Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
Jij denkt dat ik aan een halfje genoeg heb? :P Heb je nog meer? :innocent: :whistle:

:P

ik heb voor hard bass nog net genoeg voor mezelf, maar daarna zijn ze bij mij ook op.
dus helaas :P

Ruilen voor mijn onvoorwaardelijke liefde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:57 

Hardtraxxer

[quote="Olijfboompje"][/quote]
Waar drugs is, ben jij ook te vinden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:58 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
De mdma moet toch in het bloed worden opgenomen?
Iemand van 100 kilo heeft gewoon meer bloed dan iemand van 50 kilo.
Zo zou iemand van 100 kilo voor hetzelfde effect meer moeten pakken dan iemand van 50.
Iig, zo dacht ik altijd :P

Dit is het correcte antwoord. De concentratie is dus lager dus wordt er ook minder serotonine afgegeven dus is het effect milder ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:05 

Oxygene schreef:
DarkNoize schreef:
De mdma moet toch in het bloed worden opgenomen?
Iemand van 100 kilo heeft gewoon meer bloed dan iemand van 50 kilo.
Zo zou iemand van 100 kilo voor hetzelfde effect meer moeten pakken dan iemand van 50.
Iig, zo dacht ik altijd :P

Dit is het correcte antwoord. De concentratie is dus lager dus wordt er ook minder serotonine afgegeven dus is het effect milder ;)!

in principe zou je dan ook harder kunnen gaan na een week wintersport, omdat je door de ijle lucht (minder zuurtstof) meer (geen idee watvoor) bloedlichaampjes hebt, en meer zuurstof op kan nemen, ook meer MDMA op kan nemen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Diedjuhh schreef:
Olijfboompje schreef:

Waar drugs is, ben jij ook te vinden :x

:lol:
Didier :lol:
Hardbass wordt leip :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Bijna (opnieuw) 300 pagina's idd :woot:

Staat Diedjuhh ook op die oranje hoedenfoto? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:12 

Donateur

drugs are bad hmmmkayy... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:20 

Chukkels schreef:
Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:25 

Hardtraxxer

:innocent:
Khadber schreef:
Onnozel gebabbel hebben we al een topic voor: off-topic/het-grote-almachtig-zever-topic-t1579.html

Hou het wel een beetje ontopic hier. Is me namelijk wel vaker opgevallen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:29 

Hardtraxxer

Ik heb trouwens een vraagje. Veel van jullie gaan hier naar Hardbass, ik ook. Nou had ik afgelopen keer geluk dat ik binnen iets kon krijgen maar hoe doen jullie dat met die hondjes? Ik heb 't nooit langs hondjes meegenomen dus ben er best nerveus om.. Hoe pakken jullie dit aan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:32 

Donateur

Oxygene schreef:
Ik heb trouwens een vraagje. Veel van jullie gaan hier naar Hardbass, ik ook. Nou had ik afgelopen keer geluk dat ik binnen iets kon krijgen maar hoe doen jullie dat met die hondjes? Ik heb 't nooit langs hondjes meegenomen dus ben er best nerveus om.. Hoe pakken jullie dit aan? ;)

niet bang zijn, ze bijten niet...

Die hondjes stellen niks voor, ze pakken willekeurig mensen eruit.
En als je wordt gepakt, moet je mazzel hebben (zoals mij :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: )

Verder :
Risico van het vak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Bijna (opnieuw) 300 pagina's idd :woot:

Staat Diedjuhh ook op die oranje hoedenfoto? :P

Nee, op de foto waar ik het meest normaal op sta haha :P
Zonder hoed en met nog normaal kapsel en waar ik normale oogjes heb :thumbsup:

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Oxygene schreef:

niet bang zijn, ze bijten niet...

Die hondjes stellen niks voor, ze pakken willekeurig mensen eruit.
En als je wordt gepakt, moet je mazzel hebben (zoals mij :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: )

Verder :
Risico van het vak :thumbsup:

Ik neem er wss toch maar één mee (wel van 200mg :P). Bij 1 was het nog inleveren en doorlopen, of is dit ook elke keer weer verschillend?

Hardtraxxer

Oxygene schreef:

Zoals robert zegt, risico loop je altijd :) Maar je moet vooral niet nerveus overkomen, dan laat de agent dat beestje zeker even bij jou snuffelen.

Oxygene schreef:
Ik neem er wss toch maar één mee (wel van 200mg :P). Bij 1 was het nog inleveren en doorlopen, of is dit ook elke keer weer verschillend?

Verschilt per feest/gemeente/persoon. Soms mag je doorlopen, soms krijg je een boete van ~45-90 euro per pil (?) en ben je je kaartje ook nog eens kwijt...

Maar je moet je er gewoon niet druk om maken, als je er normaal uit ziet en zorgt dat de geur niet door een mens al van 10 meter afstand te ruiken is komt het wel goed, gewoon niet nerveus zijn zoals ik al zei. En anders moet je gewoon niets meenemen, en eenmaal binnen maar wat regelen (of niet) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:38 

Donateur

Bij qountdown werd een maatje van me eruit gezet, omdat ie 1 gram pep had.

Dus ja dat scheelt per feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:46 

Donateur

Vriend van me was 350 euro kwijt, voor 3 pillen :/ en mocht uiteindelijk om 4 uur nog wel naar binnen, en een vriend van dawasiknie was ook gepakt bij Qlimax, moet je ff aan hem vragen wat de boete voor zijn maat was
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:47 

Donateur

Wel grappig dat pep tot 3 gram door de politie meestal gedoogd wordt.

Lol wil ook nog even kwijt dat 1 maat van me in Duitsland gepakt is met een x aantal pillen en paar gram pep.
En nog een 10 gram wiet ofzo, en hij kreeg maar 100 euro boete lol!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:47 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Oxygene schreef:

Zoals robert zegt, risico loop je altijd :) Maar je moet vooral niet nerveus overkomen, dan laat de agent dat beestje zeker even bij jou snuffelen.

Oxygene schreef:

Verschilt per feest/gemeente/persoon. Soms mag je doorlopen, soms krijg je een boete van ~45-90 euro per pil (?) en ben je je kaartje ook nog eens kwijt...

Maar je moet je er gewoon niet druk om maken, als je er normaal uit ziet en zorgt dat de geur niet door een mens al van 10 meter afstand te ruiken is komt het wel goed, gewoon niet nerveus zijn zoals ik al zei. En anders moet je gewoon niets meenemen, en eenmaal binnen maar wat regelen (of niet) :thumbup:

Hmm.. ik zie er uit als een normale jongen :P Ik vind me er iig niet als een drugsgebruiker uitzien :P Dat komt binnen pas :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:48 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Vriend van me was 350 euro kwijt, voor 3 pillen :/ en mocht uiteindelijk om 4 uur nog wel naar binnen, en een vriend van dawasiknie was ook gepakt bij Qlimax, moet je ff aan hem vragen wat de boete voor zijn maat was

270 voor 4, moest nachtje brommen en moet voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:50 

Hardtraxx Addict

en dan te bedenken dat ik feesten heb gehad waar ik met 15 tot 20 rondliep :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:52 

Donateur

@dawasiknie; dat is wel een harde streek dan als je het vergelijkt met mijn verhaal, terwijl die van mij .DE is van jou .NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:05 

Donateur

NaarDeQlote schreef:
en dan te bedenken dat ik feesten heb gehad waar ik met 15 tot 20 rondliep :whistle:

Haha heb ik ook wel is , decibel ook 20 x en 5 Gr. Pep :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:13 

Hardtraxxer

Ergens is dat ook wel de reden waarom ik kleine feestjes zo gezellig vind. Superbash in Enschede was mooi voorbeeld. Liep met grote doppes langs de bewaking naar buiten om te roken. Werd ook niet gefouilleerd daar terwijl ik zakkie gewoon in me broekzak had. Later nog met een bewaker gepraat. Ik keek 'm alleen aan en zei: "Haha, volgens mij heb jij donders goed in de gaten wat hier allemaal gaande is hé?" Waarop hij antwoordde: "Ja ;) Maar ik heb er geen last van."

Dát vind ik nou gewoon een goede insteek. Laat ze nou één pil gedogen p.p. of iig de garantie geven dat bij het betrappen afstaan zonder boete mogelijk is. Dan heeft iedereen een mooie motivatie om naar een lekker sterk pilletje opzoek te gaan en dan heb je binnen minder dealers die troep verkopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:14 

Donateur

NaarDeQlote schreef:

haha ik ook! mysteryland 20 :D Loudness rond de 50 :whistle: maar hardbass wordt gewoon netjes 3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:20 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
NaarDeQlote schreef:

haha ik ook! mysteryland 20 :D Loudness rond de 50 :whistle: maar hardbass wordt gewoon netjes 3 :P

jezus hoe dom kan je zijn.. 50 stuks, vast niet voor 20 man meegenomen.. en dan zelf zeker ook vdk?
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen