Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Drinken natuurlijk, drank is fijn :thumbsup:

Een kater ook... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:29 

Donateur

modernization schreef:
Kevin-Raw schreef:
Zo hehe! Zo juist de KWIBUS gereseveerd! :D Voor naar HARDBASS! :drool:

Heerlijke bus, waarin je mag snuife blowen drinken roken wat je maar wilt! :D
bus bestaat van binne alleen uit sofa's dus wordt genieten heen en terug! :woot:

Wat heb ik dr zin an! :bomb:

Haha das zeker vet dat je gewoon alles mag, wij gaan meestal met event-travel. En als je dan zo'n zuurpruim chauffeur hebt, mag je niet eens je biertje opdrinken of iets eten, zelfs geen muziek. Dat is wel ideaal dan :P
Wat kost zoiets eigenlijk?

25euro per persoon, voor heen en terug van Delft. En dan moet je in de bus zelf nog je bier kopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

http://kwibus.net/wp/welke-kwibus/ ziet er wel leuk uit. Welke heb je? ^^

Maar Robert en ik hadden ook een snuif/spuit/slik/zuip/smoke/rook-bus naar Q-Base heen en terug (Eventtravel). :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:36 

Donateur

Chukkels schreef:

Maar Robert en ik hadden ook een snuif/spuit/slik/zuip/smoke/rook-bus naar Q-Base heen en terug (Eventtravel). :woot:

machtige terug reis was dat XD helaas een week ziek erna
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Het was het waard :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:40 

Kevin-Raw schreef:
25euro per persoon, voor heen en terug van Delft. En dan moet je in de bus zelf nog je bier kopen ;)

doe mij dan maar OV :P gratis, en dat bier koop ik wel op et feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:42 

Donateur

Chukkels schreef:

Wij hebben Kwibus 11 met de groep! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Helaas mag je geen eigen drank meenemen :(

Eventtravel doet daar niet moeilijk over :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook met eventtravel naar hard bass :cool:
Zouden er hondjes staan ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Ja, die staan er altijd bij het Gelredome. Maar dat is alsnog geen probleem, gewoon goed verstoppen en als je hondjes ziet, gewoon even wachten bij de kluisjes. Die hondjes werken maximaal 15 minuten bij dezelfde ingang :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:50 

Donateur

En als je wordt gepakt met pillen , mag je gewoon door lopen. Had ik tenminste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:55 

Donateur

Chukkels schreef:
Helaas mag je geen eigen drank meenemen :(

Eventtravel doet daar niet moeilijk over :whistle:

Nou, 1 keer (Decibel) hadden we een sjoof die beweerde dat we "geen bier en drank mee mochten nemen in de bus". Dus iedereen levert alles netjes bij hem in want niemand had trek in een discussie. 5 minuten later belt ie na al het gezeik toch maar naar eventtravel, bleek het uiteindelijk geen probleem te zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:19 

Donateur

roberttt schreef:
En als je wordt gepakt met pillen , mag je gewoon door lopen. Had ik tenminste :lol:

Jaa bij de beveiliging bij fouileren, maar niet bij hondjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, achteraf gezien natuurlijk keihard om gelachen, maar op dat moment kon ik Robert wel schieten haha :P

Ben trouwens eigenlijk nog wel benieuwd wat dat wijf dacht bij Qountdown toen ze 14 magnesium pillen uit m'n tas pakte. Is geen drugs hoor, maar zijn m'n vitaminen voor morgen! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Hoe vaker ik terugdenk aan Qountdown, hoe meer ik me realiseer hoe geniaal die pep eigenlijk was. Gewoon zo ontzettend veel meer 'maximaal genot' momentjes dan op een nuchter feest. Als je zeg maar genotsgrafiekjes zou maken van de avond nuchter, met xtc of met pep, dan heb je denk ik bij xtc een veel hogere baseline (dus je voelt je standaard geweldig) en een hogere piek die meer aanhoudt en langer voorkomt. Bij pep heb je vergeleken met nuchter gewoon een vergelijkbare piek en een vergelijkbare baseline (denk ik ietsjes hoger dan nuchter), maar veel en veel meer pieken en veel minder of geen dalen.

Mss moeilijk te begrijpen, maar dat is wat ik op basis van m'n ene geslaagde ervaring vermoed iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:30 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Hoe vaker ik terugdenk aan Qountdown, hoe meer ik me realiseer hoe geniaal die pep eigenlijk was. Gewoon zo ontzettend veel meer 'maximaal genot' momentjes dan op een nuchter feest. Als je zeg maar genotsgrafiekjes zou maken van de avond nuchter, met xtc of met pep, dan heb je denk ik bij xtc een veel hogere baseline (dus je voelt je standaard geweldig) en een hogere piek die meer aanhoudt en langer voorkomt. Bij pep heb je vergeleken met nuchter gewoon een vergelijkbare piek en een vergelijkbare baseline (denk ik ietsjes hoger dan nuchter), maar veel en veel meer pieken en veel minder of geen dalen.

Mss moeilijk te begrijpen, maar dat is wat ik op basis van m'n ene geslaagde ervaring vermoed iig :P

dat komt wss ook omdat the pitcher en slim shore ook geniaal draaiden en daardoor heel veel pieken heb gehad of hoe je het wil noemen :P .
maar toen bij pp en zatox en bij de storingen van wildstylez was het ook gewoon kut net zoals als je nuchter bent. en bij xtc voel je je dan ondanks alles toch geweldig zoals je zegt.
dus eigenlijk is pep gewoon ideaal voor feestjes waar je van te voor weet dat er goed gedraaid gaat worden. feestjes als loudness dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Ik begrijp hem compleet kerel :thumbsup:
Met pep heb je gewoon geen dalen :thumbsup:
Nu nog MDMA kristal of XTC erbij en je hebt het beste van beide :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

decoupeerzaag schreef:
PNXRMX schreef:

dat komt wss ook omdat the pitcher en slim shore ook geniaal draaiden en daardoor heel veel pieken heb gehad of hoe je het wil noemen :P .
maar toen bij pp en zatox en bij de storingen van wildstylez was het ook gewoon kut net zoals als je nuchter bent. en bij xtc voel je je dan ondanks alles toch geweldig zoals je zegt.
dus eigenlijk is pep gewoon ideaal voor feestjes waar je van te voor weet dat er goed gedraaid gaat worden. feestjes als loudness dus :D

Haha, ik had juist helemaal geen problemen met Psyko Punkz. Hij sloeg toen de set begon meteen in, dus vandaar dat dit ook de eerste keer was dat ik de PP niet erg vond. xd Bij Wildstylez zakte het weer een beetje, maar toen de apperatuur voor de 3e keer weer ging werken, kwam hij weer naar de top en maakte die 4e keer dat de muziek uitviel me ook geen zak meer uit. Sms'en ging alleen wat moeilijk op dat moment, had misschien beter kunnen bellen, alleen dat bedacht ik me pas een minuut voordat het geluid weer aanging. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
decoupeerzaag schreef:
PNXRMX schreef:

Haha, ik had juist helemaal geen problemen met Psyko Punkz. Hij sloeg toen de set begon meteen in, dus vandaar dat dit ook de eerste keer was dat ik de PP niet erg vond. xd Bij Wildstylez zakte het weer een beetje, maar toen de apperatuur voor de 3e keer weer ging werken, kwam hij weer naar de top en maakte die 4e keer dat de muziek uitviel me ook geen zak meer uit. Sms'en ging alleen wat moeilijk op dat moment, had misschien beter kunnen bellen, alleen dat bedacht ik me pas een minuut voordat het geluid weer aanging. :lol:

Pep innemen voordat je binnen bent :P
Heb je nergens last van :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

De pil sloeg toen in (halve Q), pep had ik tegen 9 uur al naar binnen gegooid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Wat is eigenlijk het beste bij Speed? Snuiven of slikken (bommetje, pillen)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

Bij snuiven wordt het sneller opgenomen in je bloed (direct eigenlijk) en bij slikken ben je gewoon gezonder bezig, want je beschadigd je neusvliezen niet. Ik vind slikken ook prettiger, want je hebt dan nergens last van (bijv. stukjes pep dat in je neus blijft zitten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
De pil sloeg toen in (halve Q), pep had ik tegen 9 uur al naar binnen gegooid :thumbsup:

Zelfde :P
Na het vuurwerk afsteken :lol:
Ik dacht vuurwerk en pep geen goede combi :lol:
Nando schreef:
Wat is eigenlijk het beste bij Speed? Snuiven of slikken (bommetje, pillen)?

Ik snuif het...slaat sneller in, vaak ook harder.
Bommetje is meer langzaam opkomen, voor de rest hetzelfde :thumbsup:
Chukkels schreef:
Bij snuiven wordt het sneller opgenomen in je bloed (direct eigenlijk) en bij slikken ben je gewoon gezonder bezig, want je beschadigd je neusvliezen niet. Ik vind slikken ook prettiger, want je hebt dan nergens last van (bijv. stukjes pep dat in je neus blijft zitten)

Als je goed snuift blijft je neusbot gespaard :thumbsup:
Biljetje goed oprollen, ver je neus in en gaan :)
Of plastic snuifbuis fixen, zodat die mee naar binnen kan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

Hmm.. Slikken lijkt mij zelf beter, snuiven lijkt me niet zo een prettig gevoel. Moet je dan gewoon een aantal mg in een bommetje doen en slikken, of zijn er ook genoeg verschillende pillen verkrijgbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

Ik zou zeggen, gewoon 150-200mg in een vloeitje/capsule doen en gaan met die banaan! :woot:
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen