Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 16:43 

Donateur

Vorig jaar met oud en nieuw, heb ik alles gecombineerd wat er te combineren valt. dat was me toch raar :p

Drank - Speed - Wiet - Xtc -

Ben nog nooit zo van de wereld geweest :lol: en toen werd ik ook maar niet dronken, terwijl ik wel veel dronk.

Ik raad dit trouwens aan niemand aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:01 

Nikkel schreef:
roberttt schreef:
Gewoon pep snuiven, nergens last van :thumbsup: dan wordt je namelijk niet dronken :P

Of een beetje sos erbij is ook leuk.
Een keer op stap gedaan, kei zat was ik en toen aan de coke gegaan.
Toen ik thuis kwam werd ik nuchter van de coke en werd ik zat van
de alcohol. Ik heb in mijn slaap heel de muur ondergekotst etc.
Dus dat doe ik niet meer en raad ik ook niet aan! :P
Coke vind ik ook niet zo heel boeiend verder, paar keer gedaan
maar niet mijn ding. Ik vind pillen veel leuker! :D

sos :thumbup: alleen prijzig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:50 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:
NaarDeQlote schreef:
ja klopt bij hoorn daarzo, waar ik vandaan kom..
maja ik gebruik nooit drugs in de kroeg :)

Nee, maar als je gesmoked hebt ofzo die dag, die geur ruik je nog. Zou je dan ook ontzegging krijgen? Want daar gaan die hondjes ook van 'af'.

Nee want het gebruik is niet strafbaar, bezit wel, maar als je niks meer bij hebt kunnen ze je niet veel maken :)

Gebruik is volgensmij ook strafbaar... was een keer samen met een vriend die een joint aan het smoken was en dat mocht blijkbaar niet.. maar volgensmij dachten ze dat we aan het dealen waren ofzo.. was in Sneek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:54 

Donateur

wat in sneek :P onder invloed is legaal, als ze je betrappen op gebruiken dan ben je illegaal bezig.
Dus bijv als ze zien dat je net een dikke vette lijn coke weg trekt of zo :p

Maar onder invloed van coke zijn is legaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 17:56 

Hardtraxx Elite

ja was met zeilkamp.. hij stond daar te smoken en ineens kut wouten.. snel joint in een putje geflikkerd... toen dachten ze dat we aan het dealen waren. maar goed dat ze hem niet gefouilleerd hadden.. hij had er nog een stuk of 5 bij. hij is toen ook in het systeem genoteerd ofzo. ik gelukkig niet want ik was toen nog 13 dus had geen ID :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 18:00 

Op je 13e een joint roken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:

haha is hij vast niet de enige in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
wat in sneek :P onder invloed is legaal, als ze je betrappen op gebruiken dan ben je illegaal bezig.
Dus bijv als ze zien dat je net een dikke vette lijn coke weg trekt of zo :p

Maar onder invloed van coke zijn is legaal :P

das raar idd maar volgens mij is dat zo omdat ze als ze je zien gebruiken ze je betrappen terwijl je het doet en als je alleen onder invloed bent ze niks kunnen bewijzen...hoog uit boeten geven :P
best wel chill eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:15 

Hardtraxx Elite

MovingMadness schreef:

Waar heb je gezien dat ik hem op rook? dat was mijn vriend die dat deed. Ik doe niet aan drugs. Niet eens aan roken. Ik stond er gewoon voor de gezelligheid bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

Nog 1 pagina en dan zijn we (alweer) bij de 300!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:25 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:28 

Coowl,

Volgende week zaterdag verkrijgbaar in de 013 in Tilburg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:42 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Coowl,

Filmpje heb ik vanop bluelight, was een klasproject van iemand waarbij men een emotie moest uitdrukken in een video ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:53 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
stefaneke schreef:
Coowl,

Filmpje heb ik vanop bluelight, was een klasproject van iemand waarbij men een emotie moest uitdrukken in een video ;)

Nee die in de 013 zijn waarschijnlijk beter :p
Gaan we daar eigenlijk nog een meeting houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Haha ziet er geweldig uit. Net zoals dat filmpje van S&S een paar pagina's terug.

Ow nee, stond ergens anders: http://sites.bnn.nl/sens2009/video/?v=d ... dacce5cea7
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:20 

RobertV schreef:
MovingMadness schreef:

Waar heb je gezien dat ik hem op rook? dat was mijn vriend die dat deed. Ik doe niet aan drugs. Niet eens aan roken. Ik stond er gewoon voor de gezelligheid bij.

Waar heb je gezien dat ik het over jou heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:20 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
hij is toen ook in het systeem genoteerd ofzo. ik gelukkig niet want ik was toen nog 13 dus had geen ID :P

Ik ben ooit 3 keer op een dag genoteerd en 'in het systeem gezet' omdat wij met een grote groep scooters rondreden :') :') :')
En ook nog een keer toen we in het donker op een bankje zaten :') :')
Zegt genoeg denk ik over ''in het systeem worden gezet''.

Morgen misschien een puntje pep pakken als ik ga stappen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:31 

Donateur

Zoo en toen hadden we al bijna 300 pagina's bereikt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Nog 15 posts Kevin.

Maar even een vraagje over LSD. Binnenkort zal ik er toch aan moeten geloven, maar wat is een goede dosis om mee te beginnen (ik las 1ug/kg) in vloeistof en de zegeltjes, hoeveel zit daar in en hoe moet je dat 'doseren'? Of komt het tegenwoordig alleen maar in vloeibaar spul? Want op zegeltjes zit microgram, als ik het goed heb?

Zou hier graag wat meer over te weten willen komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:44 

Gewoon alles naar binnen jagen zoals Robbert zou doen :yay: grapje robbert
Ik heb geen verstand van LSD kun je op het drugsforum niets vinden dan daar staan volgens mij wel bruikbare tips.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:44 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Haha ziet er geweldig uit. Net zoals dat filmpje van S&S een paar pagina's terug.

Ow nee, stond ergens anders: http://sites.bnn.nl/sens2009/video/?v=d ... dacce5cea7

Wat een vet filmpje is het toch.Ze gaat keihard.Ben benieuwd welke pillen dat eigenlijk waren.

Kevin-Raw schreef:

Een grote stap voor het hardtraxx drugsgebruik topic,een stap achteruit voor de mensheid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:47 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Nog 15 posts Kevin.

Maar even een vraagje over LSD. Binnenkort zal ik er toch aan moeten geloven, maar wat is een goede dosis om mee te beginnen (ik las 1ug/kg) in vloeistof en de zegeltjes, hoeveel zit daar in en hoe moet je dat 'doseren'? Of komt het tegenwoordig alleen maar in vloeibaar spul? Want op zegeltjes zit microgram, als ik het goed heb?

100 ug is genoeg voor een eerste keer.Vloeibaar is denk ik vrij moeilijk te krijgen.
Meestal wordt het op zegels verkocht.Welke zegels kan je aan komen dan?
Wij hadden hoffmannetjes die ongeveer tussen de 50 en 60ug waren.Daar kan je er rustig 2 van pakken.
Ug is inderdaad microgram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:48 

rcm010 schreef:
Chukkels schreef:

Wat een vet filmpje is het toch.Ze gaat keihard.Ben benieuwd welke pillen dat eigenlijk waren.

Kevin-Raw schreef:

Een grote stap voor het hardtraxx drugsgebruik topic,een stap achteruit voor de mensheid :lol:

Haha zij gaat wel behoorlijk hard ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Chukkels schreef:
Nog 15 posts Kevin.

100 ug is genoeg voor een eerste keer.Vloeibaar is denk ik vrij moeilijk te krijgen.
Wij hadden hoffmannetjes die ongeveer tussen de 50 en 60ug waren.Daar kan je er rustig 2 van pakken.

Haha, bestaan er ook nog verschillende zegeltjes? Ik heb geen flauw idee wat voor zegeltjes het zijn. Zal eens even navragen, moet vrijdag toch nog wat ophalen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:55 

Hardtraxx Elite

rcm010 schreef:

Enige manier om te weten hoeveel er op je zegels zit is door ze te laten, maar je kan je dealer ook wel vertrouwen ;) Hij laat ze nl zelf testen en kan je het precieze aantal mics wel geven. Je moet minstens 50mics nemen voor een effect te hebben. Zoals je hieronder kan zien is 100mics al een aardig mooie beginnersdosis, mijn eigen laatste keer was 220mics trouwens :loving:

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_dose.shtml

Citaat:
LSD Oral Dosages
Threshold 20 ug
Light 25 - 75 ug
Common 50 - 150 ug
Strong 150 - 400 ug
Heavy 400 + ug
LD50 (Lethal Dose*) 12,000 ug
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen