Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:02 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk bruine boompjes @ Xqlusiv en Hardbass :loving:

Oeh nice, heb je ze nu zelf kunnen regelen?
Of moet ik alsnog wat meenemen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:21 

Donateur

Vik schreef:
Mol schreef:
Wilskracht? :whistle:

Ben nu 2 dagen onderweg met stoppen. Word steeds makkelijker!

Ik ben nu 6 dagen gestopt en ik moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee heb gehad! :)
En damn ik merk het nu al aan mn bankrekening! In de vakantie rookte ik minimaal een pakje per dag, dus dat is al 30 euro. :D

van die 30 euro kan je nu weer pillen halen :D
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Addict

Oké, hier dan een reportje van de nieuweling(en) ^^: (ik heb me gebruikersnaam gewijzigd btw ..)
We hadden dus blauwe diamantjes voor onze eerste keer waarvan 1 getest op 95 mg. Om te kijken hoe het voelde gingen we gisteren bij een maat van ons (ik spreek van ‘ons’ omdat er wss nog een report komt van Mojo :D) die op kamers woont even alle 3 eentje proberen. Hij woont op kamers met nog 3 vrienden erbij, dus was prima locatie ^^
Normaal gesproken zouden we beginnen met zuipen vroeg in de avond, om vervolgens lekker de kroeg in te gaan, maar dit keer stond er wat anders te gebeuren.
We wilden er niet te vroeg mee beginnen, maar we hoefden ook niet per se tot in de late uurtjes door.. Dus om half 8 vroeg ik van; Nou, zullen we maar keertje doen dan?
Toen kregen we allemaal wel een kleine spanning natuurlijk door ons lichaam, want ja, we gingen nu gewoon iets lijps doen waarvan we niet eens weten hoe het gaat :D
Nou alle 3 tegelijk die dingen naar binnen gegooid. Maar nu wisten we niet wat we nou moesten doen. Wat gamen op onze laptopjes? Potje kaarten? Beetje TV aan? Uiteindelijk besloten we een filmpje er bij te pakken, samen met die 3 andere vrienden er bij.

We zaten zo wat naar die film te kijken, er werden wat vragen gesteld van; kun je straks nog wel tv kijken en dat soort dingen :P Maar na 15 minuten al kreeg die maat van ons waar we op bezoek waren al een gevoel te pakken!
Hij zat naar die tv te kijken, en zei dat hij al moeite had met de ondertiteling. Dus wij beetje lullen van, ja wat voel je nu dan, en je zag zijn doppen echt in joekels veranderen :P Haha, donders mooi al.
Maar bij hem klapte die behoorlijk hard in want om de 10 seconden werd het bij hem steeds lijper. Hij begon eerst met z’n beentjes beetje op en neer te stuiteren terwijl hij nog op de bank zat, en daarna begon ook z’n lichaam meer te bewegen (zonder muziek nog). Hij werd beetje ‘gek’ omdat hij de enige was die al meteen zich flink lekker voelde. Ik en Mojo daarentegen zaten nog gewoon lekker op de bank te chillen. Maar hij werd echt steeds lijper en ging ook harder praten met dingen van; WOOW wat is dit joh! Wat doe ik! Wat is dit fijn! Ik heb me nog nooit zo blij gevoeld!
Echt super om dat te zien, maar ik wilde persoonlijk ook wel een keer dat gevoel krijgen. Uiteindelijk kon die maat van ons niet meer stil zitten dus begon hij al gewoon zonder muziek lekker te spacen door de kamer. Te schreeuwen, zeggen dat hij donders zin heeft om te feesten en alles. Heerlijk :P

Maar na een half uur / 3 kwartier begon het bij mij en Mojo dan ook echt te beginnen. Ik begon me heel langzaamaan lekker te voelen, je voelde een flow door je lichaam heen, maar niet te sterk.
We wilden op gegeven moment natuurlijk muziek, dit was allemaal nog vlak achter elkaar. Vooral die maat van ons die moest echt muziek hebben haha. Dus wij pakten wat van die bureau speakertjes, sleepten ze naar de woonkamer en sloten 1 van onze laptops eraan. Zetten wat setjes op, lekkere hardstyle. Nou, echt nadat die muziek aan ging werd het al veel losser, we stonden nu met z’n 3en in de woonkamer beetje licht te huppelen en alles. Die maat van ons zat al heel de tijd met z’n handen door z’n haar, nog steeds hardop te lullen, en echt alsmaar door :D Na een uurtje ofzo hadden Mojo en ik ‘m ook zitten. Ik ging nu ook lekker meelullen, mijn armen werden lichter, als je lekker wilde stampen kon dat zo gemakkelijk. Kostte je echt 0,0 energie. En wat was het mooi. We hadden een feesje met z’n 3en in een woonkamer. Gewoon lekker stampen daar, alsmaar doorgaan. Echt te top gewoon! Die vent vroeg zich ook heel de tijd af waarom de rest niet lekker mee feestte, haha! Ze vonden ’t wel lachen, zij zaten gewoon echt op de bank van; WTF hebben zij nou lekker feestje dan :P

Eerst vond ik de tijd fucking traag gaan, 8 uur en half 9 duurde lang. Maar toen we nogmaals keer op de klok keken was het alweer half 10. We zaten echt goed in onze sas, ik lekker lopen lullen, heel de tijd met me linker arm door me haar te graaien. Ik vond het echt lekker om mijn vingers over mijn hoofdhuid te halen voorlangs achterlangs en weer terug :P Normaal als ik op een feesje sta te stampen kan ik redelijk op mijn plek blijven staan en fatsoenlijk te bewegen ^^ maar nu was het echt heen en weer met je armen gooien, je benen naar voren schoppen en opzij. Heerlijk losgaan zoals je dat nooit gaat. En als er weer keer een lekker hard nummertje voorbij kwam, beuken als een malle.
Ik heb nu ook de drang ervaren om te moeten blijven bewegen in breaks .. Ik vond het geen klap aan als er een break kwam (terwijl ik ’t juist wel fijn vind als ik nuchter ben, even bijkomen om vervolgens weer te mogen gaan) en ik ging ook maar gewoon door in de break. Iedereen had dat, gewoon lekker los je lichaam laten gaan.
De tijd vloog ook voorbij. Om een uur of half 11 / 11 uur gingen de andere jongens de stad in om te zuipen. Dus hadden we de HELE kamer voor ons alleen. En dat was ook wel nodig, we gingen echt zo lekker heen en weer en stampen en doen.
Ik had ook een momentje dat ik mijn neus aanvoelde, en dat was ZO lekker! Mijn neusje leek heel klein en het was ook lekker koel :P Ik vond het opeens lekker om aan mijn neus te zitten. Dit gevoel had ik maar 1 keertje, voor een half uur ofzo. Was echt top :P
We hadden ook allemaal kauwgom in, omdat onze kaken zo strak op elkaar werden gedrukt de hele tijd. Vooral als je even lekker wilde beuken. Op gegeven moment dan kauw je dwars door die kauwgom heen en staat het zo lekker strak. Dat moesten we dan ook elkaar vertellen heel de tijd, wat we voelden, wat we opeens lekker vonden. Echte gevoelens van ‘love’ en alles, kwamen niet bij mij naar boven, maar wel dat je het super gaaf vond om met elkaar te feesten en te doen. Af en toe een dikke high five er tegenaan :P
Water drinken was ook überfijn als je weer dorst had. Ik weet niet, maar dat water dat uit de kraan kwam was ZO lekker koud, dat je eigenlijk wel heel lang door kon drinken. Het voelde zo lekker door je keel gaan.. (ik zit nu beetje kleine fragmentjes door elkaar te gooien, maar dat geeft niet :P)
Ook weet ik nog dat 1 van de ‘nuchtere’ jongens een glas whiskey pakte, en toen hij langs mij liep rook ik die geur wat ik normaal dik ranzig vind. Maar die whiskey rook o zo lekker, echt fucking fijne geur. Ben een paar keer naar hem toegelopen om weer even mijn neus in dat glas te stoppen, haha :D

Om er maar even een eind aan te breien een paar puntjes:
- Die maat van ons kreeg de hardste klap al dik vroeg (wss omdat hij weinig had gegeten over de dag)
- Alles was lekker licht, mooi en de muziek was echt super goed
- Water door je haar, aan je handen, in je keel voelde zo lekker aan
- We hadden met z’n 3en echt een topfeesje waarvan je ze maar zelden meemaakt.
- Na een goede 4 / 4,5 uur was het toch wel beetje afgelopen en zaten we nog in een kleine roes.
- Ik heb heerlijk geslapen ;)

Op naar Hard Bass!!
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:33 

Donateur

SUPER RAPPORT!!! wacht met smart op qlossos :P
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:33 

Hardtraxx Addict

ja, dat ben ik dus :P
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:34 

Donateur

Klos schreef:

ow je heb je naam verandert :whistle:

Op hardbass gaan we zeker knallen!!! :woot:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:38 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:

Geweldige report!
Doet me weer denken aan mijn eerste keer :loving:
Heel veel plezier alvast op hardbass.. ik ga zelf ook lekker wappie :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:45 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Klos schreef:

ow je heb je naam verandert :whistle:

Op hardbass gaan we zeker knallen!!! :woot:

Ja, dan komen Mojo en ik zeker even langs!!
Maar er komt dus straks nog wel een report hè, van Mojo :D:D
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:48 

Leuk rapport om te lezen haha!
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:

Oeh nice, heb je ze nu zelf kunnen regelen?
Of moet ik alsnog wat meenemen :thumbup:

Ik heb er zelf ook een stel waarschijnlijk, maar het is allemaal wat onzeker.
Ik zou het waarderen als je er een stel meeneemt :innocent:
Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

:drool:

ruilen op hardbass voor Qtje :whistle:

Ik heb zelf al een stel Q'tjes :innocent: :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:11 

Klos schreef:
Ik had ook een momentje dat ik mijn neus aanvoelde, en dat was ZO lekker! Mijn neusje leek heel klein en het was ook lekker koel :P Ik vond het opeens lekker om aan mijn neus te zitten. Dit gevoel had ik maar 1 keertje, voor een half uur ofzo. Was echt top :P

vet :P
zoiets heb ik echt nog nooit gehad :P zelfs niet met knuffels :/

je moet btw ook echt es lollys proberen als je vdk bent, das masterlijk :D stokje dat je overhoud is ook heerlijk om te houden ^^
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

Geniaal report! Ik wil ook weer! :drool: Nog ff 5 weekjes wachten haha.

Olifanten zijn er inmiddels doorheen bij m'n supplier. Wordt dus eekhoorntjes bestellen, zijn ook lieve diertjes :)
Maar wat is MDEA wat in die eekhoorntjes zit?

Trouwens, kan aan zegeltjes komen tussen de 60 en 69ug. Krijg er steeds meer zin in :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:12 

Donateur

KSwoosh schreef:
Klos schreef:

je moet btw ook echt es lollys proberen als je vdk bent, das masterlijk :D stokje dat je overhoud is ook heerlijk om te houden ^^

knuffels heb je vooral als je het in een chille sfeer doet , net als Klos. Dat heb jij volgens mij nog nooit gedaan wooshie ^^
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:12 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:

Haha, dat heb ik altijd met die houten stokjes van een raketje.
Loop net zo lang met die dingen in mijn mond totdat ik ze helemaal naar de klote gebeten heb :cool:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk zijn die knuffels idd. Keertje in het park toen veel gedaan, was zooooo lekkah. Gelukkig was het donker anders zouden voorbijgangers denken dat er 2 homo's op het bankje zaten xd

En Swoosh, alles waar je een tijdje op kan kauwen is lekker in space :woot:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
KSwoosh schreef:

Haha, dat heb ik altijd met die houten stokjes van een raketje.
Loop net zo lang met die dingen in mijn mond totdat ik ze helemaal naar de klote gebeten heb :cool:

Hahaha komt bekend voor,maat heeft bij Qlimax ook de halve avond met zo'n stokje in zn bakkes gestaan. En maar leip doen
Waszelf op een gegeven moment ook iedereen kwijt omdat ik totaal niet kon inschatten waar ik ergens stond in de zaal! Iemand mij nog in z'n nek genomen en rond lopen kijken..dus ik dacht ze gevonden te hebben, waren natuurlijk hele andere mensen..! :P
Uiteindelijk maar bij de wc gaan staan buiten en gesmst of iemand me ff op kwam halen en terugbracht naar de groep haha
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:53 

Kevin-Raw schreef:
knuffels heb je vooral als je het in een chille sfeer doet , net als Klos. Dat heb jij volgens mij nog nooit gedaan wooshie ^^

heb ze wel al paar keer gehad, sowieso van maarten en james, maar vond et nou niet zo mega speciaal fzo xd [net zoals dat ik rakettjes ook niet mega speciaal vind (wel hardstikke lekker :P), maar lollys daarentegen :love: ]
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:54 

Donateur

raketjes zijn kut laat ze altijd vallen , heb ik liever knuffel van een mooie dame, terwijl ik met me gedachten in lalala ben :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :love: :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:14 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Klos schreef:

Joh, wij zaten echt te zoeken naar lolly's! hahah. Vergeten te halen, maar er was helaas niks in huis :(

Kevin-Raw schreef:

Zo chill werd 't uiteindelijk niet :P Gewoon keihard feestje :love:
Ik heb nu ook donders zin in Hard Bass, even partijtje raggen met jullie :clap:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:22 

Donateur

Ik ook eindelijk met Kevin feesten, wacht er al me hele leven op. :yay:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:37 

Hardtraxxer

Hierbij ook mijn eerste report, ik zal beginnen met wat statistieken:

Wat: Xtc > Blauwe Diamantjes
Hoeveel: 1 p.p. (95 mg MDMA 1 mg Amfetamine)
Wie: Klos, een andere kameraad en ik zelf, Mojo
Waar: In het huis van de kameraad (woont op zichzelf samen met 3 andere kameraden)
Ervaring: 0,0 > allemaal voor de eerste keer
Gewichten: Klos en kameraad ~67 kilo, ik 75 kilo

Vooraf hebben Klos en ik ons goed ingelezen, met name hier. Maar onze kameraad wist eigenlijk nog van vrij weinig, hij vertrouwde op ons, maar ging er zeg maar blank in.
Uiteindelijk willen we ook op feesten gebruiken (HardBass) maar daarom leek het ons eerst verstandig om er lekker thuis op ons gemakje kennis mee te maken.
Over thuiservaringen lees je vaak dat er grote vertrouwelijke gesprekken ontstaan, en een soort van love-gevoel, maar onduidelijk was het een beetje wat de bezigheden zouden zijn. Zouden we chill gaan zitten of moesten we iets ondernemen? Een spelletje doen, potje kaarten, tv-kijken, muziek luisteren? Dat was allemaal maar een beetje de vraag. :cool:

Voorheen was een enkele keer een joint en een keer wietboter onze enige ervaring met drugs, onze kameraad had een tijd geleden ook een keer salvia gehad, maar goed, dat is dan weer een beleving van een andere orde.
Toen de pilletjes om 19.30 uitgedeeld werden en we ze tegelijk innamen kwam bij mij de spanning op zetten, ik begon een beetje te zweten. Als je je goed inleest, zoals wij gedaan hebben, en je houdt je aan de afspraken, hebt je pil laten testen enz., dan kan er eigenlijk vrij weinig gebeuren wisten we al, maar toch dacht ik bij mezelf... Wat als ik nou net die ene persoon ben die er geen bal aan vind, of er slecht van wordt ofzo. Zodra het gevoel op kwam was daar niets meer van te merken en liet je je gewoon meevoeren op die heerlijke golf van fijne gevoelens. :thumbsup: :woot:

Zoals ook in het report van Klos te lezen is, begon het allemaal met de 'klap' bij onze kameraad, hij had het eerste echt hele tijd WTF-momentjes omdat hij dus eigenlijk niet wist wat hij kon verwachten. Dat hij in eerste instantie de enige was die wat voelde zal daar vast toe bijgedragen hebben.
Op een gegeven moment wou die kameraad graag muziek, dat ging ik dus al gauw regelen. Eerst ging ik weer zitten maar toen, mede aangespoord door de kameraad, stond ik op en begonnen we een beetje los te gaan. Mijn benen, die de hele tijd al op en neer zaten te bewegen toen ik nog zat, konden eindelijk aan de bak.
In tegenstelling tot onze kameraad maar net als Klos kwam het bij mij langzaam op. In het begin was het echt het besef van: 'Damn, dit is eigenlijk best wel een heel vet gevoel'. :drool: :bomb:

Terwijl Klos, en vooral die kameraad elkaar de oren van de kop lulden ging ik vooral op in de muziek (het was mijn setje die op stond, voor het eerst, dus waarschijnlijk ook daarom). Elk geluidje, en vooral andere geluidjes dan normaal waren er te horen. Het licht kwam ook overal vandaan, en de woonkamer leek wel op een discotheek, onze eigen party-tent.
Mijn kameraad zat mij af en toe best 'lomp' aan te spreken, waarom ik niks zei, en of ik wel wat voelde. Het leek een beetje vijandig, maar ik wist gewoon, ik voelde gewoon dat hij gewoon blij was en dat het allemaal goed was. Ik probeerde hem duidelijk te maken dat het allemaal prima was, en dat hij gewoon lekker moest doen wat hij fijn vond, ik had het namelijk ook fijn, en dat ik nog wel zou gaan beleven wat hij op dat moment onderging.

Ondertussen stonden we continu te bewegen, en ging alles zo licht dat je soms het gevoel had dat je veel groter was, en dat je wel tot het plafond kon springen als je wou. Inmiddels was het denk ik 21.30 en moesten we bijna aan het hoogtepunt zitten.
Soms leek het net of het weer afnam, om vervolgens, wanneer je dat besefte weer keihard op te komen en je even een momentje te geven waarop het enige wat je kon uitbrengen: 'WOOOOOW' :woot: :yay: was.

De kameraden die nuchter waren en ook in dat huis wonen zaten ons te filmen en waren foto's van ons aan het maken. Normaal gesproken vind ik een fotootje op zijn tijd wel leuk, maar constant door is ook vervelend, nu was dat echt top en wilde ik elke keer wel weer op de foto. De spotlights stonden op ons en het was ons feestje en dat helemaal top.
Bewegen ging hartstikke licht en af en toe zaten we elkaar om de onbenulligste dingen te bedanken:
'Bedankt dat jij dit nummertje ooit een keer geïntroduceerd hebt op een vakantie, waardoor dit een top nummer is'. 'Bedankt dat jij de cd-speler mee had, waar die cd toen in ging'. 'Bedankt dat jullie er zijn, vet feest!' :thumbsup:
Met elkaar stampen en los gaan was dan ook wel 1 van de fijnste dingen. Ik was nog steeds wel met de muziek bezig en wat minder aan het praten en had al een aantal van die 'WOOOOW' momenten gehad. Toen was het tijd om de peuken erbij te pakken.
Een tip van hier uit een berichtje van Chukkelz geloof ik :thumbsup: , had mij, aangespoord door Klos, die middag Menthol peuken laten kopen. Dit was als een godsgeschenk. Vanaf het moment dat ik die sigaretten rookte, was het alsof ik pure zuurstof aan het inademen was. Zo licht, zo fijn, het gaf extra energie, en vanaf dat moment was ik ook aan het lullen alsof mijn leven er van afhing. Uitspraken als: 'Als astronauten dit in de ruimte hebben, hoeven ze helemaal geen zuurstofflessen bij zich te hebben, ze hangen gewoon aan menthol-peuken en dan gaan ze keihard' is er eentje die ik mij nog voor de geest kan halen. :lol: Hetgeen de nuchtere kameraden natuurlijk gigantisch liet lachen, maar onszelf was het allemaal zo logisch en mooi als maar kan. Constant bewegend hadden we ook chille gesprekken met elkaar, die niet echt bijzondere onderwerpen hadden maar waarbij we het wel altijd met elkaar eens waren.
Opeens wilde ik graag het licht uitdoen, en dat werd ook goed door de anderen ontvangen. Het was op dat moment gewoon ontzettend fijn, zonder al te veel licht.
Het geluid kwam vanaf 1 kant uit 2 bureauspeakertjes maar opeens had ik een moment waarop het geluid gewoon uit alle muren kwam. Het was alsof op een groot feest, en toen de kameraad op de bank ging staan leek het net alsof hij de DJ was waar Klos en ik voor op de knieen gingen :worship: . De kameraad zelf sprak na de tijd alsof het was dat hij een legeraanvoerder was die een groot leger aanvoerde (of zoiets, als ik het me goed herinner). Toen we ook gingen wisselen en een ander op de bank ging staan was het net zo mooi. Knielen, of staan, allebei had het zeg maar wat.

Ik weet nog dat ik op een moment op de grond ging liggen en dat dat ook gigantisch fijn was, gigantisch blijven bewegen op het ritme van de muziek, en tegelijkertijd fijn liggen op die zachte grond.
Slokjes water waren ook hartstikke fijn, en zoals Klos ook al zei, heerlijk koud. De kameraad had de literfles met water vast en besloot dat over mijn kop te gooien, toen ik op de grond lag. Normaal wordt je om zoiets natuurlijk hellig, maar nu was ik hem aan het bedanken. Met mijn handen door mijn natte, wat langere haar gaan was heerlijk om te doen. En elke keer als mijn haar weer een beetje opdroogde ging ik naar de kraan en maakte ik het samen met mijn gezicht en armen weer nat, superfijn!
Ik voelde weer een 'WOOOW-moment' opkomen en voegde daar woorden en daden bij. De anderen zagen dat en zeiden: 'Jaaa Mojo, jaaa, dit is jouw moment' :yay: :clap: . En het voelde ook als mijn moment. Er stond een lekker nummertje op en ik ging gigantisch hard.
Fysieke ongemakken had ik niet, strakke kaken vielen ook nog wel mee, ik had af en toe echter ongecontroleerde bewegingen met mijn kaken die ik ook niet kon tegenhouden en gewoon wilde laten gaan. Op foto's stond ik vaak wel met een scheve kaak, waar Klos bijvoorbeeld zijn kaken strak op elkaar had xd . Ik had het bij mijn kameraad zien inklappen aan het begin en dacht daarom onderweg al dat ik misschien nog wel wat meer kan een volgende keer.

Het gevoel nam ook heerlijk af, totaal niet abrupt, geleidelijk en met af en toe nog een lekkere piek. De kameraad ging als eerste zitten, een kwartiertje later Klos, en een kwartier daarna ging ik zitten. Het einde vond ik nog steeds fijn, ik kon door, en wilde daarom ook nog niet gaan zitten. Met elkaar stampen was natuurlijk vetter, maar in mijn eentje had het ook wel wat.
Toen ik ging zitten was het ook wel echt bijna voorbij, ik pakte een glaasje sinas erbij, wat een heerlijke smaak had, en toen ik na een half uur op stond besefte ik pas hoe licht het was geweest, want op dat moment voelde staan en lopen erg zwaar aan de benen.
Even later kwamen ook de huisgenoten weer terug van de stad, en zaten we allemaal nog even na te praten over hoe het was geweest.
Ik had nog steeds hele tijd 1 bepaald nummertje in mijn hoofd en daar ging ik ook mee slapen en werd ik ook mee wakker. Ik heb er zelfs over gedroomd al weet ik niet precies meer hoe dat ging: Bang the Bass! :loving: (L) :love:

Vandaag ook totaal geen fysieke ongemakken, geen inzinkingen. Ik denk alleen wel dat als ik zou moeten sporten vanavond, ik niet genoeg energie zou hebben. Gelukkig hoeft dat niet.

Al met al was het een unieke super ervaring, die zeker een gevolg gaat krijgen op Hard Bass. Net als Klos hoop ik natuurlijk velen van jullie daar te ontmoeten. ;)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

Vanavond voor het eerst GHB proberen hehe :evil:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 19:07 

Donateur

Robster schreef:
Vanavond voor het eerst GHB proberen hehe :evil:

hahaha XD ga je slapen als een roosje
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:00 

Donateur

roberttt schreef:
Ik ook eindelijk met Kevin feesten, wacht er al me hele leven op. :yay:

:$ wordt masterlijk! :love:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:02 

Hardtraxx Elite

Nou Klos en Mojo, heb beide reports gelezen. Echt geweldig om te lezen en alle dingen van de eigen eerste keren erin te herkennen :thumbsup: Mooi dat jullie gewoon allemaal ook een hele hebben genomen, ik denk dat niemand van jullie het gevoel had te hard te gaan toch? 90a100mg is gewoon een redelijk goede starterdosis voor het merendeel van de mensen, ook gewoon als je 70kg weegt. Hoe gaan jullie het doen op Hard Bass? Ook gewoon een hele en dan 3u later bijnemen neem ik aan? Hopelijk zien we jullie daar :cool:
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen