Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:04 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
ik sta zelf ook wel is stil, maar dan geniet ik zwaar van de muziek :love:

hmm, dat lukt mij dan echt nooit :D , en als ik wel stil sta ben ik toch echt alleen met mezelf bezig en niet meer met de muziek ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
en anders zal ik je nog wel ff eraan herinneren dat je op de muziek moet letten :P

Haha, is goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:09 

Donateur

decoupeerzaag schreef:
roberttt schreef:
ik sta zelf ook wel is stil, maar dan geniet ik zwaar van de muziek :love:

hmm, dat lukt mij dan echt nooit :D , en als ik wel stil sta ben ik toch echt alleen met mezelf bezig en niet meer met de muziek ofzo xd

ja enigste wat nog zwaar hard beweegt, is me kaak. Die gaat altijd als een gek te keer.

En ik ben ook vaak bezig me zelf onder controle te houden XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen zonder iets te posten, maar ik vond het nu onderhand toch wel tijd worden om een beetje actief te worden hiero!

dikke respect voor de verhalen van sommigen hier, stelletje helden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:17 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:
op Qountdown om kwart voor 12 een roze diamant er in gegooid. (+- 80mg) voelde er nauwelijks wat van terwijl ik normaalgesproken wel goed op dreef kom met 80mg.. iets meer dan een uur later, iets meer dan een halve er in gegooid en toen om kwart over 1, nadat ik gescheten had, ging ik opeens superlekker! wat ik hiermee wil zeggen is; schijt goed voordat je aan de mdma gaat, dan gaat ie lekker! :D

Disco shit :thumbsup: (The onset of needing to defecate shortly after consuming non prescription illegal pharmaceuaticals) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Okeee, paddo advies nodig als t kan ;)

Heb nu dit:
Afbeelding

Nu aan de experts hier de vraag als die er zijn... wanneer kan ik het best oogsten? Er zitten er denk ik wel wat tussen die bijna klaar zijn (of toch nog niet?), maar heel erg veel die nog lang niet klaar zijn. Moet ik de wat grotere nu meteen afsnijden/plukken of nog een dag of meer wachten? Rechtsonder staat er een hoop schimmel op 1 van de paddo's - wat moet ik daarmee doen? Die met de zwarte top, is die rot en niet te eten dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:54 

Hardtraxxer

@qolossos & nikkel: thanks :)! Vind 't leuk om me ervaringen te delen :)

@pecola-tje: Ook thanks, weet niet of dat direct voor mij bedoeld was, maar omdat m'n introductie hier nogal opviel door 't meer-dan-een-a4-formaat :P..

@DarkBeatz: Eerste feessie dit jaar wordt Xxlerator RAW in de Matrixx, Nijmegen. Supervet line-upje voor maar 17 euries! Heb gehoord dat 't een gezellige tent is vol liefhebbers met nauwelijks controle bij de ingang. De oranje VW's zijn in ieder geval alweer geregeld!

Ook leuk is dat twee maten die 't nog nooit gedaan hebben mij voor 't eerst met xtc op hebben meegemaakt op Qlimax en naar dit feestje meewillen om zelf hun eerste ervaring op te doen. Vind 't in ieder geval een eer dat ze dat graag met mij willen delen :P Ik heb dus de oranje volkswagens, 4 stuks. Wat is voor hen een goede beginnershoeveelheid? Ik kan zelf een hele in één keer hebben, een hele is ~123mg. Die twee maten zijn beiden 24 en dus ietsje ouder dan mij, ongeveer zelfde lichaamsbouw.. maar omdat 't hun eerste keer is lijkt me driekwart (~92mg) een lekkere hoeveelheid. Het zijn erg vrolijk ingestelde jongens dus mij lijkt 't zeer onwaarschijnlijk dat die hoeveelheid verkeerd valt. Natuurlijk ben ik ervan op de hoogte dat een zoet drankje en een 'peptalk' wonderen doen als iemand te hard of verkeerd gaat. :)

Oh btw DarkBeatz, ik ben ook op HardBass te vinden :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 22:08 

Donateur

Leuke verhalen! Welkom allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 22:52 

Hardtraxxer

ben helaas nog geen 18 :( maar hoef gelukkig niet heel lang meer te wachten :)
maar ben al aan flink aan het experimenteren gegaan en heb al heel wat afgesnoept maar als ik het hier zo allemaal lees nog lang niet genoeg ^^
en als ik drugs gebruik dan is het toch wel vaak pep en ik heb een paar keer blauwe diamanten gehad en groene dingen waarvan ik niet zou weten wat het was en nog een keer gele dingen maar had ook geen flauw benul wat daar opstond want was toen al zo waus van de pep dat ik geen idee meer had wat ik slikte >.< heb me laten vertellen dat er een of ander hippie teken op stond :P
maar kan iemand me misschien nog iets aan bevelen wat ik echt een keer geprobeert moet hebben? :D
kan aan groene canadeesjes komen heeft iemand hier misschien ervaring mee? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 22:56 

Donateur

Heb er wel goeie ervaringen mee, uitstekende pil maar is een beetje uit de markt verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Addict

Louter goede ervaringen met die groene canadezen.. heb er nog een stuk of 5 liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:04 

Hardtraxxer

loco-loco schreef:
ben helaas nog geen 18 :( maar hoef gelukkig niet heel lang meer te wachten :)
maar ben al aan flink aan het experimenteren gegaan en heb al heel wat afgesnoept maar als ik het hier zo allemaal lees nog lang niet genoeg ^^
en als ik drugs gebruik dan is het toch wel vaak pep en ik heb een paar keer blauwe diamanten gehad en groene dingen waarvan ik niet zou weten wat het was en nog een keer gele dingen maar had ook geen flauw benul wat daar opstond want was toen al zo waus van de pep dat ik geen idee meer had wat ik slikte >.< heb me laten vertellen dat er een of ander hippie teken op stond :P
maar kan iemand me misschien nog iets aan bevelen wat ik echt een keer geprobeert moet hebben? :D
kan aan groene canadeesjes komen heeft iemand hier misschien ervaring mee? :D

Groene canadees zelf ook gehad :) Bij de coming up paar minuten lichte misselijkheid gehad.. maar ging vanzelf over.. weet niet of je daar zelf al eens last van hebt gehad bij xtc? Canadezen zitten rond 140mg en zijn prima snoepjes. Zelf had ik er wel een springerig energiek gevoel bij.

Als je een keer aan oranje VW's kunt komen zou ik dat ook eens proberen. Zijn ~123mg maar heb ene hele in stukjes gebroken en in één keer gedaan en heb een ongelooflijk love-gevoel gehad de hele avond. Dat heb ik bij geen enkele andere zo gehad als bij die :)

En op en top stuiteren zijn natuurlijk de (blauwe) bomen, of bruinen, maar zijn erg hoog gedoseerd en weet niet hoeveel je ongeveer in één keer kunt hebben? Groene olifantjes ook stuitersnoepjes btw.

Enige die ik je afraad zijn blauwe pentagrammen, had er hoge verwachtingen van maar ze vielen tegen voor de 5 euro die ik ervoor had betaald op dat feessie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:11 

Hardtraxxer

ben wel een keer een minuut heel dizzy geweest van een blauwe diamant toen dacht ik echt even dat ik knockie ging :( maar misschien kwam dat omdat ik bijna een halve fles bacardie had op gedronken :$
maar toen ben ik snel water gaan drinken en had me toch een lijp feestje :D
was wel gewoon in een discotheek maar toch tatanka, pp en crypsis draaide ben nog nooit zo los gegaan :P
maar zal even vragen of ik er even een paar kan bestellen maar het zijn niet echt zware pillen?

en nog bedankt voor al het advies :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:24 

Hardtraxxer

loco-loco schreef:
ben wel een keer een minuut heel dizzy geweest van een blauwe diamant toen dacht ik echt even dat ik knockie ging :( maar misschien kwam dat omdat ik bijna een halve fles bacardie had op gedronken :$
was wel gewoon in een discotheek maar toch tatanka, pp en crypsis draaide ben nog nooit zo los gegaan :P
maar zal even vragen of ik er even een paar kan bestellen maar het zijn niet echt zware pillen?

140'ers zijn prima pillen. 160+ beschouw ik zelf als zwaar ;)

Dat dizzy gevoel bij als ie inslaat ken ik. Dat had ik met een wit duifje (~150) een keer. Had 3/4 daarvan en waar ik ook heen keek, 't was net alsof er een stroboscoop aanstond, terwijl dat niet zo was. Daarbij stond ik erg op mn benen te wankelen. Is bij mij gewoon teken dat ie werkt :) Geniet er eigenlijk wel van zo lekker te schommelen in jezelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Ik had laats een groene olifant die echt zwaar op me maag insloeg, voelde me best wel misselijk enz. Was wel weer na een half uurtje over, maar dat is zwaar kut! Iemand vaker gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Ik had laats een groene olifant die echt zwaar op me maag insloeg, voelde me best wel misselijk enz. Was wel weer na een half uurtje over, maar dat is zwaar kut! Iemand vaker gehad?

ligt gewoon aan de inhoud van je maag op dat moment. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:32 

Hardtraxxer

Timmer schreef:

Ja ook met de groene olifant gehad, op Qlimax. Toen had ik al halve blauwe boom op, en vond mn maag ook niet zo leuk. Echter maar paar minuten last van gehad (naar mn idee). Gewoon in gedachten houden dat 't wel goed gaat en dat je gewoon eraan moet denken dat je aan 't feesten bent.. hielp bij mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:36 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
loco-loco schreef:

140'ers zijn prima pillen. 160+ beschouw ik zelf als zwaar ;)

Dat dizzy gevoel bij als ie inslaat ken ik. Dat had ik met een wit duifje (~150) een keer. Had 3/4 daarvan en waar ik ook heen keek, 't was net alsof er een stroboscoop aanstond, terwijl dat niet zo was. Daarbij stond ik erg op mn benen te wankelen. Is bij mij gewoon teken dat ie werkt :) Geniet er eigenlijk wel van zo lekker te schommelen in jezelf :P

ik had meer het gevoel dat ik 100 keer in de ronde was gedraait :P
wist echt niet wat er aan de hand was op dat moment ik dacht dat ik fout ging :P
maar daarna was het een lekker potje housen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:42 

Hardtraxx Addict

Vind het inslaan van X echt het vetste van alles.
Dat je in een keer helemaal vdk bent.
Altijd hele genomen, voortaan (pas op hard bass),
maar eens rustiger gaan doen.
Verslag komt hier dan nog wel :P
Maar is nog ver weg he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:11 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Maar is nog ver weg he!

Mja ik ga op Xxlerator ook doen.. ben benieuwd hoe ze inslaan bij mijn vrienden die voor 't eerst proberen ;) Zou 90mg een goede hoeveelheid zijn? Wil ze natuurlijk wel garanderen van een geslaagde eerste keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Mja ik ga op Xxlerator ook doen.. ben benieuwd hoe ze inslaan bij mijn vrienden die voor 't eerst proberen ;) Zou 90mg een goede hoeveelheid zijn? Wil ze natuurlijk wel garanderen van een geslaagde eerste keer :)

Ligt eraan hoeveel ze wegen. 90mg is zeker genoeg voor iemand van 70kg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:23 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Oxygene schreef:

Ik gok iets meer dan 70.. denk tussen de 75 en 85.. De eerste keer dat ik deed woog ik ook zoiets en ging toen erg lekker (wel vrij helder) op ongeveer 70mg.. mss was t nog wel minder.. Ik kan ze natuurlijk altijd 3/4 laten nemen, en dan iets later 't resterende kwartje :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

Als jij ook goed ging op die 70mg met hetzelfde gewicht zou ik je vrienden zeker niet meer dan 90mg geven. Het lijkt mij natuurlijk ook wel prettig om de eerste keer een beetje normaal te ervaren en niet in 1 keer (te) veel. Denk dat je ze allebei gewoon een halfje moet geven. 90mg toch? Is zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

Zo, ik ben even aan het slapen voor een middag en ik zie ineens tientallen nieuwe mensen hier. Heb leuke verhalen gelezen van iedereen. 2011 schijnt echt een spacejaar te worden voor dit topic op Hardtraxx, geniaal :D

Oxygene schreef:
Nando schreef:
Oxygene schreef:

Ik gok iets meer dan 70.. denk tussen de 75 en 85.. De eerste keer dat ik deed woog ik ook zoiets en ging toen erg lekker (wel vrij helder) op ongeveer 70mg.. mss was t nog wel minder.. Ik kan ze natuurlijk altijd 3/4 laten nemen, en dan iets later 't resterende kwartje :) ?

Is prima inderdaad, 90mg moet wel inslaan op hun. Wat voor pil is het dan? Eerste keer sowieso onder de 100mg houden in 1 keer. Later op de avond kan nog wel een half/kwart erbij, maar je wil niet dat men na een uur op de grond zit omdat ze 125mg in 1 keer hebben binnen gekregen ;)

Nikkel schreef:
Maar is nog ver weg he!

Inderdaad, die klap is zoooo lekker. Alleen ben ik van een halfje ook al goed vdk. Maar na Q-Base heb ik op een feest niet veel hele in 1 keer genomen van boven de 140mg. Volgens mij alleen QDPF. Thuis echter wél meestal een hele genomen, denk omdat ik dan dichter bij huis ben, mocht het fout gaan. Het is geen speelgoed, dus safety first. Maar ja, na een halfje be ik al lekker spacy en een half uurtje later de andere helft erbij en na een uur ben ik de rest van de avond in lala-land :woot:

Timmer schreef:

Niet echt misselijkheid gehad, maar wel een keer dat hij té hard insloeg (Q-Base). Was toen ook pas m'n 3e keer en de eerste keer dat ik meer dan 90mg ineens had genomen (FF). Moest toen gewoon even zitten, poging doen tot kippenpootjes op te eten en na een half uurtje was ik weer helemaal lekker. Misschiien dat jij dat ook hebt meegemaakt? Had je toen een hele genomen of een halfje?
Kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat een Olifant behoorlijk zware pillen zijn en jij nog niet uitgegroeid bent (Je bent 16 toch?).
Maar als het na een kwartier/half uur na inslag over is, is er eigenlijk niks aan de hand en kun je vrolijk verder spacen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 00:54 

Hardtraxxer

@chukkels: het zijn oranje vw's van 123mg ;) helft ben ik bang dat net te weinig is.. een van die jongens is aardig lang. Ik kan natuurlijk ze zeggen ongeveer 2/3 af te bijten en dan eerst t effect maar eens af te wachten. Dat beste plan? :)
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen