DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
XTC/MDMA samen met Cannabis/Marihuana is een van de meeste schadelijk drugs!

Ik had van jou wat meer kennis verwacht, MDMA is bijlange na niet zo schadelijk als amfetamine of een hoop andere zooi, mdma is juist 1 van de minst schadelijke drugs! (mits gematigd gebruik). LSD is zelfs gevaarlijker, uiteraard niet lichamelijk, maar geestelijk wel. En cannabis staat ook helemaal niet zo ontzettend hoog in de ranglijsten van schadelijkheid... Je benzo's en speed gebruik zijn vele malen slechter

Hehe, wait a minute!
Amfetamines zijn idd een van de meest schadelijke, dat klopt helemaal.
Ik zei ook ''een van de meest'' met betrekking tot XTC/MDMA en Cannabis/Marihuana.
LSD is lichamelijk aanzienlijk minder gevaarlijk, geestelijk kan het wel behoorlijk veel terreur opleveren.
Cannabis is juist gevaarlijk om het feit dat het zo ongevaarlijk lijkt.
Cannabis gebruikers nemen vaak elke dag ''een blowtje''.
Het is vooral gevaarlijk om de combinatie met nicotine, want kans op verslaving zit er dan snel in.
Daarnaast gebruik ik geen benzo's, ook niet van plan, ik ben mening dat je gewoon moet kampen met de gevolgen van wat je slikt of snuift.
Bij speed is het gevaar uiteraard de verslaving, uitdroging en het slaaptekort wat je kan ervaren.
Ik probeerde meer aan te tonen dat LSD veel minder lichamelijke schade oplevert als MDMA/XTC.
Kijk, dat je er geestelijk volledig van kan ontsporen, that's a thing, maar sowieso mensen die geestelijk instabiel zijn moeten van psychedelica afblijven, tenzij je vraagt om een psychose.
Dudejay schreef:
Ik zeg: Je hebt geen drugs nodig! de muziek houd je wel wakker;)
en anders moet je maar niet heen gaan
Jezus, wat heb ik een hekel aan gasten zoals jou.
Kijk eens verder dan je bekrompen denkraampje.
Dat jij het niet interessant vindt, betekent niet dat anderen het niet interessant mogen vinden.