Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:12 

Hardtraxx Newbie

Roze diamantjes zit nooit meer dan 100mg in : )

Jjwous schreef:
Hier ook ervaringen met XTC. Mijn eerste keer was op Q-Base, dat was een kwart groene canadees (voelde er niets van, duh), half blauwe boom was zeer gek daarna, en ook nog wat pep gehad maar voelde er bar weinig van later op de avond.

Qlimax op de roze diamandjes gedaan (150mg dacht ik), werd hier in het begin super wazig was, en voelde niets van 2 halfjes dus besloot maar hele te droppen, ging later als een raket, en heb zwaar hard gehallucineerd (hekjes etc ^^ ), had er toen 3 op, verspreid over de avond en ging prima, had wel van die dipjes dat je verstijfd stil staat of dat je in een soort trans zit voor 20seconden, en misselijkheid :P

Eerstvolgende keer is met Hard Bass, moet alleen kijken welke ik hier ga gebruiken, wordt waarschijnlijk olifantjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Lol wat een report hier over de Q's

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24683

Hoe dom ben je dan eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:31 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Lol wat een report hier over de Q's

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24683

Hoe dom ben je dan eigenlijk :/

wtf, die gast is behoorlijk dom ja :P

waarom pakt hij gelijk een hele als hij weet dat hij daarvan moet spauwen?
en waarom zou je bij pakken als je gek aan het worden bent?

maar zo zie je, er lopen nog een hoop idioten rond die niet met drugs om weten te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:34 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Froozen schreef:
Gewicht boeit geen drol, echt weer zo'n onzin opmerking.
Ik weeg zelf nog niet eens 70 kg en als ik een 90 mg zou nemen merk ik er geen drol van.
Gebruik zelf groene eekhoorns (hele per keer) wil ik een beetje van de kaart raken.
En nee je hoeft nou niet te gaan zeggen wat stoer blablabla, want 't is alleen maar kut als je zoveel moet nemen om wat te merken >.>

Voor iemand ze 1e keer is 90mg om te beginnen wel genoeg!!! eerst ff afwachten hoe die inslaat, het is iemand ze eerste keer dus dan gaat het zeker hard. Je kan altijd na een uur nog een beetje nemen ;) maar niet te moedig beginnen.

En gewicht boeid echt wel, iemand van 100 kilo heb veel meer nodig dan een meisje van 50 kilo! dit geld ook hetzelfde met alcohol en andere drugs. Hoe die inslaat en hoe je je voelt heb vooral te maken met de settings (sfeer,warmte,maaginhoud,vermoeidheid) . Ik heb wellis dat ik met 1 pil genoeg heb heel de avond, en soms blijf ik maar bij pakken en voel ik me ng steeds kut.

En jij heb volgens mij al dan een aardige tolerantie opgebouwd of niet froozen?

Ik kan er helaas gewoon te goed tegen, vanaf 't begin af aan heb ik al veel nodig helaas.
En gewicht boeit niet. Iemand van 100 kilo kan ook prima minder nodig hebben dan een meisje van 50 kilo.
Dat is gewoon zo'n fabeltje wat nergens op slaat. Want ook met alcohol heeft gewicht er niks mee te maken.
Sfeer/warmte etc dat soort dingen heeft er wel deels mee te maken ja. Maar er zijn veel meer factoren waar niemand wat van af weet uberhaupt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:39 

Hardtraxx Elite

Froozen schreef:
Ik kan er helaas gewoon te goed tegen, vanaf 't begin af aan heb ik al veel nodig helaas.
En gewicht boeit niet. Iemand van 100 kilo kan ook prima minder nodig hebben dan een meisje van 50 kilo.
Dat is gewoon zo'n fabeltje wat nergens op slaat. Want ook met alcohol heeft gewicht er niks mee te maken.
Sfeer/warmte etc dat soort dingen heeft er wel deels mee te maken ja. Maar er zijn veel meer factoren waar niemand wat van af weet uberhaupt.

:lol: Haha dus er zijn een hoop andere factoren waar niemand wat van afweet, lol... Het heeft wel degelijk heel wat met gewicht te maken, uiteraard is tolerantie een nog veel grotere factor. Voor de rest is het allemaal puur chemisch en uiteraard zijn er altijd medische uitzondering maar over het algemeen kan je wel stellen dat wat jij zegt een beetje overkomt als onzin en geldt voor 99% van de mensen een heel ander verhaal dan wat jij hier komt vertellen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

wilm1 schreef:
SNUIVEN!!!!!!!

Froozen schreef:
Kevin-Raw schreef:
Froozen schreef:
Gewicht boeit geen drol, echt weer zo'n onzin opmerking.
Ik weeg zelf nog niet eens 70 kg en als ik een 90 mg zou nemen merk ik er geen drol van.
Gebruik zelf groene eekhoorns (hele per keer) wil ik een beetje van de kaart raken.
En nee je hoeft nou niet te gaan zeggen wat stoer blablabla, want 't is alleen maar kut als je zoveel moet nemen om wat te merken >.>

Voor iemand ze 1e keer is 90mg om te beginnen wel genoeg!!! eerst ff afwachten hoe die inslaat, het is iemand ze eerste keer dus dan gaat het zeker hard. Je kan altijd na een uur nog een beetje nemen ;) maar niet te moedig beginnen.

En gewicht boeid echt wel, iemand van 100 kilo heb veel meer nodig dan een meisje van 50 kilo! dit geld ook hetzelfde met alcohol en andere drugs. Hoe die inslaat en hoe je je voelt heb vooral te maken met de settings (sfeer,warmte,maaginhoud,vermoeidheid) . Ik heb wellis dat ik met 1 pil genoeg heb heel de avond, en soms blijf ik maar bij pakken en voel ik me ng steeds kut.

En jij heb volgens mij al dan een aardige tolerantie opgebouwd of niet froozen?

ik word hier ZO moe van..! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:10 

Hardtraxxer

De mdma moet toch in het bloed worden opgenomen?
Iemand van 100 kilo heeft gewoon meer bloed dan iemand van 50 kilo.
Zo zou iemand van 100 kilo voor hetzelfde effect meer moeten pakken dan iemand van 50.
Iig, zo dacht ik altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:11 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
weet iemand eigenlijk al iets van die bruine bomen waar zoveel van verwacht werd? die dikke knoeperts?
zijn het inderdaad goeie knallers, of valt het tegen vergeleken met de verwachtingen?

200mg toch? Las ik ergens iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:17 

Hardtraxx Addict

Ik denk inderdaad dat ik maar eens een stuk of twee a drie bruine bomen ga regelen voor Hard Bass!
Stevige pillen en gewoon lekker met halfjes werken, dan moet het geen probleem worden.
Rooie Dollars deden het altijd goed bij mij, wel hele. Was hard knallen die keren dat ik ze had :clap:
Zo'n zin in Hard Bass. Maar ja... zoals ik hier al eens eerder zei, niks gehad vanaf Q-Base.
Dus de nood is hoog, om het zo maar te noemen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:19 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:

Ik weet echt 2 testresultaten van betrouwbare bronnen van 181 en 199mg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:24 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
DarkNoize schreef:

Ik weet echt 2 testresultaten van betrouwbare bronnen van 181 en 199mg :thumbup:

aangezien ik mijn voorraadje ( of wat er nog van over is) fast forwards op hard bass op ga maken, lijkt me dit een zeer geschikte opvolger :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Fast Forwards :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:37 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Zijn die nog te krijgen, waren toch lastig ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:46 

Donateur

Nikkel schreef:
Chukkels schreef:

Op Qountdown kreeg ik er nog 1 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:49 

Hardtraxx Addict

Dan ben je lekker bezig geweest! :P
Heb je nog van die aparte praktijken meegemaakt,
dat je werd herkend en zo, of ben je al weer BN-er af? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:52 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Nikkel schreef:
Chukkels schreef:

Op Qountdown kreeg ik er nog 1 :whistle:

jij had geluk dat iemand in een goede bui was :evil:

maar ze worden iig niet meer gemaakt, dus ze zijn steeds moeilijker te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:58 

Hardtraxx Addict

decoupeerzaag schreef:
maar ze worden iig niet meer gemaakt, dus ze zijn steeds moeilijker te krijgen

Dat dacht ik dus te hebben gelezen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

Krijgt die lul een FF, gebruikt hij hem nog geeneens ook. Geef hem dan aan mij! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:06 

Donateur

Chukkels schreef:
Krijgt die lul een FF, gebruikt hij hem nog geeneens ook. Geef hem dan aan mij! -.-

nee heb em niet gebruikt :whistle: was heel netjes op qountdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:07 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

nee heb em misbruikt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

En dus geef je hem aan mij op Hardbass omdat ik jou mee laat gaan naar X-Qlusive :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik ben gewoon gemaakt voor drugs. :whistle:

20 jaar geleden, ergens in augustus.

Olijfboompjes Papa: "Ey meis, zullen we een drugskindje maken?"
Ma: "Meen je dat echt? Dat was altijd mijn grootste droom!"
Pa: "Hoe doen we dat dan?"
Ma: "Dan gaan we gewoon heel veel gebruiken, zodat hij al een hele hoge tolerantie heeft, vanaf het moment dat hij geboren wordt."
Pa: "Ok, doen we!"

:lol:

:lol: Ze mama was uit dr dak toen die geboren werd volgens mij dan :woot:

(niks tegne je mam hoor :$ )

:lol:
Geniaal man :P
Ik denk dat ze dat inderdaad hebben gedaan.
Altijd al gevonden dat mama's kijken teveel schuiven :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:19 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

was er toen toch echt van overtuigd dat je hem had gebruikt :huh: , deel hem dan maar met christian idd.
ik heb er toch nog genoeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

decoupeerzaag schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

was er toen toch echt van overtuigd dat je hem had gebruikt :huh: , deel hem dan maar met christian idd.
ik heb er toch nog genoeg :yay:

Jij denkt dat ik aan een halfje genoeg heb? :P Heb je nog meer? :innocent: :whistle:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:47 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Jij denkt dat ik aan een halfje genoeg heb? :P Heb je nog meer? :innocent: :whistle:

:P

ik heb voor hard bass nog net genoeg voor mezelf, maar daarna zijn ze bij mij ook op.
dus helaas :P
Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen