Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:57 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Nou ja, aan het uitsterven is ook overdreven.
Ben ergens wel blij dat het geen niks-toevoegende slowchat meer is hier. Begon wel een beetje gek te worden hier.

komt door de drugs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:30 

Hardtraxx Veteran

Gisteren iets meer op dan normaal, 2 1/3 Rode dollar ofzo (mg'tje of 280). Heb me goed vermaakt, vooral na het 2e stuk van 2/3, maar was op t eind wel een partij vaag en ongemakkelijk. Kon niet echt helemaal goed meer van de muziek genieten (was ook wel eentonig aan t eind moet ik zeggen) en voelde me een beetje raar in m'n maag vooral. Hele tijd (wel bewegend) heel snel heen en weer zitten kijken enzo. Toch maar besloten om net voor tijd weg te gaan zodat we zeker de eerste metro zouden halen. Toen we buiten waren ging t gewoon weer prima. Sowieso had ik t gevoel dat ik me over de hele avond toch het beste vermaak met een lagere dosis. Gewoon met halfjes beginnen ipv 2/3 en daarna ook gewoon alleen halfjes bijpakken en proberen om het op 1,5 te houden.

Vrij negatief bericht eigenlijk, maar ik kan me sowieso duidelijk herinneren dat ik me echt ontzettend lekker heb gevoeld. Kan me nog herinneren dat ik vol trots zat te vertellen over hoe geweldig ik me voelde. Ook aardig lang lekker staan gassen. Was toen ook op de wc met iemand in gesprek toen ik in de spiegel keek. Stond er echt van versteld hoe ontzettend hard mn kaak en tong heen en weer vlogen xd. Leek Robert wel :P
Alleen het einde viel dus een beetje tegen en nog een dipje tussendoor toen de 2e dosis een beetje aan t uitwerken was en de 3e nog op moest komen.

Was overigens de eerste keer voor een hele goeie maat van me die het graag ook een keer mee wou maken na alles wat ik erover te vertellen had. Zou het eerst op Houseqlassics doen, maar dat ging voor hem niet door uiteindelijk, dus gisteren maar gedaan op Prspct XL (dubstep/dnb/hardcore). Begon met 2/3 R$ (80mg), maar was hem toch wat teveel. Komt misschien doordat hij ook geen ervaring heeft met andere drugs en het dus niet gewend is om 'ineens' iets te voelen. Bij ons allebei kwam t heel erg snel op, bij hem dus te snel. Voelde zich veel te heet en zweette veel en dat was niet lekker.

Na half uurtje zitten voelde ie zich wel weer goed (beter dan normaal maar niet echt geweldig ofzo), maar gelukkig durfde hij t nog wel aan om een stukje van ong 1/3 bij te pakken na een tijdje, waarna het wel echt lekker ging. Na nog 1/3 ofzo (1 1/3 totaal) vond ie t echt helemaal geweldig iig, en wil het sowieso weer doen :) Het enige jammere is dat hij het feest zelf niet zo heel geweldig vond, iig de muziek enzo, maar wel de hele drugservaring er omheen. Hij vindt hardstyle iig wel een stuk leuker dan dnb/dubstep. Gaat dus gezellig meespacen op Hard Bass :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:53 

Donateur

Vaag zijn is denk ik ook omdat je binnen vrij korte tijd toch aardig wat hebt gebruikt. Dan ben je daar gevoeliger voor omdat je serotonine niet echt op peil is en MDMA daardoor automatisch meer wordt omgezet in MDA. Met andere woorden je voelt dan vooral de vaagheid ;)

Break tot aan hardbass is dan 7/8 weken ofzo? Genoeg tijd om ff lekker te herstellen denk ik zo. Jammer dat Hardbass voor mij dan een verplicht nuchter avondje wordt maar aan de andere kant ergens ook wel lekker ;) Op Loudness ook als een van de weinige nuchtere mensen uitstekend vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vaag zijn is denk ik ook omdat je binnen vrij korte tijd toch aardig wat hebt gebruikt. Dan ben je daar gevoeliger voor omdat je serotonine niet echt op peil is en MDMA daardoor automatisch meer wordt omgezet in MDA. Met andere woorden je voelt dan vooral de vaagheid ;)

Break tot aan hardbass is dan 7/8 weken ofzo? Genoeg tijd om ff lekker te herstellen denk ik zo. Jammer dat Hardbass voor mij dan een verplicht nuchter avondje wordt maar aan de andere kant ergens ook wel lekker ;) Op Loudness ook als een van de weinige nuchtere mensen uitstekend vermaakt!

Wat nou vervelend, je hebt de eer om bij mij te mogen pitten en je mag aan men draaitafels zitten, zeurpietje dat je er rondloopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 01:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Opzich vind ik het wel meevallen met m'n gebruik. Pauze voor gisteren was 5 weken en heb t in totaal 7 keer gedaan sinds Defqon (iets minder dan 5 weken gem. pauze). Ook best weinig per keer vergeleken met anderen (ong 180-200mg per keer), en neem er altijd vitamines en 5-htp bij. Pauze tot Hard Bass is idd 7 weken :)

Of bedoelde je dat het op de avond zelf veel was in korte tijd? Want sowieso ligt het wel voor de hand dat je vager wordt van een hogere dosis. Sommigen vinden dat schijnbaar fijn, maar van mij hoeft t niet. Eigenlijk wel mooi dat een iets hogere dosis me niet beviel, dan heb ik iig de neiging niet om te veel te willen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 01:11 

Donateur

5 (Fusion-HQ)-2 (HQ-ander feest)-5 (ander feest-PRSPCT) weken pauze tussen de laatste paar keren toch? Das volgens "de wetten" gewoon te weinig, al slik je geen grote hoeveelheden.

Niet dat het erg slecht voor je is ofzo, bedoel zeker als je alles zelf onder controle hebt hoef je je nergens druk om te maken... maar dat kan wel enigzins de vaagheid verklaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 02:15 

Hardtraxx Newbie

Nja. ik vind gewoon dat je het zelf moet weten xP Maar ik ga er niet aan beginnen. ook geen wiet. Ik kan heus wel feesten zonder troep hoor :P
Mja dat zie ik wel over 4 jaar als ik naar hardstyle feesten kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 02:31 

bartje01 schreef:
Ik kan heus wel feesten zonder troep hoor :P

Daar spreek je jezelf wel een beetje tegen. :D

Gaat er niet om dat het zonder ook kan, het is gewoon allemaal wat leuker als je wat op hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 02:46 

Hardtraxx Addict

bartje01 schreef:
Nja. ik vind gewoon dat je het zelf moet weten xP Maar ik ga er niet aan beginnen. ook geen wiet. Ik kan heus wel feesten zonder troep hoor :P

Hah dat zei ik vroeger ook altijd.
Het gaat niet om het "volhouden", want aan het eind van de avond ben ik energieker als ik niets op heb dan wanneer ik wel gebruik.
De toegevoegde waarde die het heeft is gewoon heerlijk, maar mensen die er met zo'n standpunt tegenover staan zullen het nooit begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 02:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
5 (Fusion-HQ)-2 (HQ-ander feest)-5 (ander feest-PRSPCT) weken pauze tussen de laatste paar keren toch? Das volgens "de wetten" gewoon te weinig, al slik je geen grote hoeveelheden.

Niet dat het erg slecht voor je is ofzo, bedoel zeker als je alles zelf onder controle hebt hoef je je nergens druk om te maken... maar dat kan wel enigzins de vaagheid verklaren.

Sowieso was die pauze van 2 weken te weinig idd, ookal had ik toen juist 1 van de beste ervaringen tot nu toe (wel veel vaagheid voor mijn doen, maar niet op een onplezierige manier). Maar zou dat ook echt invloed hebben gehad op afgelopen weekend? Zou 5 weken niet voldoende moeten zijn om vrijwel te herstellen?

Komende tijd zijn de pauzes beter iig volgens de planning: 7 weken, 6 weken, 7/8 weken, 5/6 weken, 3 weken, 5 weken... wtf... hoe weet ik al t/m augustus 2011 wanneer ik ga gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 10:57 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
maar was op t eind wel een partij vaag en ongemakkelijk. Kon niet echt helemaal goed meer van de muziek genieten (was ook wel eentonig aan t eind moet ik zeggen) en voelde me een beetje raar in m'n maag vooral.

Op wat voor tijdstippen heb je precies hoeveel genomen? Op Loudness heb ik ook voor de eerste x wat last van mijn maag gehad, en dat kwam omdat ik iets te snel had bijgenomen (kwartiertje maar), heb er dus ook maar een kwartiertje a half uur last van gehad. 2e capsule sloeg toen dus bovenop de vorige in, waardoor ik dat dus had. Ik vind het ook best bizar dat je je zo vaag voelde van een 80mg, ik vraag me af of dat niet meer met de setting en muziek dan ook heeft te maken, 80mg is normaal niet echt een dosis waar je normaal echt vaag van zou worden.

PNXRMX schreef:
Was toen ook op de wc met iemand in gesprek toen ik in de spiegel keek. Stond er echt van versteld hoe ontzettend hard mn kaak en tong heen en weer vlogen xd. Leek Robert wel :P
Alleen het einde viel dus een beetje tegen en nog een dipje tussendoor toen de 2e dosis een beetje aan t uitwerken was en de 3e nog op moest komen.

Een echte kaakschaatswedstrijd weer dus :D Had je geen magnesium op? Zo een klein dipje heb ik ook wel regelmatig trouwens, maar ervaar je dat echt als iets negatiefs, bij mij is het zelf zo dat ik gewoon eventjes net dat tikkeltje minder hard ga waardoor ik misschien een kwartiertje minder uitbundig sta rond te springen maar voor de rest ervaar ik het niet als een negatief gevoel.

PNXRMX schreef:
Begon met 2/3 R$ (80mg), maar was hem toch wat teveel.

PNXRMX schreef:
Na half uurtje zitten voelde ie zich wel weer goed (beter dan normaal maar niet echt geweldig ofzo), maar gelukkig durfde hij t nog wel aan om een stukje van ong 1/3 bij te pakken na een tijdje, waarna het wel echt lekker ging. Na nog 1/3 ofzo (1 1/3 totaal) vond ie t echt helemaal geweldig iig

Op wat voor tijdsbestek had hij dan 1 1/3 op? Zoals het leest is dat op vrij korte manier geweest en lijkt het 2/3 pilletje voor hem te licht te zijn geweest. Er zijn erg veel mensen die zich ongemakkelijk voelen bij het opkomen van een pilletje, mn beste vriendin had hetzelfde bij een half canadeesje (wou wat zitten tijdens het opkomen) maar daarna ging ze gewoon lekker. Is persoonsgebonden wel wat want zelf heb ik hier nooit last van ondervonden, ook niet de eerste keer. Maar ben benieuwd of nu hij weet wat het met je doet of hij de volgende keer de comeup ook als moeilijk gaat ervaren. Van mijn beste vriendin gaan we het 15/01 wel merken ;) Half q'tje dan, ze ervaarde met een half canadeesje hetzelfde als jou vriend, wel beter dan normaal maar niet dat super geweldige wat we omschrijven, maar dat heb je zelf toch ook niet met een halfje toch en pas nadat je 2u later je 2e helft neemt?

PNXRMX schreef:
Komende tijd zijn de pauzes beter iig volgens de planning: 7 weken, 6 weken, 7/8 weken, 5/6 weken, 3 weken, 5 weken... wtf... hoe weet ik al t/m augustus 2011 wanneer ik ga gebruiken :P

Die weet ik ook al :$ 22/01 -> 12/02 -> 09/04 -> 07/05 -> 11/06 -> 23/07 -> 20/08 -> 01/10 -> 29/10 Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:50 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Op wat voor tijdstippen heb je precies hoeveel genomen? Op Loudness heb ik ook voor de eerste x wat last van mijn maag gehad, en dat kwam omdat ik iets te snel had bijgenomen (kwartiertje maar), heb er dus ook maar een kwartiertje a half uur last van gehad. 2e capsule sloeg toen dus bovenop de vorige in, waardoor ik dat dus had. Ik vind het ook best bizar dat je je zo vaag voelde van een 80mg, ik vraag me af of dat niet meer met de setting en muziek dan ook heeft te maken, 80mg is normaal niet echt een dosis waar je normaal echt vaag van zou worden.

Ongeveer zoiets:
23:30 - 80mg
1:30 - 80mg
3:30 - 60mg
5:00 - 60mg

Ik denk dat het idd wel veel met de muziek te maken had, aangezien ik er gewoon niet helemaal goed in op ging op veel momenten, vooral vanaf een uur of 3 a 3:30 was het nogal wisselvallig. De sfeer in de andere zalen vond ik ook niet zo super, evenals de zalen zelf. Main was wel goed te doen qua sfeer en de zaal was de factory010 main gewoon, dus daar was niks mis mee. Het hele vage was ook pas op het eind, vanaf een uurtje of 6:15 ofzo. Laatste 60mg had wel ff goed gewerkt, maar daarna had ik er echt gewoon last van dat ik niks had om me mee bezig te houden zeg maar. Ik had niks meer te vertellen, niemand zei meer wat tegen mij, de muziek was wat saai en daarom was ik steeds 'bezig' met het vaag zijn zeg maar. Steeds om me heen kijken of er iets interessants was, maar viel gewoon niks te doen. Denk eigenlijk dat het daar aan lag, nu ik er goed over nadenk.

Citaat:
Een echte kaakschaatswedstrijd weer dus :D Had je geen magnesium op? Zo een klein dipje heb ik ook wel regelmatig trouwens, maar ervaar je dat echt als iets negatiefs, bij mij is het zelf zo dat ik gewoon eventjes net dat tikkeltje minder hard ga waardoor ik misschien een kwartiertje minder uitbundig sta rond te springen maar voor de rest ervaar ik het niet als een negatief gevoel.

Geen magnesium nee, maar ik heb eigenlijk niet zo heel veel gegrind. Vooral gewoon heen en weer de hele tijd, veel lippen likken en veel met mn tong uit mn bek gehangen :P Totaal geen last van spierpijn en ook geen pijn in mn mond, alleen droge lippen. Heb ook weinig kauwgom gehad, mss dat dat helpt :)

Citaat:
Op wat voor tijdsbestek had hij dan 1 1/3 op? Zoals het leest is dat op vrij korte manier geweest en lijkt het 2/3 pilletje voor hem te licht te zijn geweest. Er zijn erg veel mensen die zich ongemakkelijk voelen bij het opkomen van een pilletje, mn beste vriendin had hetzelfde bij een half canadeesje (wou wat zitten tijdens het opkomen) maar daarna ging ze gewoon lekker. Is persoonsgebonden wel wat want zelf heb ik hier nooit last van ondervonden, ook niet de eerste keer. Maar ben benieuwd of nu hij weet wat het met je doet of hij de volgende keer de comeup ook als moeilijk gaat ervaren. Van mijn beste vriendin gaan we het 15/01 wel merken ;) Half q'tje dan, ze ervaarde met een half canadeesje hetzelfde als jou vriend, wel beter dan normaal maar niet dat super geweldige wat we omschrijven, maar dat heb je zelf toch ook niet met een halfje toch en pas nadat je 2u later je 2e helft neemt?

Zoiets denk ik:
23:30 - 80mg
2:15 - 40mg
4:30 - 40mg

Ik denk dat het ongemakkelijk voelen en dat de muziek niet beviel ook wel een dempend effect heeft gehad. We wouden m ook niet teveel geven meteen, voor het geval dattie t weer te warm kreeg oid. Lekker rustig aan en dan maar iets korter genieten. Het ging er meer om dat hij op een gemakkelijke manier kennis kon maken met de drug, en dat is nu eigenlijk wel heel goed gelukt. Op Hardbass zal het denk ik allemaal wel makkelijker gaan. Ik kon ook moeilijk afleiden precies wanneer hij t vet vond, en hoe vet het dan was enzo, aangezien hij toch wel nogal stil was nog steeds. Ik weet dus ook niet hoe t bij hem was vergeleken met hoe ik me voel na de eerste halve. Ik denk dat ook daarin de muziek een grote rol speelt. Ik merk duidelijk dat ik tijdens en na het losgaan veel meer plezier heb en veel meer geniet dan wanneer ik even stil heb gestaan. Misschien omdat ik na een halve toch al helemaal op ga in de muziek normaal, voel ik me toch aardig lekker met zo'n lage dosis. Het houdt alleen niet zo heel lang aan dan.

Op hard bass gaan we denk ik gewoon vroeg beginnen (al bij de early opener aanwezig - eventtravel :thumbsup: ), dus ergens tussen 11 en 12 beginnen met een halve en dan zo om de 2 uur ongeveer bijpakken ofzo.

Citaat:
PNXRMX schreef:

Die weet ik ook al :$ 22/01 -> 12/02 -> 09/04 -> 07/05 -> 11/06 -> 23/07 -> 20/08 -> 01/10 -> 29/10 Haha
[/quote]

Welke feesten zijn dat dan? XQ DBSTF, Hardbass, ASOT, Euphoria, Tomorrowland, Decibel, Syndicate en ?
Voor mij wordt het Hard Bass, HeartBeat, Bassleader of Remember, Extrema Outdoor, Awakenings Festival, Lowlands en daarna weet ik niet. Mss Syndicate, mss een Q-Dance Presents weer - geen idee :) November zal dan wel STRP of Qlimax worden en dan mss Qountdown nog ofzo... zie ik dan wel weer. Ziet er iig naar uit dat m'n pauzes over het algemeen goed zullen zijn, aangezien de feesten die ik wil meestal ver genoeg uit elkaar liggen op Extrema - Awakenings na. Beter ook, wil ook niet te vaak doen omdat ik het toch echt vet wil houden. Mss beetje bang geworden naar de ietsjes minder geweldige ervaring van vrijdag, dat ik echt zuinig moet zijn op deze fantastische drug :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 17:22 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
maar mensen die er met zo'n standpunt tegenover staan zullen het nooit begrijpen.

Nee hoor, ik denk dat ik zo ook dacht toen ik 14 was. Op die leeftijd moet je ook nog helemaal geen drugs willen gebruiken...

Ik heb nou afgelopen donderdag en gisteren weer eens een hardstyle feestje op alcohol gedaan, de laatste feesten hiervoor waren allemaal 2 maanden van elkaar dus toen nam ik wel steeds wat.

Maar ik denk dat ik het vaker zo ga doen, kan je lekker slapen en je bent niet zo kapot op het einde. Op HardBass ook gewoon alleen alcohol denk ik, en dan bewaar ik de mooie X ervaringen wel voor buiten in de zomer, zoals Konginnedag en Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 17:28 

Vrijdag bij Fusion of Sound tour had ik het geval dat ik het heel erg makkelijk zonder drugs kon doen. Maarja hadden speciaal voor die gelegenheid groene olifanten geregeld dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:16 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Welke feesten zijn dat dan? XQ DBSTF, Hardbass, ASOT, Euphoria, Tomorrowland, Decibel, Syndicate en ?
Voor mij wordt het Hard Bass, HeartBeat, Bassleader of Remember, Extrema Outdoor, Awakenings Festival, Lowlands en daarna weet ik niet. Mss Syndicate, mss een Q-Dance Presents weer - geen idee :) November zal dan wel STRP of Qlimax worden en dan mss Qountdown nog ofzo... zie ik dan wel weer. Ziet er iig naar uit dat m'n pauzes over het algemeen goed zullen zijn, aangezien de feesten die ik wil meestal ver genoeg uit elkaar liggen op Extrema - Awakenings na. Beter ook, wil ook niet te vaak doen omdat ik het toch echt vet wil houden. Mss beetje bang geworden naar de ietsjes minder geweldige ervaring van vrijdag, dat ik echt zuinig moet zijn op deze fantastische drug :thumbsup:

XQ, Hard Bass, ASOT, Euphoria (Maar kan goed zijn dat als jij op Remember eraan gaat dat ik dan idp met jou meedoe want daar ben ik zonder Reinaldo), Defqon 1, Tomorrowland, Decibel, Syndicate, Thrillogy :thumbsup: Dit is trouwens de voorlopige planning, misschien dat er nog wel wat schuift afhankelijk van wat voor gruwelijke feestjes eraan komen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:25 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
XQ, Hard Bass, ASOT, Euphoria (Maar kan goed zijn dat als jij op Remember eraan gaat dat ik dan idp met jou meedoe want daar ben ik zonder Reinaldo), Defqon 1, Tomorrowland, Decibel, Syndicate, Thrillogy :thumbsup: Dit is trouwens de voorlopige planning, misschien dat er nog wel wat schuift afhankelijk van wat voor gruwelijke feestjes eraan komen :cool:

Thrillogy is ook een goeie ja. Maar waarom geen Bassleader? Daar is naast een hardstyle zaal ook nog een classics / early hardcore zaal als t goed is. Hopelijk staan er wat goeie en wat mindere namen in de hardstyle lineup, zodat ik tijdens de mindere lekker naar de classics / early kan :) Was erg lekker op Houseqlassics namelijk, maar zou er niet weer per se een heel feest van hoeven - Bassleader ideaal dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:40 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Thrillogy is ook een goeie ja. Maar waarom geen Bassleader? Daar is naast een hardstyle zaal ook nog een classics / early hardcore zaal als t goed is. Hopelijk staan er wat goeie en wat mindere namen in de hardstyle lineup, zodat ik tijdens de mindere lekker naar de classics / early kan :) Was erg lekker op Houseqlassics namelijk, maar zou er niet weer per se een heel feest van hoeven - Bassleader ideaal dus :thumbsup:

Lijkt me zeker ook leuk, en een dag na mijn verjaardag. Maar Remember lijkt me wel leuker dat het een relatief klein feestje is gaat ook maken dat het er waarschijnlijk weer vol gaat zitten met liefhebbers, wat zeker de sfeer ten goede gaat komen. Ik wil op zich ook wel naar Bassleader, maar 3 weken achter elkaar naar een feestje, nja ik weet het nog niet dus, ook budgetwise, Euphoria en Remember kosten samen ongeveer even veel als Bassleader alleen. En daar moet ik jammer genoeg ook wel rekening mee houden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 19:14 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:

Lijkt me zeker ook leuk, en een dag na mijn verjaardag. Maar Remember lijkt me wel leuker dat het een relatief klein feestje is gaat ook maken dat het er waarschijnlijk weer vol gaat zitten met liefhebbers, wat zeker de sfeer ten goede gaat komen. Ik wil op zich ook wel naar Bassleader, maar 3 weken achter elkaar naar een feestje, nja ik weet het nog niet dus, ook budgetwise, Euphoria en Remember kosten samen ongeveer even veel als Bassleader alleen. En daar moet ik jammer genoeg ook wel rekening mee houden :(

Zit wel wat in ja. Bassleader is wel erg duur voor wat het is opzich, maar ik wil wel heel graag weer op early hardcore spacen :P Verder vond ik het ook een vet feest vorig jaar in de hardstyle met wat uitstapjes naar de tek, wat ik ook wel vet vind af en toe :)

Maar goed, ik kijk nog wel hoe early hardstyle + xtc me bevalt op HeartBeat. Mocht ik dat nog vetter vinden dan hardstyle/early hardcore + xtc dan zal 't wel Remember worden ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 19:22 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
Nee hoor, ik denk dat ik zo ook dacht toen ik 14 was. Op die leeftijd moet je ook nog helemaal geen drugs willen gebruiken...

Ik heb nou afgelopen donderdag en gisteren weer eens een hardstyle feestje op alcohol gedaan, de laatste feesten hiervoor waren allemaal 2 maanden van elkaar dus toen nam ik wel steeds wat.

Maar ik denk dat ik het vaker zo ga doen, kan je lekker slapen en je bent niet zo kapot op het einde. Op HardBass ook gewoon alleen alcohol denk ik, en dan bewaar ik de mooie X ervaringen wel voor buiten in de zomer, zoals Konginnedag en Emporium.

Ik doelde niet alleen op bartje01 (hij is mijn broertje trouwens), maar mensen in het algemeen met zo'n mening over drugsgebruikers.
Blijkbaar kunnen zij het verschil niet zien tussen gebruik en misbruik, want het is allemaal "troep" terwijl de helft van de jongeren in het weekend kotsend en kruipend van de alcohol over straat zwerft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 20:23 

Donateur

Piaaa schreef:
dawasiknie schreef:

Wat nou vervelend, je hebt de eer om bij mij te mogen pitten en je mag aan men draaitafels zitten, zeurpietje dat je er rondloopt!

Ik heb het woord vervelend nooit gebruikt, zeiknicht :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 20:30 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Ik doelde niet alleen op bartje01 (hij is mijn broertje trouwens), maar mensen in het algemeen met zo'n mening over drugsgebruikers.
Blijkbaar kunnen zij het verschil niet zien tussen gebruik en misbruik, want het is allemaal "troep" terwijl de helft van de jongeren in het weekend kotsend en kruipend van de alcohol over straat zwerft.

O zo. Ja sommige mensen hebben wel hele grote oogkleppen op, ik heb ook helemaal geen zin om met ze in discussie te gaan want 90% blijft hetzelfde denken, zelfs als jij allemaal goede argumenten noemt en zij geen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 22:18 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
O zo. Ja sommige mensen hebben wel hele grote oogkleppen op, ik heb ook helemaal geen zin om met ze in discussie te gaan want 90% blijft hetzelfde denken, zelfs als jij allemaal goede argumenten noemt en zij geen...

Ja, ik kan er ook zoooo niet tegen.
De meeste mensen weten niet, of willen gewoon niet begrijpen, dat verantwoordelijk mdma gebruik minder schadelijk is dan dat alcoholmisbruik van tegenwoordig.
Ik moet dan wel zeggen dat ikzelf niet bepaald "verantwoordelijk" gebruikt heb de laatste tijd, maar zo heeft iedereen wel een fase denk ik.

Heb laatst mijn ma verteld dat ik wel eens een snoepje slik en ze wist niet wat haar overkwam, maar heb haar uiteindelijk redelijk kunnen overtuigen door haar bepaalde info te laten lezen @ het inet.
Ze vind het alsnog niet leuk, maar ik ben nu oud en wijs genoeg om voor mezelf te beslissen wat goed en/of slecht is.
'T is overigens wel een hele opluchting om na een feest gewoon lekker zonder zorgen thuis te komen zonder dat je moet verbergen dat je vdk bent geweest die nacht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 22:40 

Hardtraxx Veteran

mensen die niet weten wat het allemaal is en helemaal Anti zijn vind ik echt dom, valt ook echt niet mee te praten >.< Ik ken alleen weinig van die mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 22:42 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
mensen die niet weten wat het allemaal is en helemaal Anti zijn vind ik echt dom, valt ook echt niet mee te praten >.< Ik ken alleen weinig van die mensen.

Haha dom is ook weer overdreven, maar irritand is het zeker als ze niet eens de moeite nemen om jouw kant van het verhaal te horen, omdat ze het zelf zogenaamd toch beter weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 00:50 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Timmer schreef:

Haha dom is ook weer overdreven, maar irritand is het zeker als ze niet eens de moeite nemen om jouw kant van het verhaal te horen, omdat ze het zelf zogenaamd toch beter weten.

ja dat dus :D
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen