Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:16 

Donateur

Werkt sneller, knalt harder in. Maar niet beter effect
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 00:42 

Oké ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 02:24 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Ik heb meestal 1 broekzak waar ik verder niks in heb zitten behalve pillen(zakje). Meestal open ik t zakje gewoon ondersteboven in t begin, beetje schudden, zodat ze los in m'n broekzak zitten. Zo kun je er veel makkelijker bij :)

das ook wel handig ja :P
hoe erg kunnen die pillen eigenlijk tegen vocht?

oh en btw, negeer mijn vraag over zuipen en pillen maar lekker :')

Ik negeer je niet. Ik heb de hele dag nog niet op internet gezeten. Vandaag gewerkt en ik heb net mijn eerste auto gekocht, waar ik vandaag veel mee bezig was. Ik snap ook niet waarom je zo reageert als iemand 1 dag niet online komt om te reageren. Je kon ook kijken of ik verder wel wat had gepost vandaag.

Over drank met pillen. Ik heb helemaal geen drank gehad die avond. Ik bedoelde dat ik het effect van de mdma nog niet bijzonder vond op dat moment. Toen vond ik bezopen naar een feest gaan leuker dan pillen gebruiken. Maar toen het echt begon te werken veranderde dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 09:58 

Hardtraxx Elite

MovingMadness schreef:
Oké, maar geeft geen harder effect of iets dergelijks?

Door je neus word bijna dubbel zoveel opgenomen als in je maag, dus je hoeft minder te nemen voor dezelfde high en het werkt sneller en is sneller uitgewerkt, is eigenlijk gewoon standaard voor alle drugs nasaal vs oraal.. Pep, Ketamine, MDMA, ... Door de neus moet altijd was minder als door de maag voor hetzelfde effect en het duurt altijd een stuk korter en werkt sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 10:00 

Hardtraxx Elite

Serotonine schreef:
Over drank met pillen. Ik heb helemaal geen drank gehad die avond. Ik bedoelde dat ik het effect van de mdma nog niet bijzonder vond op dat moment. Toen vond ik bezopen naar een feest gaan leuker dan pillen gebruiken. Maar toen het echt begon te werken veranderde dat wel.

Hij bedoelde dat niet zozeer op jou, maar eerder op al de rest die zn vraag een beetje negeerde :D Het was trouwens wel duidelijk uit je post volgens mij hoor dat je niet had gezopen, denk dat ons wit spookje gewoon niet goed gelezen had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 10:42 

Hardtraxx Elite

Untill the next time, with six hits of sunshine. (Gaat over LSD :loving:)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 12:47 

@sero: wat darkbeatz dus zei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:29 

Hardtraxxer

Ok. Sorry dat ik dan zo reageerde. Ik sliep al half en had alles even snel doorgelezen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:41 

Serotonine schreef:
Ok. Sorry dat ik dan zo reageerde. Ik sliep al half en had alles even snel doorgelezen. :$

boeiend :P
heeft iedereen wel es ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Zou gister eigenlijk weer GHB proberen. Toch maar niet gedaan. Was op een verjaardag en had al genoeg gezopen. Was maar goed ook! Maatje van me had ook al aardig gedronken, die heeft nog 2ml gedropt en hij was echt gigantisch van de kaart, hij vond het ook niet echt leuk meer op een gegeven moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
MovingMadness schreef:
Wat gebeurt er eigenlijk als je M-poeder snuift?

Heel erg pijnlijk en gewoon, nja stom. Maar er zijn mensen wat het doen, maar denk dat hun iq al aardig is gekelderd door overmatig drugsgebruik -.-

Ik doe het ook :lol: :lol:
Qua pijn valt het wel mee, tis heerlijk dat het gewoon gelijk aanpakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:45 

Hardtraxx Elite

Donderdag op BBC 3: How Drugs Work: Ecstacy :loving:
Citaat:
This series focuses on how ecstasy creates highs and lows in the human body. Cameras follows two recreational users over one night and the show explains how ecstasy creates empathy in one of the users and how this could maybe lead to it being used as a prescription medicine for use in therapy.

Ga ik lekker meepikken, eindelijk weer eens een nieuwe xtc documentaire die geen anti drugs propaganda bevat, afl 1 over marihuana staat hier nu op :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:47 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Duw het dan in je reet, vind ik minder matig als xtc gaan snuiven.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Kut dat ik geen BBC 3 heb. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Duw het dan in je reet, vind ik minder matig als xtc gaan snuiven.. :/

Pluggen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:10 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Jeps, dan heb je er ook nog meer effect van ook als door je neus, en het is tenminste niet ongelofelijk schadelijk voor je, zelfs minder schadelijk als oraal.

Nando schreef:

Heb ik ook niet, gelukkig komt het ook wel online en kan je het downloaden, if you know where.. (High.How.Drugs.Work.S01E01.720p.HDTV.x264-FTP is aflevering 1 voor mensen wat het willen zien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Heb ik ook niet, gelukkig komt het ook wel online en kan je het downloaden, if you know where.. (High.How.Drugs.Work.S01E01.720p.HDTV.x264-FTP is aflevering 1 voor mensen wat het willen zien)

Nice, thanks! :D Aflevering 1 gaat over wiet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:14 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Jeps, dan heb je er ook nog meer effect van ook als door je neus, en het is tenminste niet ongelofelijk schadelijk voor je, zelfs minder schadelijk als oraal.

Nando schreef:

Thx, BBC heeft altijd goede docu's :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:22 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Serotonine schreef:
In de matrixx pakte ik het zakje rustig en haalde het eruit. Je ziet daar ook geen beveiliging rondlopen. Totaal geen controle daar. Ook bij de ingang controleren ze heel slecht.

Dat klopt inderdaad hahaha, fouilleren doen ze totaal niet, ook geen ID controle of iets, enigste waar ze mij een keer op attendeerde is dat ik een sigaret rookte :P

Oxygene schreef:
Serotonine schreef:
Goed om te horen, dan kan ik mijn snoepzakje vertellen dat ie niet bang hoeft te zijn de 29e! :woot:

Nee die kan je gewoon in je zak laten bij wijze van spreke, in de Matrixx wordt veel gebruikt vind ik zelf, al doe ik het zelf met bier. Ik zou gewoon midden in de zaal bijpakken want de wc's daar zijn echt dramatisch, duurt ontzettend lang, en daar is toch meer dan 80% vdk.

Heb onwijs veel zin in Hardbass dan mag ik weer waus^^ m'n laatste keer was op Qlimax dus genoeg rust gehad dacht ik zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Same here, maar ik heb wel een vaste site voor Britse series enzo (invite only helaas, en ik heb geen invites :-/), dus dat komt wel goed :D Ff eerdere afleveringen binnenhalen en mss ook aan m'n ouders laten zien een keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:05 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Same here, maar ik heb wel een vaste site voor Britse series enzo (invite only helaas, en ik heb geen invites :-/), dus dat komt wel goed :D Ff eerdere afleveringen binnenhalen en mss ook aan m'n ouders laten zien een keer :)

Geen nieuwsgroepen, daar vind je ook gewoon echt alles op, alhoewel ik ook wel op een paar invite only torrent sites zit, maar nieuwsgroepen hoef je tenminste niet na te denken over je ratio :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:

Geen nieuwsgroepen, daar vind je ook gewoon echt alles op, alhoewel ik ook wel op een paar invite only torrent sites zit, maar nieuwsgroepen hoef je tenminste niet na te denken over je ratio :thumbup:

Nog te lui geweest om newsleecher te installeren op nieuwe laptop :P
Sowieso zit t met mn ratio wel goed op die site, laat Azureus/Vuze altijd wel aan staan aangezien ik daar ook meteen bijhoud wat ik al gekeken heb en wat niet. Download echt heel veel Engelse tv, dus zo'n torrent site is echt ontzettend handig voor me, kan ik meteen zien wat er allemaal nieuw is en mis ik nooit wat :)

Beetje offtopic trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:18 

Hardtraxxer

iemand bekend met rode duivels? ( dus geen duiven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Pfff, de ellendigste ervaring met 'drugs' voor mij tot nu toe meegemaakt vannacht en vandaag, en 't was met legaal spul:

Energydrink + koffie...

Gister was ik best wel moe, toch besloten naar een feestje te gaan, maar dan zonder drugs, want moest vandaag weer werken om half 3. Tussen 19:00 en 21:00 4 bakken koffie gehad, toen een blikje red bull om kwart voor tien, nog een om kwart over tien en om en bij kwart over 11 nog eentje...

Eigenlijk voelde ik me vanaf dat moment heel raar. Ups & Downs had ik, met upjes waarin ik redelijk energiek was en lekker los kon gaan maar wel met een constant vervelend gevoel in m'n lijf, een beetje dat gevoel wat je hebt als je veel te vroeg uit bed stapt.
De downs voelde ik me echt niet goed, kapot moe, slaperig, zeurend gevoel in m'n lijf (eigenlijk het gevoel dat ik altijd krijg als m'n xtc bijna helemaal is uitgewerkt)...
Heb overigens wel bijna de hele avond lopen beuken, gewoon omdat ik het anders zonde van m'n avond vond :P
Ook een stuk of 5 biertjes gedronken (met de gedachte dat dit m'n hartslag/bloeddruk enzo weer wat zou verlagen, dat blijkt echt zo te zijn)

Half 4 naar huis gegaan, half 5 ofzo was ik thuis, met moeite (enorm droge bek ook) twee broodjes gegeten en toen douchen en op bed.

Heb tot TIEN UUR wakker gelegen. Heel soms dat ik heeeeel even heel ondiep weg zakte, maar droomde raar, had hele erge hartkloppingen (als ik op m'n buik lag ging m'n hele lichaam op en neer) en ik kon niet rustig ademhalen, dan kreeg ik ademtekort. Werd ook na 10 uur van elk geluidje wakker :/
De wekker ging om 1 uur weer, in totaal misschien 3 uur geslapen, heel ondiep.

Voel me echt heeel kut nu, nog nooit zo moe geweest, beetje misselijk, werken was een hel. Weinig energie.

Met een beetje speed op slaap ik zelfs beter.

Zat er ook aan te denken dat er misschien wat in m'n drinken was gegooid, maar m'n pupillen waren de hele avond normaal en ik kon ook gewoon pissen.
Soms wel momenten gehad dat ik me heel vaaag voelde, of tussen t stampen door zelfs m'n telefoonscherm niet meteen goed kon lezen, maar dat lijkt me gewoon extreme vermoeidheid oid.

Voor mij echt geen energydrink meer, wat een rommel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Wow, echt raar dat je nu nog kut voelt. :/ Het is natuurlijk wel heel veel energie wat je op zuipt, van 4 koffie word je volgensmij al druk en dan ook nog 3 energie. Dat verklaart ook meteen de buikpijn, heb ik ook wel eens van energie drank. Wist niet dat het zo lang werkte, aangezien je amper kon slapen.

Ik ben gister ook uitgegaan, eerst thuis een biertje gedronken en daarna naar de kroeg. Daar 7 bier gehad, normaal zou ik hem nu al moeten voelen want 8 bier is een redelijke dosis alcohol. Ik ben ook niet zo groot, en ik had eigenlijk erg weinig gegeten, maar ik voelde echt amper wat. Een heel licht gevoel en dat was alles. Daarna nog naar de club gegaan, dat was ongeveer een uurtje later. Toen we daar waren was ik alweer compleet nuchter, helemaal niets meer. :/

Volgensmij ben ik mijn tolerantie aardig aan het opbouwen. Moet de laatste tijd opeens veel meer drinken om wat te voelen, terwijl ik dat probleem eerder nooit had.
Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen