Chukkels schreef:
Klos en Mojo, jullie zijn echt helden! Wat een vette reports! Ik ga deze reports aan een aantal vrienden laten lezen die zwaar twijfelen of ze het wél of niet ooit eens willen proberen en ik weet bijna zeker dat jullie reports ze wel over de streep zullen trekken. Zo niet, dan is elke kans verkeken. Damn, heb gewoon met een enorme big smile zitten lezen
Citaat:
Een tip van hier uit een berichtje van Chukkelz geloof ik

, had mij, aangespoord door Klos, die middag Menthol peuken laten kopen. Dit was als een godsgeschenk. Vanaf het moment dat ik die sigaretten rookte, was het alsof ik pure zuurstof aan het inademen was. Zo licht, zo fijn, het gaf extra energie, en vanaf dat moment was ik ook aan het lullen alsof mijn leven er van afhing. Uitspraken als: 'Als astronauten dit in de ruimte hebben, hoeven ze helemaal geen zuurstofflessen bij zich te hebben, ze hangen gewoon aan menthol-peuken en dan gaan ze keihard' is er eentje die ik mij nog voor de geest kan halen.

Thanks voor de vermeldig, maar de echte eer gaat uit naar Olijfboompje, die mij erop attendeerde op Qountdown. Echt heerlijk hé

Haha, tof

. Denk dat je vrienden het ook wel mooi zullen vinden om te lezen:P. Het verhaal van Olijfboompje op drugsforum.nl vond ik namelijk ook legendarisch

.
En bij deze dan, bedankt Olijfboompje, voor het bedenken van mentholpeuken tijdens X

en Chukkels alsnog bedankt voor het posten daarvan, anders had ik dat natuurlijk nooit geweten:P.
DarkBeatz schreef:
Mojo schreef:
@Kswoosh, Gister hebben we dus voor het eerst gedaan, en toen hebben we ieders een hele gehad. Ging prima, ik had zelfs nog wel idee dat ik een beetje meer kon hebben
Kans is groot dat je dan in de toekomst ook wel zwaardere dosissen gaat proberen, maar ik zou je toch sterk aanraden om onder de 1.5mg per kg te blijven, dus niet boven de 115mg ofzo gaan zitten, anders ga je alleen maar je tolerantie sterk de lucht in jagen en het is gewoon ongezonder, terwijl je met deze dosissen ook prachtige avonden beleefd. Best gewoon niet de hele hoge dosissen opzoeken, komt volgens mij sneller misbruik van. Zelf nooit gedaan en ook geen behoefte aan, ik weet dat ik mij heerlijk voel en de hele avond geniet met wat ik neem, zie dan ook niet het nut in om meer ineens te nemen
Prima

, ik was toch al van plan om er wel 'verstandig' mee om te gaan, maar dat zegt natuurlijk iedereen aan het begin:P. Nee maar serieus, we hebben ons sowieso eerst heel goed ingelezen voordat we er aan begonnen zijn, en zijn ook van plan de adviezen niet in de wind te slaan. Bedankt

!
Inno schreef:
Maar wel een tip: Probeer er niet te veel naar toe te leven, dan heb je geen plezier tot ie inslaat. Gewoon net doen of je niets gaat nemen en dan HEY VERDOMME T IS 1 uur, dan heb je de mooiste avond

(fouten die ik en vrienden wel eens gemaakt hebben:P)
Zal proberen daar aan te denken, oftewel niet aan te denken.

@Roberttt, ik zie geen pm van je, ik zal eens verversen