Mooi verhaal, drugs hebben dingen voor mij in perspectief geplaatst.wrote: Voor mij is het wel een hoop meer dan alleen grappig. Ik heb enkele van de beste momenten van m'n leven meegemaakt met behulp van drugs, maar ben er helemaal niet van afhankelijk ofzo. Ik ga vaker zonder drugs naar een feest dan met, maar heb over het algemeen veel meer plezier als ik wel wat op heb, en nog veel meer als m'n vriendin ook meedoet. We hebben samen echt een hoop meegemaakt op xtc dat anderen gewoon niet mee zullen maken als ze het nooit doen - zo bekijk ik het dan. Ik heb ook het gevoel dat ik door die hele speciale momenten die we samen beleefd hebben een nog sterkere band met haar heb dan ik al had.
Weet niet echt waar m'n verhaal heen gaat, maar het komt er op neer dat drugs mij dingen laten beleven die in het gewone leven gewoon niet kunnen. Ookal geniet ik hartstikke goed van het gewone leven, heb ik toch behoefte aan meer af en toe.
Ik kan alleen nog maar genieten van het leven ondanks de duistere kanten van het leven.
Dat gebeurt dan uiteraard nuchter.
Drugs hebben mij meer geleerd dan wat dan ook.
Ik heb zelfs gemerkt dat ik de laatste maanden in een veel beter humeur verkeer sinds ik drugs gebruik.
Misschien is dat alleen bij mij, maar zo ervaar ik het in ieder geval.