Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:25 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Voor mij is het wel een hoop meer dan alleen grappig. Ik heb enkele van de beste momenten van m'n leven meegemaakt met behulp van drugs, maar ben er helemaal niet van afhankelijk ofzo. Ik ga vaker zonder drugs naar een feest dan met, maar heb over het algemeen veel meer plezier als ik wel wat op heb, en nog veel meer als m'n vriendin ook meedoet. We hebben samen echt een hoop meegemaakt op xtc dat anderen gewoon niet mee zullen maken als ze het nooit doen - zo bekijk ik het dan. Ik heb ook het gevoel dat ik door die hele speciale momenten die we samen beleefd hebben een nog sterkere band met haar heb dan ik al had.

Weet niet echt waar m'n verhaal heen gaat, maar het komt er op neer dat drugs mij dingen laten beleven die in het gewone leven gewoon niet kunnen. Ookal geniet ik hartstikke goed van het gewone leven, heb ik toch behoefte aan meer af en toe.

Mooi verhaal, drugs hebben dingen voor mij in perspectief geplaatst.
Ik kan alleen nog maar genieten van het leven ondanks de duistere kanten van het leven.
Dat gebeurt dan uiteraard nuchter.

Drugs hebben mij meer geleerd dan wat dan ook.
Ik heb zelfs gemerkt dat ik de laatste maanden in een veel beter humeur verkeer sinds ik drugs gebruik.
Misschien is dat alleen bij mij, maar zo ervaar ik het in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Leuk report Olijfie, herken het gevoel wat je kreeg bij het gras. Had dat zelf op Decibel :love:

Trouwens, lol @ deze pic
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Leuk report Olijfie, herken het gevoel wat je kreeg bij het gras. Had dat zelf op Decibel :love:

Trouwens, lol @ deze pic
Afbeelding

Hehe, mijn decibel report hangt ook nog ergens rond daar :P
Wel grappig om terug te lezen en te zien waar ik nu sta :P

Niks te gek tegenwoordig xd

Ja, dat flashje :lol:
Zo liep ik erbij op Q-base :lol:
Was overigens niet de bedoeling xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:29 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Op een halfje ga je hard genieten kerel! :D
Dat was mijn eerste keer!
Ziehier het report erover;
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=28509

Misschien is het beter om eerst een kwart te nemen zoals ik al zei.
Denk dat ook wel werkt tegen bv hoofdpijn of misselijkheid.

Ik had er een topic over geopend.
Een halfje werd mij aangeraden, anders heb je niet het echte gevoel te pakken.
Geloof me, een halfje, je bent mij dankbaar dan.

Zo niet, dan mag je mij een paar klappen verkopen :P

Bedankt voor je advies. ;) Ik ga dan gewoon een halfje pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Q-Base :love: Ik wil gewoon weer terug. Had ook iets té enthoussiast gedoseerd op Q-Base, maar wel beste outdoor feest ooit! Reportje van me staat hier wel ergens op pagina 45 van dit topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:34 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Bedankt voor je advies. ;) Ik ga dan gewoon een halfje pakken.

Geen probleem! :D

Mensen in de wereld introduceren is te gek :D
Hoe ik er eerst tegenover stond en nu is een hemelsbreed verschil :)

Misschien zie je mij morgen wel voorbij stuiteren! :P
Dan mag je mij een knuffel verkopen als je je toppie voelt haha :clap:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Q-Base :love: Ik wil gewoon weer terug. Had ook iets té enthoussiast gedoseerd op Q-Base, maar wel beste outdoor feest ooit! Reportje van me staat hier wel ergens op pagina 45 van dit topic :P

Ja, daar weet ik dus niks meer van :P
Grootste fout everrrrrr xd
Achja, niet veel gemist, q-base was nou niet echt denderend qua muzikaal spektakel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:35 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
depressie en LSD combineren :P

XTC met LSD combineren schijnt dan weer wel heel erg geniaal te wezen! :P
Heb nu voor mezelf een pauze genomen tot aan hardbass.. beetje beter op de gezondheid letten haha :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:07 

Hardtraxxer

Dudejay schreef:
dan moet je beter leren lezen
voor mij hoeft het niet, wat de rest doet maakt mij niet uit!

Citaat:
Je gaf anders een hele mooie indruk dat je wel degelijk andere mensen afkraakte die drugs zouden gebruiken.
Sorry dat ik zo uit de hoek schiet, maar als je zo genuanceerd had gereageerd zoals je laatste twee reacties, dan had ik het beter begrepen.

My bad dat ik zo uit mijn slof schiet.
Excuses daarvoor :kiss:

it's okay!
kan me opzich wel voorstellen hoor! is hetzelfde als mensen gaan zeuren dat je bier drinken en roken enz. doet om stoer of over te komen, of omdat je vrienden het doen
ik kan dan ook uit me slof schieten haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:10 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Achja, niet veel gemist, q-base was nou niet echt denderend qua muzikaal spektakel :P

Maar je krijgt er wel het "underground" gevoel vind ik.
Komt ook zeker door de lokatie, geniaal.
Niet voor niets al vier jaar lang mijn beste feest elk jaar...

Kunt daar lekker rond spacen. Iedereen is er schijt voor
de politie etc. maar vind ik reuze meevallen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Olijfboompje schreef:

Maar je krijgt er wel het "underground" gevoel vind ik.
Komt ook zeker door de lokatie, geniaal.
Niet voor niets al vier jaar lang mijn beste feest elk jaar...

Kunt daar lekker rond spacen. Iedereen is er schijt voor
de politie etc. maar vind ik reuze meevallen daar.

Dat zeker wel man! :D
Topsfeertje daar altijd :)
Ik heb Loudness voor het eerste zelf meegenomen :P
Hoefde het dus niet mee te nemen op Q-base, haha! :P
Dudejay schreef:
Dudejay schreef:
dan moet je beter leren lezen
voor mij hoeft het niet, wat de rest doet maakt mij niet uit!

Citaat:
Je gaf anders een hele mooie indruk dat je wel degelijk andere mensen afkraakte die drugs zouden gebruiken.
Sorry dat ik zo uit de hoek schiet, maar als je zo genuanceerd had gereageerd zoals je laatste twee reacties, dan had ik het beter begrepen.

My bad dat ik zo uit mijn slof schiet.
Excuses daarvoor :kiss:

it's okay!
kan me opzich wel voorstellen hoor! is hetzelfde als mensen gaan zeuren dat je bier drinken en roken enz. doet om stoer of over te komen, of omdat je vrienden het doen
ik kan dan ook uit me slof schieten haha!

Gelukkig haha! :D
Het enige waaraan ik mij echt kan ergeren is bekrompenheid :P
Ook echt het enige, ik heb echt zo'n gevoel daarbij dat mensen elkaar op de ziel willen trappen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:28 

Hardtraxx Addict

Morgen is het eindelijk weer zo ver.
Lekker van het padje :loving: :loving:
Hoop dat ik jullie allemaal nog even tegen kom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:36 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Lijkt mij ook wel chill als je gewoon aan een stuk kan door gaan tot 7 uur 's ochtends. :P

Daarom wil ik amfetamine ook wel eens proberen dus, zoals Daniël ook zegt heb je geen last van spierpijn en kun je zonder adempauzes gewoon de hele klok rond stampen, precies wat ik wil op een feest dus :D Alcohol vind ik maar een kutdrug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:40 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:

Aan een kwartje heb je echt niets, dat word nutteloos. Maar volgens mij heb ik je dat wel al eens eerder gezegd :D Je moet niet zo een schrik ervoor hebben, geef je aan de ervaring over. Hoofdpijn krijg je ook al niet van een pilletje, misselijkheid kan, maar gaat niet gebeuren met slechts 70mg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Aan een kwartje heb je echt niets, dat word nutteloos. Maar volgens mij heb ik je dat wel al eens eerder gezegd :D Je moet niet zo een schrik ervoor hebben, geef je aan de ervaring over. Hoofdpijn krijg je ook al niet van een pilletje, misselijkheid kan, maar gaat niet gebeuren met slechts 70mg...

MDMA kan bijna niet verkeerd gaan. 97% kans dat het goed gaat dacht ik :) Dus je hoeft nergens bang voor te zijn. En van een halfje ga je sowieso niet kneiterhard :)

Misselijkheid heeft meestal een andere oorzaak, dan is je maag al van streek of heb je teveel en te snel gedronken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:50 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:
Lijkt mij ook wel chill als je gewoon aan een stuk kan door gaan tot 7 uur 's ochtends. :P

Daarom wil ik amfetamine ook wel eens proberen dus, zoals Daniël ook zegt heb je geen last van spierpijn en kun je zonder adempauzes gewoon de hele klok rond stampen, precies wat ik wil op een feest dus :D Alcohol vind ik maar een kutdrug :P

Find me and get sum! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 18:18 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Weet je hoeveel % jouw pep is? :$ Ik ben nog aan het wachten op je dex report trouwens, of kun je misschien hier een klein beetje uitleg geven over dex, voornamelijk wat het verschil is met gewone amp
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 18:47 

Hardtraxxer

5Htp, hoe gebruiken jullie het.. voor en na x, en hoeveel dagen na x ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 19:02 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:

Als je 1 a 2maanden pauze houd steeds donderdag en vrijdag voor het slapen 50a100mg nemen, zaterdag spacen. Zondagmiddag voor het slapen 50a100mg 5-HTP nemen, zondag- en maandagavond herhalen, en profijt ervan uit halen op dinsdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 19:08 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Djenz schreef:

Als je 1 a 2maanden pauze houd steeds donderdag en vrijdag voor het slapen 50a100mg nemen, zaterdag spacen. Zondagmiddag voor het slapen 50a100mg 5-HTP nemen, zondag- en maandagavond herhalen, en profijt ervan uit halen op dinsdag :thumbsup:

ok dus na maandag geen 5htp meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 19:10 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Haha, als iemand mij kan vinden, mag je ook wel een beetje hoor!
Heb toch zat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 19:23 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:

Dag na t feest eet ik snel wat, dan slapen. Als ik wakker word tijdens t slapen 50mg, verder slapen. En 's avonds voor t slapen gaan weer 50mg :)

Elke avond van de week er op 50mg per avond :) (mag geen alcohol met 5htp, dus vaak is donderdag de laatste keer voor mij zodat ik vrijdag weer een biertje kan drinken :))

En je kan de woensdag/donderdag/vrijdag voor een feest ook nog elke avond 50mg nemen.
100 kan kennelijk ook gewoon :)
Maar heb gehoord dat je natuurlijke potje ook maar rond de 50mg bevat, dus weet niet of dat veel nut heeft :P

De dag van het feest zelf niet doen, dat is niet goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 19:46 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:
ok dus na maandag geen 5htp meer?

Kan geen kwaad om er mee verder te gaan, maar als je pauzes lang genoeg zijn geraakt je serotine ook wel zelf op pijl en is het enkel echt nuttig tegen de dinsdagdip, vandaar tot maandagavond ;) Als je vaker gebruikt, verleng dan ook je 5-htp gebruik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:06 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Djenz schreef:

Dag na t feest eet ik snel wat, dan slapen. Als ik wakker word tijdens t slapen 50mg, verder slapen. En 's avonds voor t slapen gaan weer 50mg :)

Elke avond van de week er op 50mg per avond :) (mag geen alcohol met 5htp, dus vaak is donderdag de laatste keer voor mij zodat ik vrijdag weer een biertje kan drinken :))

Een vriend van me heeft een pot voor me gehaald van de tuinen. Hij zei dat er 50mg per capsule in zat, dus ik zal 50mg p keer nemen. morgen krijg ik die pot pas dus ik kan pas beginnen na het feest (Qountdown :D)
Waarom neem je trouwens, als je wakker wordt pas 5htp en niet gelijk na het feest? Omdat je wat eet na het feest of niet? ik had hier al eerder wat gelezen over 5htp en iets staat me bij dat als je 5htp neemt, je er niet bij moet eten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:14 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:
Een vriend van me heeft een pot voor me gehaald van de tuinen. Hij zei dat er 50mg per capsule in zat, dus ik zal 50mg p keer nemen. morgen krijg ik die pot pas dus ik kan pas beginnen na het feest (Qountdown :D)
Waarom neem je trouwens, als je wakker wordt pas 5htp en niet gelijk na het feest? Omdat je wat eet na het feest of niet? ik had hier al eerder wat gelezen over 5htp en iets staat me bij dat als je 5htp neemt, je er niet bij moet eten....

Ik neem altijd na het feest voor het slapen gaan 2 capsules van de tuinen (100mg). Maar let wel op, dit is pas tegen 11u smiddags, als je om 4u je laatste pilletje hebt genomen moet je wel tot minstens 10u wachten eer je die 5htp neemt zodat de xtc volledig is uitgewerkt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:19 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Weet je hoeveel % jouw pep is? :$ Ik ben nog aan het wachten op je dex report trouwens, of kun je misschien hier een klein beetje uitleg geven over dex, voornamelijk wat het verschil is met gewone amp

Ohja, mijn dex report :$
Ik ben dat min of meer vergeten...

De 3 gram pep die ik heb liggen is zo'n 60-70%, die ik eerst had was 73%

Dex is een soort space pep, je voelt je chill, weinig gedwongen, maar zit bomvol energie.
Een soort raketje, waarvan de ontsteking niet aan staat :)
pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, als iemand mij kan vinden, mag je ook wel een beetje hoor!
Heb toch zat :thumbup:

Zo mag ik het horen :D
Je bent te goed voor deze wereld man! :D
Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen