Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Ff bump op vraag:
Chukkels schreef:
Maar wat is MDEA wat in die eekhoorntjes zit?

Trouwens, kan aan zegeltjes komen tussen de 60 en 69ug. Kun je dat dan ook doseren met halve zegeltjes nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Bij Hard Bass mag ik ook weer. :D Oranje Q-dancejes waarschijnlijk, als ik ze op tijd krijg tenminste, en anders worden het groene canadezen. Na de 1e x op Loudness had ik wel het gevoel dat het lekker ging, maar dat het nog allemaal net wat beter kan, (had toen oranje kersen) , duurde ook een dik uur voor deze insloegen.. Zat er ook het laatste uurtje best hard doorheen. Voelde me verder geweldig, ging af en toe best hard, maar naar mijn gevoel kan het dus nog net iets beter gaan dus de volgende keer :P

Bij Hard Bass wat beter plannen dus sowieso, en met oranje q-dancejes zal het vast wel goed komen toch? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:59 

Donateur

Chukkels schreef:
Ff bump op vraag:
Chukkels schreef:
Maar wat is MDEA wat in die eekhoorntjes zit?

Trouwens, kan aan zegeltjes komen tussen de 60 en 69ug. Kun je dat dan ook doseren met halve zegeltjes nemen?

Wat is ug ? jij zij et tegen mij maar ik wil niet dood ofzo.

En Mojo lees je pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:02 

Hardtraxx Elite

ug= microgram
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:03 

Donateur

Rickie schreef:
ug= microgram

Oké, maarja chukkels. Hoe moet je dat dan doseren lsd. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Rickie schreef:
ug= microgram

Werd aangeraden dat we de eerste keer 100ug moesten nemen. Dus anderhalf zegeltje? Dunno hoe je dat moet doseren, that's my question. Achja, als we dood gaan, sterven we tenminste samen, Robert! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:06 

Donateur

roberttt schreef:
Rickie schreef:
ug= microgram

gewoon alles in 1x naar binnen gooien :whistle:

Ik moet ook me eigen stackie weer upgrade maar het aanbod is zo slecht hier! Toch maar ff op hardbass weer nieuwe contacten maken uit de buurt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:08 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Rickie schreef:
ug= microgram

gewoon alles in 1x naar binnen gooien :whistle:

Ik moet ook me eigen stackie weer upgrade maar het aanbod is zo slecht hier! Toch maar ff op hardbass weer nieuwe contacten maken uit de buurt! ;)

Dat is alleen met mdma :) lsd ben ga ik wel verantwoord mee om
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:08 

Hardtraxxer

Joepie, ik kan nieuwe batch Q-Dance'jes krijgen. Iemand enig idee waarop die nieuwe batch zit? Ik hoor dat ze zelfs nog sterker zijn dan de eerste batch :O dus mss goede concurrent van de eekhoorns en bomen? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe batch is iets geler toch? In ieder geval nog geen resultaten van.

EDIT: toch wel, vandaag een (betrouwbaar) resultaat binnen: 160mg. Valt dus tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:11 

Donateur

Oxygene schreef:
Joepie, ik kan nieuwe batch Q-Dance'jes krijgen. Iemand enig idee waarop die nieuwe batch zit? Ik hoor dat ze zelfs nog sterker zijn dan de eerste batch :O dus mss goede concurrent van de eekhoorns en bomen? :drool:

Gewoon slikken, en je komt er snel genoeg achter of ze goed zijn. Vertrouwd zijn ze toch wel.

Of ga naar test centrum( haal 1 test pil , bij je dealer )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:12 

Donateur

Oxygene schreef:

:oh: :drool:

EDIT : @chukkelz reactie

:( jammer had er meer van verwacht hoopte op soort 3e batch FF :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:18 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Klos en Mojo, jullie zijn echt helden! Wat een vette reports! Ik ga deze reports aan een aantal vrienden laten lezen die zwaar twijfelen of ze het wél of niet ooit eens willen proberen en ik weet bijna zeker dat jullie reports ze wel over de streep zullen trekken. Zo niet, dan is elke kans verkeken. Damn, heb gewoon met een enorme big smile zitten lezen :worship:

Citaat:
Een tip van hier uit een berichtje van Chukkelz geloof ik :thumbsup: , had mij, aangespoord door Klos, die middag Menthol peuken laten kopen. Dit was als een godsgeschenk. Vanaf het moment dat ik die sigaretten rookte, was het alsof ik pure zuurstof aan het inademen was. Zo licht, zo fijn, het gaf extra energie, en vanaf dat moment was ik ook aan het lullen alsof mijn leven er van afhing. Uitspraken als: 'Als astronauten dit in de ruimte hebben, hoeven ze helemaal geen zuurstofflessen bij zich te hebben, ze hangen gewoon aan menthol-peuken en dan gaan ze keihard' is er eentje die ik mij nog voor de geest kan halen. :lol:

Thanks voor de vermeldig, maar de echte eer gaat uit naar Olijfboompje, die mij erop attendeerde op Qountdown. Echt heerlijk hé :drool:

Haha, tof :D. Denk dat je vrienden het ook wel mooi zullen vinden om te lezen:P. Het verhaal van Olijfboompje op drugsforum.nl vond ik namelijk ook legendarisch xd .
En bij deze dan, bedankt Olijfboompje, voor het bedenken van mentholpeuken tijdens X :thumbsup: en Chukkels alsnog bedankt voor het posten daarvan, anders had ik dat natuurlijk nooit geweten:P.

DarkBeatz schreef:
Mojo schreef:
@Kswoosh, Gister hebben we dus voor het eerst gedaan, en toen hebben we ieders een hele gehad. Ging prima, ik had zelfs nog wel idee dat ik een beetje meer kon hebben :$

Kans is groot dat je dan in de toekomst ook wel zwaardere dosissen gaat proberen, maar ik zou je toch sterk aanraden om onder de 1.5mg per kg te blijven, dus niet boven de 115mg ofzo gaan zitten, anders ga je alleen maar je tolerantie sterk de lucht in jagen en het is gewoon ongezonder, terwijl je met deze dosissen ook prachtige avonden beleefd. Best gewoon niet de hele hoge dosissen opzoeken, komt volgens mij sneller misbruik van. Zelf nooit gedaan en ook geen behoefte aan, ik weet dat ik mij heerlijk voel en de hele avond geniet met wat ik neem, zie dan ook niet het nut in om meer ineens te nemen

Prima :thumbup: , ik was toch al van plan om er wel 'verstandig' mee om te gaan, maar dat zegt natuurlijk iedereen aan het begin:P. Nee maar serieus, we hebben ons sowieso eerst heel goed ingelezen voordat we er aan begonnen zijn, en zijn ook van plan de adviezen niet in de wind te slaan. Bedankt ;)!

Inno schreef:
Maar wel een tip: Probeer er niet te veel naar toe te leven, dan heb je geen plezier tot ie inslaat. Gewoon net doen of je niets gaat nemen en dan HEY VERDOMME T IS 1 uur, dan heb je de mooiste avond :P (fouten die ik en vrienden wel eens gemaakt hebben:P)

Zal proberen daar aan te denken, oftewel niet aan te denken. :D

@Roberttt, ik zie geen pm van je, ik zal eens verversen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:20 

Donateur

Heb naar de verkeerde gestuurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:24 

Hardtraxxer

Omg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:

:oh: :drool:

EDIT : @chukkelz reactie

:( jammer had er meer van verwacht hoopte op soort 3e batch FF :love:

Hoef je niet te verwachten. Eekhoorntjes gaan ook steeds hoger nu, na 181mg, 186mg nu ook resultaten van 179, 188mg en 189mg :yay:

EDIT 2: Ook resultaat binnen van 172mg op de nieuwe versie Q-Dance. Schijnt dus ongeveer hetzelfde te bevatten als de eerste batch: 160-175mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:
Haha, tof :D. Denk dat je vrienden het ook wel mooi zullen vinden om te lezen:P. Het verhaal van Olijfboompje op drugsforum.nl vond ik namelijk ook legendarisch xd .
En bij deze dan, bedankt Olijfboompje, voor het bedenken van mentholpeuken tijdens X :thumbsup: en Chukkels alsnog bedankt voor het posten daarvan, anders had ik dat natuurlijk nooit geweten:P.

Haha bedankt :P

Als je iets wilt laten lezen aan iemand die voort eerste XTC/MDMA gaat proberen kan je beter mijn informatie topic pakken.
Ik heb daar om een shitload aan tips gevraagd en alles :)
Kreeg zoveel respons en zoveel nuttigs!

Lees erop los!
Misschien leer je er nog wat van :)

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=28401
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

Vet, ga het morgen eens lezen :)

DF is stom bezig trouwens, ze activeren mijn account maar niet! :cry:

Kon het niet laten ben nu al aan het lezen. Meneertje "Ik denk dat ik sowieso stop voor een half jaar", was je dat gelukt? :P

Je report had ik overigens al een keer gelezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Vet, ga het morgen eens lezen :)

DF is stom bezig trouwens, ze activeren mijn account maar niet! :cry:

Ledenstop dit dat :P
Wel alle mensen zijn ge unband, dus misschien gaat de ledenstop ook binnenkort weg! :D

Pfffff, binnenkort weer eens een tripreport maken :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Kut ledenstop inderdaad. Ach, nog 888 uur precies en dan drop ik er ook weer 1, zal dus waarschijnlijk een eekhoorntje worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kut ledenstop inderdaad. Ach, nog 888 uur precies en dan drop ik er ook weer 1, zal dus waarschijnlijk een eekhoorntje worden :yay:

Junkieeeeeeeeee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 01:03 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Werd aangeraden dat we de eerste keer 100ug moesten nemen. Dus anderhalf zegeltje? Dunno hoe je dat moet doseren, that's my question. Achja, als we dood gaan, sterven we tenminste samen, Robert! :kiss:

Heb ik je al op geantwoord ;) Inderdaad 1.5 zegeltje, schaartje erbij en gewoon een zegel mooi doormidden knippen (van hoek naar hoek, dan is het precies doormidden). Makkelijker kan haast niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 01:18 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Klos schreef:
Voel me nu net alsof ik 't allang keer met jullie heb gedaan ofzo :D

Uh... :x

Jij bent vies .. :huh:

:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 01:42 

Bierkoning

kdoe op Hardbass 3 harley's
weet niet hoeveel mg daarin zit?
maar ik weet wel dat ik me PERFECT voelde op qountdown, lekker aant spacen, niks geen inkakmomenten ofzo gehad, lekker rondje lopen af en toe
was perfect :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 01:48 

Hardtraxx Veteran

GHB werkte voor geen flikker. Binnen een uur 5ml op. Heb me alleen wat vaag gevoeld, maar niet echt vrolijk of spacend of zo :P zat er elke keer tegen aan te hikken :(

Zelf denk ik dat het GHL is geweest, aangezien ik dat al eerder heb gebruikt en ik toen hetzelfde effect als nu had. En bovendien was de vloeistof er dun, terwijl GHB meestal wat dikker is.

Achja, zaterdag nog een keer proberen, alleen dan van iemand anders ^^
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen