Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:50 

Donateur

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
oh en btw, negeer mijn vraag over zuipen en pillen maar lekker :')

alcohol+mdma = bad mkay, iedereen weet dit volgens mij wel. Alcohol droogt je uit + MDMA droogt je uit, en uitdroging is nu net 1 van de gevaren waarbij doden vallen op xtc, dat wil je niet verergeren door er alcohol bij te drinken.

en je verneukt je hersenen er serieus mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:54 

Chukkels schreef:
Zuipen en pillen is totaal niet handig. Van de alcohol voel je niks meer en de werking van de X wordt alleen maar heftiger. Als je flink wat op hebt, ga je van een pilletje al keihard hallucineren. Opzich wel grappig om een keer mee te maken, maar enorm, enorm slecht voor je en waarschijnlijk nog slechter voor je dan na 4 Q-Dance pillen te gaan hallucineren. Dus als je wilt hallucineren, gebruik dan een tripmiddel.

ik was het ook niet van plan hoor ;)
maar ik lees namelijk laatste tijd geregeld wat van die first trip reports van xtc, en daar staat vaak bij dat de gebruikers al "bezopen" zijn voor ze gebruiken, waaronder in dat report van serotonine...

en sowieso, als ik 4 q's tot me beschikking heb neem ik echt geen bier meer xd hell no :P

EN ik weet nog van me 1e keer x, toen had ik 1 biertje op :P maar dat zal niet zoveel invloed hebben gehad denkik? want toen ging ik me ook een partij lekker :P
stukken beter als op Qlimax xd en op QD ging ik dan weer net te hard, omdat die 1e 3 kwart maar niet wilde in slaan, en toenm et die halve erbij ineens te hard ging :/
dus hopelijk XQ helemaal perfect dit keer :P
en HB weer lekker nuchter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:58 

Donateur

ik heb altijd 4 bier op ofzo, dat kan niet echt kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:04 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
oh en btw, negeer mijn vraag over zuipen en pillen maar lekker :')

alcohol+mdma = bad mkay, iedereen weet dit volgens mij wel. Alcohol droogt je uit + MDMA droogt je uit, en uitdroging is nu net 1 van de gevaren waarbij doden vallen op xtc, dat wil je niet verergeren door er alcohol bij te drinken.

en de kater wordt er ook nog veel erger van. en je voelt vooral de xtc dus voor een leuk bij effectje ofzo hoef je het ook zeker niet te doen.

hoewel ik moet zeggen dat ik het op festivals het wel heerlijk vind om nog rustig wat te pilsen met de zon op je bol tot een uur of 3 en dan over te gaan op xtc ofzoiets. en dan heb ik er de volgende dag ook geen extra kater van ofzo. het is alleen een keer voor gevallen dat ik door ben gegaan met pilsen nadat ik ook al xtc op had en toen kreeg ik dus een enorme kater maar qua effect overheerst dan toch de xtc zoals ik al zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:38 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Idd, eerst altijd rustig pilsen en als je zin hebt lekker beginnen!
Op Defqon kreeg ik het niet meer uit m'n zakje, m'n handen trilde zo hard.. Heb het toen aan een nuchtere maat gevragen, die was zo lief om me te helpen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ik heb wel altijd dat als ik gestopt ben met bier drinken ik op een gegeven moment een beetje inkak (ondanks mdma of speed), dus ik drink nooit meer van te voren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:41 

Donateur

Op QD en Qlimax ook 5/6 pils van tevoren gedronken. Nergens last van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:53 

dawasiknie schreef:

hoeveel Q's had jij toen gehad dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:54 

Hardtraxxer

Inno schreef:
roberttt schreef:

Ik heb wel altijd dat als ik gestopt ben met bier drinken ik op een gegeven moment een beetje inkak (ondanks mdma of speed), dus ik drink nooit meer van te voren :P

Als ik bijv. stop, ook al heb ik maar een halve gebruikt.. Ben ik daarna altijd kei gaar, ik 'moet' dan wel door gaan zeg maar. Anders ben ik gesloopt.
Heeft dat met het bier drinken te maken of is dat normaal?
Ik zal het de volgende keer eens proberen zonder bier te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:55 

Donateur

Hupakee!! gister ff nieuwe contacten gemaakt! :D in de lokale discotheek :P
eekhoorntjes! :love: krijg ze deze week! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:00 

Donateur

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:

hoeveel Q's had jij toen gehad dan?

Weet ik niet meer. Ik gok 2 en een kwart of iets minder... viel dus op zich nog mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Inno schreef:
roberttt schreef:

Als ik bijv. stop, ook al heb ik maar een halve gebruikt.. Ben ik daarna altijd kei gaar, ik 'moet' dan wel door gaan zeg maar. Anders ben ik gesloopt.
Heeft dat met het bier drinken te maken of is dat normaal?
Ik zal het de volgende keer eens proberen zonder bier te drinken.

Dat heeft met alcohol te maken ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:17 

Hardtraxxer

Wazig, ik dacht dat het normaal was als je daarna kapot bent!
Heel zinvol dit topic! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Het is wel normaal ja, maar alcohol versterkt het wel (een beetje) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

ik begin eigenlijk altijd met bier, dan als ik zin begin te krijgen 2 water, dan pilleke er in, en verder alleen nog water drinken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:25 

Hardtraxx Addict

In hoeverre ik het weet is elk drugs gebruik gewoon vermoeiend.
Vreet al (merendeel van) je reserve energie op en daar wordt je moe van,
net als Kabouter Plop zijn maatje Lui. Nee serieus, zeg ik het zo goed, dan kijk ik even richting DarkBeatz of Kevin-Raw??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:33 

Hardtraxx Addict

Ik en mijn vrienden zorgen altijd dat we lam binnenkomen op een feest. Komen we rond 11 binnen en dan kunnen we lekker los op de alcohol, dan rond 1 a half 2 gooien we er een snoepje in.. Wel na 12 uur beetje water zuipen om beetje nuchter te worden. Nog geen slechte ervaring mee gehad.. Behalve op decibel toen ik echt veel te lam was en in die bui gewoon een groene canadees in één keer nam.. De tyfus dat heb ik geweten, heb voor zover ik weet niet gehallucineerd maar ik ging echt ontiegelijk hard.. Kon mn bek niet meer open krijgen omdat me kaken helemaal strak stonden, mijn broodje kip ook weg gepleurd toen (iets wat ik normaal ABSOLUUT niet doe :P, ik hou van eten).

Anyway hardbass ook weer, lekker in de trein aan de baco's en eenmaal binnen hoesjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Haal trouwens ook altijd ff het zakje uit mn broek hoor, kan het nooit uit mn broekzak halen, veel te grote klauwen voor.. Als we M-poeder meenemen pleuren we gewoon alles in een flesje water en doen we af en toe wat drinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:39 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
alles in een flesje water en doen we af en toe wat drinken..

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:43 

Hardtraxx Addict

Haha ja is wel ranzig maar het is voor een goed doel ;) Heb een keer een pilletje gehad die in mijn bek afbrokkelde, toen ging ik ook bijna over mijn nek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Haha ja is wel ranzig maar het is voor een goed doel ;) Heb een keer een pilletje gehad die in mijn bek afbrokkelde, toen ging ik ook bijna over mijn nek..

Slimste is gewoon een vingertopje pakken, helemaal achter in je keel gooien en snel wegspoelen met een glas cola ofzo.

Oplossen in drinken is slecht voor je tanden en ook voor een lange tijd vies, snel een vingertopje wegspoelen maar eventjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:53 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Slimste is gewoon een capsule pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:02 

Wat gebeurt er eigenlijk als je M-poeder snuift?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:04 

Hardtraxxer

Serotonine schreef:
In de matrixx pakte ik het zakje rustig en haalde het eruit. Je ziet daar ook geen beveiliging rondlopen. Totaal geen controle daar. Ook bij de ingang controleren ze heel slecht.

Sommige pakken ook vaak bij. Dan is het niet handig om naar de wc te gaan elke keer. Als je zeker wilt weten dat je niet gepakt wordt, is de wc wel het beste ja.

Goed om te horen, dan kan ik mijn snoepzakje vertellen dat ie niet bang hoeft te zijn de 29e! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:16 

Hardtraxx Elite

MovingMadness schreef:

Heel erg pijnlijk en gewoon, nja stom. Maar er zijn mensen wat het doen, maar denk dat hun iq al aardig is gekelderd door overmatig drugsgebruik -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:06 

DarkBeatz schreef:
MovingMadness schreef:

Heel erg pijnlijk en gewoon, nja stom. Maar er zijn mensen wat het doen, maar denk dat hun iq al aardig is gekelderd door overmatig drugsgebruik -.-

Oké, maar geeft geen harder effect of iets dergelijks?
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen