Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:28 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ohja, mijn dex report :$
Ik ben dat min of meer vergeten...

De 3 gram pep die ik heb liggen is zo'n 60-70%, die ik eerst had was 73%

Dex is een soort space pep, je voelt je chill, weinig gedwongen, maar zit bomvol energie.
Een soort raketje, waarvan de ontsteking niet aan staat :)

Hoelang kun je nu trouwens door op een dosis pep, zonder constant bij te nemen, ik bedoel als je aan het begin van feest gewoon je gewenste dosis neemt, kun je dan nonstop stampen tot het einde of moet je bijnemen zoals bij xtc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:30 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Dex is een soort space pep, je voelt je chill, weinig gedwongen, maar zit bomvol energie.

Hoelang kun je nu trouwens door op een dosis pep, zonder constant bij te nemen, ik bedoel als je aan het begin van feest gewoon je gewenste dosis neemt, kun je dan nonstop stampen tot het einde of moet je bijnemen zoals bij xtc?

Ben ik ook wel benieuwd naar! Altijd al eens pep willen proberen, maar vind het zo'n gedoe, en slaap is me nogal heilig haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:34 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Djenz schreef:
Een vriend van me heeft een pot voor me gehaald van de tuinen. Hij zei dat er 50mg per capsule in zat, dus ik zal 50mg p keer nemen. morgen krijg ik die pot pas dus ik kan pas beginnen na het feest (Qountdown :D)
Waarom neem je trouwens, als je wakker wordt pas 5htp en niet gelijk na het feest? Omdat je wat eet na het feest of niet? ik had hier al eerder wat gelezen over 5htp en iets staat me bij dat als je 5htp neemt, je er niet bij moet eten....

Ik neem altijd na het feest voor het slapen gaan 2 capsules van de tuinen (100mg). Maar let wel op, dit is pas tegen 11u smiddags, als je om 4u je laatste pilletje hebt genomen moet je wel tot minstens 10u wachten eer je die 5htp neemt zodat de xtc volledig is uitgewerkt. ;)

ok dus jij hebt om 1 uur al je laatste mdma? En over het eten? ah jah zal ook wel op de verpakking staan die ik dus nog niet heb.. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
Een vriend van me heeft een pot voor me gehaald van de tuinen. Hij zei dat er 50mg per capsule in zat, dus ik zal 50mg p keer nemen. morgen krijg ik die pot pas dus ik kan pas beginnen na het feest (Qountdown :D)
Waarom neem je trouwens, als je wakker wordt pas 5htp en niet gelijk na het feest? Omdat je wat eet na het feest of niet? ik had hier al eerder wat gelezen over 5htp en iets staat me bij dat als je 5htp neemt, je er niet bij moet eten....

Omdat je sowieso voor de zekerheid niet te kort achter je mdma-gebruik moet nemen. Staat minstens 6 uur voor. Anders krijg je kansje op serotonine-syndroom ;)
En inderdaad, het moet op lege maag worden ingenomen en je maag moet 2 uur leeg blijven vanaf het punt dat je t ingenomen hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:37 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:

Als ik voordat ik naar binnen ga (wat meestal rond 23:00 is) heb ik altijd al een dosis pep op, en rond 2 uur heb ik toch wel weer zin in de volgende hoor!
Met 500mg kom je makkelijk een hele nacht door als je zo af en toe even een sleutelpuntje neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:38 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Djenz schreef:

Omdat je sowieso voor de zekerheid niet te kort achter je mdma-gebruik moet nemen. Staat minstens 6 uur voor. Anders krijg je kansje op serotonine-syndroom ;)
En inderdaad, het moet op lege maag worden ingenomen en je maag moet 2 uur leeg blijven vanaf het punt dat je t ingenomen hebt :)

ok thx, duidelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:39 

Donateur

Ik hoop dat ik morgen me 5-htp binnen krijg :D ben wel weer toe aan chille dromen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:40 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:
ok dus jij hebt om 1 uur al je laatste mdma? En over het eten? ah jah zal ook wel op de verpakking staan die ik dus nog niet heb.. :p

Nee gek, om 4u pak ik meestal mijn laatste pil, hou gewoon 6u tussen het nemen van xtc en 5-htp voor de veiligheid ;) 5-HTP nemen na het eten kan trouwens geen kwaad ofzo, ik eet gewoon ook voor ik ga slapen na een feest en neem daarna nog mijn 5-HTP. Is alleszins niet schadelijk of gevaarlijk ofzo..

@pepepe: Van wat ik mij heb laten vertellen is 500mg een ontiegelijk hoge dosis als je zuivere pep hebt, 150mg zou voldoende moeten zijn voor een hele nacht door te kunnen, 500mg genoeg om je een paar dagen slaap te ontnemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:43 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Djenz schreef:

Nee gek, om 4u pak ik meestal mijn laatste pil, hou gewoon 6u tussen het nemen van xtc en 5-htp voor de veiligheid ;) 5-HTP nemen na het eten kan trouwens geen kwaad ofzo, ik eet gewoon ook voor ik ga slapen na een feest en neem daarna nog mijn 5-HTP. Is alleszins niet schadelijk of gevaarlijk ofzo..

@pepepe: Van wat ik mij heb laten vertellen is 500mg een ontiegelijk hoge dosis als je zuivere pep hebt, 150mg zou voldoende moeten zijn voor een hele nacht door te kunnen, 500mg genoeg om je een paar dagen slaap te ontnemen...

Ik heb pep van 68% en met 500mg vermaak ik me top en slaap ik gewoon 1 nacht niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik pak niet vaak bij op pep, meestal lijntje voort feest.
De enige keer dat ik heb bijgepakt was ondoordacht en deed ik het niet eens ervoor.
Deed ik gewoon voor de lol onder invloed van Xtc.
Ik doe best wel lang met een simpele lijn.
modernization schreef:
Ben ik ook wel benieuwd naar! Altijd al eens pep willen proberen, maar vind het zo'n gedoe, en slaap is me nogal heilig haha :P

Dus het wordt de Hardtraxx pep ontmaagdings meeting? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 21:07 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Djenz schreef:

Ik neem altijd na het feest voor het slapen gaan 2 capsules van de tuinen (100mg). Maar let wel op, dit is pas tegen 11u smiddags, als je om 4u je laatste pilletje hebt genomen moet je wel tot minstens 10u wachten eer je die 5htp neemt zodat de xtc volledig is uitgewerkt. ;)

daar stond 10u dus vandaar mn veronderstelling dat je na 1uur niks meer nam. maar 6 uur is dus voldoende, mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 21:07 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
modernization schreef:

Dus het wordt de Hardtraxx pep ontmaagdings meeting? :whistle:

Haha, allemaal aan de pep :P Dus wanneer houden we een meeting? :D Hardbass word pas weer me volgende feest denk ik, maar dan zit ik volgende dag met verjaardagen, ideaal, kan ik in 1x door :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 21:16 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Haha, allemaal aan de pep :P Dus wanneer houden we een meeting? :D Hardbass word pas weer me volgende feest denk ik, maar dan zit ik volgende dag met verjaardagen, ideaal, kan ik in 1x door :clap:

Haha, is prima :P
Deze combi vind ik heerlijk, dus ik heb hem waarschijnlijk standaard mee :)

Morgen uiteraard ook, traditiegetrouw. :P

Ik sta trouwens op de dominator dvd met mijn allereerste keer aan de pillen bakkes :lol: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 22:16 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik sta trouwens op de dominator dvd met mijn allereerste keer aan de pillen bakkes :lol: :yay:

Haha handig dat je het zegt, weet ik gelijk dat ik die dvd nog moet binnen sleuren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 22:26 

Donateur

Weet iemand iets over een nieuwe batch olifanten ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 22:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Weet iemand iets over een nieuwe batch olifanten ???

Dat ze groen zijn :lol:
Nee, ik weet er niks over....
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha handig dat je het zegt, weet ik gelijk dat ik die dvd nog moet binnen sleuren :woot:

Haha, spot mij, spot mij! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 23:46 

Donateur

De drugskriebels :yay:
Morgen zo waus als een toeterhoed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

Er zijn weer een aantal nieuwe testresultaten, bevestigd.

Testuitslagen:

bruine boom: 181mg MDMA (bekende spreiding nu 181-199mg)
groene eekhoorn: 181mg MDMA
andere uitslag groene eekhoorn: 186mg MDMA.
blauwe AH: 129mg MDMA

Met als opmerking dat er bij de groene eekhoorns nog een spoortje MDEA werd aangetroffen (niet gekwantificeerd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 00:01 

Donateur

Hoef die bomen dan ook niet :( dacht lekker 200+ , maar helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 00:38 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Hoef die bomen dan ook niet :( dacht lekker 200+ , maar helaas

Ik wacht wel even af op meer resultaten, die van 181mg verbaasd me enorm, omdat ik al van 4 resultaten afweet allemaal boven de 190mg, en op pillreports zegt iemand dat hij een spreiding meekreeg van het testcentrum van 193-200mg... Dus even afwachten :thumbup: (Ow zie net van wie je ze hebt overgenomen Christian, njah dan kloppen dat resultaat van 181mg toch echt wel, toch grotere spreiding als ik aanvankelijk dacht dan :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 01:08 

Hardtraxx Veteran

Ik neem inderdaad aan dat het allemaal wel klopt. Maar goed, heb nog genoeg Q'tjes en wat Afbeelding dus kom de eerst komende maanden nog wel door. Tegen de tijd dat deze opzijn, wil ik nog wel een FF feel-a-like pil proberen, die dan vast wel op de markt is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 12:20 

Hardtraxx Addict

Vanavond blijkbaar alsnog aan de bruine bomen :woot:
Krijg er 2, dus ik heb zat xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 12:21 

Hardtraxx Veteran

Nice, je komt de avond wel rond geloof ik zo :woot:

Ik heb je ff een PM gestuurd over Qountdown trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 12:44 

Hardtraxx Elite

Ik ga ook maar spacend het nieuw jaar in op 80mg 4-FMP :thumbsup: Rond 23u inname zodat ik rond 24u al heerlijke tintelingen voel.. Kan tenminste ook wat lekkere biertjes bij gedronken worden met mate :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 13:25 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik ga ook maar spacend het nieuw jaar in op 80mg 4-FMP :thumbsup: Rond 23u inname zodat ik rond 24u al heerlijke tintelingen voel.. Kan tenminste ook wat lekkere biertjes bij gedronken worden met mate :cool:

Ik neem 3 kwart blauwe boom rond 11 uur en dan op het 12 uur nummertje rondvliegen :love:
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen