Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
NaarDeQlote schreef:
en dan te bedenken dat ik feesten heb gehad waar ik met 15 tot 20 rondliep :whistle:

Haha heb ik ook wel is , decibel ook 20 x en 5 Gr. Pep :innocent:

20?! En je kon mij maar 1 canadees en 1 FF geven? :cry:

2 maten van mij waren gepakt op Fusion of Dance, in de zaal terwijl ze nog niks gehad hadden of wat gepakt. Beveiliging was gewoon 150 willekeurige uit het publiek aan het pakken.

1 maat had 2 stuks mee en kreeg 90 euro boete en de andere had 4 pillen mee en kreeg 180 euro boete. Ze mochten beiden weer naar binnen na het afhandelen van alles (duurde anderhalf uur ongeveer).

Ze hadden wel geluk, want bij 5 stuks of meer was het nachtje cel en een mooie aantekening op je strafblad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:28 

Donateur

Verschilt altijd per gemeente beleid. T zijn soms echt smerige bloedhonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:42 

Hardtraxx Addict

Bij een vriend van mij op Fusion werd een pil uit zn hand genomen. Hij wilde hem net innemen toen stond er uit het niets ineens zon beveiliger naast hem.. Die tikte hem op zijn schouder en toen stak die zn hand uit, mn vriend moest dat ene pilletje inleveren toen :p Schrok toen ook wel ff.. Maarja iedereen was waus daarbinnen, zou unfair zijn om iemand om die reden eruit te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Zal er met Hard Bass een stuk of 6 mee moeten nemen, dus wordt kijken of de honden er staan en anders ff wachten. Mss overwegen om over 2 personen te verdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:58 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Bij een vriend van mij op Fusion werd een pil uit zn hand genomen. Hij wilde hem net innemen toen stond er uit het niets ineens zon beveiliger naast hem.. Die tikte hem op zijn schouder en toen stak die zn hand uit, mn vriend moest dat ene pilletje inleveren toen :p Schrok toen ook wel ff.. Maarja iedereen was waus daarbinnen, zou unfair zijn om iemand om die reden eruit te zetten.

neem je hem toch op de plee in ofzo... of je let wat beter op als je je pil tevoorschijn haalt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:02 

Donateur

Djenz schreef:
Kevin-Raw schreef:
NaarDeQlote schreef:
en dan te bedenken dat ik feesten heb gehad waar ik met 15 tot 20 rondliep :whistle:

haha ik ook! mysteryland 20 :D Loudness rond de 50 :whistle: maar hardbass wordt gewoon netjes 3 :P

jezus hoe dom kan je zijn.. 50 stuks, vast niet voor 20 man meegenomen.. en dan zelf zeker ook vdk?

jaa was op loudness, wist al van te voren dat de beveiliging naar binne poep was :D en ik was zelf ook flink de weg kwijt, zelf maar 2 stuks genomen. en 150mg methylone van chukkelz, de rest lekker verkocht onder de hardtraxx leden, waren groene canadezen, rode dollars, en q-dancejs :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:12 

Donateur

PNXRMX schreef:
Zal er met Hard Bass een stuk of 6 mee moeten nemen, dus wordt kijken of de honden er staan en anders ff wachten. Mss overwegen om over 2 personen te verdelen.

Gewoon iedereen voor zich zelf mee laten nemen. Je bent toch Sinterklaas niet?
Ik had er 9 mee op Qlimax, geen hond gezien maar interesseerde me toen ook niet. Gewoon doorlopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:14 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

jaa was op loudness, wist al van te voren dat de beveiliging naar binne poep was :D en ik was zelf ook flink de weg kwijt, zelf maar 2 stuks genomen. en 150mg methylone van chukkelz, de rest lekker verkocht onder de hardtraxx leden, waren groene canadezen, rode dollars, en q-dancejs :thumbup:

Nou, laat ik nou net rijk zijn én een schijterd wat die honden betreft. Ik mag als nieuweling op Hardtraxx toch ook wel even langskomen op de meeting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:43 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
NaarDeQlote schreef:

haha ik ook! mysteryland 20 :D Loudness rond de 50 :whistle: maar hardbass wordt gewoon netjes 3 :P

Haha je bent gek Kef! ;-) Ik ben ooit 1x bij Hardcore Junky @ Hemkade met 30 pillen naar binnen gegaan, nooit meer. In de rij dacht ik echt dat ik gepakt zou worden, zweet brak me uit. Pfff.. sindsdien wel wat voorzichtiger. Laatste keer dat ik redelijk wat mee had was op Mysteryland, 12 stuks. Meer omdat m'n vrienden toen voor het eerst gingen gebruiken en ik zeker wilde zijn dat ze zuivere pillen zouden krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:48 

Hardtraxxer

wil met hardbass ook 2 pilletjes mee naar binnen nemen, gewoon met pokerface naar binnen lopen dus? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 01:34 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Froozen schreef:
Ik kan er helaas gewoon te goed tegen, vanaf 't begin af aan heb ik al veel nodig helaas.
En gewicht boeit niet. Iemand van 100 kilo kan ook prima minder nodig hebben dan een meisje van 50 kilo.
Dat is gewoon zo'n fabeltje wat nergens op slaat. Want ook met alcohol heeft gewicht er niks mee te maken.
Sfeer/warmte etc dat soort dingen heeft er wel deels mee te maken ja. Maar er zijn veel meer factoren waar niemand wat van af weet uberhaupt.

:lol: Haha dus er zijn een hoop andere factoren waar niemand wat van afweet, lol... Het heeft wel degelijk heel wat met gewicht te maken, uiteraard is tolerantie een nog veel grotere factor. Voor de rest is het allemaal puur chemisch en uiteraard zijn er altijd medische uitzondering maar over het algemeen kan je wel stellen dat wat jij zegt een beetje overkomt als onzin en geldt voor 99% van de mensen een heel ander verhaal dan wat jij hier komt vertellen. ;)

Beetje jammer, dat iedereen denkt er alles van af te weten, alleen dat wel iedereen het snoep eet dat door vrienden van ons gemaakt wordt.
Maar ja weetje, je hoeft mij niet te geloven. Als jij denkt dat je er alles vanaf weet, be my guest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 07:41 

Hardtraxx Elite

Froozen schreef:
Beetje jammer, dat iedereen denkt er alles van af te weten, alleen dat wel iedereen het snoep eet dat door vrienden van ons gemaakt wordt.
Maar ja weetje, je hoeft mij niet te geloven. Als jij denkt dat je er alles vanaf weet, be my guest.

Zelfs als dat zo zou zijn... Dan zou je zowiezo een idioot zijn om dat hier te posten, en jammer genoeg weten veel mensen uit die richtingen waar jij op duidt veel minder over de werking van mdma op het lichaam als sommigen hier. Iedereen met de juiste contacten kan zijn eigen pillen draaien, dat betekent niet dat je dan opeens slimmer meer weet over de werking van xtc dan menig mensen die zich er wetenschappelijk in hebben verdiept. Nogmaals, ik zeg niet dat jouw persoonlijk verhaal niet perse onwaar is, maar als het dat is, ben JIJ een uitzondering (Het is veel aannemelijker dat je een medische conditie hebt zoals ADHD, of iets voorgeschreven krijgt zoals Prozac, of bv een hoge tolerantie hebt door misbruik, ook niet gek als je al van in het begin met zo hoge dosissen werkt). Net zoals mijn huisgenoot een uitzondering is qua werking van psychedelica, voor hem om visuele effecten te krijgen moet hij dosissen nemen die voor anderen als te zwaar en onaangenaam worden ervaren, terwijl anderen al bij de helft van een dosis wat hij nodig heeft oa sterke visuals krijgen. Het blijft alleszins vaststaan dat als jij (of je vrienden) wisten hoe de echte werking van mdma op het brein is, dat je dan niet zo een verhalen kwam vertellen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 08:59 

Donateur

Froozen schreef:

Zeker jammer. Ik weet van mezelf dat ik niet alles weet, maar ik leer steeds meer van mdma weet ik wel veel maar bijv visuele dingen en psychische drugs vrij weinig, maar een aantal leden die hier actief zijn, zijn ook vrijwilligers bij Unity.

http://www.unity.nl

Deze hebben er zeker verstand van, ook zijn hier mensen (darkbeatz) die al heel ze leven zich interesseerd in drugs, en er ook alles van af weet. ^^

Klopt het wordt door vrienden van ons gemaakt, maarja dat maakt niet uit want de meeste van deze site laten gewoon de pillen testen. Elk lampie kan pillen maken, koop een kilo Mdma , beetje bindmiddel en een kleurstof. Een druk apparaattje en je heb pillen :/

maarja dit wordt weer een zinloze discussie, :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 09:47 

Donateur

Basscow schreef:
wil met hardbass ook 2 pilletjes mee naar binnen nemen, gewoon met pokerface naar binnen lopen dus? :D

Gewoon met een glimlach :) dan komt het altijd goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 11:56 

roberttt schreef:
Basscow schreef:

gewoon normaal doen xd dan lukt et gewoon wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:58 

Hardtraxxer

Froozen schreef:

Jij weet er blijkbaar niet veel vanaf, want grote mensen hebben zeker wel meer mdma nodig omdat ze meer bloed hebben. Net als een mannelijk lichaam meer bloed bevat dan een vrouwelijk lichaam. Als je dan 100 mg mdma neemt is dat procentueel gezien bij mannen lager dan bij vrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:09 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Basscow schreef:

gewoon normaal doen xd dan lukt et gewoon wel :P

ja en niet de de grootste uit hangen, pas als je er 1 hebt ingenomen dan mag je dat dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:10 

Deeltjesversneller schreef:
Froozen schreef:

Jij weet er blijkbaar niet veel vanaf, want grote mensen hebben zeker wel meer mdma nodig omdat ze meer bloed hebben. Net als een mannelijk lichaam meer bloed bevat dan een vrouwelijk lichaam. Als je dan 100 mg mdma neemt is dat procentueel gezien bij mannen lager dan bij vrouwen.

Maar het gaat uiteindelijk toch niet om de hoeveelheid bloed, maar het aantal MDMA wat ervoor zorgt dat je serotonine omhoog gaat. De stof werkt niet in heel je lichaam maar alleen in je hersenen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:11 

Donateur

stefaneke schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Froozen schreef:

Maar het gaat uiteindelijk toch niet om de hoeveelheid bloed, maar het aantal MDMA wat ervoor zorgt dat je serotonine omhoog gaat. De stof werkt niet in heel je lichaam maar alleen in je hersenen....

maar het gaat natuurlijk wel via je bloed naar je hersenen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:14 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Voordat een XTC-tablet zijn werking kan uitoefenen zal de werkzame stof MDMA opgenomen moeten worden in het bloed en terecht moeten komen in de hersenen. Een gebruiker slikt de tablet in zijn geheel door en eenmaal aangekomen in de maag valt de tablet al snel uit elkaar. Sommige gebruikers strooien puur MDMA-poeder in een glas en drinken dit leeg of ze wikkelen het poeder in een vloeitje en slikken dit ‘bommetje’ door. Deze methodes zorgen voor een snellere absorptie en dus werking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:16 

Kevin-Raw schreef:
maar het gaat natuurlijk wel via je bloed naar je hersenen -.-

en je spieren ;) toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:17 

Hardtraxx Addict

MEDEMBLIK - In de strijd tegen drugs in de West-Friese horeca krijgen cafébazen binnenkort drugshonden over de vloer, betaald door de gemeente.

Bezoekers treffen op deze manier een levend ‘detectiepoortje’ aan. Drugs op zak betekent een ontzegging van drie tot zes maanden voor het hele uitgaansgebied.

De gemeenten Medemblik en Enkhuizen beginnen met de drugshonden in het kader van het project ‘West Frisland’.

Later zullen de honden in heel West-Friesland worden ingezet. Café-eigenaren zijn inmiddels geïnformeerd per brief. Ze mogen zelf weten of ze meedoen, maar als ze daar niet voor kiezen kunnen ze rekenen op meer controles op toegangstijden en alcoholverstrekking aan jeugd onder de zestien.

duur grapje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:28 

Donateur

Jaa ik las het ook :/ indd dure grappen, ajoo als je een hond ziet binnen komen, gelijk je shit weggooien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:29 

Donateur

Leuk ... laat ik nou net in friesland wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Leuk ... laat ik nou net in friesland wonen.

Haha, je wordt WTFBBQPWNED! :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen