Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:59 

Hardtraxxer

Kan je pep ook niet gewoon in je drankje flikkeren? (klein laagje dan) Of is dat ook slecht voor je tanden? Kan me voorstellen dat je niet altijd een vloetje of capsules bij je hebt en niet wilt snuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Kan je pep ook niet gewoon in je drankje flikkeren? (klein laagje dan) Of is dat ook slecht voor je tanden? Kan me voorstellen dat je niet altijd een vloetje of capsules bij je hebt en niet wilt snuiven.

Dat kan, maar pep is een van de smerigste dingen die er maar bestaan (ok, Methylone is erger, maar goed). Dus ik zou het afraden. Heb het overigens nog nooit in m'n drankje gedaan, maar wel eens een klein likje van genomen. Was dus geen succes. De smaak zul je in je drankje wel wat minder proeven, maar dan heb je denk ik ook te weinig, aangezien je met 100mg vast al een ranzige smaak krijgt. Gewoon standaard vloeitjes in je jas houden als je gaat feesten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:06 

Donateur

Volgens mij is dat fucking smerig. En dat wil je echt niet hebben.

Op QD die 4-fmp vloeistof in mn bier gegooid, gadverdamme ik heb nog nooit zoiets smerigs weggewerkt. Het is dat ik mezelf goed in de hand kan houden met misselijkheid anders was ik 3 keer over mn nek gegaan, niet normaal :sick:

Dat het slecht is voor je tanden zal wel, dat is een pil doormidden bijten ook. Maar dat doe je toch niet iedere dag dus die paar keer per jaar dat je dat doet maakt dat ook niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:06 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
modernization schreef:

Dat kan, maar pep is een van de smerigste dingen die er maar bestaan (ok, Methylone is erger, maar goed). Dus ik zou het afraden. Heb het overigens nog nooit in m'n drankje gedaan, maar wel eens een klein likje van genomen. Was dus geen succes. De smaak zul je in je drankje wel wat minder proeven, maar dan heb je denk ik ook te weinig, aangezien je met 100mg vast al een ranzige smaak krijgt. Gewoon standaard vloeitjes in je jas houden als je gaat feesten :thumbup:

Ja smaak boeit me niet echt vaak, krijg alles wel weg :P Lijk me op zich wel een simpele oplossing. Daarna ff ander drankje er achterna en smaak is weg lijkt me. Maargoed, heb geen idee hoe dat bij pep zit. We zullen wel eens zien, capsules lijken me toch wel het makkelijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Trust me, je gaat het echt niet lekker vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:14 

Donateur

hoe vaak ik dat niet heb gedaan, is niet lekker XD maar ja moet soms wel. En je krijgt vieze tanden, net alsof er een dikke laag tand plak op zit. Niet echt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:15 

Hardtraxx Addict

Bruine bomen, heerlijkste pillen OOIT!
Ik heb de afgelopen tijd aardig vaak aan de mdma gezeten dus ik mag spreken van een tolerantie.
Op qountdown ben ik van een halve bruine boom (wat dus 90 a 100mg is) de hele nacht KEI maar dan ook KEI hard gegaan.
Zelfs harder op de feestfabriek waar ik 500mg gesnoept had.
Ik ga er vanuit dat de bruine bomen een bepaalde "super-mdma" bevatten xd

Ik moet wel zeggen dat ik gecombineerd heb met pep, maar die combinatie heb ik vrijwel altijd dus daar zal het niet aan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

Hmm, misschien toch eens naar gaan kijken. Ik doe m'n Q-Dansjes weg, want daar heb ik gewoon geen vertrouwen in. De pil werkt op zich wel, maar het is hem net niet bij mij.
Olifantjes vind ik het lekkerst, ervan uitgaande dat de laatste batch Fast Forwards niet meer te verkrijgen zijn. Maar eens even vragen voor een sampeltje voor op Hardbass, 2 stuks zou ik de avond wel mee door moeten komen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:23 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Fast Forwards

over fast forwards gesproken, had jij die andere helft gister nou ook nog op robbert? :P

edit: en het is eergister natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:28 

Hardtraxxer

had vrijdag nacht te veel pep gehad omdat ik ff slim dacht te wezen en mn buisje gewoon in het zakje heb gestoken en snuifen maar :P voelde me geweldig alleen de volgende dag was ik echt brak ben nog nooit zo slecht geweest :P
weet misschien iemand hoe je een speed kater kunt vermijden of verminderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:31 

Donateur

decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
Fast Forwards

over fast forwards gesproken, had jij die andere helft gister nou ook nog op robert? :P

:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:40 

Hardtraxx Addict

Bjorn schreef:
had vrijdag nacht te veel pep gehad omdat ik ff slim dacht te wezen en mn buisje gewoon in het zakje heb gestoken en snuifen maar :P voelde me geweldig alleen de volgende dag was ik echt brak ben nog nooit zo slecht geweest :P

Na gebruik eten.
Hoe moeilijk het ook is, probeer wat binnen te krijgen.
Yoghurt of noodles doen het altijd goed bij mij xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 00:43 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Bjorn schreef:

Na gebruik eten.
Hoe moeilijk het ook is, probeer wat binnen te krijgen.
Yoghurt of noodles doen het altijd goed bij mij xD

vlak na gebruik of een paar uur later? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 01:14 

Hardtraxxer

Zo snel mogelijk eigenlijk ;)
Zodat je lichaam weer wat 'energie' en voedingsstoffen binnen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 07:23 

Hardtraxx Veteran

So far, so good. Geen maandagdip :yay:

Alleen enorme vermoeidheid, maar dat komt door het feit dat ik maar anderhalf uur geslapen heb :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 11:45 

Donateur

roberttt schreef:
decoupeerzaag schreef:
Chukkels schreef:
Fast Forwards

over fast forwards gesproken, had jij die andere helft gister nou ook nog op robert? :P

:whistle: :whistle:

:lol:

@chukkelz, ik kan zelf niet echt oordelen over die q-dancejes. Omdat ik ze op Loudness in combi met Methylone had gedaan, en een maat van mij ook. Hierdoor was het liefde gevoel niet zo sterk aanwezig, ik hoop dat dat door de methylone kwam, maar we zullen het op hardbass zien!! ga met 4 vrienden waarvan waarschijnlijk 3 stuks het voor het eerst gaan proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 12:01 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
@chukkelz, ik kan zelf niet echt oordelen over die q-dancejes. Omdat ik ze op Loudness in combi met Methylone had gedaan, en een maat van mij ook. Hierdoor was het liefde gevoel niet zo sterk aanwezig, ik hoop dat dat door de methylone kwam, maar we zullen het op hardbass zien!! ga met 4 vrienden waarvan waarschijnlijk 3 stuks het voor het eerst gaan proberen :D

Zowiezo zitten die verhalen allemaal tussen de 2 oren, bruine bomen met wondermdma, q-dance die veel minder lang duren dan olifanten met dezelfde inhoud, etc etc. Ligt allemaal aan de personen in kwestie, vind het dan ook erg grappig om hier toch steeds van die verhalen te lezen alsof de ene pil werkelijk beter is als de andere puur door een gevoelservaring terwijl het juist ligt aan een heleboel andere factoren, en daar zit de pil nu net niet bij (buiten de hoeveelheid in de pil)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 12:13 

Donateur

Ik wou net zeggen, ik ging als de sodeknetter op die Q-dance afgelopen vrijdag... Bij mij werkten ze overigens prima tot het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 12:43 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ik wou net zeggen, ik ging als de sodeknetter op die Q-dance afgelopen vrijdag... Bij mij werkten ze overigens prima tot het einde.

jaa ik heb ook niks gezegd dat ze anders zijn dan andere, bij mij kwam hem doordat ik ook een flinke lading methylone naar binnen had gegooid :P waardoor ik waarschijnlijk geen euforisch gevoel kreeg, wel een beetje tintelingen en kippevel, maar vooral energie. Wat ik ook niet zo erg vond hoor, maar HArdbass wordt gewoon weer alleen aan de X. En ik heb hoop dat een paar maten mee doen! :thumbsup: Dan kunnen we lachen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 12:53 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz, ik bedoelde het natuurlijk sarcastisch :P
Ben alleen van 100mg nog nooit zo hard gegaan.
Dat is volgens mij wel te zien aan sommige foto's van chukkels haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Ja bij mij werkten ze ook wel, alleen het halsje wat ik tegen 2 uur nam besloot om tegen 3 uur/ kwart over 3 te stoppen met werken toen WS net bezig was eigenlijk. Het was gewoon echt uitgewerkt, bij kasper ook. Ik heb toen zelfs kunnen pissen, was me nog nooit gelukt. En nee, het kwam niet door het gekloot bij WS, want voir de problemen begonnen had ik het al.
Iets voor 4 gooide ik weer een halfje erbij en 25 minuten later voelde ik me wee als vanouds lekjer gaan. Maar had wel het gevoel dat ik op ruim een uur nuchter was van MDMA en alleen speed had gehad.
Maar de laatste 2 halfjes gingen dus gewoon wel weer goed. Ik heb me ook geen moment slecht gevoeld ofzo, alleen de MDMA space was weg. Boeide me uiteindelijk ook niet zoveel, maar vond het op dat moment wel vreemd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:08 

Donateur

Kan door van alles komen. Speed, eten, weet ik het.
Klopt wel dat ik over die Q's hele wisselende verhalen hoor, bij de een werkt ie als een gek heel de avond lang en bij de ander werkt ie juist maar heel matig. Ik had ze zelf op Qlimax ook en daar werkten ze ook niet echt door, maar dat gold toen ook voor de olifant dus daar lag het uiteindelijk ook niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:14 

Hardtraxxer

Dipje op deze maandag, afgelopen vrijdag na Qountdown geweest. Daar heb ik zaterdag en zondag niets van gevoeld.

Wat een drama :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:15 

Donateur

mrlaks schreef:
Dipje op deze maandag, afgelopen vrijdag na Qountdown geweest. Daar heb ik zaterdag en zondag niets van gevoeld.

Wat een drama :')

Genoeg vitamine nemen en je komt de dag wel door joh! :D en voortaan gewoon 5htp nemen voor en na het feest :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ja op Qlimax ging ik ook totaal voir geen meter. Al had ik er 5 tegelijk ijn gegooid, ging ik nog minder dan dat ik vrijdag van 3 kwart olifant ging haha. Olifanten zijn me nog altijd goed, wat zeg ik, perfect bevallen. Heb zelfs van 1 hele ongelofelijk hard lopen hallucineren voir een paar uur. Nog nooit zo erg en zo lang. Maar dat was ook niet op een feest.
Ik geloof best dat het tussen de oren kan zitten, maar ik heb het gewoon even gehad met de Q's. Er is altijd wel wat met die dingen (er zou ook een onbekende stof in zitten, niet gekwantificeerd), maar anders ga ik de volgende keer weer met twijfels naar een feest. En dat is juist zonde. ;)
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen