Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:27 

Donateur

Als ik pillen neem, ben ik meestal druk met me zelf bezig. Geniet ik van de sfeer en de muziek. en loop ik rondjes :P
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:52 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
ben benieuwd, wel naar de meeting komen dan he :P

Ik sleur hem gewoon mee met ons van in het begin :thumbup:

The Anim0l schreef:
ik heb t niet nodig
drank is voldoende :P

Zo bedoelde ik het ook niet, meer of je niet nieuwsgierig bent waarom op feesten zoveel mensen het doen enzo. Zoals je waarschijnlijk wel merkt heeft het niets met nodig hebben te maken, net zoals alcohol ook niet iets is wat nodig is, het maakt een feestje gewoon wat leuker. Ook voor jou neem ik aan. Mijn ervaring met andere drugs als alcohol is dat dat nog veel verder geïntensiveerd word als bij alcohol zonder de nadelen van alcohol (achteruitgang van coördinatie, trager reactievermogen, raaskallen, ontzettende kutkaters, ...). Daarom dat ik het wel leuk vind om te weten hoe sommige open minded mensen wat niet gebruiken er tegenover staan, je ziet nl toch wel vaak dat mensen die vaker naar feesten gaan er toch nieuwsgierig naar worden omdat er zoveel in hun omgeving ook gebruikt word.
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
ben benieuwd, wel naar de meeting komen dan he :P

Ik sleur hem gewoon mee met ons van in het begin :thumbup:

Hehe komt goed dus. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Ah oke, en hoe vond je het voor de rest? Veel meegekregen van de muziek of heb je juist je aandacht in andere dingen gestoken zoals veel praten met mensen enz.
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Misschien een domme vraag, maar waarom wordt XTC eigenlijk dé party-drug genoemt als je je eigenlijk niet echt bezig houdt met het feest maar meer met andere dingen (zoals ik hier al een aantal keer heb gelezen)?

Als je het bij lage dosissen houdt is het de ideale partydrug, bij teveel ga je teveel met andere dingen bezig :P

En @ Rickie... Je kan het beste minstens 2 uur laten tussen innemen. Ik heb ook een tijd gehad dat ik om het half uur bijpakte, maar dat werkt gewoon echt niet.
Als je denkt dat het afneemt moet je even streng voor jezelf zijn, dat valt namelijk reuze mee. Vanaf dat punt kan je sowieso nog wel 2 uren door ;)
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:05 

Hardtraxx Elite

Voor mij geen drugs meer, of in ieder geval niet zovaak meer! Wat zonde van m'n feesten elke keer! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Voor mij geen drugs meer, of in ieder geval niet zovaak meer! Wat zonde van m'n feesten elke keer! :thumbdown:

Je had ook wel iets te fanatiek lopen vegen met je vinger als ik je zo hoorde :P

Maar je hebt wel gelijk, nuchter geeft ook veel meer voldoening, en drugs is toch wel een beetje onvoorspelbaar :(
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:10 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Mike-O schreef:

Je had ook wel iets te fanatiek lopen vegen met je vinger als ik je zo hoorde :P

Maar je hebt wel gelijk, nuchter geeft ook veel meer voldoening, en drugs is toch wel een beetje onvoorspelbaar :(

Ik liep erbij alsof ik sliep en ik liep te malen als een gek, dat heb je volgens mij zelf wel gezien. Ik heb van die periode weinig kunnen onthouden. En als ik dan een normaal goed pilletje neem sta ik na gebruik te kotsen en voel ik me zwaar belabberd. Sorry, maar ik heb daar gewoon geen zin meer in. Nuchtere feesten zijn achteraf toch beter! :)
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Inno schreef:
Mike-O schreef:

Ik liep erbij alsof ik sliep en ik liep te malen als een gek, dat heb je volgens mij zelf wel gezien. Ik heb van die periode weinig kunnen onthouden. En als ik dan een normaal goed pilletje neem sta ik na gebruik te kotsen en voel ik me zwaar belabberd. Sorry, maar ik heb daar gewoon geen zin meer in. Nuchtere feesten zijn achteraf toch beter! :)

Anders mdma poeder afwegen en in capsule of bommetje stoppen?
Bericht Geplaatst op 01 jan 2011 23:30 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat ik voorlopig helemaal niets meer gebruik.. Ik heb gister om 2 uur een vingertop genomen en vervolgens om half 4 nog een halve vingertop dus veel heb ik niet gebruikt. 4 uur/half 5 begon ik er echt heel vaag van te worden, ik viel bij vlagen weg en ik moest hyperventileren en dat soort dingen, ik las even een lange pauze in.. Vind nuchter feesten ook prima.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 00:13 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
Ik denk dat ik voorlopig helemaal niets meer gebruik.. Ik heb gister om 2 uur een vingertop genomen en vervolgens om half 4 nog een halve vingertop dus veel heb ik niet gebruikt. 4 uur/half 5 begon ik er echt heel vaag van te worden, ik viel bij vlagen weg en ik moest hyperventileren en dat soort dingen, ik las even een lange pauze in.. Vind nuchter feesten ook prima.

Erg zonde dat het zo loopt voor jou, maar toch duidelijk dat die 2 vingertop er gewoon te veel aan was, 1.5u na je eerste vinger is dat gedeelte nog niet uitgewerkt. Ik vind drugs ook helemaal niet onvoorspelbaar zoals Inno, tenminste niet als je weet hoeveel je gaat innemen en op welke tijdstippen. Andere mensen die even gepland gebruiken als mij, zoals James, kunnen dit volgens mij volledig beamen. Dat onvoorspelbare is bij mensen wat op gevoel bijnemen...
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 01:22 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:

Daar kan ik me wel in herkennen. Vooraf heb ik gevoel van: oke we zullen zien. Als ie in slaat denk ik: wow dit voelt echt super, ben helemaal vergeten hoe lekker het was! Maar op het einde vind ik het wel weer goed geweest en wil ik slapen, en de dag erna denk ik tja... hoe was het nou?

Daarom denk ik dat ik de komende feestjes weer nuchter ga nemen, en dat ik de X ga bewaren voor chille avonden thuis, met goede vriend(inn)en en chille muziek, want dat schijnt onvergetelijk te zijn. Ik heb alleen te brave vrienden die nooit drugs willen gebruiken, dus da's erg jammer :innocent:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 01:53 

Hardtraxxer

Ik heb ook teveel feestjes 'verpest' door pillen :P
Ik snap er echt niks van dat ik bij een halve pil al alles vergeet :')

Als je niet met alles en iedereen bezig wil zijn, en gewoon komt voor de muziek zou ik pep aanraden ;)
Dat is toch echt mijn nieuwe party-drug :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 01:55 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Pep
Dat is toch echt mijn nieuwe party-drug :thumbsup:

Hier nog 1, enige nadeel is dat het slapen niet zo goed wil :(
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 02:35 

Hardtraxx Veteran

Tja, ik weet niet echt wat het is met mij, maar dat drugs onvoorspelbaar is kan maar zo. Gisteren had ik iets minder als 350mg in totaal op en ik ging al na de eerste pil (3/4 olifant) harder dan ik de hele avond op Qlimax ging en toen had ik meer als het dubbele in totaal op. Ik weet niet waar het door komt, misschien doordat de Q-Dance pillen bij mij toch wat minder lekker vallen, want toen ik een halve Q dropte 2,5 uur na de olifant, kwam ik niet meer op de top en leek het gevoel anderhalf uur later zelfs helemaal weg te zijn. Kasper had precies hetzelfde dat was gewoon echt super raar. We hadden er genoeg van en besloten opnieuw een halve bij te nemen (eerder dan gepland) en toen die insloeg ging het gewoon weer top. Waarschijnlijk was de eerste halve Q nog niet uitgewerkt, maar dan is het toch raar dat je bijna niks meer voelt van 80-85mg na anderhalf uur. Het laatste halfje deed z'n werking ook goed, die namen we 2,5 uur later in en ging gewoon als een trein.

Trouwens, ik ga vaker een half uur voordat de PP beginnen een pil nemen, want dit was de eerste keer dat ik ze NIET erg vond ^^

Maar dit vind ik prima zo. Gewoon bij 2 pilletjes houden voortaan en zo maximaal tegen de 300mg aan. Wellicht ook gewoon wat extra pep nemen en dan 2 halfjes nemen om half 2 en half 5, want dit is gewoon veel beter dan wat ik bijvoorbeeld op Qlimax deed. Sowieso ben ik in het nieuwe jaar van plan om veel minder te nemen. 5 weken tussen Qlimax en Qountdown en nu 6 weken pauze tot Hardbass. Dan gewoon gestaag opbouwen na die 2 maanden pauze.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:26 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Mike-O schreef:

Daar kan ik me wel in herkennen. Vooraf heb ik gevoel van: oke we zullen zien. Als ie in slaat denk ik: wow dit voelt echt super, ben helemaal vergeten hoe lekker het was! Maar op het einde vind ik het wel weer goed geweest en wil ik slapen, en de dag erna denk ik tja... hoe was het nou?

Daarom denk ik dat ik de komende feestjes weer nuchter ga nemen, en dat ik de X ga bewaren voor chille avonden thuis, met goede vriend(inn)en en chille muziek, want dat schijnt onvergetelijk te zijn. Ik heb alleen te brave vrienden die nooit drugs willen gebruiken, dus da's erg jammer :innocent:

Dat vind ik juist niet. Mijn beste feesten (qua beleving maar ook qua feesten zelf) waren toch gewoon de feesten waarop ik heb gebruikt.

Je moet het gevoel dat je na zo'n feest krijgt in het juiste perspectief plaatsen. "Was dit het nou, wat was het nut hier nou van, ik ben moe" etc... weegt voor mij niet op tegen het "wooooow pffffff aaaah heerlijk lekker" wat ik tijdens het feest heb. De dag direct na het feest heb ik altijd wel dat ik moe ben en gewoon lekker wil chillen en even niet aan alle feest-shit wil denken (gaat me vaak tegen staan als ik dat wel doe), maar de dag daarna denk ik er altijd met een super goed gevoel aan terug. Uiteindelijk gaat het er om dat je je hebt vermaakt, met of zonder drugs.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:32 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Dat vind ik juist niet. Mijn beste feesten (qua beleving maar ook qua feesten zelf) waren toch gewoon de feesten waarop ik heb gebruikt.

Je moet het gevoel dat je na zo'n feest krijgt in het juiste perspectief plaatsen. "Was dit het nou, wat was het nut hier nou van, ik ben moe" etc... weegt voor mij niet op tegen het "wooooow pffffff aaaah heerlijk lekker" wat ik tijdens het feest heb. De dag direct na het feest heb ik altijd wel dat ik moe ben en gewoon lekker wil chillen en even niet aan alle feest-shit wil denken (gaat me vaak tegen staan als ik dat wel doe), maar de dag daarna denk ik er altijd met een super goed gevoel aan terug. Uiteindelijk gaat het er om dat je je hebt vermaakt, met of zonder drugs.

+2 (rcm010 en mij) :D De dag nadien is het juist fuck wat een heerlijk feest was dit weer, zelfs dat we pas om 12u smiddags vaak thuis aankomen (terwijl we niets meer gebruiken na 4u snachts - dus enkel wappie op het feest) kan de pret niet bederven en blijft het het allemaal waard, de beleving is zoveel mooier en intenser vaak met drugs, althans dat vind ik toch zeker wel in vergelijking met bv de enkele nuchtere feesten die ik heb gehad voorheen. En dit is gewoon zo voor 99% van de mensen die gebruiken op feesten gelukkig, waarom zou je het anders doen als je het leuker vind nuchter :D
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Nog een plus 1. Alleen ging het 1x behoorlijk mis met m'n perspectief en dat was op Dominator toen die KUT MAX besloot om blije hitjes te draaien op een raw stage :( Verder is idd heel de beleving gewoon zoveel vetter met drugs dat de avond vrijwel altijd beter is dan welke nuchtere avond dan ook.

Maar dat gaat wel puur over de beleving. Ik had bijvoorbeeld na Defqon (m'n 1e keer) zeker iets van: wat een geweldige dag, wat een ervaring, beste feestbeleving ooit (en niet eens een klein beetje ook), terwijl ik over het feest zelf eigenlijk niet zo te spreken was :P Maar da's t mooie, zolang t niet te slecht wordt, maak je er alsnog gewoon iets heel moois van. Een saai feest wordt een geweldige avond en een geweldig feest wordt een onvergetelijke avond.

------------------------------

Het vervolg op m'n pepreport:
Werd gisteravond om een uur of 10 al aardig moe, na 32 uur wakker te zijn geweest, dus richting bedje gegaan, wat tv gekeken, en beetje gekletst op msn en skype. Had dat beter niet kunnen doen, want om een uur of 12 a 1 toen ik wou gaan slapen was de vermoeidheid al wat minder geworden. Heb er vaker wel last van dat ik te lang opblijf als ik moe ben, en daardoor kan ik dan al moeilijk slapen. Na een hele tijd bijna in slaap vallen en beetje vervelen af en toe wel uiteindelijk in slaap gekomen. Werd alleen na 2 uur alweer wakker en toen ging het slapen ook nog steeds moeilijk. Duurde weer een uur voordat ik in slaap viel, maar toen wel voor 3 of 4 uur ongeveer. Besloot dat ik nog wel een paar uurtjes kon hebben, viel eigenlijk meteen weer in slaap en werd weer na een paar uur wakker. Heb dus iets tussen 7 en 8 uur geslapen in totaal vannacht.

Ben wel een beetje moe, voel me alsof ik niet echt goed heb geslapen of uitgerust nog, maar niks ergers dan een gewone dag met te weinig slaap voorafgaand. Had toen ik uiteindelijk wakker werd eigenlijk geen zin om in bed te blijven, wat vrij atypisch is voor mij :P Moeite hebben om in slaap te komen ben ik wel gewend eigenlijk, maar dan komt het niet vaak voor dat ik steeds wakker word of moeite heb om terug in slaap te vallen. Denk dat de pep m'n slaap dus wel een beetje verstoorde nog. Heb alleen niet echt honger ofzo, maar komt misschien omdat ik pas net wakker ben.

Eigenlijk dus helemaal nergens last van gehad behalve milde slaapproblemen na 36 uur. Waarschijnlijk is dit te danken aan het feit dat ik gisteren gewoon goed heb ontbeten, goed heb geluncht, een normale avondmaaltijd heb gehad en tussendoor ook nog ontzettend veel fruitontbijt en smoothies heb weggewerkt, plus de vitamines nog. Als je je lichaam de voeding niet geeft die het nodig heeft om bij te komen, dan is het alleen maar logisch dat je er een erge kater aan overhoudt. Waarschijnlijk speelt het ook wel wat mee dat het de eerste keer was, maar van mij zou de kater wel wat erger kunnen zijn dan dit en zou ik het nog steeds ruim de moeite waard vinden. Sowieso is dat extra nachtje dat je 'wint' wel fijn om een beetje productief te doen :P Kan me niet voorstellen dat ik na xtc gebruik nog aan een verslag voor school zou hebben gewerkt xd

Pep :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:50 

Donateur

@ PNXRMX: good read!
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:00 

Hardtraxx Veteran

Trouwens even een vraagje. Ik merk dat sommige mensen gewoon kunnen pissen als ze wat gebruikt hebben. Normaal gesproken kan ik dat echt niet, ook al heb ik het gevoel dat ik wel moet. Maar afgelopen zaterdag (EDIT: vrijdag) had ik een uur na de 2e drop (halve Q) wel heel erg makkelijk kunnen pissen. Voor het eerst overigens onder invloed (en ook de laatste keer op de avond). Maar hoe komt dat, want normaal gesproken lukt het me echt niet. Zou het kunnen dat de pil gewoon 'oud' was, omdat het eigenlijk een halfje was die over was van Qlimax. Ik weet dat pillen normaal gesproken langer meegaan dan jijzelf, maar dit was een halfje, misschien dat de MDMA eruit 'gesprongen' was? :P

Ik voelde de inslag trouwens wel 20-25 minuten ná inname. Maar een uur later was het gevoel al weer aardig weg (zie report).
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:12 

Chukkels schreef:
Trouwens even een vraagje. Ik merk dat sommige mensen gewoon kunnen pissen als ze wat gebruikt hebben. Normaal gesproken kan ik dat echt niet, ook al heb ik het gevoel dat ik wel moet. Maar afgelopen zaterdag (EDIT: vrijdag) had ik een uur na de 2e drop (halve Q) wel heel erg makkelijk kunnen pissen. Voor het eerst overigens onder invloed (en ook de laatste keer op de avond). Maar hoe komt dat, want normaal gesproken lukt het me echt niet. Zou het kunnen dat de pil gewoon 'oud' was, omdat het eigenlijk een halfje was die over was van Qlimax. Ik weet dat pillen normaal gesproken langer meegaan dan jijzelf, maar dit was een halfje, misschien dat de MDMA eruit 'gesprongen' was? :P

Ik voelde de inslag trouwens wel 20-25 minuten ná inname. Maar een uur later was het gevoel al weer aardig weg (zie report).

ja precies, ik had op thrillogy (olifant&canadees) ook dat ik helemaal niet naar de plee hoefde, maar het leek wel of de qdance als een soort laxeer middel werkte fzo, ik moest egt supervaak naar de plee :P volges mij elk uur wel fzo :oh:
pissen ging gewoon super makkelijk :P
maar die q's lijken sowieso beetje raar, omdat ze lang duren voor inwerken en kort werken..
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

ja precies, ik had op thrillogy (olifant&canadees) ook dat ik helemaal niet naar de plee hoefde, maar het leek wel of de qdance als een soort laxeer middel werkte fzo, ik moest egt supervaak naar de plee :P volges mij elk uur wel fzo :oh:
pissen ging gewoon super makkelijk :P
maar die q's lijken sowieso beetje raar, omdat ze lang duren voor inwerken en kort werken..

Inderdaad, ik hoef die Q's ook niet meer. Ga even de week voor Hardbass kijken of er wat nieuwe zijn en anders gewoon weer de Olifanten halen, die ik op dit moment gewoon het fijnst vind en waar ik het lekkerst op ga. Gewoon 2x al gehad dat ik op Q's niet helemaal top ga terwijl ik dat op de Olifanten wél ga. Als men had gezegd dat er 80mg in de Q's zou zitten had ik dat zo geloofd haha.

Trouwens, bij mij werken de Q's wél snel, binnen een half uur. Net zoals de Olifanten overigens. Prima gedrukt dus, niet te hard. ^^
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:23 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

MDMA stimuleert het vrijkomen van het antidiuretisch hormoon (ADH). Dit hormoon zorgt ervoor je niet kunt plassen. Het water blijft dan in je lichaam, waardoor de waterhuishouding in je lichaam wordt verstoord. MDMA verstoort ook nog eens de regulatie van het plassen door zijn sympathicomimetisch effect. Een sympathicomimeticum is een middel dat een stimulerende werking heeft op het sympathisch zenuwstelsel. Dit deel van het zenuwstelsel bereidt het lichaam voor op actie. Een sympathicomimeticum kan lichamelijke reacties oproepen zoals verhoging van het hartritme, verhoging van de bloeddruk, vernauwing van de bloedvaten.

Verder zit het ook wel een beetje tussen je oren. Als je gaat persen lukt het sowieso niet, als ik echt nodig moet ga ik er gewoon staan, ontspannen, denken aan een mooie waterval en dan gaat het vanzelf :D
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Mijn pepreport (5 grote sleutelpunten gehad, dus zal zo'n 300-350mg geweest zijn, ook ongeveer 1.6 witte duif (140mg) gehad)

Kon gistermiddag amper slapen, van 9 tot 5 in bed gelegen. Werd steeds wakker van de kleinste geluidjes, maar soms sliep ik wel even, soms voelde ik ook een rush doro m'n lijf gaan en dan lag ik een tijd met m'n ogen open naar het plafond te staren. Denk in totaal 1,5 uur weggeweest, beetje half geslapen, toch wel fijn. Had al weer aardig wat speeksel, tot een uur of 7 wel grote doppen gehad en had nog een dikke praatkick :P

Gisteravond ook nog niet heel moe, lang opgebleven, op bed, nog even tv gekeken, toen de dekens warm werden werd ik ook meteen moe, viel vrij snel in slaap :)

Heb geslapen van 2 tot 1 :lol:

Ben nu topfit :D

Heb ook geen kater gehad, had zakjes zout meegenomen, achter in m'n keel gesmeten, snel wegspoelen met water. Even smerig, maar je houdt op die manier toch vocht vast zonder te hoeven eten :D
Bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Als ik moet pissen dan lukt het altijd wel. Gewoon ontspannen idd. Heb alleen echt niet vaak dat ik moet, pas aan het eind of op de terugweg heel erg :P
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen