voor je, zelfs minder schadelijk als oraal.

Breng Robert nou niet op ideeën :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
kent iemand anders nog meer legale pepmiddeltjes?

nuchter feesten doet het em gewoon niet meer voor me, me kop wil de hele nacht wel doorbeuken maar me benen willen na een paar uur niet meer mee werken :')

Stackers zijn toch ook legaal? Maat van me gebruikt die dingen elk feest, zegt dat hij energie voor 10 heeft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 09:11 

Donateur

loco-loco schreef:
eerst ene half uurtje/ 3 kwartier beetje dizzy enzo geweest maar daarna was ik niet meer te stoppen :P

Jaa ik las over die roze sterren, mooie gemiddelde pil. Beetje te vergelijken met rode dollars :thumbup:
testresultaten waren 122mg van die roze sterren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 09:26 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Je moet ook geen 4 koffie en 3 redbull drinken want dan zit je tegen een schuimbekdosis aan ja :P

Pas bij 17 red bulls zit je tegen een od aan hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 09:30 

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Pluggen? :lol:

Jeps, dan heb je er ook nog meer effect van ook als door je neus, en het is tenminste niet ongelofelijk schadelijk voor je, zelfs minder schadelijk als oraal.

hahaha :lol:
Trouwens wat zijn stackers dan precies, eerlijk gezegd nooit van gehoord. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 09:32 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Je moet ook geen 4 koffie en 3 redbull drinken want dan zit je tegen een schuimbekdosis aan ja :P

:oh: dat is dan een duur avondje , al ga je 17 redbull in een discotheek drinken :P

ik heb er wellis 5/6 op, en toen zat ik hem al te shacke
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 09:41 

Hardtraxx Veteran

Er was wel ooit iemand overleden van ong. 15 geloof ik. Gebeurt wss wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 10:00 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
loco-loco schreef:

Jaa ik las over die roze sterren, mooie gemiddelde pil. Beetje te vergelijken met rode dollars :thumbup:
testresultaten waren 122mg van die roze sterren.

Inderdaad, op Decibel ook gehad en op Fusion volgens mij ook, voordat m'n ouders ze in de IJssel hebben gedonderd xd . Prima pillen :thumbup:

MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

hahaha :lol:
Trouwens wat zijn stackers dan precies, eerlijk gezegd nooit van gehoord. :huh:

Een stacker is een soort voedingssupplement die het lichaam aanzet tot een snellere verbranding van vet. De bestanddelen van stackers zorgen ervoor dat je meer vet verliest en zodoende sneller een slank en gespierd lichaam krijgt. Stackers dienen te worden gebruikt als ondersteuning bij het sporten. Samen met bewegen zorgt het gebruik van stackers ervoor dat het lichaam sneller vet verbrandt. Gebruikers van stackers ervaren vaak ook dat hun energie aanmerkelijk toeneemt en dat zij het sporten langer volhouden. Daarnaast neemt het hongergevoel aanzienlijk af, waardoor men minder eet en sneller vet verbrandt. Hierdoor zal men sneller afvallen.

Maar in het uitgaanscircuit wordt het vooral dus als energieboost gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 10:49 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Dat hangt er maar net van af hoe goed je lichaam is en in welk tempo je dat spul drinkt. Laatst was er in het nieuws iemand die had er 8 in 5 uur gedronken en die heeft volgens mij zelfs het loodje moeten leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 10:53 

Hardtraxx Veteran

Klopt, je kan ook hartkloppingen krijgen etc. Energiedranken worden zwaar onderschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Klopt, je kan ook hartkloppingen krijgen etc. Energiedranken worden zwaar onderschat.

Had ik dus :/ Had ze ook vele malen erger dan de week na de feestfabriek (toen had ik minstens 800mg mdma opgeteld), geeft toch wel wat aan.

Voel m'n hart nu soms zelfs ook ineens een slag slaan tegen m'n vest/shirt :huh: Vraag me af hoe lang het duurt voor 't weer helemaal normaal is.

Heb gewoon tot 10 uren na laatste blikje nog wakker gelegen, en daarna werkte het ook nog wel, want was kapot maar echt slapen was er nog steeds niet bij :(

Ben ook veel meer naar de klote dan na speed of mdma :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:02 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

Heeft wel niks met de caffeine te maken maar met je slaaptekort ;) Speed of mdma zijn lichamelijk gezien toch zeker niet minder heftig, maar het hangt natuurlijk ook van je dosis af bij caffeine gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:04 

Donateur

Misschien heeft de week voor de caffeine er ook mee te maken. Ik was dit weekend kapot van een paar biertjes.
Ik vermoed dat het te maken heeft met een extreem oud & nieuw, zou het zoiets ook niet bij jou kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:06 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Inno schreef:

Heeft wel niks met de caffeine te maken maar met je slaaptekort ;) Speed of mdma zijn lichamelijk gezien toch zeker niet minder heftig, maar het hangt natuurlijk ook van je dosis af bij caffeine gebruik.

Ik slaap altijd als een roosje al heb ik redbull op, en totaal geen last van slaapgebrek ofso :D
afkloppe maar! :D Net als dat vrienden van me ook bij MDMA op niet in de slaap komen, terwijl ik al in de trein lig te maffen :P
Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen