Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Haha supermooi om te lezen :)

Krijg nu echt zin om binnenkort met een groepje (waarvan 3 voor het eerst) ergens thuis een snoepje te doen :)

Jammer dat ik nooit écht zo'n eerste ervaring heb gehad, maar toch kwam het wel in de buurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:12 

Donateur

Inno schreef:
Haha supermooi om te lezen :)

Krijg nu echt zin om binnenkort met een groepje (waarvan 3 voor het eerst) ergens thuis een snoepje te doen :)

Jammer dat ik nooit écht zo'n eerste ervaring heb gehad, maar toch kwam het wel in de buurt :)

Hardbass gaan 3 maten van me het voor het eerst doen! :D
Wordt sowieso super dan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Hardbass word zoiezo super
Heb er zin in! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:34 

Donateur

pecola-tje schreef:
Hardbass word zoiezo super als ik zie hoeveel mensen van hier gaan doen daaro!

Denk dat er meer nuchtere mensen van hardtraxx zijn, dan knallende mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:38 

roberttt schreef:
pecola-tje schreef:
Hardbass word zoiezo super als ik zie hoeveel mensen van hier gaan doen daaro!

Denk dat er meer nuchtere mensen van hardtraxx zijn, dan knallende mensen :P

ik iig wel op HB :P
waren dr maar zoveel mense nop QD geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:39 

Hardtraxxer

Klos en ik gaan idd naar hardbass, die kameraad van ons niet, al zei die vannacht keihard ´JAAAAAAAAAA´ toen we um vroegen :P.
We hebben in principe nog 6 pilletjes over, maar we dachten eraan om op hardbass ieders 2 pillen max te nemen. 190 mg is dat dan.
Hoe en wat precies op welke tijd en hoeveel weten we nog niet echt.
Zijn daar nog tips voor?

Beginnen met een hele bijvoorbeeld om half 1, en dan bij nemen met halfjes om half 4 en 5 uur? Of hebben die halfjes bijpakken geen zin en gewoon meteen die hele bijpakken?

Tof dat jullie het mooi vinden om te lezen! :) Die ervaring opschrijven vond ik zelf ook wel leuk om te doen, zat hele tijd met een big smile terug te denken aan die nice avond :D :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:42 

was et dan de 2e keer?
dan lijkt me beginnen met een hele niet beetje veel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:43 

Donateur

Mojo schreef:
Klos en ik gaan idd naar hardbass, die kameraad van ons niet, al zei die vannacht keihard ´JAAAAAAAAAA´ toen we um vroegen :P.
We hebben in principe nog 6 pilletjes over, maar we dachten eraan om op hardbass ieders 2 pillen max te nemen. 190 mg is dat dan.

190 mg moet te doen zijn :) weet niet hoe zwaar je bent enz :P maar als je gewoon elke 2 en half uur een halfje neemt. moet het goed komen.

Welke pillen heb je trouwens :P

(btw heb jij je naam van de powerpuff girls ?. MOJOJOJO
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:54 

Hardtraxx Elite

Mojo schreef:
Zijn daar nog tips voor?

Beginnen met een hele bijvoorbeeld om half 1, en dan bij nemen met halfjes om half 4 en 5 uur? Of hebben die halfjes bijpakken geen zin en gewoon meteen die hele bijpakken?

Tof dat jullie het mooi vinden om te lezen! :) Die ervaring opschrijven vond ik zelf ook wel leuk om te doen, zat hele tijd met een big smile terug te denken aan die nice avond :D :clap:

Mijn gezond advies: half 1 de eerste innemen en half 4 de 2e (hele), zou ruim voldoende moeten zijn om je tot 7u zoet te houden. Ik persoonlijk vind met halfjes werken nutteloos, het enige nut dat dat heeft is wanneer bv een pil te hard op je maag inslaat, dan kun je beginnen met een eerste dosis en half uurtje later bijnemen. Maar er zijn ook mensen wat juist graag met halfjes werken.. Maar je weet hoe het effect is van de pil, als je na 3u dezelfde dosis inneemt word dat weer met 4u verlengd. Ik vind dat het makkelijkste en veiligste om te doseren en hou mezelf hier al 1.5j netjes aan :thumbup:

Mijn ongezond advies (en wat ik zelf doe :$): Om 22u eentje nemen, en dan de volgende om 1u en 4u. Veel hogere dosis MDMA en dus ook wel een stuk ongezonder, maar wel de hele nacht van begin tot einde heerlijk genieten. Maar dit is dus geen goed advies, maar doe het zelf ook. En ik heb ook nooit last van een kater omdat ik zorg dat ik goede voedingsstoffen binnenkrijg en vit c/e neem en 5htp om sneller te herstellen. Vind dat wel lekker zo. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:55 

Hardtraxxer

Blauwe diamantjes, getest op 95 mg.
Klos is ongeveer 67 kilo, en ik ben 75 kilo.

@Kswoosh, Gister hebben we dus voor het eerst gedaan, en toen hebben we ieders een hele gehad. Ging prima, ik had zelfs nog wel idee dat ik een beetje meer kon hebben :$

Ha, niet bewust van MOJOJO :P. Mijn oude nickname bevatte onder andere die letters, maar die nickname gebruik ik voor alles op internet. En het leek me niet zo leuk dat als je op die nickname zou googlen dat je dan in dit topic terecht zou komen, dus vandaar :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:58 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Mojo schreef:
Zijn daar nog tips voor?

Mijn gezond advies: half 1 de eerste innemen en half 4 de 2e (hele), zou ruim voldoende moeten zijn om je tot 7u zoet te houden. Ik persoonlijk vind met halfjes werken nutteloos, het enige nut dat dat heeft is wanneer bv een pil te hard op je maag inslaat, dan kun je beginnen met een eerste dosis en half uurtje later bijnemen. Maar er zijn ook mensen wat juist graag met halfjes werken.. Maar je weet hoe het effect is van de pil, als je na 3u dezelfde dosis inneemt word dat weer met 4u verlengd. Ik vind dat het makkelijkste en veiligste om te doseren en hou mezelf hier al 1.5j netjes aan :thumbup:

Denk dat we voor die gezonde gaan ;). Sowieso onze eerste hardbass, en bovendien gaan er ook andere 'nuchtere' vrienden mee. Kunnen we eerst met hun nog een paar uur normaal doen, komt allemaal wel goed!
Dankje voor het advies, denk dat Klos er dan ook zo over zal denken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:59 

Mojo schreef:
Blauwe diamantjes, getest op 95 mg.
Klos is ongeveer 67 kilo, en ik ben 75 kilo.

@Kswoosh, Gister hebben we dus voor het eerst gedaan, en toen hebben we ieders een hele gehad. Ging prima, ik had zelfs nog wel idee dat ik een beetje meer kon hebben :$

Ha, niet bewust van MOJOJO :P. Mijn oude nickname bevatte onder andere die letters, maar die nickname gebruik ik voor alles op internet. En het leek me niet zo leuk dat als je op die nickname zou googlen dat je dan in dit topic terecht zou komen, dus vandaar :P.

sorry klopt idd, blauwe diamantjes kan je wel makkelijk een hele van nemen :p
had niet gekeken naar wat je nam :P
ik dacht 190 in 1x :P en tja, das wel beetje veel voor 2e keer in 1x :P

en ohja, proberen niet te doubleposten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:00 

Donateur

Fast forward moet je regelen :P dat zijn pas heilige dingen :worship:

waarschijnlijk kan ik er binnenkort nog 10 kopen ( van de 3e batch :yay: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:01 

er stond hier een bericht maar ik moest het weghalen van robert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:03 

Donateur

KSwoosh schreef:
er stond hier een bericht maar ik moest het weghalen van robert.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:06 

Hardtraxxer

Hele dag gewerkt en moet zo nog opstap, lig hier bijna te pitten achter m'n pc :P
Maar ff puntje pep pakken straks :woot:
Wordt ik ook niet zo zat, ideaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:07 

Hardtraxx Elite

Mojo schreef:

Kans is groot dat je dan in de toekomst ook wel zwaardere dosissen gaat proberen, maar ik zou je toch sterk aanraden om onder de 1.5mg per kg te blijven, dus niet boven de 115mg ofzo gaan zitten, anders ga je alleen maar je tolerantie sterk de lucht in jagen en het is gewoon ongezonder, terwijl je met deze dosissen ook prachtige avonden beleefd. Best gewoon niet de hele hoge dosissen opzoeken, komt volgens mij sneller misbruik van. Zelf nooit gedaan en ook geen behoefte aan, ik weet dat ik mij heerlijk voel en de hele avond geniet met wat ik neem, zie dan ook niet het nut in om meer ineens te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:13 

Hardtraxxer

Kreeg trouwens echt kippenvel bij het lezen van jullie thuis reportje :D
Mijn 3e keer was ook bij een maat thuis (na 2 mislukte pogingen, dus voelde als 1e keer).
En ik herken er wel veel van, was tot nu toe sowieso de mooiste drugservaring!
Wil het graag nog een keer thuis doen, maar ik, en mijn vrienden, hebben daar niet de faciliteiten voor :(
En aangezien ik hier nog wel een kleine hoeveelheid xtc heb liggen, en ik het niet meer op feestjes ga gebruiken... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Klos en Mojo, jullie zijn echt helden! Wat een vette reports! Ik ga deze reports aan een aantal vrienden laten lezen die zwaar twijfelen of ze het wél of niet ooit eens willen proberen en ik weet bijna zeker dat jullie reports ze wel over de streep zullen trekken. Zo niet, dan is elke kans verkeken. Damn, heb gewoon met een enorme big smile zitten lezen :worship:

Citaat:
Een tip van hier uit een berichtje van Chukkelz geloof ik :thumbsup: , had mij, aangespoord door Klos, die middag Menthol peuken laten kopen. Dit was als een godsgeschenk. Vanaf het moment dat ik die sigaretten rookte, was het alsof ik pure zuurstof aan het inademen was. Zo licht, zo fijn, het gaf extra energie, en vanaf dat moment was ik ook aan het lullen alsof mijn leven er van afhing. Uitspraken als: 'Als astronauten dit in de ruimte hebben, hoeven ze helemaal geen zuurstofflessen bij zich te hebben, ze hangen gewoon aan menthol-peuken en dan gaan ze keihard' is er eentje die ik mij nog voor de geest kan halen. :lol:

Thanks voor de vermeldig, maar de echte eer gaat uit naar Olijfboompje, die mij erop attendeerde op Qountdown. Echt heerlijk hé :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:36 

Hardtraxxer

Nouja, mensen die het nog nooit hebben gedaan kunnen dit report misschien ook niet begrijpen. Ik weet echt precies wat zij hebben gevoeld en hoe dat is :love:
Iemand die dat niet weet gaat misschien denken: Wtf, mongolen, dat wil ik helemaal niet, stelletje gekken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:47 

Chukkels schreef:
Klos en Mojo, jullie zijn echt helden! Wat een vette reports! Ik ga deze reports aan een aantal vrienden laten lezen die zwaar twijfelen of ze het wél of niet ooit eens willen proberen

eens proberen is anders als vaak gebruiken he :P
ik zou zeggen, probeer et anders weet je nooit hoe et is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:
Zijn daar nog tips voor?

Ik zou zeggen 1 uur en 4 uur ;)

Loop je niet het risico het laatste half uur echt moe/kapot te zijn. En dat half uurtje langer wachten kan geen kwaad :)

Maar wel een tip: Probeer er niet te veel naar toe te leven, dan heb je geen plezier tot ie inslaat. Gewoon net doen of je niets gaat nemen en dan HEY VERDOMME T IS 1 uur, dan heb je de mooiste avond :P (fouten die ik en vrienden wel eens gemaakt hebben:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:38 

Hardtraxx Addict

Toffe reacties :P Serieus .. we worden goed opgevangen haha xd
Voel me nu net alsof ik 't allang keer met jullie heb gedaan ofzo :D
Paar weken terug kwam ik hier met een eerste voorzichtige post, en nu is 't helemaal raak :love:

We zien jullie @ Hard Bass!

(en oja, laat die vrienden van je maar lekker lezen Chukkels :D als jullie het al zulke geweldige reports vinden.. ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Voel me nu net alsof ik 't allang keer met jullie heb gedaan ofzo :D

Uh... :x

Anyway, mooi dat je ervan genoten hebt, als je het straks op HardBass ook gedaan hebt, dan ben je echt helemaal verliefd op dat spul :loving:

Eventueel zou je ook om 12 uur kunnen beginnen, half 3 weer eentje en tegen 5 uur een laatste halfje nemen. Zit je ongeveer op 230-240mg. Dat is alleen als je wat eerder wilt beginnen :)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen