Hardtraxxer
337 posts member since 2010
last seen Nov 2013
West-Friesland is geen Friesland ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Haha nu ik het hele bericht lees inderdaad. Enkhuizen is toch Noord-Holland? :P
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
ja klopt bij hoorn daarzo, waar ik vandaan kom..
maja ik gebruik nooit drugs in de kroeg :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
NaarDeQlote wrote:ja klopt bij hoorn daarzo, waar ik vandaan kom..
Nee, maar als je gesmoked hebt ofzo die dag, die geur ruik je nog. Zou je dan ook ontzegging krijgen? Want daar gaan die hondjes ook van 'af'.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
weet niet, ik smoke ook niet.. dus ik hoef me geen zorgen te maken (zolang ze niet ruiken wat ik thuis heb :P )
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
In Kampen wordt softdrugs in ieder geval gedoogd. Je zou zelfs 's nachts om 3 uur nog aan de politie een vuurtje kunnen vragen om je joint op te steken :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:In Kampen wordt softdrugs in ieder geval gedoogd. Je zou zelfs 's nachts om 3 uur nog aan de politie een vuurtje kunnen vragen om je joint op te steken :lol:
Bij ons in Delft wordt softdrugs ook gedoogd, alleen de binnenstad niet. maar voorderest mag je overal drinken en blowen :D
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Chukkels wrote:
Nee, maar als je gesmoked hebt ofzo die dag, die geur ruik je nog. Zou je dan ook ontzegging krijgen? Want daar gaan die hondjes ook van 'af'.
Nee want het gebruik is niet strafbaar, bezit wel, maar als je niks meer bij hebt kunnen ze je niet veel maken :)
Donateur
last seen Oct 2023
Deeltjesversneller wrote:
Chukkels wrote:
Nee want het gebruik is niet strafbaar, bezit wel, maar als je niks meer bij hebt kunnen ze je niet veel maken :)
Dus al zie je zie en je heb 5 pillen bij je gewoon allemaal in je bek stoppen, en je krijgt geen boete :x
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Kevin-Raw wrote:Dus al zie je zie en je heb 5 pillen bij je gewoon allemaal in je bek stoppen, en je krijgt geen boete :x
Dat klopt ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
dat klopt, maar denk dat je lichaam 5 pillen niet echt fijn gaat vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Tegen een maat zeggen: "Kun jij deze pil even in m'n mond stoppen? Dan heb ik het officieel nooit in bezit gehad." xd
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
roberttt wrote:dat klopt, maar denk dat je lichaam 5 pillen niet echt fijn gaat vinden.
Op het juiste moment vinger in de keel :thumbsup:
S
roberttt wrote:dat klopt, maar denk dat je lichaam 5 pillen niet echt fijn gaat vinden.
Jij kan het weten denk :P.
Donateur
last seen Oct 2023
stefaneke wrote:
Jij kan het weten denk :P.
jaa hij weet 5 in totaal, maar niet 5 tegelijk denk ik :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Nog even een serieuze vraag. Is er een link met je tolerantie tussen XTC en alcohol? Dat als je tolerantie tov X stijgt, je tolerantie tov alcohol daalt? Want tot aan september kon ik wel anderhalve fles Apfelkorn op, zonder dronken te worden en met 2e Kerstdag moest ik het loodje al leggen na 10 biertjes. Nou moet ik ook zeggen dat ik normaal gesproken vóór september wel iedere week minstens 1x in de week aangeschoten ben geweest en na het echt beginnen van snoepen dat hooguit 1x in de maand heb (en zelfs dat is nog veel), dus kan ook zijn dat m'n alcoholgewenning weg is. Begin december werd ik ook al zo snel dronken. Ben ik niet echt gewend om eerlijk te zijn, maar ja, het is wel goedkoop xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Stomme vraag, nee natuurlijk niet. Waarom? Je geeft het antwoord zelf al in je uitleg :P

XTC en alcohol werken totaal verschillend.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Nou, om eerlijk te zijn vind het nog wel een beetje logisch klinken hoor. Want XTC is een zwaardere drug dan alcohol. Of tenminste, wat ik bedoel, het overruled alcohol. Als je dronken bent en je neemt een pil, wordt je dronkenschap overruled door de XTC en zijn alle tekenen van dronkenschap verdwenen op het moment dat de pil inslaat. ;)
Donateur
last seen Oct 2023
*bots* op ze neus! :D

Ik heb soms ook momenten dat ik zoveel kan drinken en totaal niet dronken wordt, of niet erg. En soms dat ik na 10 bier al op de grond lig :P maarja heb ook weer met je maaginhoud te maken, en vermoeidheid enso ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:*bots* op ze neus! :D

Ik heb soms ook momenten dat ik zoveel kan drinken en totaal niet dronken wordt, of niet erg. En soms dat ik na 10 bier al op de grond lig :P maarja heb ook weer met je maaginhoud te maken, en vermoeidheid enso ^^
Ik heb een kalkoen van 12 kilo opgegeten op 2e Kerstdag, dus ik denk dat het met mijn maaginhoud wel goed zat die dag :lol:
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:
Kevin-Raw wrote:*bots* op ze neus! :D

Ik heb een kalkoen van 12 kilo opgegeten op 2e Kerstdag, dus ik denk dat het met mijn maaginhoud wel goed zat die dag :lol:
:drool:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik heb dat soms ook. Meestal als ik een tijdje niet heb gedronken (weet niet of dat er iets mee te maken heeft) voel ik hem best snel, soms na 6 bier al. Laatst had ik 3 dagen achter elkaar gedronken en de 3e dag voelde ik niks terwijl ik best veel op had, ook verschillende dranken. Maar het heeft inderdaad ook te maken met je maaginhoud. Als het heel warm is wordt je ook sneller dronken, en als je door een rietje drinkt. Zo zijn er een paar verschillende trucjes.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Gewoon pep snuiven, nergens last van :thumbsup: dan wordt je namelijk niet dronken :P
Donateur
last seen Oct 2023
Als ik 2 weken met vrienden op vakantie ben, en elke dag mezelf vol tank. Dan kan ik de laatste dagen zo ontiegelijk veel hebben :D
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
roberttt wrote:Gewoon pep snuiven, nergens last van :thumbsup: dan wordt je namelijk niet dronken :P
Of een beetje sos erbij is ook leuk.
Een keer op stap gedaan, kei zat was ik en toen aan de coke gegaan.
Toen ik thuis kwam werd ik nuchter van de coke en werd ik zat van
de alcohol. Ik heb in mijn slaap heel de muur ondergekotst etc.
Dus dat doe ik niet meer en raad ik ook niet aan! :P
Coke vind ik ook niet zo heel boeiend verder, paar keer gedaan
maar niet mijn ding. Ik vind pillen veel leuker! :D

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago