Haha 3 kwart, nou je gaat inderdaad rondvliegen, van je 70mg bij een halve canadees naar een 120mg nuwrote:Ik neem 3 kwart blauwe boom rond 11 uur en dan op het 12 uur nummertje rondvliegenwrote:Ik ga ook maar spacend het nieuw jaar in op 80mg 4-FMPRond 23u inname zodat ik rond 24u al heerlijke tintelingen voel.. Kan tenminste ook wat lekkere biertjes bij gedronken worden met mate
Ik bijt ze altijd gewoon op het feest doormidden. Wat je over wilt houden stop je gewoon terug in je zakjewrote: Haha 3 kwart, nou je gaat inderdaad rondvliegen, van je 70mg bij een halve canadees naar een 120mg nuIk moet van die Q's ook 3 kwart nemen, breek je die op voorhand al thuis of hoe doe je dat?
half 11 beetje pep, 2 uur beetje pep, 2 uur eerste grote halve witte duif, kwart over 4 3/4 witte duif
en dan maar goan
en dan maar goan
Hoppa, tien q's, 5g pep, 3g meow en nog wat sos
Nu nog hopen op G
Niet moeilijk doen en gewoon een helewrote:Haha 3 kwart, nou je gaat inderdaad rondvliegen, van je 70mg bij een halve canadees naar een 120mg nuwrote:Ik neem 3 kwart blauwe boom rond 11 uur en dan op het 12 uur nummertje rondvliegenwrote:Ik ga ook maar spacend het nieuw jaar in op 80mg 4-FMPRond 23u inname zodat ik rond 24u al heerlijke tintelingen voel.. Kan tenminste ook wat lekkere biertjes bij gedronken worden met mate
Ik moet van die Q's ook 3 kwart nemen, breek je die op voorhand al thuis of hoe doe je dat?
wrote:Hoppa, tien q's, 5g pep, 3g meow en nog wat sosNu nog hopen op G
Hallo meneertje de drugsop-eh...-voorlichter
Haha
Lang geleden dat ik uit m'n bol ben gegaan dus mag wel een keer.
Maar dit opmaken in m'n eentje lukt nooit hoor
Ik ga met darkbeatz mee.Ook op 80 mg 4-fmp.Waarschijnlijk rook ik eerst nog een jointje.Wordt dus een leuk avondje.
Ik bijt ze altijd net Michael zegtwrote: Haha 3 kwart, nou je gaat inderdaad rondvliegen, van je 70mg bij een halve canadees naar een 120mg nuIk moet van die Q's ook 3 kwart nemen, breek je die op voorhand al thuis of hoe doe je dat?
Maaaaaaan, ik wil ook weer Mephedronewrote:Hoppa, tien q's, 5g pep, 3g meow en nog wat sosNu nog hopen op G
Dat spul is heldig
2 uurtjes van de kaart op de dinsdag middag standaard wanneer ik dat spul had
Moet ik ook nog eens zien te regelen weerwrote:Nu nog hopen op G
Lukt wel, maar dan is je hart ook opwrote:HahaLang geleden dat ik uit m'n bol ben gegaan dus mag wel een keer.
Haha daarom, zal wel flink wat weggeven aan mooie dames
Kan je best doen bij flatfeesten, hehe
Meest zin in de snats, lang geleden dat ik goed strak was
Kan je best doen bij flatfeesten, hehe
gvd!!!
Krijg net te horen dat er nog geen pep geregeld is!
Op zulke korte termijn gaat het me ook niet meer lukken.
Is er iemand die mij vanavond misschien nog kan helpen op qountdown?
Ik heb geen 0.5 gram voor je, wel genoeg om gewoon een chill gevoel te hebben, je weet mij te vinden haha!wrote:gvd!!!
Knul, ik ben ook een mooie damewrote:Haha daarom, zal wel flink wat weggeven aan mooie dames![]()
Kan je best doen bij flatfeesten, hehe![]()
Je bent een held!wrote:Ik heb geen 0.5 gram voor je, wel genoeg om gewoon een chill gevoel te hebben, je weet mij te vinden haha!wrote:gvd!!!
Is er iemand die mij vanavond misschien nog kan helpen op qountdown?![]()
Als afterpartywrote:Haha komt naar het flatfeest
Haha, geen probleem kerelwrote:Je bent een held!wrote:Ik heb geen 0.5 gram voor je, wel genoeg om gewoon een chill gevoel te hebben, je weet mij te vinden haha!wrote:gvd!!!
Is er iemand die mij vanavond misschien nog kan helpen op qountdown?![]()
Everything for se medepartyganger!
Afterparty bij mij op de kamer toch, is lekker in Amsterdam 
We zullen zienwrote:Afterparty bij mij op de kamer toch, is lekker in Amsterdam
Haha Chukkels daar is nog tijd zat voor als after-after-after-afterparty
Flatfeest gaat tot 21.00 op 1 januari door, vlak naast Amsterdam Centraal
Och kijk eens aan, dan gaan we daar afteren 
misschien kom ik ook wel even langswrote:Haha Chukkels daar is nog tijd zat voor als after-after-after-afterparty![]()
Ik ga jou alleen nuchter zien vanavond robertt?wrote:misschien kom ik ook wel even langswrote:Haha Chukkels daar is nog tijd zat voor als after-after-after-afterparty![]()
Flatfeest gaat tot 21.00 op 1 januari door, vlak naast Amsterdam Centraalmet chukkie
Das leuk dan ben je me eens niet vergeten morgen