Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 02:01 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Nee maar ze verkopen het gewoon als zijnde CD-reiniger, en niet als 4-fmp. Er staat ook niet op de site wat erin zit, alleen CD-cleaner. Op het buisje zelf staat ook "not for human consumption". Dat advies heb ik maar genegeerd haha.

heb nog nooit van die 4-fmp gehoord :P
maar het is dus gewoon cd cleaner war je naar binnen giet?:P
en wat zijn de effecten dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 09:50 

Hardtraxx Elite

Bjorn schreef:
heb nog nooit van die 4-fmp gehoord :P
maar het is dus gewoon cd cleaner war je naar binnen giet?:P
en wat zijn de effecten dan? :$

Nee natuurlijk is het geen cd cleaner :lol: Het is een chemisch goedje wat sterk verwant is aan amfetamine (speed).

4-FMP:
Afbeelding

Amphetamine:
Afbeelding

Het effect ervan word door velen omschreven als 30% MDMA en 70% speed. Wat het doet is het geeft je de eerste een milde tot sterke rush (afhankelijk van je dosis) die vergelijkbaar is met een xtc rush. Ik zelf ervaar veel meer aangename tintelingen als met xtc en een mildere helderde euforie. Na die paar uurtjes (ongeveer zelfde tijdsduur als xtc) zwakt de euforie weg en blijft enkel het energetisch effect over (de amfetamine werking). Deze werking kan naar gelang de dosis een 6 tot 8u na inname aanhouden. Bij een te hoge dosering heb je ook net zoals bij speed slaapproblemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 10:21 

Hardtraxxer

Zonder robbert en chukkels is het hier wel erg stil he!? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 13:43 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Nee maar ze verkopen het gewoon als zijnde CD-reiniger, en niet als 4-fmp. Er staat ook niet op de site wat erin zit, alleen CD-cleaner. Op het buisje zelf staat ook "not for human consumption". Dat advies heb ik maar genegeerd haha.

Op die manier. Heb je het in je drinken gedaan? Hoe smaakte het? Gaat echt tegen al mijn gevoelens in om iets waarop staat "not for human consumption" toch te consumeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:11 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
dawasiknie schreef:

Op die manier. Heb je het in je drinken gedaan? Hoe smaakte het? Gaat echt tegen al mijn gevoelens in om iets waarop staat "not for human consumption" toch te consumeren :P

Het is geen echte cd cleaner he... Je kan er dus ook niet werkelijk cd's mee schoonmaken, het is gewoon zo vermomd zodat ze het kunnen verkopen zonder dat mensen er de foute vragen bij gaan stellen ivm legaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:21 

Hardtraxxer

Dat begreep ik, maar het blijft tegen mijn overlevingsinstinct in gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:27 

Donateur

dawasiknie schreef:

Ik heb het tijdens Hysteria op de heenreis in m'n flesje Fanta gedaan. Smaakte vies maar dat smaken alle drugs ;) (gewoon in 1 keer wegwerken met een klein laagje drinken). Ik leef overigens nog steeds. Na 20 minuten kreeg ik de inslag te verwerken, maar echt een inslag. We parkeerden en BAM heerlijk gevoel!

Zo'n buisje zit volgens mij wel een aardige dosis in, dus echt helder was het niet meer bij mij (sms'jes sturen was bijna net zo'n kutopgave als op MDMA). Bij mij was het euforische gevoel wel redelijk sterk, geen giga love-rush zoals je die bij pillen wel eens hebt, maar wel dat warme gevoel dat alles fucking chill, leuk etc. is, praatkick van hier tot tokyo, tintelingen en zin om te bewegen. Was voor mij precies hetzelfde gevoel als na een goed half pilletje. Typische goeie XTC-effecten :) . Dat effect houdt 2 uur redelijk aan en daarna bouwt het best snel af, na 3 uur ben je eigenlijk weer helemaal nuchter. Van die energie merkte ik niet zo heel veel, het voelde niet alsof iemand peper in mn reet stond te duwen. Misschien een beetje extra pit maar dat kan ook placebo zijn. Daarom dat ik het zonde vind want na die 2 uurtjes pillen-rush merk ik weinig de toegevoegde waarde van 4-fmp. Laat ik het zo zeggen, dat kleine beetje energie krijg ik van een paar pils ook en dan slaap ik wel lekker na afloop. Want je gaat pas minimaal 10 uur na inname weer echt slapen. Als je op bed gaat liggen kan je hem wel rustig chillen en een beetje half dromen, maar echt slapen zit er niet in.

Daarom dat ik het alleen nog maar ga combineren met X, 2 a 3 keer per jaar ofzo. De rush die je dan krijgt is onvergelijkbaar :) Met een lage dosering schijnt het ook wel relaxt te zijn maar dat vind ik het alsnog niet waard, doe me dan maar gewoon een paar biertjes ;)

Zal ik trouwens eens gaan kijken of je daar écht je CD's mee schoon kan maken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 16:00 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Zal ik trouwens eens gaan kijken of je daar écht je CD's mee schoon kan maken? :lol:

Doen en dan bloedserieus naar de winkel terug gaan klagen dat het spul niet werkt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 17:13 

Hardtraxx Addict

Binnenkort LSD + mdma proberen :D
Schijnt echt een super combo te zijn!
Ik zal wel een klein verslagje schrijven als het er weer op zit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 17:57 

Donateur

pepepe schreef:

:oh: zoo die combo lijkt mij wel erg alleen ook wel gevaarlijk! :/
iemand dit wellis eerder gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:

candyflipping
lijkt me het aller vetste qua drugs :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:02 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Hoezo gevaarlijk? Een candyflip (xtc+lsd) zou de mooiste en beste combo moeten zijn die er bestaat, mits goed uitgevoerd. Een hoge dosis lsd innemen, en 3u na inname een wat lichtere dosis mdma zou de ideale candyflip moeten zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:17 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Hoezo gevaarlijk? Een candyflip (xtc+lsd) zou de mooiste en beste combo moeten zijn die er bestaat, mits goed uitgevoerd. Een hoge dosis lsd innemen, en 3u na inname een wat lichtere dosis mdma zou de ideale candyflip moeten zijn :)

Een hoge dosis LSD zal het niet worden hoor haha, ben nog niet zo door-getript dat ik hoeveelheden van 500ug aan durf.
Zal ongeveer 250ug worden + 1 rood duifje (120~130mg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Een hoge dosis LSD zal het niet worden hoor haha, ben nog niet zo door-getript dat ik hoeveelheden van 500ug aan durf.

Je kan beter gewoon MDMA poeder nemen ipv xtc pil, anders heb je weer extra zooi erbij die je op dat moment niet nodig hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:18 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
pepepe schreef:
DarkBeatz schreef:

Je kan beter gewoon MDMA poeder nemen ipv xtc pil, anders heb je weer extra zooi erbij die je op dat moment niet nodig hebt

Poeder word vaak versneden hoor, kan je net zo goed een pilletje erin gooienn,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:22 

Hardtraxxer

modernization schreef:

Nee gewoon wat meer kristallen nemen :P Zolang het aantal mg mdma maar goed is. Maar volgens mij wordt mdma lang niet zo vaak versneden als pep/sos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:41 

Donateur

modernization schreef:

Nee gewoon wat meer kristallen nemen :P Zolang het aantal mg mdma maar goed is. Maar volgens mij wordt mdma lang niet zo vaak versneden als pep/sos.

Als jij gewoon een ZUIVERE pil heb, zoals de meeste tegenqwoordig gewoon op de markt zijn, dan is dit gewoon hetzeflde als kristallen!!!!
zal alleen kleurstof en een bindmiddel (vaak magnesium) bij zitten! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:54 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:

Ik heb hier gewoon zuivere pillen liggen, dus dat zal niets uit maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:08 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
modernization schreef:

Als jij gewoon een ZUIVERE pil heb, zoals de meeste tegenqwoordig gewoon op de markt zijn, dan is dit gewoon hetzeflde als kristallen!!!!
zal alleen kleurstof en een bindmiddel (vaak magnesium) bij zitten! ^^

Magnesium als bindmiddel? Dat hoor ik voor het eerst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:14 

Hardtraxx Veteran

Magnesium als bindmiddel? Dat hoor ik voor het eerst...

Magnesiumstearaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:55 

Hardtraxxer

Bedankt, weer wat geleerd. Dat heeft toch niet dezelfde effecten als magnesiumpillen of wel? Lijkt me dat bindmiddel 0 effect moeten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

Bedankt, weer wat geleerd. Dat heeft toch niet dezelfde effecten als magnesiumpillen of wel? Lijkt me dat bindmiddel 0 effect moeten geven.

Volgens mij wel.

In je lichaam worden het Mg2+ en CH3.(CH2)16.COO- ionen :D

En die Mg2+-ionen ontstaan ook bij het slikken van Magnesiumpillen (Dat is ook altijd Mg2+ en nog een ander ion en dan daar de verbinding van)

Dus precies hetzelfde idee. Het zal alleen niet heel veel 'Magnesium' zijn ;)

*NerdsmileydieHTnietheeft* :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 21:05 

Hardtraxx Elite

modernization schreef:

MDMA poeder zou ik zowiezo vermijden, dat is inderdaad waarschijnlijk versneden. Normaal hoort MDMA te komen in kristallen brokjes, niet voor niets dat ze het kristal noemen :P Poeder krijg je door het te crushen en iets anders er bij te smijten.

@pepepe: 250ug is een hoge dosis en erg geschikt voor een candytrip, misschien is iets minder mdma wel relaxter (~100mg) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:44 

Hardtraxxer

Zooo dit topic is echt aan het uitsterven.Of komt het door kerst.Robbert en chukkels jullie moeten terug komen. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:21 

Donateur

Nou ja, aan het uitsterven is ook overdreven.
Ben ergens wel blij dat het geen niks-toevoegende slowchat meer is hier. Begon wel een beetje gek te worden hier.
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen