Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:04 

Because it fucks up your body, mostly your brain
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:07 

Autorijden is ook slecht voor het milieu
Roken is ook slecht
Friet eten ook
En appels schijnen ook kankerverwekkend te zijn

Het valt allemaal wel mee, denk dat iedereen in dit topic wel bewust is van het gebruik en de gevolgen ;)
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:09 

Hardtraxx Veteran

Van trekken word je doof.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:10 

Hardtraxx Elite

Emre schreef:
Because it fucks up your body, mostly your brain

Wist je dat...
MDMA (XTC) getest word in door overheid goedgekeurde studies op mensen om hen te helpen bij post traumatische stress en de eerste testen zeer veelbelovend zijn (er word geen schade aan lichaam of geest vast gesteld en hun symptonen worden merkelijk minder na de sessies)

Dit is maar 1 voorbeeld, maar tal van drugs hebben ook medische toepassingen, zoals amfetamine, ketamine, lsd, marihuana, psylocine (paddo's), enz... Waarom worden deze middelen in de gewone wetenschap toegepast denk je als ze je lichaam en geest zouden verneuken?
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:14 

Hardtraxx Veteran

Echt, ik kan me hier zo fucking pissed off over maken. Van die kleine kindjes die echt zo'n fucking vooroordeel hebben en dan tegen compleet vreemden (via internet of rechtstreeks) van die kutopmerkingen maken van 'Drugz are bad, hmkz?'. Echt tief toch een keer op. Vroeger had ik ook zoiets van drugs moet je niks van hebben, maar ik had niet de behoefte om mensen die wél gebruiken of de drugs zelf openlijk af te kraken, gewoon omdat ik bij lange na niet alles wist erover. Echt mensen moeten eens leren dat ze eerst informatie moeten opzoeken over iets, voordat ze hun mening al compleet klaar hebben. Want dat zijn juist de meest zielige personen en niet de gebruikers. En ja Emre, jij valt onder de eerste categorie.

I'm out, späßer!
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:14 

Kijk is naar een verslaafde, kijk hoe die eruitziet als ie op zn 50e nog gebruikt. Dat is zeker verneukt.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:15 

Chukkels schreef:
Echt, ik kan me hier zo fucking pissed off over maken. Van die kleine kindjes die echt zo'n fucking vooroordeel hebben en dan tegen compleet vreemden (via internet of rechtstreeks) van die kutopmerkingen maken van 'Drugz are bad, hmkz?'. Echt tief toch een keer op. Vroeger had ik ook zoiets van drugs moet je niks van hebben, maar ik had niet de behoefte om mensen die wél gebruiken of de drugs zelf openlijk af te kraken, gewoon omdat ik bij lange na niet alles wist erover. Echt mensen moeten eens leren dat ze eerst informatie moeten opzoeken over iets, voordat ze hun mening al compleet klaar hebben. Want dat zijn juist de meest zielige personen en niet de gebruikers. En ja Emre, jij valt onder de eerste categorie.

I'm out, späßer!

Ik heb nooit iemand afgekraakt, jij pisst mij behoorlijk off tbh. Blijf maar weg! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:16 

Emre schreef:
Chukkels schreef:

I'm out, späßer!

Ik heb nooit iemand afgekraakt, jij pisst mij behoorlijk off tbh. Blijf maar weg! :thumbdown:

Je speelt met vuur, stereotype Emre :')
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:17 

Hardtraxx Addict

Emre schreef:
Chukkels schreef:

I'm out, späßer!

Heb jij ooit welles geleerd om sociaal te zijn? :huh: als je er niet van houdt, blijf dan weg uit dit topic :')
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:18 

Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
Chukkels schreef:

I'm out, späßer!

Wat is die Emre voor een held :worship:
Beste troll ever @ Hardtraxx ? Als het geen troll is..... tja :')
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:18 

Als dat zo is, vind ik de mensen hier echt van een andere planeet.. Serieus, ik heb nooit iemand afgekraakt, en hij beweert van wel en alles. En wie heeft de schuld?.. omfg
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:19 

Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
Kijk is naar een verslaafde, kijk hoe die eruitziet als ie op zn 50e nog gebruikt. Dat is zeker verneukt.

Te vaak gekeken naar die programma's waar ze jarenlange heroine-verslaafden filmen?
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:20 

Of keer een glimp opgevangen van een Poolse junk achter het station :')

Gebruikers zijn geen Junks
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:22 

Dat weet ik ook wel -.-
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:25 

Hardtraxx Veteran

@Emre Ben jij dit: http://emree94.hyves.nl/
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:26 

Code:

Nou dan, ga dan niet over Junks praten :')
Dat ligt btw 9/10x aan de mensen zelf, als iemand 5 jaar elke dag Crank gebruikt dan kom je er aardig vertieft uit te zien, maar iemand van 50 die af en toe een snoepje in zn mik gooit ziet er nog gewoon hetzelfde uit ;)
En als je nu gaat zeggen dat je doelde op Keiharde harddrugs als Heroine en Meth, wrong topic son. Het gaat hier doorgaans over partydrugs
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:28 

Daveytl schreef:

omg stalked
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:29 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

OMGGGGGGGGGGG, hij heeft dezelfde achternaam als Cristiano Ronaldo! Ben je familie van hem? :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:30 

Hardtraxx Elite

Emre schreef:

Je spreekt nu over een verslaafde :D Ik ben verslaafd geweest aan WoW en woog lekker 142kg, moet je niet nagaan hoe ik er uitzag, mede mogelijk gemaakt dankzij mijn verslaving. Zal ook vast niet veel mensen bedenken dat een stom spel zo verslavend kan zijn dat iemand zijn lichaam en geest mee verneukt. Dit terwijl bewezen is dat de meeste psychedelische drugs (op ketamine en marihuana na) niet verslavend werken alsook mdma niet verslavend is. Lopen veel meer gameverslaafden rond. Tuurlijk zijn er drugsverslaafden die op hun 50ste als een junk erbij lopen, maar dat zijn niet de recreatieve gebruikers van deze tijd.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:31 

katamaran schreef:
Daveytl schreef:

OMGGGGGGGGGGG, hij heeft dezelfde achternaam als Cristiano Ronaldo! Ben je familie van hem? :worship: :worship:

Ja.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:32 

Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
katamaran schreef:
Daveytl schreef:

Ja.

Held :')
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:32 

DarkBeatz schreef:
Emre schreef:

Je spreekt nu over een verslaafde :D Ik ben verslaafd geweest aan WoW en woog lekker 142kg, moet je niet nagaan hoe ik er uitzag, mede mogelijk gemaakt dankzij mijn verslaving. Zal ook vast niet veel mensen bedenken dat een stom spel zo verslavend kan zijn dat iemand zijn lichaam en geest mee verneukt. Dit terwijl bewezen is dat de meeste psychedelische drugs (op ketamine en marihuana na) niet verslavend werken alsook mdma niet verslavend is. Lopen veel meer gameverslaafden rond. Tuurlijk zijn er drugsverslaafden die op hun 50ste als een junk erbij lopen, maar dat zijn niet de recreatieve gebruikers van deze tijd.

Ja maar dan nog, iemand die nooit heeft gebruikt moet inwendig bijna wel beter in elkaar zitten, anders is het echt unfair. En ik ben nogal gezondheidsfreak haha :$
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:33 

OMGGGGGGGGGGG, hij heeft dezelfde achternaam als Cristiano Ronaldo! Ben je familie van hem? :worship: :worship:[/quote]

Held :')[/quote]

Klopt, dank je.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:35 

Almighty schreef:
Ga ergens anders bomen knuffelen

Had ik het toch goed :D
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:36 

:$
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen