Deeltjesversneller schreef:
dawasiknie schreef:
Nee maar ze verkopen het gewoon als zijnde CD-reiniger, en niet als 4-fmp. Er staat ook niet op de site wat erin zit, alleen CD-cleaner. Op het buisje zelf staat ook "not for human consumption". Dat advies heb ik maar genegeerd haha.
Op die manier. Heb je het in je drinken gedaan? Hoe smaakte het? Gaat echt tegen al mijn gevoelens in om iets waarop staat "not for human consumption" toch te consumeren

Ik heb het tijdens Hysteria op de heenreis in m'n flesje Fanta gedaan. Smaakte vies maar dat smaken alle drugs

(gewoon in 1 keer wegwerken met een klein laagje drinken). Ik leef overigens nog steeds. Na 20 minuten kreeg ik de inslag te verwerken, maar echt een inslag. We parkeerden en BAM heerlijk gevoel!
Zo'n buisje zit volgens mij wel een aardige dosis in, dus echt helder was het niet meer bij mij (sms'jes sturen was bijna net zo'n kutopgave als op MDMA). Bij mij was het euforische gevoel wel redelijk sterk, geen giga love-rush zoals je die bij pillen wel eens hebt, maar wel dat warme gevoel dat alles fucking chill, leuk etc. is, praatkick van hier tot tokyo, tintelingen en zin om te bewegen. Was voor mij precies hetzelfde gevoel als na een goed half pilletje. Typische goeie XTC-effecten

. Dat effect houdt 2 uur redelijk aan en daarna bouwt het best snel af, na 3 uur ben je eigenlijk weer helemaal nuchter. Van die energie merkte ik niet zo heel veel, het voelde niet alsof iemand peper in mn reet stond te duwen. Misschien een beetje extra pit maar dat kan ook placebo zijn. Daarom dat ik het zonde vind want na die 2 uurtjes pillen-rush merk ik weinig de toegevoegde waarde van 4-fmp. Laat ik het zo zeggen, dat kleine beetje energie krijg ik van een paar pils ook en dan slaap ik wel lekker na afloop. Want je gaat pas minimaal 10 uur na inname weer echt slapen. Als je op bed gaat liggen kan je hem wel rustig chillen en een beetje half dromen, maar echt slapen zit er niet in.
Daarom dat ik het alleen nog maar ga combineren met X, 2 a 3 keer per jaar ofzo. De rush die je dan krijgt is onvergelijkbaar

Met een lage dosering schijnt het ook wel relaxt te zijn maar dat vind ik het alsnog niet waard, doe me dan maar gewoon een paar biertjes

Zal ik trouwens eens gaan kijken of je daar écht je CD's mee schoon kan maken?