Nee, Maar het was even een TIP van mij 
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Nee volgens mij niet, qolossos heeft het trouwens over 1mg amfetamine, die van roberttt hebben geen amfetamine maar methamfetamine erin (lekker 2 daagjes wakker blijven..). Zoals al gezegd word kan een resultaat van 1mg amfetamine wel, dit is niks om je zorgen over te maken (dit krijg je zo ook te horen bij het testcentrum, kan inderdaad van niet goed zuivergemaakte meetapparatuur, of een lichte vervuiling van het productieproces natuurlijk)wrote:maar die qolossos heeft toch geen rode hartjes?? of wel dan qolossos ?wrote:En 17 mg Meth, dus dat daar zou ik zeker niet aan beginnen nee
wrote:Wie heeft er hier wel is lachgas gebruikt ?? dat lijkt me echt lachen dat spul
Waarschijnlijk een swirlwrote:Weet iemand hoe het snoepje heet met dit logo ? () het linker boogje staat iets hoger dan de rechter.
Ik kan niets vinden op desbetreffende website.
Blauw, en zijn die een beetje oke?wrote:Welke kleur heeft ie? (wat pepkop zegt)
Nope, kan je wel weg gooien. bendewrote:Blauw, en zijn die een beetje oke?wrote:Welke kleur heeft ie? (wat pepkop zegt)
Edit:L Swirls idd
En dat houd in? (gelukkig is het niet voor mij)wrote:maar dat zijn niet de blauwe, de blauwe bevatten 156mg 4-MMC (mephedrone) volgens site's .
Mephedrone is een research chemical wat een beetje dezelfde effecten heeft als mdma, duurt enkel een stuk minder lang en zou ook verslavend kunnen zijnwrote:En dat houd in? (gelukkig is het niet voor mij)wrote:maar dat zijn niet de blauwe, de blauwe bevatten 156mg 4-MMC (mephedrone) volgens site's .
Ja, roberttt bedankt voor de tipwrote:Nee, Maar het was even een TIP van mij
Zou me totaal geen zorgen maken als ik jou was. Have fun!wrote:Uh ja, ik heb 't over mijn eigen met die 1 mg amfetamineNee, verder zat er gewoon 95 mg MDMA in. Zuivere koek dus ..
haha
jep blauwe diamanten zijn goed. heb ze zelf ook gehadwrote:Zou me totaal geen zorgen maken als ik jou was. Have fun!wrote:Uh ja, ik heb 't over mijn eigen met die 1 mg amfetamineNee, verder zat er gewoon 95 mg MDMA in. Zuivere koek dus ..
haha
Ja, dat heb ik gezien op thrillogy haha. gvd wat was jij lekker van 't padjewrote:Mephedrone is de shit!
Mephedrone in poedervorm opsnuiven, wordt je goed vaag van![]()
![]()
Haha, was te heerlijk man!wrote:Ja, dat heb ik gezien op thrillogy haha. gvd wat was jij lekker van 't padjewrote:Mephedrone is de shit!
![]()
Haha welkom Daniël, heb jou ook nog op Q-Base en Fusion geloof ik gesprokenwrote:Mephedrone is de shit!
![]()
Kan heel goed kloppenwrote:Haha welkom Daniël, heb jou ook nog op Q-Base en Fusion geloof ik gesprokenwrote:Mephedrone is de shit!
![]()
Je tripreport ook gelezen op df trouwens
Welkom