Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

qolossos schreef:
Woensdag is 't zover, 1e keer :$ :$
(JA gewoon doordeweeks, schijt :P)

Is niet zo erg.

Als je maar goed (en van alles wat, dus gezond) eet van te voren.

Als je niet als een gek staat los te gaan ga je er ook niet zo kapot van en ben je de volgende dag gewoon fit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 18:43 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:
Zo nieuw hier. Maar ik zou graag hierover meekletsen!

Voor de 7e keer X op een feestje eind januari doen. Groene eekhoorn geregeld (180-200, correct me if I'm wrong?) en mocht het nog nodig zijn oranje VW's (rond 125), dezen heb ik ook voor 2 maten die 't voor het eerst gaan proberen.

Weet iemand of de groene eekhoorns ongeveer 't zelfde zijn als de groene olifanten? Op die olifanten heb ik namelijk al keer bijna gepuked :P

Jaa groene eekhoornjes zijn 1 van de betere op de markt! :D Zelf heb ik er nog niet van geproefd! :(
Maar stel je is voor, waar kom je vandaan? Hoe heet je?
Wat zijn je volgende feestjes?

En wat heb je allemaal al een keertje gebruikt? (kwa drugs)

bij mij werkte een half eekhoorntje niet en de halve q-dance die ik daarna naar binnen gooide werkte ook niet :cry:
geen idee hoe het komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
bij mij werkte een half eekhoorntje niet en de halve q-dance die ik daarna naar binnen gooide werkte ook niet :cry:
geen idee hoe het komt

In de weken er voor ook gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 18:57 

Hardtraxx Elite

nee was pas mijn 2de keer en mijn eerste keer was op fusion, dus heb 3 maanden pauze gehad
alleen de halve blauwe boom werkte bij mij

misschien heb ik gewoon heeeel weinig serotonine :P en was door die halve blauwe boom al me serotonine gewoon in een keer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:10 

Hardtraxxer

Rickie schreef:
nee was pas mijn 2de keer en mijn eerste keer was op fusion, dus heb 3 maanden pauze gehad

misschien heb ik gewoon heeeel weinig serotonine :P en was door die halve blauwe boom al me serotonine gewoon in een keer op

dan was je nu behoorlijk depri als je serotine helemaal op is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:13 

Donateur

Depends, wordt je er wel eens paranoia van, wiet? En/of ben je bang voor de tandarts?
Laat het dan zitten, angst in de stoel is niet chill. Zo, niet.. tja :P dan weet je wat je moet doen he..
Heb zelf een keer m'n ogen laten opmeten bij de opticien maar dat was niet zo'n succes, toen ik stoned was.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:14 

Hardtraxx Elite

ow dat kan het dus ook niet zijn ben alleen nog moe
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:20 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Mol schreef:
Depends, wordt je er wel eens paranoia van, wiet? En/of ben je bang voor de tandarts?
Laat het dan zitten, angst in de stoel is niet chill. Zo, niet.. tja :P dan weet je wat je moet doen he..
Heb zelf een keer m'n ogen laten opmeten bij de opticien maar dat was niet zo'n succes, toen ik stoned was.. :P

Nope, ga me altijd super chill voelen en heb er altijd wel een lachbui tussen zitten. Bang van de kaakchirurg ben ik ook niet en heb het al een keer eerder laten doen, dus ik weet ook hoe het is. :P
Ik ga gewoon lekker een J halen vanavond. :D

is het niet zo dat de anesthesist moet weten wat je gebruikt e.d. zodat die hier rekening mee kan houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:

Te snel achter elkaar genomen misschien?

Bij mij werkt de tweede ook bijna nooit, behalve op loudness, toen heb ik er bijna 3 uren tussen gelaten. Op qountdown werkte tweede halfje ook niet :(

Heb al zoveel theorieën gehad waarom het niet meer zou werken, dit is de enige die nog niet is uitgesloten, de rest bleek onzin te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 19:58 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:
Zo nieuw hier. Maar ik zou graag hierover meekletsen!

Voor de 7e keer X op een feestje eind januari doen. Groene eekhoorn geregeld (180-200, correct me if I'm wrong?) en mocht het nog nodig zijn oranje VW's (rond 125), dezen heb ik ook voor 2 maten die 't voor het eerst gaan proberen.

Weet iemand of de groene eekhoorns ongeveer 't zelfde zijn als de groene olifanten? Op die olifanten heb ik namelijk al keer bijna gepuked :P

Jaa groene eekhoornjes zijn 1 van de betere op de markt! :D Zelf heb ik er nog niet van geproefd! :(
Maar stel je is voor, waar kom je vandaan? Hoe heet je?
Wat zijn je volgende feestjes?

En wat heb je allemaal al een keertje gebruikt? (kwa drugs)

Haha oké nou komt ie dan :) Ik ben Jeroen, 20 jaar en kom uit de achterhoek. Ik heb al meerdere feesten bezocht, 3x Qlimax, 3x Q-Base, 2x Mysteryland, Fantasy Island, en kleinere (locale) feestjes zoals Superbash, Quakedance etc.

Misschien is het wel leuk om te vertellen over mijn eerste en mijn leukste ervaringen. Fantasy Island was eigenlijk het plaats delict :P Ik ging met een vriend, die tevens de bob was. Ook was zijn zusje met een vriendin mee. Er waren een aantal vriendengroepen die ik kende aanwezig op het feest. En ik had me al wel eens verdiept in xtc/mdma. Een aantal hadden al wat op en ik sloeg eigenlijk ineens om van de (vast erg bekende) uitspraak "heb ik niet nodig" naar "ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig". Helaas hadden ze precies hun eigen voorraadje berekend. Uiteindelijk kwam ik een uit klasgenoot tegen, en die kon wel een halve rode duif missen (~70mg). We waren al ruim 7 uur aan het feesten toen het spannende moment dus aanbrak. Ik stond toen met me maat (die me rustig in de gaten hield) bij een andere groep die normaal wel gebruikten maar dit feestje nuchter gingen. Na ongeveer 50 minuten werd ik verrast door de bekende niet stil te houden benen en de vermoeidheid die ineens verdwenen was. Ook de drang om me ervaringen te delen op dat moment waren top! De (ervaren) groep waarbij ik stond genoot in mijn ogen duidelijk van mijn beginnerseffect en de manier hoe ik tegen ze praatten. Ze waren erg relaxt, boden aan water voor me te halen en vertelden me dat ik alle waargenomen bijwerkingen gewoon moest vertellen. Op dat halve duifje ben ik nog tot het einde (23.00u) losgegaan, en zijn we zelfs nadat we bij mn maat thuis waren aangekomen en ons opgefrist hadden doorgegaan naar een lokale discotheek, tot half 3 s'nachts nog vol energie gezeten! Kortom prachtige ervaring!

Ik was 's ochtends bij de ingang van Fantasy Island een collega tegengekomen. En toen ik hem vertelde over mijn ervaringen bleek hij ook op hetzelfde feest zijn eerste keer X gedaan te hebben, erg leuk was het dus om het met elkaar te delen :)

Daarna is het vrij rustig geweest een lange tijd, ook nog op vakantie geweest. Mysteryland geweest eind augustus, gewoon lekker biertjes gedronken daar. De Q-Base twee weken erna had ik er eigenlijk wel weer zin in. Met dezelfde vriend en nog twee geweest en begonnen met bier. Ik had zelf geen idee hoe ik aan de X zou moeten komen en we begonnen maar aan het bier in de hoop een bekende tegen te komen. Uiteindelijk waren we na 9 uur feesten in de Neophyte bunker beland waar ik ineens op de rug getikt werd. Ik draaide me om en zag een paar ogen rollen, kaken schuiven.. maar het bleek een bekende van vakantie Italië in 2008 te zijn :P Ook hij kon een halve missen, dit keer een halve canadees (~75mg). Weer hetzelfde gevoel gehad alleen in het begin een heel klein beetje zwaar op de maag, maar dit blijkt vaker voor te komen bij de groene canadezen.

Na Q-Base is het allemaal wat sneller gegaan, naar Superbash in Enschede geweest in oktober. Dit keer was mijn collega en me maat met mij mee en had hij oranje VW's. Hij raadde me aan eens een keer een hele te nemen in één keer, maar 'm wel voor het gemak in twee stukjes te bijten. Ik vertrouwde hem en nam de oranje VW in één keer (~123mg).. WAT EEN TRIP! Vanaf dat moment kwam echt duidelijk het love-effect naar voren. Ik heb in het zaaltje gestaan, rond kijken en genieten van de intensiteit van alles. 4 meter voor me draaide een meid zich om in de zaal en 't was alsof er twee spotlights op ons stonden. Ze keek me een hele tijd aan en ik haar (althans, zo heb ik 't ervaren :P). Verder waren m'n doppen en kaken dit keer ook veel erger. Heb toen nog een kwartje bijgenomen en nog een paar slokjes 7up met mdma erin gehad van iemand. Het was voor iedereen vrij duidelijk dat ik best hard ging aan m'n kop te zien. Maar op de een of andere manier vond ik 't wel prettig dat mensen het in de gaten hadden, het leverde gespreksstof en gezellig geklets op tijdens het bijvullen van flesjes water, het leegroken van m'n pakje sigaretten en het doelloos rondlopen :P

Op Qlimax, zoals ik vertelde, moest ik bijna puken van een groene olifant. Ik had over 't algemeen nooit grote hoeveelheden achter elkaar genomen eerder. Maar ik had 2/3 blauwe boom (~120mg) geregeld van een aardige kerel die zelf ook al lekker liep te spacen. Deze heb ik ingenomen en even later nog een groene olifant geregeld. Vrij snel al 1/3 daarvan bijgenomen. Toen 4 uurtjes na die 2/3 blauwe boom en 1/3 groene olifant de resterende 2/3 van de groene olifant (~110mg). Maar in plaats van dat ik er weer zo'n dikke boost van kreeg werd ik benauwd en ik moest van mezelf water gaan halen. Dus ik met me flesje op pad naar de WC, keihard omgelopen omdat ik elk persoon met witte kleding aanzag voor een muurtje, pas als ik vrij dichtbij kwam zag ik dat 't kleding was.. Was totaal van het padje.. In de frisse lucht aangekomen kwam een misselijk gevoel opzetten alsof een brok vanuit me maag zo ineens opsteeg. Vreemd genoeg bleef dit in me keel hangen en kwam er bij elke neiging maar niets. Na een aantal minuten bukkend met een hand tegen een muur heb ik me mindset maar veranderd. Ik dacht: oké en nu gaan we weer lol maken, na wat water moet het beter gaan. Dat hielp en eenmaal weer in de zaal aangekomen (ik was me maten nog steeds kwijt, al 3 uur, maar vond 't niet erg) knalde 't weer lekker door en was ik weer helemaal goed in orde. :)

Ondertussen wordt deze post al heel lang :P Maar ik heb nog één mooie ervaring te delen, namelijk 2e kerstdag. Zelfde feestje als in oktober, Superbash, dus ik dacht: gezellig, zelfde volk waarmee ik toen ook zo lekker gespaced heb! Weer met zelfde vriend erheen geweest, dit maal hadden we ieders 2 blauwe pentagrammen waarvan de inhoud voor ons nog onbekend was... De marquistest had gebleken door paars/zwart te kleuren dat het mdma bevatte. Ons was verteld een spreiding van 160-180, ik vond het vrij sterk verhaal, maargoed.. We besloten het daarom veilig aan te pakken en namen allebei een helft om 10:15u. Uurtje later om 11:15 was er nog steeds maar een mild effect, het was licht merkbaar, maar 't leek een hele lage dosis, voor de zekerheid nog een half uur gewacht en toen de andere helft erbij. Het werd al beter, maar nog steeds leek ons die 160-180 zeer onwaarschijnlijk. Na 3 kwartier nog een helft bijgenomen. Ik verbaaste me al, normaal was ik al erg hard gegaan.. Ik stroomde er soepeltjes in, en een groepje die toevallig ook blauwe pentagrammen hadden hadden er nog 2 voor me bijgeregeld. Ze waren zelf aardig ervaren, maar hadden deze ook nog niet laten testen bij een lab. Ik vroeg of 't verstandig was nog een helft bij te nemen, ze zeiden dat ik dat 't best zelf aan kon voelen dus ik ging op me gevoel af en heb nog een helft bijgenomen, ik zat toen op 2 totaal. Heb met me maat afgesproken dat áls ik ineens hard zou gaan, hij me sinas of iets dergelijks zou voeren en me even naar de hal zou meenemen (waar een normale temperatuur was). Het mdma gevoel was daarna duidelijk aanwezig, maar ik spacede lekker en niet té hard, dus het waren duidelijk laag gedoseerde snoepjes, waarschijnlijk 80-100.. Ik bleef me prima voelen en om de space te verlengen heb ik elke 3kwartier nog een halfje bijgenomen. Tot een totaal van 3,5. Ik ging intussen wel gekke bekken trekken :P Maar voor mijn eigen gevoel was ik erg helder nog. 't feestje was om 4:00 afgelopen en we hebben nog een wandelingetje door Enschede gemaakt, daarna nog een film gekeken en om 7:00 zijn we gaan slapen.. Ik vond deze laatste keer een bijzonder vreemde ervaring, al was de space vrij helder, het was wel erg gezellig, anderen vonden me wel best van de kaart en een superleuke extra: met een prachtig leuke dame gezoend, ook telkens tussendoor op de dansvloer :P

Nou dat is eigenlijk mijn ervaring met xtc/mdma tot nu toe, verder heb ik wel eens joints gedaan maar dat vind ik vrij weinig aan. Andere drugs verleiden me eigenlijk niet echt.. heb min of meer een niet-snuiven afspraak met mezelf. Wél ben ik nieuwsgierig naar paddo's en op langere termijn misschien wel een keer LSD.

Ik hoop jullie zo een beetje zicht in mijn avonturen te hebben gegeven en ik hoor graag jullie commentaar over wat ik misschien verkeerd heb aangepakt, want ik wil graag verstandig ermee omgaan. :) Ook als jullie nog ergens nieuwsgierig naar zijn, zijn vragen ook welkom :P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:27 

Hardtraxx Addict

Donders tof om het zo te lezen :P Serieus .. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nando! :D Heb je nu al een keertje X geprobeert? of gaat XQ echt je 1e keer worden? ^^

Yes, XQ gaat me 1e keer worden! ^^ Ben echt benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Kevin-Raw schreef:
Nando! :D Heb je nu al een keertje X geprobeert? of gaat XQ echt je 1e keer worden? ^^

Yes, XQ gaat me 1e keer worden! ^^ Ben echt benieuwd.

Veel plezier alvast :thumbup: je zult geen spijt krijgen als t allemaal goed gaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Thanks! Ik denk ook dat ik geen spijt zal krijgen, hoop alleen niet dat ik me te veel bezig ga houden met andere dingen en niet op de muziek ga letten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:44 

Nando schreef:
Thanks! Ik denk ook dat ik geen spijt zal krijgen, hoop alleen niet dat ik me te veel bezig ga houden met andere dingen en niet op de muziek ga letten etc.

veel erger als die maat van Chukkels op Qlimax kan het niet, die stond het hele feest lang stil xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:45 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:

Haha, mocht dat gebeuren, interesseert het je toch niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

@ KSwoosh:
Misschien houd ie niet van de muziek? :P Of heeft het een andere reden?

@ pepepe:
Nee op dat moment waarschijnlijk niet, maar na het feest wel. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:49 

Nando schreef:
@ KSwoosh:

@ pepepe:

ja zou kunnen :P
maar van dat niet opletten, wss onthou je dat toch niet, maarja, je weet iig wel dat het vet was xd
en anders zal ik je nog wel ff eraan herinneren dat je op de muziek moet letten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:49 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Nando schreef:

veel erger als die maat van Chukkels op Qlimax kan het niet, die stond het hele feest lang stil xd

Was dat een bad trip dan? Of had ie zoveel op dat ie helemaal in zichzelf gekeerd was? :P

Apart van dat, heeft iemand de blauwe pentagrammetjes al eens gehad? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel er nou eigenlijk in zat en heb ze zelf niet meer.. Ze schijnen de rondte te gaan in Overijssel ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:53 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Mol schreef:

Nope, ga me altijd super chill voelen en heb er altijd wel een lachbui tussen zitten. Bang van de kaakchirurg ben ik ook niet en heb het al een keer eerder laten doen, dus ik weet ook hoe het is. :P
Ik ga gewoon lekker een J halen vanavond. :D

Wees verstandig ( :D ) en doe het niet zou ik zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:56 

Hardtraxx Elite

Oxygene schreef:
Apart van dat, heeft iemand de blauwe pentagrammetjes al eens gehad? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel er nou eigenlijk in zat en heb ze zelf niet meer.. Ze schijnen de rondte te gaan in Overijssel ;)!

Ik ken ze niet en vind ze alvast ook niet op pillreports, maar anyway welkom Jeroen, welke feesten ben je binnenkort aanwazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:56 

Donateur

Nando schreef:
@ KSwoosh:

@ pepepe:

Ik denk echt niet dat het je uit maakt, want je vermaakt je dan toch optimaal.
En dat risico heb je altijd xd ik sta zelf ook wel is stil, maar dan geniet ik zwaar van de muziek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:59 

Hardtraxx Addict

@ Oxygene: Idd echt geniaal om je avonturen te lezen :P

@ Nando: Gewoon rustig beginnen en zorgen dat je je op je gemak voelt (wat ik je eerder zei) ;)
Daarna is het een kwestie van keihard knallen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:00 

Hardtraxxer

Hier ook ervaringen met XTC. Mijn eerste keer was op Q-Base, dat was een kwart groene canadees (voelde er niets van, duh), half blauwe boom was zeer gek daarna, en ook nog wat pep gehad maar voelde er bar weinig van later op de avond.

Qlimax op de roze diamandjes gedaan (150mg dacht ik), werd hier in het begin super wazig was, en voelde niets van 2 halfjes dus besloot maar hele te droppen, ging later als een raket, en heb zwaar hard gehallucineerd (hekjes etc ^^ ), had er toen 3 op, verspreid over de avond en ging prima, had wel van die dipjes dat je verstijfd stil staat of dat je in een soort trans zit voor 20seconden, en misselijkheid :P

Eerstvolgende keer is met Hard Bass, moet alleen kijken welke ik hier ga gebruiken, wordt waarschijnlijk olifantjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:01 

Hardtraxxer

op Qountdown om kwart voor 12 een roze diamant er in gegooid. (+- 80mg) voelde er nauwelijks wat van terwijl ik normaalgesproken wel goed op dreef kom met 80mg.. iets meer dan een uur later, iets meer dan een halve er in gegooid en toen om kwart over 1, nadat ik gescheten had, ging ik opeens superlekker! wat ik hiermee wil zeggen is; schijt goed voordat je aan de mdma gaat, dan gaat ie lekker! :D
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen