Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:37 

Hardtraxxer

West-Friesland is geen Friesland ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Haha nu ik het hele bericht lees inderdaad. Enkhuizen is toch Noord-Holland? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:41 

Hardtraxx Addict

ja klopt bij hoorn daarzo, waar ik vandaan kom..
maja ik gebruik nooit drugs in de kroeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:

Nee, maar als je gesmoked hebt ofzo die dag, die geur ruik je nog. Zou je dan ook ontzegging krijgen? Want daar gaan die hondjes ook van 'af'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:44 

Hardtraxx Addict

weet niet, ik smoke ook niet.. dus ik hoef me geen zorgen te maken (zolang ze niet ruiken wat ik thuis heb :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

In Kampen wordt softdrugs in ieder geval gedoogd. Je zou zelfs 's nachts om 3 uur nog aan de politie een vuurtje kunnen vragen om je joint op te steken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:05 

Donateur

Chukkels schreef:
In Kampen wordt softdrugs in ieder geval gedoogd. Je zou zelfs 's nachts om 3 uur nog aan de politie een vuurtje kunnen vragen om je joint op te steken :lol:

Bij ons in Delft wordt softdrugs ook gedoogd, alleen de binnenstad niet. maar voorderest mag je overal drinken en blowen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:09 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
NaarDeQlote schreef:

Nee, maar als je gesmoked hebt ofzo die dag, die geur ruik je nog. Zou je dan ook ontzegging krijgen? Want daar gaan die hondjes ook van 'af'.

Nee want het gebruik is niet strafbaar, bezit wel, maar als je niks meer bij hebt kunnen ze je niet veel maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:14 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:
NaarDeQlote schreef:

Nee want het gebruik is niet strafbaar, bezit wel, maar als je niks meer bij hebt kunnen ze je niet veel maken :)

Dus al zie je zie en je heb 5 pillen bij je gewoon allemaal in je bek stoppen, en je krijgt geen boete :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:17 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Dus al zie je zie en je heb 5 pillen bij je gewoon allemaal in je bek stoppen, en je krijgt geen boete :x

Dat klopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:17 

Donateur

dat klopt, maar denk dat je lichaam 5 pillen niet echt fijn gaat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

Tegen een maat zeggen: "Kun jij deze pil even in m'n mond stoppen? Dan heb ik het officieel nooit in bezit gehad." xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:32 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Op het juiste moment vinger in de keel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:34 

roberttt schreef:

Jij kan het weten denk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:35 

Donateur

stefaneke schreef:
roberttt schreef:

Jij kan het weten denk :P.

jaa hij weet 5 in totaal, maar niet 5 tegelijk denk ik :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Nog even een serieuze vraag. Is er een link met je tolerantie tussen XTC en alcohol? Dat als je tolerantie tov X stijgt, je tolerantie tov alcohol daalt? Want tot aan september kon ik wel anderhalve fles Apfelkorn op, zonder dronken te worden en met 2e Kerstdag moest ik het loodje al leggen na 10 biertjes. Nou moet ik ook zeggen dat ik normaal gesproken vóór september wel iedere week minstens 1x in de week aangeschoten ben geweest en na het echt beginnen van snoepen dat hooguit 1x in de maand heb (en zelfs dat is nog veel), dus kan ook zijn dat m'n alcoholgewenning weg is. Begin december werd ik ook al zo snel dronken. Ben ik niet echt gewend om eerlijk te zijn, maar ja, het is wel goedkoop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:37 

Donateur

Stomme vraag, nee natuurlijk niet. Waarom? Je geeft het antwoord zelf al in je uitleg :P

XTC en alcohol werken totaal verschillend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Nou, om eerlijk te zijn vind het nog wel een beetje logisch klinken hoor. Want XTC is een zwaardere drug dan alcohol. Of tenminste, wat ik bedoel, het overruled alcohol. Als je dronken bent en je neemt een pil, wordt je dronkenschap overruled door de XTC en zijn alle tekenen van dronkenschap verdwenen op het moment dat de pil inslaat. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:40 

Donateur

*bots* op ze neus! :D

Ik heb soms ook momenten dat ik zoveel kan drinken en totaal niet dronken wordt, of niet erg. En soms dat ik na 10 bier al op de grond lig :P maarja heb ook weer met je maaginhoud te maken, en vermoeidheid enso ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Ik heb soms ook momenten dat ik zoveel kan drinken en totaal niet dronken wordt, of niet erg. En soms dat ik na 10 bier al op de grond lig :P maarja heb ook weer met je maaginhoud te maken, en vermoeidheid enso ^^

Ik heb een kalkoen van 12 kilo opgegeten op 2e Kerstdag, dus ik denk dat het met mijn maaginhoud wel goed zat die dag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:42 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik heb een kalkoen van 12 kilo opgegeten op 2e Kerstdag, dus ik denk dat het met mijn maaginhoud wel goed zat die dag :lol:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dat soms ook. Meestal als ik een tijdje niet heb gedronken (weet niet of dat er iets mee te maken heeft) voel ik hem best snel, soms na 6 bier al. Laatst had ik 3 dagen achter elkaar gedronken en de 3e dag voelde ik niks terwijl ik best veel op had, ook verschillende dranken. Maar het heeft inderdaad ook te maken met je maaginhoud. Als het heel warm is wordt je ook sneller dronken, en als je door een rietje drinkt. Zo zijn er een paar verschillende trucjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:50 

Donateur

Gewoon pep snuiven, nergens last van :thumbsup: dan wordt je namelijk niet dronken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 16:02 

Donateur

Als ik 2 weken met vrienden op vakantie ben, en elke dag mezelf vol tank. Dan kan ik de laatste dagen zo ontiegelijk veel hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 16:22 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Gewoon pep snuiven, nergens last van :thumbsup: dan wordt je namelijk niet dronken :P

Of een beetje sos erbij is ook leuk.
Een keer op stap gedaan, kei zat was ik en toen aan de coke gegaan.
Toen ik thuis kwam werd ik nuchter van de coke en werd ik zat van
de alcohol. Ik heb in mijn slaap heel de muur ondergekotst etc.
Dus dat doe ik niet meer en raad ik ook niet aan! :P
Coke vind ik ook niet zo heel boeiend verder, paar keer gedaan
maar niet mijn ding. Ik vind pillen veel leuker! :D
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen