Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:38 

Hardtraxx Elite

Emre schreef:
Ja maar dan nog, iemand die nooit heeft gebruikt moet inwendig bijna wel beter in elkaar zitten, anders is het echt unfair. En ik ben nogal gezondheidsfreek haha :$

Heb anders ook al wel mensen in de psychiatrie weten te belanden die nooit van hun leven drugs gebruikten, enkel natuurlijke en gezonde producten, veel sporten enzovoort. Je geestelijke gezondheid heb je zowiezo niet volledig in de hand, als die niet goed is kan drugs die trouwens wel zeker verslechteren. maar het is wel bewezen dat bijvoorbeeld psychedelische drugs niet de oorzaak zijn van geestelijke problemen, wel kunnen bestaande geestelijke problemen erdoor verergerd worden. En er zijn wel een heel aantal drugs die lichamelijk niet meer schade doen als pakwag een stukje chocolade eten om nou maar iets onschuldigs te noemen. Paardrijden, iets wat over het algemeen als gezond word beschouwd, is lichamelijk schadelijker dan het nemen van een xtc pil bijvoorbeeld. Niets is zo zwart en wit als je het momenteel ziet, en enkel door zelfstudie en je ergens in te verdiepen zul je daar achterkomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:40 

Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
:$

Nee even serieus, gebruik jij ook nagellak? Of vind je het gewoon stoer om de naam van C.Ronaldo te gebruiken op hyvies? :')

sorry voor de offtopic post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:41 

tja das waar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:41 

katamaran schreef:
Emre schreef:

Nee even serieus, gebruik jij ook nagellak? Of vind je het gewoon stoer om de naam van C.Ronaldo te gebruiken op hyvies? :')

wtf :')
/care of hij nagellak gebruikt, hij is master voetballer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

Hier verder off-topic/het-grote-almachtig-zever-topic-t1579.html of via PM. Hou het mooi ontopic allemaal! Bovendien geeft die jongen gewoon zijn mening over drugs en het feit hoe hij erover denkt! ;)
Nu terug ontopic dan! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:45 

Hardtraxx Veteran

master. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:45 

Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
katamaran schreef:
Emre schreef:

wtf :')
/care of hij nagellak gebruikt, hij is master voetballer.

:sleep:
Dat vroeg ik niet, achja, wat doet het er ook toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:46 

Aan het typen...

bRt_ schreef:
Hier verder off-topic/het-grote-almachtig-zever-topic-t1579.html of via PM. Hou het mooi ontopic allemaal! Bovendien geeft die jongen gewoon zijn mening over drugs en het feit hoe hij erover denkt! ;)

Misschien moet ie zijn mening eens onderbouwen in plaats van telkens een uitlokkende reactie te plaatsen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:48 

I did.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:48 

Hardtraxx Addict

Emre schreef:
I did.

Ga jij maar in discussie met lyst, veel succes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Misschien moet ie zijn mening eens onderbouwen in plaats van telkens een uitlokkende reactie te plaatsen. :yes:

Hij heeft inderdaad vaak uitlokkende commentaar ja, maar daar hoeft niet iedereen direct in te happen. Feit dat hij zo denkt en kortzinnig reageert is zijn mening dat kun je toch niet veranderen! Om dan met die hyves zooi aan te komen hoeft dan ook weer niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

edit moet ontopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:52 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
bRt_ schreef:

Hij is gewoon nog erg jong en erg naïef, ik neem het hem niet kwalijk zovelen onder ons zijn hem voorgegaan, uiteraard zijn het maar de enkele extreme gevalletjes die ook echt zo ver erin gaan om erover in discussie te gaan. Natuurlijk niet zo slim om op bepaalde fora waar de meeste mensen juist heel verstandig omgaan met drugsgebruik en veel beter geinformeerd zijn als de persoon in kwestie erover in discussie te treden. Hij is gewoon 1 van de velen nog in de maatschappij die in mijn ogen gebrainwashed is door ouders en overheid, en er nog niet voor gekozen heeft om een eigen onderbouwde mening erover te vormen gebaseerd op wetenschappelijke bewijzen maar wat een mening vormt op basis van de anti drugs propaganda waar iedereen mee geconfronteerd worden.

edit: Eindelijk weer eens wat activiteit hier, zelfs Chukkelz back on board :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:52 

Drugs :thumbup:

jokes, jokes.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:54 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Lyst schreef:

Hij heeft inderdaad vaak uitlokkende commentaar ja, maar daar hoeft niet iedereen direct in te happen. Feit dat hij zo denkt en kortzinnig reageert is zijn mening dat kun je toch niet veranderen! Om dan met die hyves zooi aan te komen hoeft dan ook weer niet. :thumbup:

Tuurlijk wel, aanpakke die gast :corn:

On: ik hou t stampe wel vol zonder de drugs en heb geen zin om met grote ogen enz. thuis te komen, dat merken me ouders gelijk :lol: Maar verder vind ik t helemaal niet erg als men een pilletje neemt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:56 

katamaran schreef:
Emre schreef:

Nee even serieus, gebruik jij ook nagellak?

Emre schreef:
tja das waar..

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 17:57 

Hardtraxx Veteran

Kunnen we dan nu eindelijk Ontopic jongens? :list:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:06 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:

Waarom word mijn post verwijderd??? ik geef toch gewoon mijn mening over drugs??? is dat verboden?? waar draait dit topic anders om?? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:06 

Hardtraxx Elite

Emre schreef:
Drugs :thumbup:

Het heeft mijn leven alleszins wel zo drastisch veranderd dat ik mijn eigen leven op een andere manier heb kunnen bekijken en heb besloten mijn leven op orde te krijgen waardoor ik ook 60kg ben afgevallen op een jaar tijd (zonder drugs trouwens, met veel sport en gezonde voeding). ;) Dus drugs kunnen zeker een positieve uitwerking hebben op iemand zijn leven en iemand zijn gezondheid op een positieve manier beinvloeden, zowel geestelijk als lichamelijk, zelfs bij recreatief gebruik (en niet enkel bij medisch gebruik dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
bRt_ schreef:

Waarom word mijn post verwijderd??? ik geef toch gewoon mijn mening over drugs??? is dat verboden?? waar draait dit topic anders om?? :')

PM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:10 

Donateur

BACK ON TOPIC! BAM!!

zijn er mensen hier die nog leuke dingen gaan doen (kwa drugs) (buiten qountdown om) met oud en nieuw? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:13 

Ja, carbid snuiven.

srry srry :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:14 

Hardtraxx Veteran

Emre schreef:
Ja, carbid snuiven.

srry srry :lol:

Strike 3, You're out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:15 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
BACK ON TOPIC! BAM!!

zijn er mensen hier die nog leuke dingen gaan doen (kwa drugs) (buiten qountdown om) met oud en nieuw? :D

Ik gok dat iedereen massaal aan de sos gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:18 

Donateur

PhresiF schreef:
Kevin-Raw schreef:
BACK ON TOPIC! BAM!!

Ik gok dat iedereen massaal aan de sos gaat :D

Nee ikke niet, zelf zou ik wel is LSD ofso met O&N willen proberen of andere visuele psychiese drugs, maar ik ga het niet te gek maken, want mot om 11 uur de nieuwjaarsduik doen :lol:
Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen