Juist als je twijfelt of denkt dat je minder hard gaat, ga je als een gek
Tenminste dat heb ik altijd haha.
Leek net een hippiewereld man, alles groen geel rood, 1 stap vooruit en 2 achteruit
Te tering, denk jij wel na bij wat je doet? Vaak is hallucineren het teken van schade aan je hersenen bij gebruik van MDMA.wrote:Afgelope zaterdag bij iemand thuis 6 D&G achter elkaar gevrete, en aardig wat speed doorheen gejast... was helemaal van de kaartweet neit wat het was, maar ging voor het eerst, sinds mijn eerste pil, vol hallucinere
Leek net een hippiewereld man, alles groen geel rood, 1 stap vooruit en 2 achteruit
Klopt, maar ERNSTIG hallucineren is een teken dat je bovenkamer volledig ontregeld is en dat er flinke schade is opgetredenwrote:Een klein deel van MDMA wordt omgezet in MDA, daar ga je van hallucineren
Jaa groene eekhoornjes zijn 1 van de betere op de markt!wrote:Zo nieuw hier. Maar ik zou graag hierover meekletsen!
Voor de 7e keer X op een feestje eind januari doen. Groene eekhoorn geregeld (180-200, correct me if I'm wrong?) en mocht het nog nodig zijn oranje VW's (rond 125), dezen heb ik ook voor 2 maten die 't voor het eerst gaan proberen.
Weet iemand of de groene eekhoorns ongeveer 't zelfde zijn als de groene olifanten? Op die olifanten heb ik namelijk al keer bijna gepuked
Als je op de jumbo's puked, raad ik je de eekhoorns af :pwrote:Jaa groene eekhoornjes zijn 1 van de betere op de markt!wrote:Zo nieuw hier. Maar ik zou graag hierover meekletsen!
Voor de 7e keer X op een feestje eind januari doen. Groene eekhoorn geregeld (180-200, correct me if I'm wrong?) en mocht het nog nodig zijn oranje VW's (rond 125), dezen heb ik ook voor 2 maten die 't voor het eerst gaan proberen.
Weet iemand of de groene eekhoorns ongeveer 't zelfde zijn als de groene olifanten? Op die olifanten heb ik namelijk al keer bijna gepukedZelf heb ik er nog niet van geproefd!
![]()
Maar stel je is voor, waar kom je vandaan? Hoe heet je?
Wat zijn je volgende feestjes?
En wat heb je allemaal al een keertje gebruikt? (kwa drugs)
Ja die eekhoorntjes moet je ook gewoon per halfje nemen, of 3 kwart als je een grote jongen bent, anders ga je ook bijna moeten kotsen ervan, ze zijn iets heftiger nog als de olifanten als die resultaten kloppen. Wat wel zo is geloof ikwrote:Zo nieuw hier. Maar ik zou graag hierover meekletsen!
Weet iemand of de groene eekhoorns ongeveer 't zelfde zijn als de groene olifanten? Op die olifanten heb ik namelijk al keer bijna gepuked
Ze gaan echt een klap harder.wrote:Ja die eekhoorntjes moet je ook gewoon per halfje nemen, of 3 kwart als je een grote jongen bent, anders ga je ook bijna moeten kotsen ervan, ze zijn iets heftiger nog als de olifanten als die resultaten kloppen. Wat wel zo is geloof ikwrote:Zo nieuw hier. Maar ik zou graag hierover meekletsen!
wrote:Genoeg vitamine nemen en je komt de dag wel door joh!wrote:Dipje op deze maandag, afgelopen vrijdag na Qountdown geweest. Daar heb ik zaterdag en zondag niets van gevoeld.
Wat een drama :')en voortaan gewoon 5htp nemen voor en na het feest
http://www.drugs-test.nlwrote:Heeft iemand de site waar je die spullen kan laten testen?
Alvast bedankt!
Oke, ik dacht dat er ook een instantie was waar je het naar toe kon sturen.. Toch bedankt!wrote:http://www.drugs-test.nlwrote:Heeft iemand de site waar je die spullen kan laten testen?
Alvast bedankt!
Je zal dan echt zelf ernaartoe moeten, of misschien bij de smartshop testers halen. Daarmee kan je er iig uithalen of er MDMA in je pillen zit
Nando!Heb je nu al een keertje X geprobeert? of gaat XQ echt je 1e keer worden?
Ja misschien is dat er ook wel, maarja dan ben je drugs aan het versturen via TNTwrote:Oke, ik dacht dat er ook een instantie was waar je het naar toe kon sturen.. Toch bedankt!wrote:http://www.drugs-test.nlwrote:Heeft iemand de site waar je die spullen kan laten testen?
Alvast bedankt!
Je zal dan echt zelf ernaartoe moeten, of misschien bij de smartshop testers halen. Daarmee kan je er iig uithalen of er MDMA in je pillen zit
Nando!Heb je nu al een keertje X geprobeert? of gaat XQ echt je 1e keer worden?
Hoe was je flatfeestje? Hoeveel heb je wel niet naar binnen gewerkt danwrote:Jezus ben nog steeds kapot