Zo, ik ben even aan het slapen voor een middag en ik zie ineens tientallen nieuwe mensen hier. Heb leuke verhalen gelezen van iedereen. 2011 schijnt echt een spacejaar te worden voor dit topic op Hardtraxx, geniaal

Oxygene schreef:
Nando schreef:
Oxygene schreef:
Mja ik ga op Xxlerator ook doen.. ben benieuwd hoe ze inslaan bij mijn vrienden die voor 't eerst proberen

Zou 90mg een goede hoeveelheid zijn? Wil ze natuurlijk wel garanderen van een geslaagde eerste keer

Ligt eraan hoeveel ze wegen. 90mg is zeker genoeg voor iemand van 70kg.
Ik gok iets meer dan 70.. denk tussen de 75 en 85.. De eerste keer dat ik deed woog ik ook zoiets en ging toen erg lekker (wel vrij helder) op ongeveer 70mg.. mss was t nog wel minder.. Ik kan ze natuurlijk altijd 3/4 laten nemen, en dan iets later 't resterende kwartje

?
Is prima inderdaad, 90mg moet wel inslaan op hun. Wat voor pil is het dan? Eerste keer sowieso onder de 100mg houden in 1 keer. Later op de avond kan nog wel een half/kwart erbij, maar je wil niet dat men na een uur op de grond zit omdat ze 125mg in 1 keer hebben binnen gekregen

Nikkel schreef:
Vind het inslaan van X echt het vetste van alles.
Dat je in een keer helemaal vdk bent.
Altijd hele genomen, voortaan (pas op hard bass),
maar eens rustiger gaan doen.
Verslag komt hier dan nog wel

Maar is nog ver weg he!
Inderdaad, die klap is zoooo lekker. Alleen ben ik van een halfje ook al goed vdk. Maar na Q-Base heb ik op een feest niet veel hele in 1 keer genomen van boven de 140mg. Volgens mij alleen QDPF. Thuis echter wél meestal een hele genomen, denk omdat ik dan dichter bij huis ben, mocht het fout gaan. Het is geen speelgoed, dus safety first. Maar ja, na een halfje be ik al lekker spacy en een half uurtje later de andere helft erbij en na een uur ben ik de rest van de avond in lala-land
Timmer schreef:
Ik had laats een groene olifant die echt zwaar op me maag insloeg, voelde me best wel misselijk enz. Was wel weer na een half uurtje over, maar dat is zwaar kut! Iemand vaker gehad?
Niet echt misselijkheid gehad, maar wel een keer dat hij té hard insloeg (Q-Base). Was toen ook pas m'n 3e keer en de eerste keer dat ik meer dan 90mg ineens had genomen (FF). Moest toen gewoon even zitten, poging doen tot kippenpootjes op te eten en na een half uurtje was ik weer helemaal lekker. Misschiien dat jij dat ook hebt meegemaakt? Had je toen een hele genomen of een halfje?
Kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat een Olifant behoorlijk zware pillen zijn en jij nog niet uitgegroeid bent (Je bent 16 toch?).
Maar als het na een kwartier/half uur na inslag over is, is er eigenlijk niks aan de hand en kun je vrolijk verder spacen