Maar eens een drugsreportje van mij
Zaterdag op Thunderdome meteen bij binnenkomst (12 uur) wat punten speed gepakt.
Ik kreeg er eerst een ontzettende loopneus van, toen een zwaar vieze smaak in mijn keel. Dit was na een kwartiertje over.
Toen kon ik al niet meer stilstaan en voelde me heerlijk.
Heb vanaf dat moment ook nonstop door staan gassen
Rond 2 uur nog wat puntjes gepakt, weer een loopneus en ontzettende gore smaak in m'n keel
Ging allemaal perfect! Voelde me echt supergoed!
Ik kon ook de heletijd kippenvel 'oproepen', dat was echt meesterlijk
Als ik met mijn handen over mijn wangen ging kreeg ik daar 2 seconden later kippenvel, ook op mijn rug kon ik het oproepen door mijn ellebogen naar achteren te steken

Echt heerlijk
Toen begon ik om 4 uur te twijfelen of ik nog een halve groene olifant moest pakken... Toen om kwart over 4 toch maar gedaan.
20 minuten later sloeg hij in, werd ff misselijk dus snel naar de wc, daar even 2 minuten gestaan, maar verder niks aan de hand.
Toen werd ik alleen maar sloom, wazig en vaag. Begon toen ook als een gek te zweten
Ben ook weer hele stukken vergeten
Heb in die tijd ook vaag uit mijn ogen gekeken heb ik het idee
Pep was dus perfect, pillen wéér niet!
Ik kap denk ik volledig met pillen, heb het er nu echt wel mee gehad. Dat terwijl ik het nog niet eens vaak heb gedaan.
Speed vind ik zoveel beter! Je blijft gewoon 'nuchter', je doet geen gekke dingen, je trekt geen gekke bekken, en je gaat non stop uit je plaat.
Dat ik met pillen op altijd zoveel vergeet (zelfs met maar een halve pil) vind ik echt kut. Dat wil ik niet meer.
Slapen gaat op zondag altijd wel wat moeizamer en maandag in de klas was ik ook nog redelijk vaag! Werkt wel lang

Had ook nog teveel energie op het werk maandagavond

Maar geen kater tot nu toe, dus die zal ook wel niet meer komen