dawasiknie schreef:
Dat vind ik juist niet. Mijn beste feesten (qua beleving maar ook qua feesten zelf) waren toch gewoon de feesten waarop ik heb gebruikt.
Je moet het gevoel dat je na zo'n feest krijgt in het juiste perspectief plaatsen. "Was dit het nou, wat was het nut hier nou van, ik ben moe" etc... weegt voor mij niet op tegen het "wooooow pffffff aaaah heerlijk lekker" wat ik tijdens het feest heb. De dag direct na het feest heb ik altijd wel dat ik moe ben en gewoon lekker wil chillen en even niet aan alle feest-shit wil denken (gaat me vaak tegen staan als ik dat wel doe), maar de dag daarna denk ik er altijd met een super goed gevoel aan terug. Uiteindelijk gaat het er om dat je je hebt vermaakt, met of zonder drugs.
Nog een plus 1. Alleen ging het 1x behoorlijk mis met m'n perspectief en dat was op Dominator toen die KUT MAX besloot om blije hitjes te draaien op een raw stage

Verder is idd heel de beleving gewoon zoveel vetter met drugs dat de avond vrijwel altijd beter is dan welke nuchtere avond dan ook.
Maar dat gaat wel puur over de beleving. Ik had bijvoorbeeld na Defqon (m'n 1e keer) zeker iets van: wat een geweldige dag, wat een ervaring, beste feestbeleving ooit (en niet eens een klein beetje ook), terwijl ik over het feest zelf eigenlijk niet zo te spreken was

Maar da's t mooie, zolang t niet te slecht wordt, maak je er alsnog gewoon iets heel moois van. Een saai feest wordt een geweldige avond en een geweldig feest wordt een onvergetelijke avond.
------------------------------
Het vervolg op m'n pepreport:
Werd gisteravond om een uur of 10 al aardig moe, na 32 uur wakker te zijn geweest, dus richting bedje gegaan, wat tv gekeken, en beetje gekletst op msn en skype. Had dat beter niet kunnen doen, want om een uur of 12 a 1 toen ik wou gaan slapen was de vermoeidheid al wat minder geworden. Heb er vaker wel last van dat ik te lang opblijf als ik moe ben, en daardoor kan ik dan al moeilijk slapen. Na een hele tijd bijna in slaap vallen en beetje vervelen af en toe wel uiteindelijk in slaap gekomen. Werd alleen na 2 uur alweer wakker en toen ging het slapen ook nog steeds moeilijk. Duurde weer een uur voordat ik in slaap viel, maar toen wel voor 3 of 4 uur ongeveer. Besloot dat ik nog wel een paar uurtjes kon hebben, viel eigenlijk meteen weer in slaap en werd weer na een paar uur wakker. Heb dus iets tussen 7 en 8 uur geslapen in totaal vannacht.
Ben wel een beetje moe, voel me alsof ik niet echt goed heb geslapen of uitgerust nog, maar niks ergers dan een gewone dag met te weinig slaap voorafgaand. Had toen ik uiteindelijk wakker werd eigenlijk geen zin om in bed te blijven, wat vrij atypisch is voor mij

Moeite hebben om in slaap te komen ben ik wel gewend eigenlijk, maar dan komt het niet vaak voor dat ik steeds wakker word of moeite heb om terug in slaap te vallen. Denk dat de pep m'n slaap dus wel een beetje verstoorde nog. Heb alleen niet echt honger ofzo, maar komt misschien omdat ik pas net wakker ben.
Eigenlijk dus helemaal nergens last van gehad behalve milde slaapproblemen na 36 uur. Waarschijnlijk is dit te danken aan het feit dat ik gisteren gewoon goed heb ontbeten, goed heb geluncht, een normale avondmaaltijd heb gehad en tussendoor ook nog ontzettend veel fruitontbijt en smoothies heb weggewerkt, plus de vitamines nog. Als je je lichaam de voeding niet geeft die het nodig heeft om bij te komen, dan is het alleen maar logisch dat je er een erge kater aan overhoudt. Waarschijnlijk speelt het ook wel wat mee dat het de eerste keer was, maar van mij zou de kater wel wat erger kunnen zijn dan dit en zou ik het nog steeds ruim de moeite waard vinden. Sowieso is dat extra nachtje dat je 'wint' wel fijn om een beetje productief te doen

Kan me niet voorstellen dat ik na xtc gebruik nog aan een verslag voor school zou hebben gewerkt
Pep