Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:29 

Hardtraxx Veteran

Pep versterkt de (negatieve) effecten van een pilletje ook enorm. Een halve komt aan alsof het er twee zijn.

Ik had op loudness aan het begin 1 puntje pep gehad en uiteindelijk nog 2 halve boompjes en heb een top avond gehad. Dus combineren is wél fijn bij lage hoeveelheden (denk ik). Maar denk dat jij gewoon teveel pep gehad had om nog te gaan snoepen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:34 

Hardtraxxer

Heeft er hier iemand weleens een witte rolex op ? Laatst feestje gehad in de plaatselijke discotheek had er 1tje op. Dealertje zei dat het 140-160 mg was... heb gvd hele n8 niet kunne slapen met hoofdpijn... idem dito overkwam maat van mij die er ook 1 had gesnoept :mad: , volgende keer ff die gast aanspreken :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Zullen dan vast geen zuivere pillen zijn. ;)

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22109
Staat hier ook dat er een heleboel slechte van op de markt zijn. En ze zijn sowieso maar gemiddeld 50mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:54 

Hardtraxxer

H4rdstyleLova schreef:
volgende keer ff die gast aanspreken :P .

Volgende keer vantevoren kopen en testen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:57 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
Pep was dus perfect, pillen wéér niet!
Ik kap denk ik volledig met pillen, heb het er nu echt wel mee gehad. Dat terwijl ik het nog niet eens vaak heb gedaan.
Speed vind ik zoveel beter! Je blijft gewoon 'nuchter', je doet geen gekke dingen, je trekt geen gekke bekken, en je gaat non stop uit je plaat.
Dat ik met pillen op altijd zoveel vergeet (zelfs met maar een halve pil) vind ik echt kut. Dat wil ik niet meer.

Welcome 2 my world! :D
Ik was voorheen altijd van de pillen, maar gebruik de laatste tijd meer pep.
Vind het gewoon zo fijn dat je zo nuchter als wat helemaal uit je dak gaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:58 

Hardtraxx Elite

H4rdstyleLova schreef:
Heeft er hier iemand weleens een witte rolex op ? Laatst feestje gehad in de plaatselijke discotheek had er 1tje op. Dealertje zei dat het 140-160 mg was... heb gvd hele n8 niet kunne slapen met hoofdpijn... idem dito overkwam maat van mij die er ook 1 had gesnoept :mad: , volgende keer ff die gast aanspreken :P .

140-160mg is inderdaad dikke bullshit, hoogst wsl rommel pillen. Daar zijn alleszins de rolex pilletjes ook wel bekend om (rotzooi dus), zou nooit een rolex op een feest aannemen en gelijk innemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:10 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Vind het gewoon zo fijn dat je zo nuchter als wat helemaal uit je dak gaat :thumbsup:

Ik ben er echt wel nieuwsgierig naar aan het worden eigenlijk. Kan binnenkort ook waarschijnlijk er wel aan komen onversneden (72%) altijd moet het dan in grote hoeveelheid indoen :( Achja, zien wat er te regelen valt! Iemand trouwens al dex gehad? En wat zijn de ervaringen daarmee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:22 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
pepepe schreef:

Ik ben er echt wel nieuwsgierig naar aan het worden eigenlijk. Kan binnenkort ook waarschijnlijk er wel aan komen onversneden (72%) altijd moet het dan in grote hoeveelheid indoen :( Achja, zien wat er te regelen valt! Iemand trouwens al dex gehad? En wat zijn de ervaringen daarmee.

Heb wel eens dex gehad! ;)
Vind dex nog fijner dan normale pep.
Je hebt er minder van nodig en je voelt je er toch wel iets anders van.
Meer geestelijk zeg maar, de rush is meer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:34 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Heb wel eens dex gehad! ;)
Vind dex nog fijner dan normale pep.
Je hebt er minder van nodig en je voelt je er toch wel iets anders van.
Meer geestelijk zeg maar, de rush is meer aanwezig.

Ja ik hoorde ook dat je van dex wat waziger word :D Lijkt me wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:43 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Wat drink je als je aan de pep gaat?

Heb van te voren 2 pilsjes in de trein gehad, toen binnen nog 4 bier ofso?
Voor de rest water en raketjes :love:

Inno schreef:
Maar denk dat jij gewoon teveel pep gehad had om nog te gaan snoepen :)

Ik had als het goed is 2 gram bij (zo gekocht, niet nagewogen, dus kan goed wat minder zijn geweest) en daar is nog veel van over.
Heb naar mijn idee echt niet veel gehad.

pepepe schreef:

Ik was net binnen en kon al niet meer stilstaan, zo heerlijk! :woot:
Betrapte me er soms ook op dat ik tijdens een dj wissel gewoon nog stond te bewegen op de beat die er niet was, ik kon gewoon niet stil blijven staan :D
Dj wissels duren ook veelste lang op zo'n moment :P

Ben maandag dus nog wel erg vaag geweest, verder geen kater, en voel me gewoon top. Krijg ook veel energie als ik goeje nummers hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:15 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Ik had als het goed is 2 gram bij (zo gekocht, niet nagewogen, dus kan goed wat minder zijn geweest) en daar is nog veel van over.

Ik had misschien 100-150mg :P Maar dan voel je ook bijna niets, beetje extra energie, je bent klaarwakker, en je wordt bijna niet moe :) Ideaal want mijn snoep werkt meestal niet goed omdat ik te moe ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:21 

Hardtraxxer

Inno schreef:
DarkNoize schreef:

Ik had misschien 100-150mg :P Maar dan voel je ook bijna niets, beetje extra energie, je bent klaarwakker, en je wordt bijna niet moe :) Ideaal want mijn snoep werkt meestal niet goed omdat ik te moe ben :P

Ik heb gewoon wat sleutelpunten naar binnen lopen scheppen, geen idee hoeveel gram dus :')
Maar van die 2 gram lijkt nog zeker meer dan de helft over te zijn, als ik zou gokken denk ik dat ik maar 400mg op had ofso :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:59 

Donateur

Hmm doe pillen & pep toch maar niet dan.
Heb wel genoeg energie vanuit me zelf dus waarom zou ik het doen eigenlijk. Ik ben eigenlijk liever het laatste uur op een feestje naar de klote dan dat ik wel door kan gaan maar vervolgens 2 dagen lang een speedkater krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:47 

Hardtraxx Veteran

Drugsgebruik kan een leuke bijkomstigheid zijn bij muziek. Enkel dient deze natuurlijk wel op een goede manier gebruikt te worden;dus niet in combinatie met vermoeidheid en alcohol etc. Zelf vind ik dat je van dingen als pep wel af moet blijven;dit doet naar mijn mening meer kwaad dan goed. Met een pilletje op zijn tijd is niks mis, maar het is dan ook weer aan jou wat voor mdma gehalte het bevat. Ik zelf ga het liefste voor medium (voor naar mijn gevoel) een rustigere trip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 09:37 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Drugsgebruik kan een leuke bijkomstigheid zijn bij muziek. Enkel dient deze natuurlijk wel op een goede manier gebruikt te worden;dus niet in combinatie met vermoeidheid en alcohol etc. Zelf vind ik dat je van dingen als pep wel af moet blijven;dit doet naar mijn mening meer kwaad dan goed. Met een pilletje op zijn tijd is niks mis, maar het is dan ook weer aan jou wat voor mdma gehalte het bevat. Ik zelf ga het liefste voor medium (voor naar mijn gevoel) een rustigere trip.

Medium? Ik zou een licht pilletje tegenwoordig 80a100mg noemen en een zwaar 160+mg. Mag ik er dan van uit gaan dat een medium pilletje 120a140mg is? Lekkere dosis is dat zeker alvast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 18:29 

Donateur

Haha net een buisje 4-fmp weer binnen gekregen van de Smartshop. Toch leuk dat je het gewoon open en bloot op tafel neer kan leggen en je moeder echt gelooft dat ik m'n cd's ermee ga schoonmaken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 18:38 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
mrazura schreef:

Medium? Ik zou een licht pilletje tegenwoordig 80a100mg noemen en een zwaar 160+mg. Mag ik er dan van uit gaan dat een medium pilletje 120a140mg is? Lekkere dosis is dat zeker alvast :D

Dit doet me denken aan een lekkere roze duif. Ik ging daar heerlijk op! wanneer ik de kans krijg koop ik deze weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 19:24 

dawasiknie schreef:
Haha net een buisje 4-fmp weer binnen gekregen van de Smartshop. Toch leuk dat je het gewoon open en bloot op tafel neer kan leggen en je moeder echt gelooft dat ik m'n cd's ermee ga schoonmaken :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 19:30 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Dat verkopen ze gewoon in smartshops? Over de toonbank? :oh: Maar dat is dus vloeibaar dan, geen poeder? En kenden ze het daar echt als Fluoramfetamine of als Flux?

Vragen, vragen... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 19:31 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
dawasiknie schreef:

Dat verkopen ze gewoon in smartshops? Over de toonbank? :oh: Maar dat is dus vloeibaar dan, geen poeder?

Maak jij je cd's schoon met poeder? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 19:32 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:

Dat verkopen ze gewoon in smartshops? Over de toonbank? :oh: Maar dat is dus vloeibaar dan, geen poeder?

Maak jij je cd's schoon met poeder?

Nee daarom, maar dacht dat 4FMP als je het op internet besteld poeder was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:08 

Donateur

dawasiknie schreef:

Dat verkopen ze gewoon in smartshops? Over de toonbank? :oh: Maar dat is dus vloeibaar dan, geen poeder? En kenden ze het daar echt als Fluoramfetamine of als Flux?

Vragen, vragen... :whistle:

Een smartshop verkoopt online Flux CD-cleaner in vloeibare vorm. Google maar, meer ga ik niet vertellen ;)
Het is overigens wel wat prijziger, maar ik betaal graag wat meer voor een avondje fun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 20:36 

Hardtraxxer

Ja dat Flux online te verkrijgen is wist ik wel, maar ik dacht dat 4FMP ongeregistreerd en dus illegaal was, en dat smartshops dat dus niet mogen verkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 21:20 

Donateur

Nee maar ze verkopen het gewoon als zijnde CD-reiniger, en niet als 4-fmp. Er staat ook niet op de site wat erin zit, alleen CD-cleaner. Op het buisje zelf staat ook "not for human consumption". Dat advies heb ik maar genegeerd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 21:30 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
4-fmp weer binnen gekregen

:love:
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen