Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:22 

Donateur

Juist als je twijfelt of denkt dat je minder hard gaat, ga je als een gek :P Tenminste dat heb ik altijd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:35 

Hardtraxxer

Afgelope zaterdag bij iemand thuis 6 D&G achter elkaar gevrete, en aardig wat speed doorheen gejast... was helemaal van de kaart :D weet neit wat het was, maar ging voor het eerst, sinds mijn eerste pil, vol hallucinere

Leek net een hippiewereld man, alles groen geel rood, 1 stap vooruit en 2 achteruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:35 

Hardtraxx Veteran

Haha ik weet zelf wel wanneer ik hard ga of niet. MDMA gevoel merk je altijd wel tenzij je een enorme overdosis neemt. Maar dat was dus niet het geval, want het was het erste Q'tje. Misschien komt het door de 6 weken van MDMA break icm gemiddeld om de dag 4-FMP, maar ik ga me er ook niet meer druk om maken.

In ieder geval: de Q-Dance pillen doet haar naam eer aan. Net als de Harddance organisatie kom je elke avond wel voor ongewenste verrassingen te staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:08 

Donateur

QBF-FR schreef:
Afgelope zaterdag bij iemand thuis 6 D&G achter elkaar gevrete, en aardig wat speed doorheen gejast... was helemaal van de kaart :D weet neit wat het was, maar ging voor het eerst, sinds mijn eerste pil, vol hallucinere

Leek net een hippiewereld man, alles groen geel rood, 1 stap vooruit en 2 achteruit

Te tering, denk jij wel na bij wat je doet? Vaak is hallucineren het teken van schade aan je hersenen bij gebruik van MDMA.
En ik heb ook een keer D&G's gehad, uit regio Rotterdam waar MCPP inzat!
En je heb seker nu een kater waar je u tegen zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Een klein deel van MDMA wordt omgezet in MDA, daar ga je van hallucineren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Een klein deel van MDMA wordt omgezet in MDA, daar ga je van hallucineren

Klopt, maar ERNSTIG hallucineren is een teken dat je bovenkamer volledig ontregeld is en dat er flinke schade is opgetreden ;)
Ook omdat er dan dus veel meer MDA wordt gemaakt dan de bedoeling ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:56 

Hardtraxxer

Zo nieuw hier. Maar ik zou graag hierover meekletsen!

Voor de 7e keer X op een feestje eind januari doen. Groene eekhoorn geregeld (180-200, correct me if I'm wrong?) en mocht het nog nodig zijn oranje VW's (rond 125), dezen heb ik ook voor 2 maten die 't voor het eerst gaan proberen.

Weet iemand of de groene eekhoorns ongeveer 't zelfde zijn als de groene olifanten? Op die olifanten heb ik namelijk al keer bijna gepuked :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:59 

Donateur

Oxygene schreef:

Voor de 7e keer X op een feestje eind januari doen. Groene eekhoorn geregeld (180-200, correct me if I'm wrong?) en mocht het nog nodig zijn oranje VW's (rond 125), dezen heb ik ook voor 2 maten die 't voor het eerst gaan proberen.

Weet iemand of de groene eekhoorns ongeveer 't zelfde zijn als de groene olifanten? Op die olifanten heb ik namelijk al keer bijna gepuked :P

Jaa groene eekhoornjes zijn 1 van de betere op de markt! :D Zelf heb ik er nog niet van geproefd! :(
Maar stel je is voor, waar kom je vandaan? Hoe heet je?
Wat zijn je volgende feestjes?

En wat heb je allemaal al een keertje gebruikt? (kwa drugs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:00 

Hardtraxx Veteran

welkom/ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:22 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:

Jaa groene eekhoornjes zijn 1 van de betere op de markt! :D Zelf heb ik er nog niet van geproefd! :(
Maar stel je is voor, waar kom je vandaan? Hoe heet je?
Wat zijn je volgende feestjes?

En wat heb je allemaal al een keertje gebruikt? (kwa drugs)

Als je op de jumbo's puked, raad ik je de eekhoorns af :p
De eekhoorns gaan echt een klap harder :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 15:25 

Hardtraxx Elite

Oxygene schreef:

Ja die eekhoorntjes moet je ook gewoon per halfje nemen, of 3 kwart als je een grote jongen bent, anders ga je ook bijna moeten kotsen ervan, ze zijn iets heftiger nog als de olifanten als die resultaten kloppen. Wat wel zo is geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 16:02 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Oxygene schreef:

Ja die eekhoorntjes moet je ook gewoon per halfje nemen, of 3 kwart als je een grote jongen bent, anders ga je ook bijna moeten kotsen ervan, ze zijn iets heftiger nog als de olifanten als die resultaten kloppen. Wat wel zo is geloof ik :P

Ze gaan echt een klap harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 16:17 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
mrlaks schreef:
Dipje op deze maandag, afgelopen vrijdag na Qountdown geweest. Daar heb ik zaterdag en zondag niets van gevoeld.

Wat een drama :')

Genoeg vitamine nemen en je komt de dag wel door joh! :D en voortaan gewoon 5htp nemen voor en na het feest :kiss2:

ik zal er aan denken;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 16:46 

Hardtraxxer

Heeft iemand de site waar je die spullen kan laten testen?
Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 16:50 

Donateur

ComingHard!RealHard! schreef:
Alvast bedankt!

http://www.drugs-test.nl

Je zal dan echt zelf ernaartoe moeten, of misschien bij de smartshop testers halen. Daarmee kan je er iig uithalen of er MDMA in je pillen zit :thumbup:

Nando! :D Heb je nu al een keertje X geprobeert? of gaat XQ echt je 1e keer worden? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:06 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Alvast bedankt!

Je zal dan echt zelf ernaartoe moeten, of misschien bij de smartshop testers halen. Daarmee kan je er iig uithalen of er MDMA in je pillen zit :thumbup:

Nando! :D Heb je nu al een keertje X geprobeert? of gaat XQ echt je 1e keer worden? ^^

Oke, ik dacht dat er ook een instantie was waar je het naar toe kon sturen.. Toch bedankt! ;)

Edit: Zou ook wel raar zijn idd, drugs versturen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:08 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Alvast bedankt!

Oke, ik dacht dat er ook een instantie was waar je het naar toe kon sturen.. Toch bedankt! ;)

Ja misschien is dat er ook wel, maarja dan ben je drugs aan het versturen via TNT :P Gebeurt heel vaak maar is natuurlijk niet echt legaal.
De grootste dealers van Nederland is toch echt TNT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:09 

Hardtraxxer

Ja, dacht er net zelf ook al aan! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:10 

Donateur

Jezus ben nog steeds kapot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:11 

Donateur

Mol schreef:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Ik voel mij zo retetop :love:

Verse soep for the win na feesten! :D :love:

Volgende keer speed+mdma kristallen :D
Vorige keer dat ik dat testte nam het mdma kristal het op den duur zo hard over, :loving:

Olifantjes zijn chill om te spacen ^^
Heb er hier nog vijf liggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:19 

Donateur

@ Mol hebbie allemaal uitgespookt dan? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:21 

Hardtraxxer

Mol schreef:

Hoe was je flatfeestje? Hoeveel heb je wel niet naar binnen gewerkt dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:27 

Donateur

Hoeveelheid laat ik even in het midden :D
Het flatfeestje was fantastisch, nog gezoend met een negerin looooool
Duurde tot 10 uur 's ochtends, toen naar mijn kamer voor de afterparty, die duurde weer tot 1 uur 's avonds.
Sliep pas om 5 uur 's nachts... Maar een paar uurtjes geslapen toen en toen kon ik de nacht er op weer nauwelijks slapen.

Dus het was me het avontuurtje wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:48 

Hardtraxx Addict

Woensdag is 't zover, 1e keer :$ :$
(JA gewoon doordeweeks, schijt :P)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen