DarkBeatz schreef:
Op wat voor tijdstippen heb je precies hoeveel genomen? Op Loudness heb ik ook voor de eerste x wat last van mijn maag gehad, en dat kwam omdat ik iets te snel had bijgenomen (kwartiertje maar), heb er dus ook maar een kwartiertje a half uur last van gehad. 2e capsule sloeg toen dus bovenop de vorige in, waardoor ik dat dus had. Ik vind het ook best bizar dat je je zo vaag voelde van een 80mg, ik vraag me af of dat niet meer met de setting en muziek dan ook heeft te maken, 80mg is normaal niet echt een dosis waar je normaal echt vaag van zou worden.
Ongeveer zoiets:
23:30 - 80mg
1:30 - 80mg
3:30 - 60mg
5:00 - 60mg
Ik denk dat het idd wel veel met de muziek te maken had, aangezien ik er gewoon niet helemaal goed in op ging op veel momenten, vooral vanaf een uur of 3 a 3:30 was het nogal wisselvallig. De sfeer in de andere zalen vond ik ook niet zo super, evenals de zalen zelf. Main was wel goed te doen qua sfeer en de zaal was de factory010 main gewoon, dus daar was niks mis mee. Het hele vage was ook pas op het eind, vanaf een uurtje of 6:15 ofzo. Laatste 60mg had wel ff goed gewerkt, maar daarna had ik er echt gewoon last van dat ik niks had om me mee bezig te houden zeg maar. Ik had niks meer te vertellen, niemand zei meer wat tegen mij, de muziek was wat saai en daarom was ik steeds 'bezig' met het vaag zijn zeg maar. Steeds om me heen kijken of er iets interessants was, maar viel gewoon niks te doen. Denk eigenlijk dat het daar aan lag, nu ik er goed over nadenk.
Citaat:
Een echte kaakschaatswedstrijd weer dus

Had je geen magnesium op? Zo een klein dipje heb ik ook wel regelmatig trouwens, maar ervaar je dat echt als iets negatiefs, bij mij is het zelf zo dat ik gewoon eventjes net dat tikkeltje minder hard ga waardoor ik misschien een kwartiertje minder uitbundig sta rond te springen maar voor de rest ervaar ik het niet als een negatief gevoel.
Geen magnesium nee, maar ik heb eigenlijk niet zo heel veel gegrind. Vooral gewoon heen en weer de hele tijd, veel lippen likken en veel met mn tong uit mn bek gehangen

Totaal geen last van spierpijn en ook geen pijn in mn mond, alleen droge lippen. Heb ook weinig kauwgom gehad, mss dat dat helpt

Citaat:
Op wat voor tijdsbestek had hij dan 1 1/3 op? Zoals het leest is dat op vrij korte manier geweest en lijkt het 2/3 pilletje voor hem te licht te zijn geweest. Er zijn erg veel mensen die zich ongemakkelijk voelen bij het opkomen van een pilletje, mn beste vriendin had hetzelfde bij een half canadeesje (wou wat zitten tijdens het opkomen) maar daarna ging ze gewoon lekker. Is persoonsgebonden wel wat want zelf heb ik hier nooit last van ondervonden, ook niet de eerste keer. Maar ben benieuwd of nu hij weet wat het met je doet of hij de volgende keer de comeup ook als moeilijk gaat ervaren. Van mijn beste vriendin gaan we het 15/01 wel merken

Half q'tje dan, ze ervaarde met een half canadeesje hetzelfde als jou vriend, wel beter dan normaal maar niet dat super geweldige wat we omschrijven, maar dat heb je zelf toch ook niet met een halfje toch en pas nadat je 2u later je 2e helft neemt?
Zoiets denk ik:
23:30 - 80mg
2:15 - 40mg
4:30 - 40mg
Ik denk dat het ongemakkelijk voelen en dat de muziek niet beviel ook wel een dempend effect heeft gehad. We wouden m ook niet teveel geven meteen, voor het geval dattie t weer te warm kreeg oid. Lekker rustig aan en dan maar iets korter genieten. Het ging er meer om dat hij op een gemakkelijke manier kennis kon maken met de drug, en dat is nu eigenlijk wel heel goed gelukt. Op Hardbass zal het denk ik allemaal wel makkelijker gaan. Ik kon ook moeilijk afleiden precies wanneer hij t vet vond, en hoe vet het dan was enzo, aangezien hij toch wel nogal stil was nog steeds. Ik weet dus ook niet hoe t bij hem was vergeleken met hoe ik me voel na de eerste halve. Ik denk dat ook daarin de muziek een grote rol speelt. Ik merk duidelijk dat ik tijdens en na het losgaan veel meer plezier heb en veel meer geniet dan wanneer ik even stil heb gestaan. Misschien omdat ik na een halve toch al helemaal op ga in de muziek normaal, voel ik me toch aardig lekker met zo'n lage dosis. Het houdt alleen niet zo heel lang aan dan.
Op hard bass gaan we denk ik gewoon vroeg beginnen (al bij de early opener aanwezig - eventtravel

), dus ergens tussen 11 en 12 beginnen met een halve en dan zo om de 2 uur ongeveer bijpakken ofzo.
Citaat:
PNXRMX schreef:
Komende tijd zijn de pauzes beter iig volgens de planning: 7 weken, 6 weken, 7/8 weken, 5/6 weken, 3 weken, 5 weken... wtf... hoe weet ik al t/m augustus 2011 wanneer ik ga gebruiken

Die weet ik ook al

22/01 -> 12/02 -> 09/04 -> 07/05 -> 11/06 -> 23/07 -> 20/08 -> 01/10 -> 29/10 Haha
[/quote]
Welke feesten zijn dat dan? XQ DBSTF, Hardbass, ASOT, Euphoria, Tomorrowland, Decibel, Syndicate en ?
Voor mij wordt het Hard Bass, HeartBeat, Bassleader of Remember, Extrema Outdoor, Awakenings Festival, Lowlands en daarna weet ik niet. Mss Syndicate, mss een Q-Dance Presents weer - geen idee

November zal dan wel STRP of Qlimax worden en dan mss Qountdown nog ofzo... zie ik dan wel weer. Ziet er iig naar uit dat m'n pauzes over het algemeen goed zullen zijn, aangezien de feesten die ik wil meestal ver genoeg uit elkaar liggen op Extrema - Awakenings na. Beter ook, wil ook niet te vaak doen omdat ik het toch echt vet wil houden. Mss beetje bang geworden naar de ietsjes minder geweldige ervaring van vrijdag, dat ik echt zuinig moet zijn op deze fantastische drug