Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 01:14 

Hardtraxx Veteran

Ja, 2/3 is prima om mee te beginnen. Ik denk dat 60mg iets te weinig is. Je moet sowieso 1x je lichaamsgewicht hebben, dus 2/3 is prima om mee te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 09:04 

Donateur

Wat een drukte he Chris! :D Worde mooie meetingen! :woot:
ow en wat heb ik zin in Hardbass!!! :D lekker weer smullen van de q-dancejes :innocent:

En die 300 pagina's voor Hardbass gaan we zeker wel redden :whistle: topdrukte hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 09:22 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

Ik heb alvast een voorproefje mogen meemaken op qountdown.
Wat een dikke space bende bij elkaar zeg, geweldig! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 09:23 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik heb alvast een voorproefje mogen meemaken op qountdown.
Wat een dikke space bende bij elkaar zeg, geweldig! :loving:

Jaa pepepe wij gaan elkaar vast ontmoeten op Hardbass! kan niet wachten, 3 maten van me die het voor het eerst gaan proberen, en voor hun is het ook hun 1e grote feest :thumbsup:
Hup lekker een halve Q bij ze erin douwe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 09:27 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Jaa pepepe wij gaan elkaar vast ontmoeten op Hardbass! kan niet wachten, 3 maten van me die het voor het eerst gaan proberen, en voor hun is het ook hun 1e grote feest :thumbsup:

Ik kom zeker even voorbij wippen op de hardbass meeting, dus dat zit wel snor.
Een halve Q zal wel erg lekker zijn voor de eerste keer haha.
Ik ga weer lekker aan de bruine boompjes op hardbass.. wat een geweldige snoepjes zijn dat zeg!
Van een halve ging ik nog harder dan van de 500mg die ik op de feestfabriek op had :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 09:31 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik kom zeker even voorbij wippen op de hardbass meeting, dus dat zit wel snor.
Een halve Q zal wel erg lekker zijn voor de eerste keer haha.
Ik ga weer lekker aan de bruine boompjes op hardbass.. wat een geweldige snoepjes zijn dat zeg!
Van een halve ging ik nog harder dan van de 500mg die ik op de feestfabriek op had :thumbsup:

Jaa dat is super relaxt! maarja ligt ook dan vooral aan de sfeer, de inhoud van je maag, warmte exc.
Ik ging het hardst op InQontrol, 2 rode duifjes :D Nou in de trein terug zat ik nog steeds te stuiteren :lol:
Op mysteryland zowat 5 groene canadezen weggewerkt, wat echt een grote fout was.. aardig wat tolerantie. Ging hallucineren als een fothermucker, maarja daar heb ik dan weer van geleerd :D
Loudness was laatste keer, volgende wordt Hardbass dus weer netjes 2 maandjes rust :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 09:45 

Hardtraxx Elite

Oxygene schreef:
@chukkels: het zijn oranje vw's van 123mg ;) helft ben ik bang dat net te weinig is.. een van die jongens is aardig lang. Ik kan natuurlijk ze zeggen ongeveer 2/3 af te bijten en dan eerst t effect maar eens af te wachten. Dat beste plan? :)

Ja een uurtje wachten inderdaad, als ze dan niet het wow gevoel hebben kun je hun nog 1/3e laten bijnemen. Ik pak persoonlijk ook meestal wel rond de 120mg ineens in, zolang je maar onder de 1.5mg/kg ineens blijft moet alles goed gaan :thumbup: en naar mijn mening best ook boven de 1.2mg/kg, ga je lager zitten is de kans toch weer groter dat het effect te licht gaat zijn, en dat vind ik voor de eerste keer ook zonde, omdat dat voor bijna iedereen die het toen tegoei heeft gedaan bijblijft als de mooiste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Oxygene schreef:
@chukkels: het zijn oranje vw's van 123mg ;) helft ben ik bang dat net te weinig is.. een van die jongens is aardig lang. Ik kan natuurlijk ze zeggen ongeveer 2/3 af te bijten en dan eerst t effect maar eens af te wachten. Dat beste plan? :)

Ja een uurtje wachten inderdaad, als ze dan niet het wow gevoel hebben kun je hun nog 1/3e laten bijnemen. Ik pak persoonlijk ook meestal wel rond de 120mg ineens in, zolang je maar onder de 1.5mg/kg ineens blijft moet alles goed gaan :thumbup: en naar mijn mening best ook boven de 1.2mg/kg, ga je lager zitten is de kans toch weer groter dat het effect te licht gaat zijn, en dat vind ik voor de eerste keer ook zonde, omdat dat voor bijna iedereen die het toen tegoei heeft gedaan bijblijft als de mooiste keer.

Mijn eerste keer was een half canadeesje.
Heel de dag was heel erg mooi :)
Gewoon beginnen met halfje als eerste keer en je best doen niet boven de ''hele'' pil uitkomen.
Dat levert je spijt op bij je volgende ervaring :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:47 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:
Oxygene schreef:

Gewoon beginnen met halfje als eerste keer en je best doen niet boven de ''hele'' pil uitkomen.

nee hoor. 1e keer een hele roze swirl gedaan ( +- 90mg en ik weeg 82kg) ging erg lekker, toen 3,5 uur later nog 3/4 gele smilie (+-60mg) en dat ging ook prima. toen 2,5 maand later weer swirls gedaan en toen ging ik ook super, zeker net zo lekker als de 1e keer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:52 

Donateur

@djenz

Swirls?, daar zit toch mephedrone in? :/ dat zit iig in de groene swirls, ga je lekker van stinken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:57 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
@djenz

Swirls?, daar zit toch mephedrone in? :/ dat zit iig in de groene swirls, ga je lekker van stinken :x

niet in de roze van 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
nee hoor. 1e keer een hele roze swirl gedaan ( +- 90mg en ik weeg 82kg) ging erg lekker, toen 3,5 uur later nog 3/4 gele smilie (+-60mg) en dat ging ook prima. toen 2,5 maand later weer swirls gedaan en toen ging ik ook super, zeker net zo lekker als de 1e keer! :thumbup:

Dat kan heel goed :P
In Swirls zit Mephedrone, een zeer leuke drug, waarbij bijna elke keer weer als een ontmaagding aanvoelt, maar van zeer korte duur is met een zeer sterke drang bij te pakken.
Believe me, als ik dat spul nog zou hebben in poedervorm, zou ik er elk feest aan zitten.
Tis alleen een beetje verslavend, binnen een week was mijn hele voorraad weg.
Djenz schreef:
Kevin-Raw schreef:
@djenz

Dat wist ik dan weer niet.., maarja, mijn ervaring is dat mensen die hun eerste keer gelijk een hele pil pakken, al aardig wat tolerantie opbouwen.
Ik ben bijna de enige van mijn groep die nog op een halfje retehard kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 12:41 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Ja tuurlijk is dat wel het verstandigste, maar als je na een uur niet genoeg ervan voelt mag je gerust een beetje bijnemen, niet iedereen reageert hetzelfde erop... Mijn beste vriendin had niet het wow effect van een half canadeesje (terwijl ze iets minder als 60kg weegt). Terwijl als je jou bekken ziet trekken men zou denken dat je een bruine boom naar binnen hebt gegooid ineens terwijl je maar een halfje op hebt (q-base... :D)

Djenz schreef:

:love: Waren mn 2e pilletjes :loving: En zit inderdaad gewoon MDMA in en niets anders..

Olijfboompje schreef:

Dat heeft echt niets te maken met dat jij bent begonnen met een halfje hoor :P Zoals ik al zeg, mijn beste vriendin ging op een half canadeesje helemaal niet hard (1e keer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Ja tuurlijk is dat wel het verstandigste, maar als je na een uur niet genoeg ervan voelt mag je gerust een beetje bijnemen, niet iedereen reageert hetzelfde erop... Mijn beste vriendin had niet het wow effect van een half canadeesje (terwijl ze iets minder als 60kg weegt). Terwijl als je jou bekken ziet trekken men zou denken dat je een bruine boom naar binnen hebt gegooid ineens terwijl je maar een halfje op hebt (q-base... :D)

Djenz schreef:

:love: Waren mn 2e pilletjes :loving: En zit inderdaad gewoon MDMA in en niets anders..

Olijfboompje schreef:

Dat heeft echt niets te maken met dat jij bent begonnen met een halfje hoor :P Zoals ik al zeg, mijn beste vriendin ging op een half canadeesje helemaal niet hard (1e keer)

:lol:
Q-base was zo leuk, interessant en gezellig.
Dat is ook het enige wat ik nog weet :lol:

Achja, je hebt wel gelijk.
Ik ben gewoon gemaakt voor drugs. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

20 jaar geleden, ergens in augustus.

Olijfboompjes Papa: "Ey meis, zullen we een drugskindje maken?"
Ma: "Meen je dat echt? Dat was altijd mijn grootste droom!"
Pa: "Hoe doen we dat dan?"
Ma: "Dan gaan we gewoon heel veel gebruiken, zodat hij al een hele hoge tolerantie heeft, vanaf het moment dat hij geboren wordt."
Pa: "Ok, doen we!"

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 14:01 

Donateur

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

20 jaar geleden, ergens in augustus.

Olijfboompjes Papa: "Ey meis, zullen we een drugskindje maken?"
Ma: "Meen je dat echt? Dat was altijd mijn grootste droom!"
Pa: "Hoe doen we dat dan?"
Ma: "Dan gaan we gewoon heel veel gebruiken, zodat hij al een hele hoge tolerantie heeft, vanaf het moment dat hij geboren wordt."
Pa: "Ok, doen we!"

:lol: Ze mama was uit dr dak toen die geboren werd volgens mij dan :woot:

(niks tegne je mam hoor :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:32 

Hardtraxx Newbie

SNUIVEN!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:39 

Hardtraxx Addict

wilm1 schreef:
SNUIVEN!!!!!!!

Of je zegt gewoon helemaal niks en doet normaal hier!

Nog mensen aanraders om echt flink gas te kunnen geven op Hard Bass! :D
Wil misschien een beetje pep om mee te beginnen en dan aan de pillen.
Weet alleen nog niet wat voor pillen, iemand ideeën (ze mogen best veel mg's bevatten)? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Wat vind je veel? En wat ben je gewend? Als je knallers zoekt, kun je voor Groene Olifanten, Bruine Bomen of Oranje Eekhoorntjes gaan (160+mg). Iets minder heb je met Groene Canadezen en Rode Dollars (130-145mg). Pep + XTC is zeker een goede combi, zo heb ik mogen ervaren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:59 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
wat raden jullie me aan om te doen bij Hardbass? ik wil gewoon de hele avond kunnen raggen als n gek, maar niet te overdreven dat ik van alle kanten aangekeken word en de halve tijd bezig ben om mezelf in bedwang te houden haha! :P

Pep! :)
Dat is echt ideaal voor als je knoeper hard wil raggen, zonder gekke bekken te trekken ;)

Verder lees ik hier wel eens dat mensen nog op de terugweg van een feest keihard gaan. Op Thunderdome was ik tot 7u echt helemaal weg (weet er niks meer van), toen gingen de lichten aan om 7u, en ik was opeens weer broodnuchter...? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:03 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Oxygene schreef:
Mja ik ga op Xxlerator ook doen.. ben benieuwd hoe ze inslaan bij mijn vrienden die voor 't eerst proberen ;) Zou 90mg een goede hoeveelheid zijn? Wil ze natuurlijk wel garanderen van een geslaagde eerste keer :)

Ligt eraan hoeveel ze wegen. 90mg is zeker genoeg voor iemand van 70kg.

Gewicht boeit geen drol, echt weer zo'n onzin opmerking.
Ik weeg zelf nog niet eens 70 kg en als ik een 90 mg zou nemen merk ik er geen drol van.
Gebruik zelf groene eekhoorns (hele per keer) wil ik een beetje van de kaart raken.
En nee je hoeft nou niet te gaan zeggen wat stoer blablabla, want 't is alleen maar kut als je zoveel moet nemen om wat te merken >.>
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:06 

Donateur

Nikkel schreef:
wilm1 schreef:
SNUIVEN!!!!!!!

Of je zegt gewoon helemaal niks en doet normaal hier!

Nog mensen aanraders om echt flink gas te kunnen geven op Hard Bass! :D
Wil misschien een beetje pep om mee te beginnen en dan aan de pillen.
Weet alleen nog niet wat voor pillen, iemand ideeën (ze mogen best veel mg's bevatten)? :P

Of mischien een combi met 4-fmp of methylone proberen? met pep of xtc :thumbup:
jaa pillen, tegenwoordig zoveel goeds op de markt dat is niet normaal meer, indd wat chukkelz zegt, bruine bomen,oranje Qtjes,jumbo's,fastforwars,eekhoorntjes,blauwe bomen maarja ik wil ook wel de beste, maarja die zijn in mijn omgeving niet echt te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:07 

Donateur

Froozen schreef:
Nando schreef:
Oxygene schreef:
Mja ik ga op Xxlerator ook doen.. ben benieuwd hoe ze inslaan bij mijn vrienden die voor 't eerst proberen ;) Zou 90mg een goede hoeveelheid zijn? Wil ze natuurlijk wel garanderen van een geslaagde eerste keer :)

Ligt eraan hoeveel ze wegen. 90mg is zeker genoeg voor iemand van 70kg.

Gewicht boeit geen drol, echt weer zo'n onzin opmerking.
Ik weeg zelf nog niet eens 70 kg en als ik een 90 mg zou nemen merk ik er geen drol van.
Gebruik zelf groene eekhoorns (hele per keer) wil ik een beetje van de kaart raken.
En nee je hoeft nou niet te gaan zeggen wat stoer blablabla, want 't is alleen maar kut als je zoveel moet nemen om wat te merken >.>

Voor iemand ze 1e keer is 90mg om te beginnen wel genoeg!!! eerst ff afwachten hoe die inslaat, het is iemand ze eerste keer dus dan gaat het zeker hard. Je kan altijd na een uur nog een beetje nemen ;) maar niet te moedig beginnen.

En gewicht boeid echt wel, iemand van 100 kilo heb veel meer nodig dan een meisje van 50 kilo! dit geld ook hetzelfde met alcohol en andere drugs. Hoe die inslaat en hoe je je voelt heb vooral te maken met de settings (sfeer,warmte,maaginhoud,vermoeidheid) . Ik heb wellis dat ik met 1 pil genoeg heb heel de avond, en soms blijf ik maar bij pakken en voel ik me ng steeds kut.

En jij heb volgens mij al dan een aardige tolerantie opgebouwd of niet froozen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:39 

Hardtraxx Veteran

bedankt kerel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:10 

Hardtraxx Newbie

Hier nog steeds de Oranje Q-tjes/Q-dance
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23518.

Veder nu ook de Blauwe Albert Heyntjes gespot :) (130mg)
Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen