Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:22 

Hardtraxx Newbie

pepepe schreef:
Serotonine schreef:
Die bomen zijn wel perfect om halfjes te nemen. 90 a 100mg per halfje.
Als mijn rode dollars op zijn, ga ik ook groene eekhoorns of bruine bomen zoeken.
1.5 pil mee naar een feest en daar de hele nacht op door kunnen gaan is toch wel ideaal.

Heb een bruine boom gehad op Qountdown en ik vind het serieus de lekkerste pil die ik gehad heb.
Hij sloeg meerdere keren in en werkte dik 5 a 6 uur, terwijl ik een redelijke tolerantie heb.
Aan een halve had ik de hele nacht voldoende en heb ook niets bijgeslikt

Misschien kan je het beter formuleren als beste ervaring dan? nu komt het over alsof je dat gevoel alleen kan krijgen met die bruine boom.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:25 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
laytono schreef:
roberttt schreef:
Niet bij ingang ;) maar ze haalde mensen uit de zaal. Die uit de kleren mochten.
Hadden speciale camera dat ze goed overzicht hadden. Zijn genoeg gepakt.
Trieste lui

oh ok, dat is triest ja. maar niks van gemerkt, was zelf ook goed vdk dus let je er allemaal niet meer zo op xd

Zelf ook niks van gemerkt, maar me vrienden wel. 1tje was er al om 10 uur uitgetrapt. En mocht 4 uur weer na vinnen XD

en wat heeft hij in die tussentijd gedaan dan? in zo'n hokje gezeten? :huh:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:31 

Donateur

Nee, met andere gozer die er ook uit was getrapt buiten lopen spacen :lol: heeft zich in die tussen tijd wel vermaakt.

Hij was er overigens weer ingekomen omdat ie een kaartje jatte uit zon container waar ze al die laartjes in gooien.
Wel geniaal :lol:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:36 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Nee, met andere gozer die er ook uit was getrapt buiten lopen spacen :lol: heeft zich in die tussen tijd wel vermaakt.

Hij was er overigens weer ingekomen omdat ie een kaartje jatte uit zon container waar ze al die laartjes in gooien.
Wel geniaal :lol:

idd geniaal :D , maar scannen doen ze na bepaalde tijd niet meer dan ofzo?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:39 

Donateur

4 uur stoppen ze met scannen, op qountdown was dat tenminste ;)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:44 

Hardtraxxer

hoe lang duurt het voordat een drugsboete binnen is vraagt een vriend van me zich af. kan dit, net zoals bij verkeersboetes maanden duren of ligt de acceptgiro binnen 2 weken op de mat?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:23 

Hardtraxxer

Gister dus wat pep genomen voordat ik ging stappen, was weer een mooie avond :P
Stond wel een beetje te 'strak', gelukkig heeft maar 1 iemand mij erop aangesproken, oud klasgenootje die er ook niet vies van is xd
Vrienden die het wisten zeiden dat er niks aan mij te zien was, dus het zal wel :$

Kater was wel dodelijk, komt natuurlijk ook omdat ik gewoon de hele avond flink veel bier heb gekopt.
Denk niet dat ik het nog vaker ga doen tijdens het stappen :') Gewoon bewaren voor feestjes!
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:26 

Hardtraxx Addict

Komt dat scannen vaker voor trouwens? Is dat gewoon door middel van leute die rondlopen en kijken of er lui toevallig net 1tje droppen of wat snuiven?
Ik bedoel, ik wil niks missen met HB, ons 1e feesje lekker wappie .. IK MOET EN ZAL die troep naar binnen krijgen :P
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:51 

Hardtraxxer

Beetje vaag, dus als ze iemand strak zien staan nemen ze em mee om te fouilleren of gebeurt dit gewoon bij willekeurige mensen?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:53 

Hardtraxx Elite

En als je dan gewoon weigert om je zaakje te laten zien? Kijk, mocht ik op een feest staan en ik word meegenomen terwijl ik niks bij heb en moet hem dan laten zien dan nog zou ik niet weten of ik het wel zou doen.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Nee, dit doen ze niet op elk feest. Tuurlijk zijn er altijd beveiligers die rondlopen, maar je bent wel heel erg dom als je je zakje open en bloot in je handen houdt en je spul er zo op die manier uit wilt halen. Dan vraag je er gewoon om. Gewoon in je broekzak laten zitten het zakje en vanuit je broekzak pakken. En natuurlijk een beetje om je heen kijken of niemand je aankijkt. Zelfs als ik heel waus ben denk ik daar nog aan ^^
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:20 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Nee, dit doen ze niet op elk feest. Tuurlijk zijn er altijd beveiligers die rondlopen, maar je bent wel heel erg dom als je je zakje open en bloot in je handen houdt en je spul er zo op die manier uit wilt halen. Dan vraag je er gewoon om. Gewoon in je broekzak laten zitten het zakje en vanuit je broekzak pakken. En natuurlijk een beetje om je heen kijken of niemand je aankijkt. Zelfs als ik heel waus ben denk ik daar nog aan ^^

ik houd mijn zakje ook altijd open en bloot als ik iets wil pakken, maar ik kijk natuurlijk wel eerst goed om me heen voordat ik het uit mijn zak haal. dan maar liever ff wat meer ''risicio'' dan 5 min lang lopen klooien in je broekzak :P
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:36 

Hardtraxxer

decoupeerzaag schreef:
ik houd mijn zakje ook altijd open en bloot als ik iets wil pakken, maar ik kijk natuurlijk wel eerst goed om me heen voordat ik het uit mijn zak haal. dan maar liever ff wat meer ''risicio'' dan 5 min lang lopen klooien in je broekzak :P

Ja bij Loudness zat ik 10 minuten in m'n zak te proberen er ééntje uit te krijgen, wilde maar niet lukken. Toen dacht ik ja dan doe ik wel of het de normaalste zaak van de wereld is en deed ik het gewoon in het midden op de dansvloer, wel gezorgd dat ik vlak achter wat mensen stond zodat het niet zo duidelijk was. Maar hoorde later dat de beveiliging van bovenin stond te kijken, dus daar heb ik wel een beetje geluk bij gehad want zo groot was die zaal niet.

Chukkels schreef:
En natuurlijk een beetje om je heen kijken of niemand je aankijkt.

Een vriend van mij die toen mee was deed echt zó opvallen rondkijken of niemand hem zag, dat viel zo erg op dat ik gewoon moest lachen :')
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan je er 10 minuten over doen om iets uit je zak te pakken? xd
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:59 

Hardtraxxer

Ga gewoon naar de toilet (naar zo'n hokje), deur op slot en haal in alle rust je pillen eruit :P
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:08 

Hardtraxxer

Basscow schreef:
Ga gewoon naar de toilet (naar zo'n hokje), deur op slot en haal in alle rust je pillen eruit :P

x2.

En met snuiven helemaal :')
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:17 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Hoe kan je er 10 minuten over doen om iets uit je zak te pakken? xd

Strakke broek, en een best groot zakje (geen normaal gripzakje). Volgende keer maar naar de wc inderdaad, maar dacht dat dit sneller zou gaan :P
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:23 

Hardtraxxer

In de matrixx pakte ik het zakje rustig en haalde het eruit. Je ziet daar ook geen beveiliging rondlopen. Totaal geen controle daar. Ook bij de ingang controleren ze heel slecht.

Sommige pakken ook vaak bij. Dan is het niet handig om naar de wc te gaan elke keer. Als je zeker wilt weten dat je niet gepakt wordt, is de wc wel het beste ja.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:27 

Hardtraxxer

Serotonine schreef:
Totaal geen controle daar.

Zeg maar gerust: helemaal niet. Bij XXlerator vorige maand liep ik door het detectiepoortje, spreidde m'n armen en zat te wachtte tot ik gefouilleerd werd, maar dat werd ik niet, ik moest doorlopen en snel een beetje! :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:42 

Hardtraxxer

Dat is wel heel erg :D
Vriend van me werd ook een keer gefouilleerd, maar tegen mij zei die ook "loop maar door"
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 23:33 

Basscow schreef:
Beetje vaag, dus als ze iemand strak zien staan nemen ze em mee om te fouilleren of gebeurt dit gewoon bij willekeurige mensen?

half QD meenemen xd
Bericht Geplaatst op 07 jan 2011 23:46 

Hardtraxx Elite

Ik ging op Qountdown veel te hard en heb zat beveiligers gepasseerd.. Of ik verbeelde het me, maar ik ben dus gelukkig niet gecontroleerd! :)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:11 

Donateur

DarkNoize schreef:
Basscow schreef:

x2.

En met snuiven helemaal :')

Gewoon in de zaal man, sleutel in zakje en snuiven maar. Valt minder op dan wanneer je net alsof doet dat e gaat poepen, :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 02:20 

Hardtraxxer

Omdat jullie het zo mooi vinden om te horen hoe iemand z'n eerste keer was, flikker ik hier een verhaaltje neer.

Ik wist nooit echt wat over drugs. Niemand die ik kende had wel is wat gebruikt. Tot het moment dat een vriend in de zomervakantie xtc had geprobeerd. Hij vond het helemaal geweldig en wilde het wel vaker doen. Ik wilde het ook zeker wel een keer proberen. Dus toen hebben we via via een aantal rode dollars geregeld.

We hadden al besloten om het voor het eerst in de Matrixx te proberen. Met zes man gingen we erheen en iedereen had twee pillen mee. Thuis hadden we alles in halfjes gebroken, omdat we van plan waren halfjes te gebruiken die avond.

Omdat die vriend best dichtbij woont, gingen we er lopend heen. 10 minuten voor we er waren hadden we allemaal al een halfje ingenomen. Eenmaal bij de ingang konden we zo naar binnen. Er werd bijna niet gecontroleerd. Toen hadden we de jassen opgehangen en gingen we meteen een flesje water halen (met dopje :thumbsup: ). We zijn even boven gaan staan en gekeken naar de show. Toen we er net stonden begonnen de Toneshifterz te draaien. Nog even op de banken gezeten in de rokershoek en daarna de zaal in gegaan.

Dat het halfje begon te werken, had ik niet echt in de gaten. Waarschijnlijk ook omdat ik niet wist wat ik moest verwachten. De muziek werd wel mooier en ik had zin om te bewegen. Maar echt veel merkte ik er niet van. Op dat moment vond ik bezopen zijn nog veel leuker. Na een tijdje begon ik er gelukkig al meer van te merken, maar een echt euforisch gevoel had ik nog niet.

Na een tijdje besloten we om wat bij te pakken. Twee vrienden die mee waren en al vaker hadden gebruikt, pakte op dat moment een hele. Ik wilde er ook meer van voelen, dus pakte ik ook een hele. Omdat die van mij niet helemaal goed waren gebroken en ik snel twee halfjes uit mijn zak haalde, had ik per ongeluk 2/3 en een halfje genomen. Het gevolg was dat ik erg hard ging toen die insloeg. Echt niet normaal hoe lekker dat was. Ogen wijd open en m'n kaken begon alle kanten op te vliegen. De muziek werd veel en veel mooier en ook de kleine show was geniaal. Ik stond zelfs een minuut te kijken naar de mooie blauwe lampjes die boven de bar zaten onder alle flessen drank. De lasers die eruit zagen als een soort van tunnel, omdat ze in een cirkel de zaal in schenen waren geweldig. Ik had het gevoel dat ik midden in de show stond. Elke keer als ik de trap opliep, rende ik bijna naar boven om zo snel mogelijk weer te kunnen stampen, soms begon ik op de trap al. Als ik dan boven stond voelde ik me zo lekker en genoot van de show en de muziek. Nu begreep ik hoe iemand zich voelde als die met zulke grote ogen rondliep. :worship:

Toen de pillen echt op hun top zaten ging ik echt lomp hard. Ik kon totaal niet stilstaan en ik zweette me helemaal de tering door het stampen. Dat sommige mensen dit geen lekker gevoel vinden kan ik wel begrijpen. Gelukkig vond ik het wel lekker. Dat er dopjes bij de flesjes zaten was ook erg handig. Elke keer gingen we met z'n tweeën flesjes vullen voor onze groep. Mijn flesje was elke keer het snelst leeg omdat ik zo hard los ging. Af en toe water over je kop gooien werkt ook prima. Iemand kwam toen op het idee om raketjes te halen omdat die geniaal zouden zijn als je xtc op hebt. Die raketjes waren echt :love: .

De hele avond had je het gevoel dat iedereen vrienden was van elkaar. Zelfs als iemand mij aanstootte, zei ik sorry. Het was zo mooi om dat gevoel te hebben dat iedereen bij elkaar hoort. Ik had verder niet het gevoel dat ik met iedereen moest praten. Ik was veel meer bezig met die mooie muziek en de show :D .

Aan het einde ben ik zelfs nog wat gaan hallucineren omdat ik toch wat teveel achter elkaar had genomen. Dus de volgende keer ga ik het anders doen. Om de drie uur een pilletje nemen. Wat ik hier al vaker heb gelezen.

Het feest was nog niet afgelopen, maar iedereen wilde naar huis omdat de hardcore begon. We moesten weer een half uurtje naar huis lopen, maar dat vond niemand erg. We zijn zelfs nog op een bankje gaan zitten om na te genieten buiten. Twee vrienden gingen nog een heel stuk lopen omdat ze dat zo lekker vonden. Toen ik weer op wilde staan van het bankje, merkte ik dat ik helemaal naar de kloten was. Staan was heel zwaar omdat ik zo hard los ben gegaan. Thuis gingen we nog een half uur of uur zitten, maar ik kon helemaal niks meer. Uiteindelijk zijn we maar lekker gaan slapen.

Volgende keer xtc voor mij is over 20 dagen en weer in de Matrixx. Heb er nu al zin in :woot:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 02:45 

Hardtraxx Addict

Fucking nice! :love:
Ik heb het gewoon eergister gedaan, en ik lees nu al dingen weer terug! :D
Niet alles, maar net alsof ik 't meteen weer beleef.
Awesome, ik kan niet wachten tot Hard Bass, serieus niet :P
Ik lijk wel addict ofzo :P Sleeeeecht .. :(
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen