Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 10:25 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Ik lijk wel addict ofzo :P Sleeeeecht .. :(

Jaja :D Gewoon wel zorgen dat je pauzes van min een maand houd tussen de keren dat je gebruikt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 10:48 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Fucking nice! :love:
Ik heb het gewoon eergister gedaan, en ik lees nu al dingen weer terug! :D
Niet alles, maar net alsof ik 't meteen weer beleef.
Awesome, ik kan niet wachten tot Hard Bass, serieus niet :P
Ik lijk wel addict ofzo :P Sleeeeecht .. :(

Had ik in het begin ook, gewoon absoluut niet kunnen wachten tot de volgende keer. Wordt gelukkig steeds makkelijker om te wachten, al heb ik ook al ontzettend veel zin in HB :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 11:46 

Hardtraxx Addict

Kijk sinds fuckin Fusion op 2 oktober al uit naar Hardbass.. Vooral nu het dichtbij komt krijg ik nog meer en meer zin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:52 

Hardtraxx Newbie

pepepe schreef:
Klos schreef:
ja, dat ben ik dus :P

Geweldige report!
Doet me weer denken aan mijn eerste keer :loving:
Heel veel plezier alvast op hardbass.. ik ga zelf ook lekker wappie :thumbup:

omg mr. m. ik zie het al, dit gaat helemaal de verkeerde kant op met jou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 13:21 

Donateur

Van mij hoeft het ff niet meer uiteraard.
Ik weet niet of ik er helemaal mee ga stoppen, maar zo lang ik niet 100% mentaal fit ben zal ik het nooit doen. We zien wel wanneer ik er weer klaar voor ben, ik kijk iig terug op een prachtige tijd met onvergetelijke dagen/avonden. Maar nu breken er even andere tijden aan :)

Voorlopig feest ik toch niet, maar de eerste feesten zullen sowieso rustig aan gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 13:40 

@sero: grappig om te lezen dat jij over je eerste keer verteld dat je ook bezopen was, en gebruikte, dat is toch niet echt een goede combo, of heb ik dat zelf verzonnen>?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:15 

Donateur

Vik schreef:

roberttt schreef:
Ik ook eindelijk met Kevin feesten, wacht er al me hele leven op. :yay:

En met mij dan? :cry: :p

ook hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Gaan gewoon feesten met alle 20000-25000 mensen die daar rondlopen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:24 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Gaan gewoon feesten met alla :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:48 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Chukkels schreef:
Gaan gewoon feesten met alla :huh:

Feesten met alla, knallend eind gegarandeerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:08 

KSwoosh schreef:
@sero: grappig om te lezen dat jij over je eerste keer verteld dat je ook bezopen was, en gebruikte, dat is toch niet echt een goede combo, of heb ik dat zelf verzonnen>?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:27 

Donateur

decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
Nee, dit doen ze niet op elk feest. Tuurlijk zijn er altijd beveiligers die rondlopen, maar je bent wel heel erg dom als je je zakje open en bloot in je handen houdt en je spul er zo op die manier uit wilt halen. Dan vraag je er gewoon om. Gewoon in je broekzak laten zitten het zakje en vanuit je broekzak pakken. En natuurlijk een beetje om je heen kijken of niemand je aankijkt. Zelfs als ik heel waus ben denk ik daar nog aan ^^

ik houd mijn zakje ook altijd open en bloot als ik iets wil pakken, maar ik kijk natuurlijk wel eerst goed om me heen voordat ik het uit mijn zak haal. dan maar liever ff wat meer ''risicio'' dan 5 min lang lopen klooien in je broekzak :P

Jaa ik ken het! , op Loudness had ik gewoon me zakje gescheurd en zaten al me pillen gewoon los in me achterzak, als iemand wilde kopen kon ik hem gelijk pakken en in zijn broekzak douwe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Ik heb meestal 1 broekzak waar ik verder niks in heb zitten behalve pillen(zakje). Meestal open ik t zakje gewoon ondersteboven in t begin, beetje schudden, zodat ze los in m'n broekzak zitten. Zo kun je er veel makkelijker bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:36 

Donateur

PNXRMX schreef:
Ik heb meestal 1 broekzak waar ik verder niks in heb zitten behalve pillen(zakje). Meestal open ik t zakje gewoon ondersteboven in t begin, beetje schudden, zodat ze los in m'n broekzak zitten. Zo kun je er veel makkelijker bij :)

precies ik ook! :P Ik weet nog wel Fusion , heb wel 20 min staan kutten om er eentje uit te krijgen, uiteindelijk deed iemand anders het voor me >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:44 

Hardtraxx Elite

Ik wil eigenlijk binnen 2 weekjes op XQ wel eens een keertje speed proberen maar aangezien lieve roberttt niet meer meegaat denk ik dat het moeilijk gaat worden om tegen dan nog wat fatsoenlijks te krijgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:47 

Hardtraxx Addict

bosch schreef:
pepepe schreef:
Klos schreef:
ja, dat ben ik dus :P

Geweldige report!
Doet me weer denken aan mijn eerste keer :loving:
Heel veel plezier alvast op hardbass.. ik ga zelf ook lekker wappie :thumbup:

omg mr. m. ik zie het al, dit gaat helemaal de verkeerde kant op met jou :lol:

Whaha hou je mond mr R. :P
Je gaat ook naar hardbass toch?
Zal wel vet zijn als we elkaar weer ff meeten net als op fusion :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik wil eigenlijk binnen 2 weekjes op XQ wel eens een keertje speed proberen maar aangezien lieve roberttt niet meer meegaat denk ik dat het moeilijk gaat worden om tegen dan nog wat fatsoenlijks te krijgen :(

Ga je aan de 4-FMP, hetzelfde effect alleen inclusief het euforische :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:56 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

Ga je aan de 4-FMP, hetzelfde effect alleen inclusief het euforische :yay:

Amp heeft volgens mij toch een stuk sterkere werking op vlak van energie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

True, maar moe wordt je toch niet op zo'n feest, zeker niet gezien de vele breaks die er zullen zijn :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:18 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
True, maar moe wordt je toch niet op zo'n feest, zeker niet gezien de vele breaks die er zullen zijn :innocent:

Ik ga gewoon lekker door in de breaks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:46 

PNXRMX schreef:

das ook wel handig ja :P
hoe erg kunnen die pillen eigenlijk tegen vocht?

oh en btw, negeer mijn vraag over zuipen en pillen maar lekker :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Zuipen en pillen is totaal niet handig. Van de alcohol voel je niks meer en de werking van de X wordt alleen maar heftiger. Als je flink wat op hebt, ga je van een pilletje al keihard hallucineren. Opzich wel grappig om een keer mee te maken, maar enorm, enorm slecht voor je en waarschijnlijk nog slechter voor je dan na 4 Q-Dance pillen te gaan hallucineren. Dus als je wilt hallucineren, gebruik dan een tripmiddel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:

das ook wel handig ja :P
hoe erg kunnen die pillen eigenlijk tegen vocht?

Kunnen niet echt goed tegen vocht voor zover ik weet, maar zolang je niet gaat zwemmen met de pillen in je broekzak zal het wel goedkomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:46 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

alcohol+mdma = bad mkay, iedereen weet dit volgens mij wel. Alcohol droogt je uit + MDMA droogt je uit, en uitdroging is nu net 1 van de gevaren waarbij doden vallen op xtc, dat wil je niet verergeren door er alcohol bij te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:47 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

alcohol+mdma = bad mkay, iedereen weet dit volgens mij wel. Alcohol droogt je uit + MDMA droogt je uit, en uitdroging is nu net 1 van de gevaren waarbij doden vallen op xtc, dat wil je niet verergeren door er alcohol bij te drinken.
Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen