Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 09:08 

Donateur

Robster schreef:
GHB werkte voor geen flikker. Binnen een uur 5ml op. Heb me alleen wat vaag gevoeld, maar niet echt vrolijk of spacend of zo :P zat er elke keer tegen aan te hikken :(

Zelf denk ik dat het GHL is geweest, aangezien ik dat al eerder heb gebruikt en ik toen hetzelfde effect als nu had. En bovendien was de vloeistof er dun, terwijl GHB meestal wat dikker is.

Achja, zaterdag nog een keer proberen, alleen dan van iemand anders ^^

Jammer man! had hier wel een mooi GHB verslag willen zien, wat GHB zou ik toch wel een keertje willen proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 10:58 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
kdoe op Hardbass 3 harley's
weet niet hoeveel mg daarin zit?
maar ik weet wel dat ik me PERFECT voelde op qountdown, lekker aant spacen, niks geen inkakmomenten ofzo gehad, lekker rondje lopen af en toe
was perfect :thumbsup:

Harley's hebben maatjes van mij ook altijd en dat zijn echt wel toppertjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 11:00 

Donateur

Pommer schreef:
kdoe op Hardbass 3 harley's
weet niet hoeveel mg daarin zit?
maar ik weet wel dat ik me PERFECT voelde op qountdown, lekker aant spacen, niks geen inkakmomenten ofzo gehad, lekker rondje lopen af en toe
was perfect :thumbsup:

Volgens mij zijn ze te vergelijken met canadezen rond de 130mg! :thumbup: Dus zeker niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:49 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:
Joepie, ik kan nieuwe batch Q-Dance'jes krijgen. Iemand enig idee waarop die nieuwe batch zit? Ik hoor dat ze zelfs nog sterker zijn dan de eerste batch :O dus mss goede concurrent van de eekhoorns en bomen? :drool:

:oh: :drool:

EDIT : @chukkelz reactie

:( jammer had er meer van verwacht hoopte op soort 3e batch FF :love:

Hoef je niet te verwachten. Eekhoorntjes gaan ook steeds hoger nu, na 181mg, 186mg nu ook resultaten van 179, 188mg en 189mg :yay:

EDIT 2: Ook resultaat binnen van 172mg op de nieuwe versie Q-Dance. Schijnt dus ongeveer hetzelfde te bevatten als de eerste batch: 160-175mg.

Als mensen zo graag XTC wil hebben met hoge HMDA concentratie, waarom maken ze die dan niet gewoon :P?
Kzie hier wel vaker emoticons dansen om hoge concentraties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:57 

Hardtraxx Addict

Simpel: Omdat niet iedereen veel van die zooi in huis wil/ mag hebben! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:

Inderdaad. Je kan beter 1 hele van 170 droppen dan 2 van 85 tegelijk. Verder wordt bij de politie in aantal gerekend, niet in mg. Ik hoef niet op een feest met 8 pillen te lopen, terwijl ik net zo goed max 3-4 bij hoef te hebben, wat dus weer een voordeel is voor áls je gepakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nikkel schreef:

Inderdaad. Je kan beter 1 hele van 170 droppen dan 2 van 85 tegelijk. Verder wordt bij de politie in aantal gerekend, niet in mg. Ik hoef niet op een feest met 8 pillen te lopen, terwijl ik net zo goed max 3-4 bij hoef te hebben, wat dus weer een voordeel is voor áls je gepakt wordt.

Als je goed bent, wordt je niet gepakt :P
Gewoon midden int publiek droppen jongens! :P
Snuiven ook trouwens.

Is nog het meest veilige ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:07 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Nikkel schreef:

Ya, maar de vraag is waarom die 'lage' concentraties dan :P?
Waarom niet gelijk eentje van 200+mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Omdat ik nog wel wat van een feestje wil meemaken ^^

Verder zou dat de prijs alleen maar omhoog halen en zou er een enorm verschil tussen vraag en aanbod komen te zitten in met name de lager gedoseerde pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:15 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Omdat ik nog wel wat van een feestje wil meemaken ^^

Verder zou dat de prijs alleen maar omhoog halen en zou er een enorm verschil tussen vraag en aanbod komen te zitten in met name de lager gedoseerde pillen.

Ik zou zeggen, zorg ervoor dat iedere pil 4 breeklijnen heeft en gooi er veel MDMA in.

-Minder boete als je gepakt wordt

Ik dacht ik som even de voordelen op, maar das de enige die ik kan bedenken :P
Misschien omdat het fout kan gaan als mensen hem niet hebben getest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:20 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Nikkel schreef:

Als je goed bent, wordt je niet gepakt :P
Gewoon midden int publiek droppen jongens! :P
Snuiven ook trouwens.

Is nog het meest veilige ook :thumbsup:

Ik neem ook altijd midden in het publiek alles hoor (ook al ben ik 2.02 en steek ik er boven uit :P).
Maar op Hard Bass 2009 werd een maat van mij, die een slecht voorgevoel had zijn pillen in zijn kluisje liggen,
en werd er halverwege de avond zomaar tussen uitgepikt voor controle. Hij had dus niks bij, omdat de zooi
in het kluisje bleef liggen en was er niks aan de hand. Anders was hij genaaid geweest!

En inderdaad alleen voor jezelf meenemen wat je nodig hebt, niks meer (of minder :P)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Ik neem ook altijd midden in het publiek alles hoor (ook al ben ik 2.02 en steek ik er boven uit :P).
Maar op Hard Bass 2009 werd een maat van mij, die een slecht voorgevoel had zijn pillen in zijn kluisje liggen,
en werd er halverwege de avond zomaar tussen uitgepikt voor controle. Hij had dus niks bij, omdat de zooi
in het kluisje bleef liggen en was er niks aan de hand. Anders was hij genaaid geweest!

En inderdaad alleen voor jezelf meenemen wat je nodig hebt, niks meer (of minder :P)!

Als je zo'n gast ziet aankomen gewoon lekker naar voren toe stampen en langzaam je shit bij den kroonjuwelen doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:28 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Nikkel schreef:

Als je zo'n gast ziet aankomen gewoon lekker naar voren toe stampen en langzaam je shit bij den kroonjuwelen doen :lol:

Tijdens 'n feest heb ik het altijd gewoon in m'n broekzak rondslingeren, misschien toch eens anders aanpakken... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Bij Qountdown waren ze preventief aan het fouilleren, ook mensen die niks hadden. Mag je daar je tokus laten zien in een kamertje terwijl je niks hebt :/ Fusion of Dance ook al.

Trouwens Daniël, je hebt PM ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:37 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Bij Qountdown waren ze preventief aan het fouilleren, ook mensen die niks hadden. Mag je daar je tokus laten zien in een kamertje terwijl je niks hebt :/ Fusion of Dance ook al.

Ik vind dit toch wel schending van je privacy! Of je nou wel of geen zooi bij hebt.
Als ik op stap ben in een willekeurige kroeg wordt dit toch ook niet gevraagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:47 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Tijdens 'n feest heb ik het altijd gewoon in m'n broekzak rondslingeren, misschien toch eens anders aanpakken... :P

Ik heb het altijd in mijn portomonnee achter een rits :P
Chukkels schreef:

Achja, kan je ze wel imponeren met je enorme toempelorus. :lol:

Ik heb het gelezen :whistle:
Je hebt een reactie terug :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor! De 200mg grens is gepasseerd. Uitslag van een Bruine Boom: 202 (gechecked) en ook nog 1 van 201mg (niet gechecked). Ook een 'dieptepunt' bereikt in de boompjes: resultaat van 175mg. Laagste bekende tot nu toe. Gemiddelde ligt echter op de 191mg! :bomb: dus!

En er is een Q-Dance (3e batch) getest op 187mg (nog niet bevestigd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:09 

Hardtraxxer

Die bomen zijn wel perfect om halfjes te nemen. 90 a 100mg per halfje.
Als mijn rode dollars op zijn, ga ik ook groene eekhoorns of bruine bomen zoeken.
1.5 pil mee naar een feest en daar de hele nacht op door kunnen gaan is toch wel ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:00 

Chukkels schreef:
Ja hoor! De 200mg grens is gepasseerd. Uitslag van een Bruine Boom: 202 (gechecked) en ook nog 1 van 201mg (niet gechecked). Ook een 'dieptepunt' bereikt in de boompjes: resultaat van 175mg. Laagste bekende tot nu toe. Gemiddelde ligt echter op de 191mg! :bomb: dus!

En er is een Q-Dance (3e batch) getest op 187mg (nog niet bevestigd).

dat zijn die lompe palen van darkbeatz ofnie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:03 

Hardtraxx Addict

Serotonine schreef:
Die bomen zijn wel perfect om halfjes te nemen. 90 a 100mg per halfje.
Als mijn rode dollars op zijn, ga ik ook groene eekhoorns of bruine bomen zoeken.
1.5 pil mee naar een feest en daar de hele nacht op door kunnen gaan is toch wel ideaal.

Heb een bruine boom gehad op Qountdown en ik vind het serieus de lekkerste pil die ik gehad heb.
Hij sloeg meerdere keren in en werkte dik 5 a 6 uur, terwijl ik een redelijke tolerantie heb.
Aan een halve had ik de hele nacht voldoende en heb ook niets bijgeslikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:04 

Hardtraxx Elite

Meer leesvoer voor mijn altijd naar drugsinfo sporende brein:

http://www.dosenation.com/
http://www.synchronium.net/
http://drugsourcereview.baywords.com
...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:15 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:

^^

bij qountdown was ik vergeten me spullen uit me zakken te halen en zei die gast loop maar door, maar ben van mening dat er de laaste tijd slecht word gecontroleer. (bij mij dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:16 

Donateur

Niet bij ingang ;) maar ze haalde mensen uit de zaal. Die uit de kleren mochten.
Hadden speciale camera dat ze goed overzicht hadden. Zijn genoeg gepakt.
Trieste lui
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:20 

Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
Niet bij ingang ;) maar ze haalde mensen uit de zaal. Die uit de kleren mochten.
Trieste lui

oh ok, dat is triest ja. maar niks van gemerkt, was zelf ook goed vdk dus let je er allemaal niet meer zo op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:21 

Donateur

laytono schreef:
roberttt schreef:
Trieste lui

oh ok, dat is triest ja. maar niks van gemerkt, was zelf ook goed vdk dus let je er allemaal niet meer zo op xd

Zelf ook niks van gemerkt, maar me vrienden wel. 1tje was er al om 10 uur uitgetrapt. En mocht 4 uur weer na vinnen XD
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen