Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:26 

Zeer geslaagd :P
Na 1 en een kwart Q dance ging ik gister wat te hard, maar daarna was zo goddelijk :P [toen nog 2x halve genomen]
af en toe had ik wel heel rare momenten though, alsof ik ff buiten mezelf stond fzo :oh:
kwam ergens ook wel door die strobes volges mij, want daar ga je je echt raar door voelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:28 

Donateur

KSwoosh schreef:
Na 1 en een kwart Q dance ging ik gister wat te hard, maar daarna was zo goddelijk :P
af en toe had ik wel heel rare momenten though, alsof ik ff buiten mezelf stond fzo :oh:
kwam ergens ook wel door die strobes volges mij, want daar ga je je echt raar door voelen xd

Jij ging wel lekker hahaha, maar waren er strobes dan xd nooit gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:33 

Bierkoning

gister 3 harley's op, en man wat ging ik lekker :P
was ook voor het eerst echt aant spacen, normaal gesproken krijg ik alleen energie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Voor het eerst niet aan een planning gehouden :lol:
Waar dat op uit liep :lol:

Heel telefoonscherm vol met pep voordat ik de rij inging, toen 3/4 blauwe boom, ergens nog iets van een halfje tussendoor en toen een vingert MDMA xd
Ik was redelijk ver heen, maar ik ging zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

Zit al een hele tijd na te denken over hoe ik nou moet uitleggen wat mijn ervaring was met pep gisteren, maar ik kom er maar niet uit :P

In principe voelde ik me over het algemeen nuchter, maar vooral losgaan en bewegen voelde een stuk lekkerder dan normaal. Lichamelijk was het gewoon fijn om in beweging en er zaten nergens echt meer remmen op. Ik voelde me pas tegen het eind een beetje moe in de benen, terwijl ik de uren daarvoor wel aardig hard en continu had staan gassen volgens mij. Sowieso hebben de armen totaal geen rust gekregen gisteren :lol:

Staan in dit topic regelmatig van die opmerkingen van "heb ik niet nodig voor de energie - hou het zonder ook wel vol". Ik kan feesten ook wel aardig volhouden over het algemeen, maar ik word toch altijd voor een deel afgeleid door vermoeide spieren, energietekort of wat dan ook, vooral tegen het eind. Pep neemt die irritaties gewoon weg, zodat je je echt helemaal kunt richten op de muziek, het losgaan en het genieten.

Ook fijn was het gevoel dat ik zelf de drug als het ware bestuurde. In tegenstelling tot xtc waar je gauw de neiging hebt om drinken te halen, rondjes te lopen, met mensen te praten etc. uit 1 of andere drang die in je op wordt geroepen, kon ik gewoon lekker zelf bepalen waar ik zin in had. En ik had zin om lekker naar de muziek te luisteren, ff een praatje te maken af en toe tussen het losgaan door, maar vooral elk verdomd geluidje uit elk nummer met mn armen, handen en vingers mee te doen :P Eigenlijk zoals ik normaal ook nuchter op een feest zou doen, maar sowieso lang niet heel het feest zou kunnen doen. Op nuchtere feesten heb ik wel vaak momenten van intens genieten, en opzich staken de beste momenten van Qountdown hier niet echt significant bovenuit ofzo, maar het waren het er wel gewoon ontzettend veel meer. Elk nummer dat je vet vindt wordt een hoop specialer als het ware.

Tja, dosis... veel te veel volgens mij :/ Had iig 3 bommetjes van goede pep, volgens mij 150mg ofzo per bommetje? Ach, het was ook een lang feest :P Heb ondertussen niet eens aan slapen gedacht. Toen ik thuiskwam was ik gewoon nog steeds klaarwakker en eigenlijk voel ik me nu gewoon vrij gepast voor het tijdstip. Ik verwacht vanavond wel te kunnen slapen iig, maar dat zien we nog wel. Heb sowieso al goed gegeten en vitamines genomen, en straks ga ik lekker nog meer eten en nog meer vitamines nemen voor t slapen gaan. Hopelijk hou ik dan niet zo'n kater over ;)

Nog wat random dingetjes:

-Heb het gevoel dat ik een week ben weggeweest gisternacht... was echt heerlijk hoe de ervaring was van de lengte van de sets. Slim Shore en The Pitcher bijv. draaiden echt een eeuwigheid, terwijl PP en Zatox zo voorbij waren eigenlijk. Erg fijn als de vette momenten juist langer lijken te duren dan de mindere

-Heb niet echt tintelingen gehad die ik zou moeten hebben geloof ik? Zelfs op Loudness met de mislukte pep poging had ik dan nog na de 3e capsule. Maarja, heb t niet echt gemist ofzo, voelde me prima genoeg

-Langzaam/licht bewegen met de armen voelde erg zweverig. Als ik ze langzaam bewoog, voelde ik ze gewoon amper :P Wel een lekker gevoel sowieso

-Hoe 'strakker' je bewoog, hoe lekker het voelde? Mss niet echt, maar had t gevoel dat ik van iets meer strakke/'agressieve' bewegingen wat meer genoot dan van vloeiend stampen ofzo. Moeilijk uit te leggen XD

-Vond het allemaal erg natuurlijk aanvoelen. Sowieso was er eigenlijk niks ongemakkelijks aan behalve tegen het eind misschien. Vond het een veel meer 'natuurlijke' staat om in te zijn dan met pillen op bijv.

-Vind het eigenlijk lang niet zo'n vette ervaring als xtc, maar het heeft ook een ander doel. Xtc gaat gewoon om lekker genieten op welke manier dan ook. Pep is meer wat voor een feest waar je alert wil zijn en je met de muziek bezig wil houden. Snap dus best dat mensen liever aan de pep gaan op een feest dan aan de xtc ofzo, want je mist wel wat van het feest met xtc op, omdat je je gewoon liever met andere dingen bezighoudt.

Als de kater meevalt, dan wordt Loudness de volgende keer dat ik aan de pep ga waarschijnlijk. Lekker ongeremd beuken en toch niks van de setjes missen. Ideaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:45 

Donateur

Mooi verslagje James :thumbup:
Ik wordt nu toch ook echt wel nieuwschierig! :$
Misschien toch maar is een keertje proberen op een feestje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:59 

PNXRMX schreef:
-Langzaam/licht bewegen met de armen voelde erg zweverig. Als ik ze langzaam bewoog, voelde ik ze gewoon amper :P Wel een lekker gevoel sowieso

dat gevoel ken ik wel, dat heb ik ook altijd als de x aan slaat :P zo heerlijk om weer datzelfde gevoel te krijgen zoals ik bij THrillogy (1e keer) had: zwevende armen en bijna kunnen vliegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Bij deze wil ik Olijfboompie even bedanken voor de heerlijke Mentol peuken die ik gehad heb van hem. Tering, wat waren die lekker! :love: Volgende keer als ik weer aan de x ga, ga ik zeker een paar pakjes daarvan inslaan. Ik vind roken onder invloed al heerlijk, maar dit was echt goddelijk! :thumbsup:

Verder ben ik ook voor het eerst op een feest aan de pep gegaan. Heerlijk gewoon! Dat gaat zeker nog een keer gebeuren.

Had ook het gevoel dat gewoon 90% daar VDK was en sowieso alle Hardtraxxers die ik heb gezien :P Was echt geweldig!

Jammer genoeg gingen wel heel veel mensen out en vond ik het belachelijk dat 20 minuten nadat een slachtoffer nokkie ging op het station van Bijlmer Arena er pas 3 ambulancebroeders aankwamen. En dat terwijl het ziekenhuis op nog geen 2 minuten afstand zit en er in de HMH nog genoeg broeders waren die al 'klaar' waren.

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
Na 1 en een kwart Q dance ging ik gister wat te hard, maar daarna was zo goddelijk :P

Jij ging wel lekker hahaha, maar waren er strobes dan xd nooit gezien :P

Nooit gezien? Die dingen waren godsirritant! Ze waren niet te fel ofzo, maar ze lieten ze gewoon aan staan in de break, zetten hem aan in de intro's en laten hem uit in de climax. Echt té belachelijk voor woorden. Diegene die dat bedient heeft, moeten ze per direct ontslaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

nog nooit wat gebruikt op party's :D
(afgesien van de drank :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Bij deze wil ik Olijfboompie even bedanken voor de heerlijke Mentol peuken die ik gehad heb van hem. Tering, wat waren die lekker! :love: Volgende keer als ik weer aan de x ga, ga ik zeker een paar pakjes daarvan inslaan. Ik vind roken onder invloed al heerlijk, maar dit was echt goddelijk! :thumbsup:

Verder ben ik ook voor het eerst op een feest aan de pep gegaan. Heerlijk gewoon! Dat gaat zeker nog een keer gebeuren.

Had ook het gevoel dat gewoon 90% daar VDK was en sowieso alle Hardtraxxers die ik heb gezien :P Was echt geweldig!

Jammer genoeg gingen wel heel veel mensen out en vond ik het belachelijk dat 20 minuten nadat een slachtoffer nokkie ging op het station van Bijlmer Arena er pas 3 ambulancebroeders aankwamen. En dat terwijl het ziekenhuis op nog geen 2 minuten afstand zit en er in de HMH nog genoeg broeders waren die al 'klaar' waren.

Mentol sigaretten zijn de shit vant padje :love:

Die ervaring met pep van goos hierboven, dat is in principe wat het doet idd, net die kleine irritante dingetjes weghalen.
Ik vind het chill om te combineren met pil, omdat ik dan de space van de pil ervaar met de ''energie'' van pep.
Achja, jullie hebben mij gezien.
Ik had het retehard naar mijn zin :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

Misschien een domme vraag, maar waarom wordt XTC eigenlijk dé party-drug genoemt als je je eigenlijk niet echt bezig houdt met het feest maar meer met andere dingen (zoals ik hier al een aantal keer heb gelezen)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:26 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:

Zegt het je ook niks, of meer een angst ervan ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:27 

Donateur

Chukkels schreef:

Nooit gezien? Die dingen waren godsirritant! Ze waren niet te fel ofzo, maar ze lieten ze gewoon aan staan in de break, zetten hem aan in de intro's en laten hem uit in de climax. Echt té belachelijk voor woorden. Diegene die dat bedient heeft, moeten ze per direct ontslaan!

Ja die dingen wel die witte lampen, ging ik nog bijna out door, werd mij teveel al dat licht in me ogen, om half 7 in de ochtend. en dan ook nog 2 min aan laten staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:31 

Hardtraxx Elite

tja gister was dus de 2de keer dat ik aan de pillen ging
om 11 uur had ik een halve blauwe boom genomen die om half 12 goed begon te werken en ging daar wel heel lekker op :drool: maar om een uurtje of 1 begon hij al flink af te zakken en heb er toen maar een half eekhoorntje in gegooid. Dus ik wachten totdat er wat gebeurde maar het wilde maar niet.. anderhalf uur later gooide ik daar dus nog maar een halve q-dance bij maar ook deze sloeg niet in.
Ik kreeg alleen een tijdje hierna flinke koppijn :cry:
en ik weet zeker dat het niet aan de pillen ligt want echte oostzaner ging op die andere helft van de q-dance wel heel lekker.

konden jullie volgens mij ook wel aan me merken dat ik me niet top voelde :P had ook totaal geen energie en zin meer om los te gaan eigenlijk op sommige platen na.

maar ik vind het wel heel raar dat ik van die halve eekhoorn en die halve q-dance niks merkte en alleen maar koppijn kreeg, want het lijkt me niet dat mijn serotonine van een halve boom in een keer op is terwijl ik niet eens echt hard ging.

maar ja op hardbass een herkansing dan houd ik het wel bij 3/4 pil denk ik en dan om half 3 een kwart en om 3 uur een helft
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:34 

Donateur

Citaat:
Had ook het gevoel dat gewoon 90% daar VDK was

Joh maak daar gerust 100% van, wat een leipe bende zeg de tering :lol: Maar ik vond itt Qlimax, Houseqlassics en Q pres. Fusion dat de mensen wel gezellig van de kaart waren en niet zo overdreven dat ze alleen maar raar konden doen. Op Loudness viel me dat ook al op. Beter houden mensen zich daar lekker aan, dat is een stuk relaxter feesten dan met allemaal koekwauzen die er geen kut van snappen.

@ James z'n pep verhaal, dat is natuurlijk ook waar dat het die irritante dingetjes weg haalt, maar nuchter vind ik het wel leuk om jezelf als het ware te bewijzen ten opzichte van die irritante dingetjes, gewoon ten opzichte van jezelf. Hoe ver kan ik nog gaan, hoe lang moet ik nog, ga ik mezelf dwingen om dat keihard vol te houden etc. Lekkere muziek vind ik wat dat betreft ook nog steeds de beste pijnstiller, dan zet ik me daar gewoon overheen :) Daarom dat ik het "nuchter zijn" ook veel meer ben gaan waarderen. Het voelt natuurlijker en frisser aan, en is tegelijkertijd een uitdaging.

@ Rickie, was wel te zien, maar wel erg vreemd idd. Ik zou niet zo snel kunnen bedenken waar dat aan ligt want dat waren allemaal zuivere pillen ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:35 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Na 1 en een kwart Q dance ging ik gister wat te hard, maar daarna was zo goddelijk :P [toen nog 2x halve genomen]

Heb ik ook gehad toen ik voor het eerst aan de pillen ging, Q-Base 2007.
Toen dacht ik 's ochtend om half 8 toen we daar stonden te stampen
dat ik langs DJ Vince op het podium stond en mezelf zag staan stampen met al m'n maten!

Maar iedereen heeft het dus leuk gehad op Qountdown/ Fantasy Island?
EDIT: En goed begaaid? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
The Anim0l schreef:

Zegt het je ook niks, of meer een angst ervan ofzo?

ik heb t niet nodig
drank is voldoende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Misschien een domme vraag, maar waarom wordt XTC eigenlijk dé party-drug genoemt als je je eigenlijk niet echt bezig houdt met het feest maar meer met andere dingen (zoals ik hier al een aantal keer heb gelezen)?

Ik denk omdat de meeste mensen zich niet per se 100% bezig hoeven te houden met het feest. De meesten zullen niet weten wat er allemaal precies gedraaid wordt en t zal ze ook allemaal niet zoveel uitmaken. Met xtc is de hele ervaring een hoop sterker dan met pep bijv., dus ik denk vandaar. Plus, het is niet zo dat je niks meer van het feest meekrijgt op x. Ik vind het iig geen groot probleem normaal gesproken.

@Daan: Is inderdaad zo dat muziek de beste pijnstiller is, maar helaas komt het weinig voor dat er continu toppers voorbijkomen. Tijdens de rustmomenten op nuchtere ga ik vaak toch teveel op vermoeidheid, spierpijn enzo letten, wat voor mij wel een beetje afdoet aan het feest. Gelukkig geniet ik nog steeds gewoon echt goed van nuchter feesten, vandaar dat ik dat ook vooral blijf doen, maar vind t met pep of xtc toch een hoop fijner. Zal toch maar op een kwart tot een derde van m'n feesten gebruiken komend jaar ongeveer als het zoiets wordt als afgelopen jaar. Zelf vind ik die verhouding wel prima. Houdt het lekker speciaal allemaal :)

En voor de 100e keer in dit topic, nu @Anim0l, het is ook niet nodig, maar het maakt het feest een hoop leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Ik hield me juist bijna alleen maar bezig met het feest. :P (Als in genieten van de muziek) En het oneindig kunnen losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:10 

Nando schreef:

omdat je je wel bezig houd met het feest en de ervaring enorm vergroot en laat spacen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Hmm.. PNXRMX zegt weer wat anders dan Wesley en KSwoosh. :P Nja ik ga het sowieso uitproberen op XQ en dan merk ik het zelf allemaal wel, ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:13 

Nando schreef:
Hmm.. PNXRMX zegt weer wat anders dan Wesley en KSwoosh. :P Nja ik ga het sowieso uitproberen op XQ en dan merk ik het zelf allemaal wel, ben benieuwd. :)

ben benieuwd, wel naar de meeting komen dan he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Tsjaa, iedereen reageert er anders op he, wat het een eigen ervaring maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:23 

Donateur

Ik weet van gekkigheid nooit waar ik me mee bezig moet houden haha. Als er goed gedraaid wordt ga ik meestal helemaal met de euforie op in de muziek, maar ineens schiet je aandacht door naar iets anders, en dan denk je "jaaa nou ga ik dit doen" en weer door naar iets anders :D .

Trouwens ik moet toch terugkomen op mijn oordeel over die magnesium pillen. Want ik zat als een gek te malen gisteren (zelfs zo erg dat ik dacht dat ik mn tanden aan het afbreken was) maar ik heb totaal geen last van kaakpijn ofzo. Na Qlimax had ik moeite om 2 kipvleugeltjes weg te werken, ik kon het gewoon niet... vandaag heb ik gewoon 2 hele maaltijden weg lopen vreten. Denk dat ik zo nog maar een zak chips erbij ga gooien haha. Die droge bek heb ik nog wel een beetje maar na een paar hapjes gaat het weer als vanzelf. Prima spul, heb er ook niet van moeten schijten ofzo dus de volgende keer gewoon weer. Baat het niet dan schaadt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nando schreef:

ben benieuwd, wel naar de meeting komen dan he :P

Ja dat sowieso! :) Ben wel van plan om pas om 1 uur m'n eerste halfje te nemen, zodat ik de voor de hele nacht genoeg heb aan 1 pil.
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen