Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:38 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Intervention schreef:
wat om paddo's in te doen??...die dingen zijn echt niet te eten maar effect :thumbsup:

Jeps om paddo's in te doen, die soep krijgt wel een ontzettend smerige blauwe kleur ervan, maar je proeft ze wel nog maar amper gelukkig. Volgende week 4-Aco-DMT waarschijnlijk uitproberen, ik doop het tot paddopoeder :D

oeh dan ga ik dat ook volgende keer maar eens doen als dat minder vies is :P 4-Aco-DMT??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 15:30 

Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
4-Aco-DMT??

Chemisch stofje dat in je lichaam word omgezet naar psylocine, de werkzame stof van paddo's. Dus het is een poedertje wat je inneemt wat dezefde werking heeft als paddo's :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Intervention schreef:
4-Aco-DMT??

Chemisch stofje dat in je lichaam word omgezet naar psylocine, de werkzame stof van paddo's. Dus het is een poedertje wat je inneemt wat dezefde werking heeft als paddo's :thumbsup:

:drool: dat moet ik keertje proberen alleen ik zal daar hoogstwaarschijnlijk niet aan kunnen komen of kun je het in smartshop kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 17:41 

Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
:drool: dat moet ik keertje proberen alleen ik zal daar hoogstwaarschijnlijk niet aan kunnen komen of kun je het in smartshop kopen?

Nee volgens mij hebben ze het niet bij de smartshop :( Je moet hiervoor langs bij de lokale research chemical boer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 17:42 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Intervention schreef:

Nee volgens mij hebben ze het niet bij de smartshop :( Je moet hiervoor langs bij de lokale research chemical boer.

aahh das jammer :( ...ja zn lokale research chemical boer hebben we hier niet :(
nja dan maar gwn in de soep en opeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 17:52 

Intervention schreef:
DarkBeatz schreef:
Intervention schreef:

aahh das jammer :( ...ja zn lokale research chemical boer hebben we hier niet :(
nja dan maar gwn in de soep en opeten :P

ach boeiend ik eet die dingen gewoon op :P schijt of het vies is je wilt toch spacen ofniet xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 18:37 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Mike-O schreef:
Op Qountdown aan de kristallen. :corn:

Foei :nono:
Was jij op Qlimax eigenlijk nuchter of niet?

Haha, heb je me niet zien gaan in de bus. Ik ging als een sneltrein xd Kan ook zijn dat je het niet hebt gezien hoor, t ging af en toe echt met vlagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:30 

Donateur

Viel wel mee op zich, maar ik was toen ook van de kaart als de tering :P
Op Loudness wist ik wel 100% zeker dat je nuchter was iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:40 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Ja, achteraf maar beter ook. Wanneer ik nuchter feest ga ik de hele avond snoei hard los. Als ik gebruik staan m'n benen stil en bewegen m'n armen wat slapjes. Daarnaast vergeet ik ook van alles van wat er op die avond is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:52 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:

Ja, achteraf maar beter ook. Wanneer ik nuchter feest ga ik de hele avond snoei hard los. Als ik gebruik staan m'n benen stil en bewegen m'n armen wat slapjes. Daarnaast vergeet ik ook van alles van wat er op die avond is gebeurd.

Wat gebruik jij dan dat je benen stil staan want dat heb ik nog nooit,meegemaakt als ik,heb gebruikt:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:54 

Hardtraxx Elite

Gewoon een pilletje. Maar het verschilt bij mij altijd. Soms ga ik als een gek en soms ook gewoon totaal niet :/ De laatste tijd gaat het vaak de verkeerde kant op dus besluit ik nu meer feesten nuchter te pakken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 22:56 

Donateur

Van dat niet meer kunnen stampen hebben meer mensen last van, maatje van mij staat ook alleen maar met z'n vingers te zwaaien :P
Dan vind ik het ook een beetje zonde om te gebruiken als ik dat zou hebben. Ook al geniet je er wel van. Ik ram er overigens wel op los als een malle, m'n benen zijn dan net elastiek dus ik blijf maar doorgaan. Nuchter heb ik dat ook, maar dat voel je op een gegeven moment wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 23:15 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Gewoon een pilletje. Maar het verschilt bij mij altijd. Soms ga ik als een gek en soms ook gewoon totaal niet :/ De laatste tijd gaat het vaak de verkeerde kant op dus besluit ik nu meer feesten nuchter te pakken! :)

Oh daar heb ik dus nog nooit meegemaakt:o..bij mij werken pilletje of pep altijd goed:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 23:16 

Hardtraxxer

Heb je dan niet gewoon te veel gebruikt, als je niet meer kan/wil bewegen?

Als ik in een rustige setting zit (thuis spacen) kan ik juist m'n benen niet meer stilhouden en zit ik de hele avond te trillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 23:21 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Heb je dan niet gewoon te veel gebruikt, als je niet meer kan/wil bewegen?

Als ik in een rustige setting zit (thuis spacen) kan ik juist m'n benen niet meer stilhouden en zit ik de hele avond te trillen :P

Ja, m'n benen shaken ook. Maar op Qountdown ga ik voor het eerst alleen maar kristallen nemen. Voorheen heb ik wel kristallen op, maar toen ook bier en een pil dus ik ben eigenlijk best benieuwd hoe dit op mij inwerkt. Sowieso niet teveel in één keer, want daar ging ik de vorige keer ook de mist mee in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 23:34 

Hardtraxx Newbie

ALCOHOL4LIFE
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 23:59 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
Mike-O schreef:

Oh daar heb ik dus nog nooit meegemaakt:o..bij mij werken pilletje of pep altijd goed:D

met pep heb ik nog wel is dat ik niet echt zin heb om te stampen :/
dan ga ik ook vaak een beetje met mn armen en vingertjes zwaaien en gek doen :P
maar met een pil (en soms pep samen) dan ben ik niet te stoppen :D
alleen jammer dat ik dan moeilijk in slaap kan komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:21 

Hardtraxx Veteran

Oh met pep moet ik juist stampen:o..en al helemaal in combo met pilletje:P..ik ga raar bewegen als ik ga eten omdat ik dan stil zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:31 

Hardtraxx Addict

ik ken die vage trip dat je geen zin heb om te stampen, dan ben je gewoon zo druk bezig met alle indrukken te verwerken van bijvoorbeeld de muziek, maar ook de show eromheen
en meestal gaat dit ook gepaard met een enorme praatkick waarbij je 80x dezelfde zin zegt in een half uur :P heb toch liever de energieke trip en dat lukt ook altijd als ik gewoon wat minder neem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:03 

Hardtraxxer

Is er ook iets om het kaken een beetje te minderen,zit namelijk redelijk vaak te kaken wanneer ik pep heb gebruikt.
Het nadeel is ook nog eens dat je vaak zelf niet door hebt en anderen dus meteen al door hebben dat je aan de drugs hebt gezeten,ohja en de tip minder pep nemen had ik zelf al verzonnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 09:23 

Donateur

Mystyle schreef:
Is er ook iets om het kaken een beetje te minderen,zit namelijk redelijk vaak te kaken wanneer ik pep heb gebruikt.
Het nadeel is ook nog eens dat je vaak zelf niet door hebt en anderen dus meteen al door hebben dat je aan de drugs hebt gezeten,ohja en de tip minder pep nemen had ik zelf al verzonnen :woot:

voor het feest ff 1000mg magnesium naar binnen gooien, kost 8 euro voor 100 tabletten van 300mg per stuk. ;)
Daar ontspannen je spieren van en dus ook je kaken, maar zorg er wel voor dat je niet aan de diarree zit want al je spieren ontspannen dus ook je gaatje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 09:43 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
Ja, m'n benen shaken ook. Maar op Qountdown ga ik voor het eerst alleen maar kristallen nemen. Voorheen heb ik wel kristallen op, maar toen ook bier en een pil dus ik ben eigenlijk best benieuwd hoe dit op mij inwerkt. Sowieso niet teveel in één keer, want daar ging ik de vorige keer ook de mist mee in...

Je weet toch dat pillenboer je pilletje maken door dezelfde kristal erdoor te pleuren :D Effect gaat dus net hetzelfde zijn bij een zelfde dosis/setting. Maar velen doen aan vingerdippen, waardoor ze meestal een veel te hoge dosis binnen krijgen naarmate de avond vordert, ik weeg mn capsules gewoon altijd netjes af op voorhand :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 17:26 

Hardtraxxer

Maar eens een drugsreportje van mij ;)
Zaterdag op Thunderdome meteen bij binnenkomst (12 uur) wat punten speed gepakt.
Ik kreeg er eerst een ontzettende loopneus van, toen een zwaar vieze smaak in mijn keel. Dit was na een kwartiertje over.
Toen kon ik al niet meer stilstaan en voelde me heerlijk.
Heb vanaf dat moment ook nonstop door staan gassen :)
Rond 2 uur nog wat puntjes gepakt, weer een loopneus en ontzettende gore smaak in m'n keel >.<
Ging allemaal perfect! Voelde me echt supergoed!
Ik kon ook de heletijd kippenvel 'oproepen', dat was echt meesterlijk :D
Als ik met mijn handen over mijn wangen ging kreeg ik daar 2 seconden later kippenvel, ook op mijn rug kon ik het oproepen door mijn ellebogen naar achteren te steken :love: Echt heerlijk :P

Toen begon ik om 4 uur te twijfelen of ik nog een halve groene olifant moest pakken... Toen om kwart over 4 toch maar gedaan.
20 minuten later sloeg hij in, werd ff misselijk dus snel naar de wc, daar even 2 minuten gestaan, maar verder niks aan de hand.
Toen werd ik alleen maar sloom, wazig en vaag. Begon toen ook als een gek te zweten :mad:
Ben ook weer hele stukken vergeten :(
Heb in die tijd ook vaag uit mijn ogen gekeken heb ik het idee :huh:

Pep was dus perfect, pillen wéér niet!
Ik kap denk ik volledig met pillen, heb het er nu echt wel mee gehad. Dat terwijl ik het nog niet eens vaak heb gedaan.
Speed vind ik zoveel beter! Je blijft gewoon 'nuchter', je doet geen gekke dingen, je trekt geen gekke bekken, en je gaat non stop uit je plaat.
Dat ik met pillen op altijd zoveel vergeet (zelfs met maar een halve pil) vind ik echt kut. Dat wil ik niet meer.

Slapen gaat op zondag altijd wel wat moeizamer en maandag in de klas was ik ook nog redelijk vaag! Werkt wel lang :lol: Had ook nog teveel energie op het werk maandagavond :woot:
Maar geen kater tot nu toe, dus die zal ook wel niet meer komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:17 

Hardtraxx Elite

Wat drink je als je aan de pep gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:24 

Hardtraxx Addict

Gewoon in je drinken pleuren, werkt ook perfect.
Wel een beetje opletten met dozeren zou ik zeggen. ;)
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen