Mojo schreef:
We hebben in principe nog 6 pilletjes over, maar we dachten eraan om op hardbass ieders 2 pillen max te nemen. 190 mg is dat dan.
Hoe en wat precies op welke tijd en hoeveel weten we nog niet echt.
Zijn daar nog tips voor?
Beginnen met een hele bijvoorbeeld om half 1, en dan bij nemen met halfjes om half 4 en 5 uur? Of hebben die halfjes bijpakken geen zin en gewoon meteen die hele bijpakken?
Tof dat jullie het mooi vinden om te lezen!

Die ervaring opschrijven vond ik zelf ook wel leuk om te doen, zat hele tijd met een big smile terug te denken aan die nice avond

Mijn gezond advies: half 1 de eerste innemen en half 4 de 2e (hele), zou ruim voldoende moeten zijn om je tot 7u zoet te houden. Ik persoonlijk vind met halfjes werken nutteloos, het enige nut dat dat heeft is wanneer bv een pil te hard op je maag inslaat, dan kun je beginnen met een eerste dosis en half uurtje later bijnemen. Maar er zijn ook mensen wat juist graag met halfjes werken.. Maar je weet hoe het effect is van de pil, als je na 3u dezelfde dosis inneemt word dat weer met 4u verlengd. Ik vind dat het makkelijkste en veiligste om te doseren en hou mezelf hier al 1.5j netjes aan
Mijn ongezond advies (en wat ik zelf doe

): Om 22u eentje nemen, en dan de volgende om 1u en 4u. Veel hogere dosis MDMA en dus ook wel een stuk ongezonder, maar wel de hele nacht van begin tot einde heerlijk genieten. Maar dit is dus geen goed advies, maar doe het zelf ook. En ik heb ook nooit last van een kater omdat ik zorg dat ik goede voedingsstoffen binnenkrijg en vit c/e neem en 5htp om sneller te herstellen. Vind dat wel lekker zo.