Ik voel mij vereerdwrote:Haha de opperspamhoer van partyflock heeft ook z'n weg hierheen gevonden, wat een feest
DF accepteerd geen nieuwe leden meer, hoewel ik in oktober al een account heb aangemaakt, maar hij wordt maar niet geaccepteerd lol
Dan maar gewoon rustig meelezen, die tripreports zijn altijd leuk 
Jup, zo wazig als maar kan!wrote:Haha, was te heerlijk man!wrote:Ja, dat heb ik gezien op thrillogy haha. gvd wat was jij lekker van 't padjewrote:Mephedrone is de shit!
Mephedrone in poedervorm opsnuiven, wordt je goed vaag van![]()
![]()
![]()
Vrijdag aan de blauwe boompjes!
Ga je ook weer lekker wazig?
Ga me niet inhouden, aangezien ik maandag ook nog lekker vrij ben
Jaaaa, kloptwrote:DF accepteerd geen nieuwe leden meer, hoewel ik in oktober al een account heb aangemaakt, maar hij wordt maar niet geaccepteerd lolDan maar gewoon rustig meelezen, die tripreports zijn altijd leuk
Ene Deranged, een best wel ontspoorde gozer met wat persoonlijkheidsprobleempjes en uit de hand gelopen drugsgebruik, ging wat te furrrr
Vandaar de ledenstop
Ik schrijf zelf ook redelijk veel tripreports
Vet gaaf man
Haha geweldig man!wrote: Jup, zo wazig als maar kan!
Ga me niet inhouden, aangezien ik maandag ook nog lekker vrij ben
Altijd vol gas toch!
You know how i rollllwrote:Haha geweldig man!
Altijd vol gas toch!![]()
R
Hardtraxxer
122 posts member since 2010
last seen Oct 2017
Danieltjeng heeeeleeemaaaal VDK. Jwz maatjeng. 
With the motherfucking donkey styleeeeeeeeeeeeewrote:You know how i rollllwrote:Haha geweldig man!
Altijd vol gas toch!![]()
Bartjeng uberheld!wrote:Danieltjeng heeeeleeemaaaal VDK. Jwz maatjeng.
Jeps ik lees ook wel wat af op df, gezellig plekje.wrote:Kan heel goed kloppen
Ik praat met best veel mensen haha![]()
Df is de shit haha
Binnenkort naar zo'n meeting denk maar, lijkt mij wel leuk haha!![]()
Ga je ook naar qountdown?
Oi zonde!wrote:Jeps ik lees ook wel wat af op df, gezellig plekje.wrote:Kan heel goed kloppen
Ik praat met best veel mensen haha![]()
Df is de shit haha
Binnenkort naar zo'n meeting denk maar, lijkt mij wel leuk haha!![]()
Ga je ook naar qountdown?Naar Qountdown ga ik jammer genoeg niet, zie je misschien wel op Euphoria en X-Qlusive, kom wel wat zeggen als ik je zie lopen
Luister je trouwens ook wel eens naar goa/psytrance? Anders is een dik spaceweekend op 1 de wazige goafestivals misschien ook wat voor jou, Ricardo komt normaal ook mee haha
Ja, komt sowieso wel goed, partyen als de gekste toch
Df is de shit
Haha, dat klinkt idd wel goed...psy/goa luister ik niet vaak, behalve wanneer ik aan de lsd zit
Dat wil ik toch nog op een feest doen, dus count me in haha!
Is het Olijfboompje speciaal uitgenodigd omdat het topic wat rustig werd of wat? 
Welkom iig
Heb je nooit gesproken maar weet wel wie je bent... komt creepy over zeg
Kom me op QD wel ff voorstellen ofzo
Welkom iig
Kom anders naar de hardtraxx meeting daniel 
R
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
Die vent is gvd ook overal bekend zeg! Mag ik je handtekening!
Haha, ik ben verre van creepy manwrote:Is het Olijfboompje speciaal uitgenodigd omdat het topic wat rustig werd of wat?
Welkom iigHeb je nooit gesproken maar weet wel wie je bent... komt creepy over zeg
![]()
Alleen wat hyperactief enzo
Is goed kerel!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Dat kunnen we doenwrote:Kom anders naar de hardtraxx meeting daniel
Dat gaan we gewoon doen
Hoe laat is die meeting?
jij gaat mee naar de meeting Bartjengwrote:Die vent is gvd ook overal bekend zeg! Mag ik je handtekening!
R
Hardtraxxer
last seen Oct 2017
valt overdosis bier ook tot Drugs?wrote:Haha, ik ben verre van creepy manwrote:Is het Olijfboompje speciaal uitgenodigd omdat het topic wat rustig werd of wat?
Welkom iigHeb je nooit gesproken maar weet wel wie je bent... komt creepy over zeg
![]()
Is goed kerel!![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!![]()
Dat kunnen we doenwrote:Kom anders naar de hardtraxx meeting daniel
Dat gaan we gewoon doen
Hoe laat is die meeting?jij gaat mee naar de meeting Bartjengwrote:Die vent is gvd ook overal bekend zeg! Mag ik je handtekening!![]()
Check onder het Feesten forum even het Qountdown meeting topic.
Een definitieve tijd+plaats is volgens mij nog niet bekend, maar dat gebeurd morgen wel
Een definitieve tijd+plaats is volgens mij nog niet bekend, maar dat gebeurd morgen wel
Alcohol is slechter voor je als XTC, dat zegt genoeg.wrote:valt overdosis bier ook tot Drugs?dan ga ik wel effkes meej jonge!
Overdosis bier
Jij mag het echter wel, omdat jij het bent
Is cool, even aanmelden maarwrote:Check onder het Feesten forum even het Qountdown meeting topic.
Ik bedoelde meer dat het creepy klonk dat ik weet wie je bent terwijl we elkaar helemaal niet kennen verderwrote:Haha, ik ben verre van creepy manwrote:Is het Olijfboompje speciaal uitgenodigd omdat het topic wat rustig werd of wat?
![]()
Is goed kerel!![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!![]()
![]()
Als t meezit ben ik vrijdag lekker opgepept iig. Ben benieuwd naar de 'echte' ervaring ITT Loudness waar ik veel te weinig had
Wie ben je dan, ken jou volgens mij niet (ben blijkbaar de enige) XD @ olijf
Haha hij is net zo'n geweldige spacer als jij en ikwrote:Wie ben je dan, ken jou volgens mij niet (ben blijkbaar de enige) XD @ olijf
haha okewrote:Haha hij is net zo'n geweldige spacer als jij en ikwrote:Wie ben je dan, ken jou volgens mij niet (ben blijkbaar de enige) XD @ olijf
Noess daar gaat de rust weer
komt Daniel weer aanzetten haha, die kent ook echt iedereen. Aardig tegen lopen lullen op loudness, en ik maar vragen of het goed met je ging terwijl je niks op had. Meer herrinner ik me niet 
De rust is weer verdwenen, Maar heeft iemand hier al een bruin boompje gehad?
Aaaah zo...ahjoh, boeiendwrote: Ik bedoelde meer dat het creepy klonk dat ik weet wie je bent terwijl we elkaar helemaal niet kennen verder
Als t meezit ben ik vrijdag lekker opgepept iig. Ben benieuwd naar de 'echte' ervaring ITT Loudness waar ik veel te weinig had
Ik kende ook mensen via partyflock die mij niet kende
Ik had mijn maatje ook te weinig gegeven
Achja...laten we het erop houden dat ik dit keer wel genoeg mee heb.
Iets teveel zelfs denk ik
Na Qountdown ken je mij welwrote:Wie ben je dan, ken jou volgens mij niet (ben blijkbaar de enige) XD @ olijf
Toen had ik ook niks opwrote:Noess daar gaat de rust weerkomt Daniel weer aanzetten haha, die kent ook echt iedereen. Aardig tegen lopen lullen op loudness, en ik maar vragen of het goed met je ging terwijl je niks op had. Meer herrinner ik me niet
Mocht ook wel na 48 uur geen slaap
Je had mij een paar uur later moeten treffen, ik was toch verleid tot