Zit al een hele tijd na te denken over hoe ik nou moet uitleggen wat mijn ervaring was met pep gisteren, maar ik kom er maar niet uit

In principe voelde ik me over het algemeen nuchter, maar vooral losgaan en bewegen voelde een stuk lekkerder dan normaal. Lichamelijk was het gewoon fijn om in beweging en er zaten nergens echt meer remmen op. Ik voelde me pas tegen het eind een beetje moe in de benen, terwijl ik de uren daarvoor wel aardig hard en continu had staan gassen volgens mij. Sowieso hebben de armen totaal geen rust gekregen gisteren
Staan in dit topic regelmatig van die opmerkingen van "heb ik niet nodig voor de energie - hou het zonder ook wel vol". Ik kan feesten ook wel aardig volhouden over het algemeen, maar ik word toch altijd voor een deel afgeleid door vermoeide spieren, energietekort of wat dan ook, vooral tegen het eind. Pep neemt die irritaties gewoon weg, zodat je je echt helemaal kunt richten op de muziek, het losgaan en het genieten.
Ook fijn was het gevoel dat ik zelf de drug als het ware bestuurde. In tegenstelling tot xtc waar je gauw de neiging hebt om drinken te halen, rondjes te lopen, met mensen te praten etc. uit 1 of andere drang die in je op wordt geroepen, kon ik gewoon lekker zelf bepalen waar ik zin in had. En ik had zin om lekker naar de muziek te luisteren, ff een praatje te maken af en toe tussen het losgaan door, maar vooral elk verdomd geluidje uit elk nummer met mn armen, handen en vingers mee te doen

Eigenlijk zoals ik normaal ook nuchter op een feest zou doen, maar sowieso lang niet heel het feest zou kunnen doen. Op nuchtere feesten heb ik wel vaak momenten van intens genieten, en opzich staken de beste momenten van Qountdown hier niet echt significant bovenuit ofzo, maar het waren het er wel gewoon ontzettend veel meer. Elk nummer dat je vet vindt wordt een hoop specialer als het ware.
Tja, dosis... veel te veel volgens mij

Had iig 3 bommetjes van goede pep, volgens mij 150mg ofzo per bommetje? Ach, het was ook een lang feest

Heb ondertussen niet eens aan slapen gedacht. Toen ik thuiskwam was ik gewoon nog steeds klaarwakker en eigenlijk voel ik me nu gewoon vrij gepast voor het tijdstip. Ik verwacht vanavond wel te kunnen slapen iig, maar dat zien we nog wel. Heb sowieso al goed gegeten en vitamines genomen, en straks ga ik lekker nog meer eten en nog meer vitamines nemen voor t slapen gaan. Hopelijk hou ik dan niet zo'n kater over
Nog wat random dingetjes:
-Heb het gevoel dat ik een week ben weggeweest gisternacht... was echt heerlijk hoe de ervaring was van de lengte van de sets. Slim Shore en The Pitcher bijv. draaiden echt een eeuwigheid, terwijl PP en Zatox zo voorbij waren eigenlijk. Erg fijn als de vette momenten juist langer lijken te duren dan de mindere
-Heb niet echt tintelingen gehad die ik zou moeten hebben geloof ik? Zelfs op Loudness met de mislukte pep poging had ik dan nog na de 3e capsule. Maarja, heb t niet echt gemist ofzo, voelde me prima genoeg
-Langzaam/licht bewegen met de armen voelde erg zweverig. Als ik ze langzaam bewoog, voelde ik ze gewoon amper

Wel een lekker gevoel sowieso
-Hoe 'strakker' je bewoog, hoe lekker het voelde? Mss niet echt, maar had t gevoel dat ik van iets meer strakke/'agressieve' bewegingen wat meer genoot dan van vloeiend stampen ofzo. Moeilijk uit te leggen XD
-Vond het allemaal erg natuurlijk aanvoelen. Sowieso was er eigenlijk niks ongemakkelijks aan behalve tegen het eind misschien. Vond het een veel meer 'natuurlijke' staat om in te zijn dan met pillen op bijv.
-Vind het eigenlijk lang niet zo'n vette ervaring als xtc, maar het heeft ook een ander doel. Xtc gaat gewoon om lekker genieten op welke manier dan ook. Pep is meer wat voor een feest waar je alert wil zijn en je met de muziek bezig wil houden. Snap dus best dat mensen liever aan de pep gaan op een feest dan aan de xtc ofzo, want je mist wel wat van het feest met xtc op, omdat je je gewoon liever met andere dingen bezighoudt.
Als de kater meevalt, dan wordt Loudness de volgende keer dat ik aan de pep ga waarschijnlijk. Lekker ongeremd beuken en toch niks van de setjes missen. Ideaal