Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 04:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap die mensen ook wel een klein beetje.
Drugs is gewoon slecht, dat krijg je van jongs af aan te horen.
Ik dacht 'vroeger' ook dat je van 1 xtc pil dood kon gaan hoor >.<

Die mensen hebben gewoon nog niks gelezen kwa drugs, en weten gewoon totaal niet wat het is.
Als je mij een jaar geleden zou confronteren met drugs, zou ik ook van zulke 'domme' dingen zeggen.
Nu weet ik wel beter :woot:

Dat ze verder niet willen luisteren naar jouw standpunten snap ik ook wel, hoezo zou jij het beter weten dan zijn/haar ouders of de overheid en media, toch? :/


Verder zit ik al 4 dagen elke avond zwaar aan het bier, och, wat ben ik toch slecht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 14:52 
 

Heeft iemand ooit van oranje driehoekjes gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:
Heeft iemand ooit van oranje driehoekjes gehoord?


http://www.pillreports.com, zoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 14:58 
 

Ja daar heb ik gezocht maar vond alleen iets uit Playa d'Bossa..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:10 
 

Drugs :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:13 
 

Emre schreef:
Drugs :')

Ga ergens anders bomen knuffelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:00 
 

Almighty schreef:
Emre schreef:
Drugs :')

Ga ergens anders bomen knuffelen


Ga ergens anders snuiven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:06 
 

Emre schreef:
Almighty schreef:
Emre schreef:
Drugs :')

Ga ergens anders bomen knuffelen


Ga ergens anders snuiven?

Ga ergens anders spammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Emre schreef:
Drugs :')


ojaa 16 jarige pikkie komt net kijken in de scene, laat hem maar een lekker een vooroordeel hebben ;)
moet je vooral hier posten, succes nog verder met een leven te zoeken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Emre schreef:
Drugs :')

Yess, lees maar eens al die pagina's door. Kom dan met een echt oordeel en mening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:40 
 

Kevin-Raw schreef:
Emre schreef:
Drugs :')


ojaa 16 jarige pikkie komt net kijken in de scene, laat hem maar een lekker een vooroordeel hebben ;)
moet je vooral hier posten, succes nog verder met een leven te zoeken :thumbup:


Waar zie jij een vooroordeel? Ik zie 'Drugs :')'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:42 
 

Emre schreef:
Almighty schreef:
Emre schreef:
Drugs :')

Ga ergens anders bomen knuffelen


Ga ergens anders snuiven?

Ik gebruik niet, ga nu maar ergens anders kansloos lopen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:45 
 

Neu, daar hoeven ze me ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:46 
 

hint hint hint? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:47 
 

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Emre schreef:
Drugs :')


Hehe altijd lachen van die jonge onwetende pikkies niet :D Lekker kroegen en zuipen :beer: , gaat nog wat geven als ie ooit op een groot feestje binnenkomt en ie 80% van de mensen ziet strak staan van de pillen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:49 
 

DarkBeatz schreef:
Emre schreef:
Drugs :')


Hehe altijd lachen van die jonge onwetende pikkies niet :D Lekker kroegen en zuipen :beer: , gaat nog wat geven als ie ooit op een groot feestje binnenkomt en ie 80% van de mensen ziet strak staan van de pillen :thumbsup:


Als ik zou zuipen, zou ik niet hypocriet zijn en drugs treurig vinden, aangezien alcohol een harddrug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:51 
 

Alle gebruikers zijn ook junks, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:52 
 

Met mate niet.. "Junk is een woord voor iemand die ernstig is verslaafd aan harddrugs, waarbij de verslaving zichtbare sporen in het uiterlijk van de persoon heeft achtergelaten (bijv. verwaarloosd uiterlijk, vermagerd)."
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Emre schreef:
Als ik zou zuipen, zou ik niet hypocriet zijn en drugs treurig vinden, aangezien alcohol een harddrug is.


Heb je vast veel vrienden dan in de jesus bus :P Een van mijn beste vrienden is 28j en heeft nooit drugs aangeraakt, ook geen alcohol dus, maar hij oordeelt tenminste niet over anderen xd Maar je bent nog jong, en misschien kom je net als mij er ook wel ooit allemaal achter als je wat ouder en minder naief bent, ik dacht ook als jong pikkie dat drugs de duivel was :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:01 
 

Juist, en waarom vind je drugs dan :') ? Een beetje onderbouwen kan ook wel, hè?
Wil je btw nog wel eens over paar jaar horen als je keer naar een feestje bent geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:02 
 

Ik oordeel niet over anderen, ik zei 'Drugs :')'. oftewel, drugs-treurig.. niet de persoon erachter gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Kom maar weer terug als je je wat ingelezen hebt.

Blijft me toch weer elke week verbazen dat zulke types zich hier moeten melden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Emre schreef:
Ik oordeel niet over anderen, ik zei 'Drugs :')'. oftewel, drugs-treurig.. niet de persoon erachter gelijk.

Als je drugs beoordeeld als treurig, bedoel je ook de persoon die gebruikt. Lijkt mij :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:03 
 

Emre schreef:
Ik oordeel niet over anderen, ik zei 'Drugs :')'. oftewel, drugs-treurig.. .

En Waarom¿
Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen