Och jonkjewrote:Dit jaar blijf ik nog nuchter inderdaad
Gewoon zo'n indruk achterlaten dat je niet te vergeten bent 
weet nog niet, merk vanavond welwrote:Och jonkjewrote:Dit jaar blijf ik nog nuchter inderdaadOf alleen alcohol?
Daar hoor je het Inno, gewoon een indruk achter laten; goed of slecht maakt niet uit! Gewoon er voor gaanwrote:Gewoon zo'n indruk achterlaten dat je niet te vergeten bent
Meeste mensen herkennen mij van Q-basewrote:Daar hoor je het Inno, gewoon een indruk achter laten; goed of slecht maakt niet uit! Gewoon er voor gaanwrote:Gewoon zo'n indruk achterlaten dat je niet te vergeten bent
Dat ging ekt te furrrrrrr
Mooi toch om een keer mee te maken. Was een heerlijke sfeer daar! 
Eergister en gister gezopen, en vandaag zal ik wel weer moeten.
Zal vast wel slecht voor me zijn, maarja oud & nieuw dus moet kunnen. Volgensmij is 3 dagen achter elkaar zuipen slechter voor je dan 3 dagen achter elkaar een pilletje.
3 dagen achter elkaar pilleng is best hardcorewrote:Eergister en gister gezopen, en vandaag zal ik wel weer moeten.Zal vast wel slecht voor me zijn, maarja oud & nieuw dus moet kunnen. Volgensmij is 3 dagen achter elkaar zuipen slechter voor je dan 3 dagen achter elkaar een pilletje.
Zoooowrote:3 dagen achter elkaar pilleng is best hardcorewrote:Eergister en gister gezopen, en vandaag zal ik wel weer moeten.Zal vast wel slecht voor me zijn, maarja oud & nieuw dus moet kunnen. Volgensmij is 3 dagen achter elkaar zuipen slechter voor je dan 3 dagen achter elkaar een pilletje.
Die 3e dag is niet zoveel meer aan
En dan ben je een week lang goed chaga
Lol, toch nog 7g pep kunnen regelen haha.
Moet 't om 5 uur ophalen, dus hoop dat het in 1 keer goed gaat en ik niet weer voor verassingen kom te staan
Moet 't om 5 uur ophalen, dus hoop dat het in 1 keer goed gaat en ik niet weer voor verassingen kom te staan
Mooi, heeft daniel nog wat over mocht ik niet genoeg hebbenwrote:Lol, toch nog 7g pep kunnen regelen haha.
Maar dat zal wel niet gebeuren
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
En ik maar denken dat verrassingen meestal leuk warenwrote:Lol, toch nog 7g pep kunnen regelen haha.
Ik kan dit forum sinds twee dagen echt niet meer bijhouden hoor.
Typ toch ook regelmatig een berichtje hier,
maar sinds roberttt en Chukkels weer terug zijn...
Der is geen uur waar niet minder als 10 berichten worden getypt
Vanavond lekker aan de pils en mss wat sos, maar denk 't niet.
Lekker rustig avondje bij vrienden.
Ik las btw iets over mss een meting bij Hard Bass, mss dat ik dan ook 'n keer een kijkje kom nemen!
3 dagen achter elkaar pillen is inderdaad sterk af te raden
Heb je net al je serotonine opgemaakt,
heb je weer een klein beetje erbij.. maak je het weer op en dan nog een keer.
heb je weer een klein beetje erbij.. maak je het weer op en dan nog een keer.
En 3 dagen achter elkaar alcohol dan? 
Het slechte van 3 dagen pillen is dat je eigenlijk meer de magie ervan voor jezelf verziekt... 3e dag ga je er ook zeker enkel nog maar wazig van worden, 2e dag zelfs waarschijnlijk alwrote:En 3 dagen achter elkaar alcohol dan?
Zo, pep is in the pockett
Heb meer wit bij me dan wat er op straat ligt whahaha
Tot vanavond mensen
Heb meer wit bij me dan wat er op straat ligt whahaha
Tot vanavond mensen
Als mensen zin hebben om te afteren, PM me voor tel.nr 
Heerlijk avondje alleen jammer dat dat magnesium voor geen hol werkte bij mij. Heb nog steeds last van kaaktrekkingen, enige voordeel is dat ik deze keer niet mn bek helemaal kapotgebeten heb.
Verder was het ouderwets met love gevoelens en al, ik ging besodemieterd hard af en toe
Gewoon een avond zoals het hoort. Nu weer 8 weken bijtanken.
Verder was het ouderwets met love gevoelens en al, ik ging besodemieterd hard af en toe
Heb vannacht alleen aan de drugs DRANK gezeten 
Hier moet een verslagje van mij volgen denk. Zal het voorlopig kort houden. Na een mislukte peppoging op Loudness vond ik de 2e ronde op Qountdown zeer geslaagd
Zal later meer info volgen
Oja, gelukkig nieuwjaar spacerds
Zal later meer info volgen
Oja, gelukkig nieuwjaar spacerds
Top nieuws! Ben erg benieuwdwrote:Hier moet een verslagje van mij volgen denk. Zal het voorlopig kort houden. Na een mislukte peppoging op Loudness vond ik de 2e ronde op Qountdown zeer geslaagd![]()