Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:21 

Donateur

Dudejay schreef:
Ik zeg: Je hebt geen drugs nodig! de muziek houd je wel wakker;)
en anders moet je maar niet heen gaan

Dus jij drinkt ook geen alcohol op feesten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:22 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
XTC/MDMA samen met Cannabis/Marihuana is een van de meeste schadelijk drugs! :nono:

:list: Ik had van jou wat meer kennis verwacht, MDMA is bijlange na niet zo schadelijk als amfetamine of een hoop andere zooi, mdma is juist 1 van de minst schadelijke drugs! (mits gematigd gebruik). LSD is zelfs gevaarlijker, uiteraard niet lichamelijk, maar geestelijk wel. En cannabis staat ook helemaal niet zo ontzettend hoog in de ranglijsten van schadelijkheid... Je benzo's en speed gebruik zijn vele malen slechter :cool:

Hehe, wait a minute!
Amfetamines zijn idd een van de meest schadelijke, dat klopt helemaal.
Ik zei ook ''een van de meest'' met betrekking tot XTC/MDMA en Cannabis/Marihuana.
LSD is lichamelijk aanzienlijk minder gevaarlijk, geestelijk kan het wel behoorlijk veel terreur opleveren.
Cannabis is juist gevaarlijk om het feit dat het zo ongevaarlijk lijkt.
Cannabis gebruikers nemen vaak elke dag ''een blowtje''.
Het is vooral gevaarlijk om de combinatie met nicotine, want kans op verslaving zit er dan snel in.

Daarnaast gebruik ik geen benzo's, ook niet van plan, ik ben mening dat je gewoon moet kampen met de gevolgen van wat je slikt of snuift.
Bij speed is het gevaar uiteraard de verslaving, uitdroging en het slaaptekort wat je kan ervaren.
Ik probeerde meer aan te tonen dat LSD veel minder lichamelijke schade oplevert als MDMA/XTC.

Kijk, dat je er geestelijk volledig van kan ontsporen, that's a thing, maar sowieso mensen die geestelijk instabiel zijn moeten van psychedelica afblijven, tenzij je vraagt om een psychose.
Dudejay schreef:

Jezus, wat heb ik een hekel aan gasten zoals jou.
Kijk eens verder dan je bekrompen denkraampje.
Dat jij het niet interessant vindt, betekent niet dat anderen het niet interessant mogen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:23 

Hardtraxx Veteran

Dudejay schreef:

:lol: :lol: :lol:

We gaan weer los, dit wordt weer een leuke discussie. Emre 2? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Dudejay schreef:

Dat jij het niet interessant vindt, betekent niet dat anderen het niet interessant mogen vinden.

Voordat ik iets wist over drugs dacht ik ook dat het op feesten vooral was om het vol te houden enzo. Kunnen beter die gast goed onderwijzen dan meteen beginnen af te zeiken. Tis niet zijn schuld dat over het algemeen niemand iets over drugs weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:36 

Hardtraxx Veteran

Nee, maar het is wel zijn schuld dat hij zomaar in het rond gaat roepen over iets, voordat hij er meer informatie over heeft. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:46 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Voordat ik iets wist over drugs dacht ik ook dat het op feesten vooral was om het vol te houden enzo. Kunnen beter die gast goed onderwijzen dan meteen beginnen af te zeiken. Tis niet zijn schuld dat over het algemeen niemand iets over drugs weet :P

Ik zeik hem niet af.
Ik maak hem duidelijk dat ik een hekel heb aan dat soort gasten :P
Ikzelf had ook zoiets van wtf, drugs waarom?
Ik liet anderen echter wel in hun waarde over hun eigen drugsgebruik en wat ze ook gebruikte.
Chukkels schreef:
Nee, maar het is wel zijn schuld dat hij zomaar in het rond gaat roepen over iets, voordat hij er meer informatie over heeft. -.-

Dit ook opzekers :) :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:58 

Hardtraxx Veteran

Dudejay schreef:

Zeg maar niets meer :x

Het is niet om 'wakker te blijven.' Die's nog triester dan 'om het vol te houden' :lol:
Het is omdat het het allemaal nog een stukje vetter maakt :D
En flink alcohol zuipen is slechter voor je dan gematigd xtc/mdma-gebruik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:01 

Hardtraxx Veteran

Speed is toch wel om het langer vol te houden? Volgensmij krijg je van speed ook geen ander speciaal gevoel. Ik ben zelf erg benieuwd naar het gevoel bij MDMA, X-Qlusive word me 1e keer. Als ik het niks vind (wat een kleine kans is) gebruik ik het ook gewoon niet meer, maar ik moet even kijken hoe het bij mij valt. Als ik dingen ga vergeten etc. dan is dat voor mij een hele grote reden om niet meer te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:02 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Speed is toch wel om het langer vol te houden? Volgensmij krijg je van speed ook geen ander speciaal gevoel. Ik ben zelf erg benieuwd naar het gevoel bij MDMA, X-Qlusive word me 1e keer. Als ik het niks vind (wat een kleine kans is) gebruik ik het ook gewoon niet meer, maar ik moet even kijken hoe het bij mij valt. Als ik dingen ga vergeten etc. dan is dat voor mij een hele grote reden om niet meer te gebruiken.

Klopt. Speed is wel meer om het vol te houden dan mdmda ja :)

Als je gewoon niet teveel mdma neemt, en zo min mogelijk alcohol er naast, dan is de kans dat je dingen vergeet vrij klein :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Neen, speed kan een behoorlijke space opleveren.
Intensiveert veel dingen.
De gasten met de strakste koppen staan vol strak van de speed, niet van de pillen zoals de meeste mensen denken.
Ik gebruik speed omdat ik het chille effect eraan vind dat ik geen spierpijn voel en weinig tot geen adempauzes nodig heb.
Dat is mijn beweegreden voor het gebruik van speed.

Zonder kan ik het prima heel de avond/dag vol houden.
Ik heb niet voor lul eerst een jaar nuchter gefeest! :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:06 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Dudejay schreef:

Klopt helemaal wat je zegt. Maar drugs zijn wel heel leuk en voegen heel wat toe aan (bijvoorbeeld) feesten. Daarom doen we het.

haha jaa okee als je het grappig vind, is nog een reden
ik zie niet in waarom, maar dat is weer persoonlijk haha!
Maar het is ook wel weer zo, mensen drinken ook alcohol, en misschien ook omdat ze het grappig vinden
En dat doe ik dan weer wel haha
dus kan me wel voorstellen als je het doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:07 

Hardtraxx Veteran

Lijkt mij ook wel chill als je gewoon aan een stuk kan door gaan tot 7 uur 's ochtends. :P

@ Inno
Ik ga denk ik eerst een kwart pakken, denk dat dat het slimste is. Als ik nu een uur nog weinig voel pak ik het andere kwart en dan gewoon 3/4 uur later die andere helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:07 

Hardtraxx Addict

Iedereen heeft het over "Benzo's",
maar wat zijn dat? :$

Al even niks meer gebruikt sinds Q-Base,
maar heb toch vreselijke zin in Hard Bass om flink
van de kaart te gaan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:08 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Iedereen heeft het over "Benzo's",
maar wat zijn dat? :$

Benzo's zijn middelen zoals diazepam.
Pammertjes.
Kunnen een behoorlijke space opleveren en je raakt ervan in slaap.
Meeste mensen vergelijken het met stoned worden op een pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:08 

Hardtraxxer

Kijk, dat je er geestelijk volledig van kan ontsporen, that's a thing, maar sowieso mensen die geestelijk instabiel zijn moeten van psychedelica afblijven, tenzij je vraagt om een psychose.
Dudejay schreef:

Dat jij het niet interessant vindt, betekent niet dat anderen het niet interessant mogen vinden.[/quote]

Ik zeg toch ook niet dat anderen het niet interesannt mogen vinden
dan moet je beter leren lezen
voor mij hoeft het niet, wat de rest doet maakt mij niet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:09 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Lijkt mij ook wel chill als je gewoon aan een stuk kan door gaan tot 7 uur 's ochtends. :P

@ Inno
Ik ga denk ik eerst een kwart pakken, denk dat dat het slimste is. Als ik nu een uur nog weinig voel pak ik het andere kwart en dan gewoon 3/4 uur later die andere helft.

Wat voor pillen heb je is denk een mooie vraag :P
Hoeveel mg mdma?
Zijn ze getest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

Groene canadezen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:14 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Groene canadezen. ;)

Op een halfje ga je hard genieten kerel! :D
Dat was mijn eerste keer!
Ziehier het report erover;
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=28509

Dudejay schreef:
dan moet je beter leren lezen
voor mij hoeft het niet, wat de rest doet maakt mij niet uit!

Je gaf anders een hele mooie indruk dat je wel degelijk andere mensen afkraakte die drugs zouden gebruiken.
Sorry dat ik zo uit de hoek schiet, maar als je zo genuanceerd had gereageerd zoals je laatste twee reacties, dan had ik het beter begrepen.

My bad dat ik zo uit mijn slof schiet.
Excuses daarvoor :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:15 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Groene canadezen. ;)

Misschien is het beter om eerst een kwart te nemen zoals ik al zei.
Denk dat ook wel werkt tegen bv hoofdpijn of misselijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:18 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

@ Inno

kwartjes is wel heel weinig hoor denk ik :)

Ik zou zeggen begin om 1 uur ofzo en doe om 4 uur weer. Ik zou voor 1/3 groene canadees gaan dan per keer ;) Of een halfje kan ook wel denk ik, tenzij je heeel licht bent.

Als je maar onder de 2 tot 3x je eigen lichaamsgewicht in mg blijft (over de hele avond) ga je geen dingen vergeten als het goed is :) En dan krijg je ook zo goed als geen blijvende schade :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:19 

Hardtraxx Veteran

Dudejay schreef:
haha jaa okee als je het grappig vind, is nog een reden
ik zie niet in waarom, maar dat is weer persoonlijk haha!
Maar het is ook wel weer zo, mensen drinken ook alcohol, en misschien ook omdat ze het grappig vinden
En dat doe ik dan weer wel haha
dus kan me wel voorstellen als je het doet.

Voor mij is het wel een hoop meer dan alleen grappig. Ik heb enkele van de beste momenten van m'n leven meegemaakt met behulp van drugs, maar ben er helemaal niet van afhankelijk ofzo. Ik ga vaker zonder drugs naar een feest dan met, maar heb over het algemeen veel meer plezier als ik wel wat op heb, en nog veel meer als m'n vriendin ook meedoet. We hebben samen echt een hoop meegemaakt op xtc dat anderen gewoon niet mee zullen maken als ze het nooit doen - zo bekijk ik het dan. Ik heb ook het gevoel dat ik door die hele speciale momenten die we samen beleefd hebben een nog sterkere band met haar heb dan ik al had.

Weet niet echt waar m'n verhaal heen gaat, maar het komt er op neer dat drugs mij dingen laten beleven die in het gewone leven gewoon niet kunnen. Ookal geniet ik hartstikke goed van het gewone leven, heb ik toch behoefte aan meer af en toe.

@Nando: Een kwart is wel erg weinig. Probeer anders een klein halfje af te bijten, dus dat je 50-60mg binnen krijgt. Dat is echt een hele mooie begindosis voor de eerste keer als je het heel rustig wil laten beginnen. Ik was met zo'n 40mg begonnen, en dat was echt te weinig eigenlijk. Voelde er amper wat van. Als je dat niet erg vindt, dan mag je best een kwartje pakken. Dat 2e kwartje na een uur dan en je komt er heel langzaam maar lekker in zodra je die hebt genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

Dudejay schreef:

Nou heb je het over excessief gebruik, verslaving en wat dan ook, niet over sporadisch gebruik zoals de meeste mensen (op enkelen na :P) het hier doen :)

1x in de 2 maanden is XTC bijvoorbeeld zelfs zo goed als onschadelijk/ongevaarlijk, mits je de dosis binnen de perken houdt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Groene canadezen. ;)

Misschien is het beter om eerst een kwart te nemen zoals ik al zei.
Denk dat ook wel werkt tegen bv hoofdpijn of misselijkheid.

Ik had er een topic over geopend.
Een halfje werd mij aangeraden, anders heb je niet het echte gevoel te pakken.
Geloof me, een halfje, je bent mij dankbaar dan.

Zo niet, dan mag je mij een paar klappen verkopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:22 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Dudejay schreef:

Nou heb je het over excessief gebruik, verslaving en wat dan ook, niet over sporadisch gebruik zoals de meeste mensen (op enkelen na :P) het hier doen :)

1x in de 2 maanden is XTC bijvoorbeeld zelfs zo goed als onschadelijk/ongevaarlijk, mits je de dosis binnen de perken houdt :)

Dudejay had verkeerd gequote. Dat was een stukje van DarkBeatz volgens mij over depressie en LSD combineren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
depressie en LSD combineren :P

Dat moet je ook gewoon niet doen :P Stukje nadenken en weten waar je aan begint :P Dat zit hier wel goed :D
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen