Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:31 

Hardtraxx Veteran

Tis aardig stil hier... Echt heel veel zin in vrijdag. Na 5 weken pauze weer rode dollars vreten :) En t mooie is ook dat een goede vriend van me t dan ook gaat proberen. Lekker rustig aan begin met een halve om half 12 ofzo en dan verder kijken :) Zal wel neerkomen op 1,5 de man ofzo... mss dat ik er 2 op krijg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:38 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Tis aardig stil hier... Echt heel veel zin in vrijdag. Na 5 weken pauze weer rode dollars vreten :) En t mooie is ook dat een goede vriend van me t dan ook gaat proberen. Lekker rustig aan begin met een halve om half 12 ofzo en dan verder kijken :) Zal wel neerkomen op 1,5 de man ofzo... mss dat ik er 2 op krijg :P

Mmmmm lekker :loving: Ik nog lang lang wachten, maar misschien dat ik ga zorgen dat ik een paar lsd zegeltjes terug in huis heb voor de feestdagen door te komen :$ (Hoe vlotten jouw paddestoeltjes?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:48 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:

Mmmmm lekker :loving: Ik nog lang lang wachten, maar misschien dat ik ga zorgen dat ik een paar lsd zegeltjes terug in huis heb voor de feestdagen door te komen :$ (Hoe vlotten jouw paddestoeltjes?)

Mwa nog weinig te zien... misschien wel niks, alleen kleine dingetjes die best topjes zouden kunnen zijn :P. Als er over een paar dagen niks echt te zien is, is er wel wat mis denk. Sowieso moet het nog een week duren minimaal voordat de eerste batch klaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:56 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Mwa nog weinig te zien... misschien wel niks, alleen kleine dingetjes die best topjes zouden kunnen zijn :P. Als er over een paar dagen niks echt te zien is, is er wel wat mis denk. Sowieso moet het nog een week duren minimaal voordat de eerste batch klaar is.

Maak je maar geen zorgen, eens ze hun laten zien gaat het echt hard, ik herinner me nog dat het me steeds verbaasde hoe keihard die dingen kunnen groeien op een dagje tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:14 

Donateur

Jullie kweken paddo's? :D Vet!

Over anderhalve week mogen we weer aan de Q's. Ga maar gelijk weer een buisje 4-fmp erbij bestellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:21 

Waarschijnlijk deze vrijdag bij Fusion of Sound tour (een lage dosis) Groene Olifanten :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:23 

Donateur

Lekker! :drool: Moet wel een leip avondje worden gezien de line-up enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:28 

Ja, gaat zeker vet worden! :D

Neem niet te veel aangezien ik toch wat van die muziek wil meemaken ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Jullie kweken paddo's? :D Vet!

Over anderhalve week mogen we weer aan de Q's. Ga maar gelijk weer een buisje 4-fmp erbij bestellen :)

Zo'n alles in 1 kitje van de smartshop maar hoor. Beetje volgieten met water, laten staan, leeggieten en dan elke dag beetje water geven. Maarja als je t kweken wil noemen :P

Ben iig erg benieuwd... wss gaan we er half januari met een groepje lekker van vreten. Wordt mn 1e keer dus heb er zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:52 

Donateur

Dan kweek je toch of niet? :P
Lijkt me wel leip iig maar dat kan ik natuurlijk niet maken zolang ik nog thuis woon :lol:

@ Stefan, moet wel goed komen want je maakt op zich alles wel bewust mee, alleen zorgen dat je niet teveel met iedereen gaat ouwehoeren ;) Daardoor weet je de volgende dag namelijk niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:55 

Hardtraxxer

Ja zo een kit is echt vet.Heb er in totaal 450 gram van geoogst.Eerst een deel gewoon zo gegeten.Toen 260 gram laten drogen.Had daar zo een 25/26 gram over uiteindelijk.Vervolgens heel de boel gecrushed in een blender.En lekkere chocolade bonbons van gemaakt.Het was echt heerlijk.Je proeft dan helemaal niks van de paddos.Uiteindelijk hebben ik,darkbeatz en onze sloveense vrienden er in het vondelpark van genoten.Denk dat ik volgend jaar weer zo een kitje haal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:32 

dawasiknie schreef:
@ Stefan, moet wel goed komen want je maakt op zich alles wel bewust mee, alleen zorgen dat je niet teveel met iedereen gaat ouwehoeren ;) Daardoor weet je de volgende dag namelijk niks meer.

Zal dat eens proberen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:38 

Hardtraxx Elite

Op Qountdown aan de kristallen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:43 

Donateur

Mike-O schreef:

Foei :nono:
Was jij op Qlimax eigenlijk nuchter of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 00:15 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:

:loving: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 01:19 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:

Haha, wacht maar, zodra ze eenmaal beginnen te groeien gaat het als een speer!
Heb zelf ook een kit gehad, 2 jaar geleden.
Heeft bij mij 10 dagen geduurt voordat de 1e shrooms omhoog kwamen als kleine puntjes. De week daarna oogste ik paddenstoelen waar je eng van word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 11:38 

Hardtraxx Veteran

Aan de zijkant is er nu 1 topje heel duidelijk te zien :thumbsup: Wordt smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wordt smullen :drool:

Nou... Heb van iedereen gehoord die het gebruikt heeft dat het echt smerig is (misschien vat ik het te letterlijk op, haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 13:42 

Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:
PNXRMX schreef:

Nou... Heb van iedereen gehoord die het gebruikt heeft dat het echt smerig is (misschien vat ik het te letterlijk op, haha).

Idd :P Maarja, als ik ze droog, beetje in stukken hak en in een soepje gooi ofzo dan moet t wel goedkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 13:45 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
NandoHS schreef:
PNXRMX schreef:

Idd :P Maarja, als ik ze droog, beetje in stukken hak en in een soepje gooi ofzo dan moet t wel goedkomen :)

wat moet heel smerig zijn??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:08 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
NandoHS schreef:
PNXRMX schreef:

haha daar kan de champion soep van de c1000 niet aan tippen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:08 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
NandoHS schreef:
PNXRMX schreef:

haha daar kan de champion soep van de c1000 niet aan tippen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:22 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
PNXRMX schreef:

Haha ze hebben niet gelogen, vooral vers zijn die dingen zo vreselijk smerig. Maar inderdaad gedroogd en in een soepje zijn ze we te doen, kippensoep is aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:27 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
NandoHS schreef:
PNXRMX schreef:

Haha ze hebben niet gelogen, vooral vers zijn die dingen zo vreselijk smerig. Maar inderdaad gedroogd en in een soepje zijn ze we te doen, kippensoep is aanrader.

wat om paddo's in te doen??...die dingen zijn echt niet te eten maar effect :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 14:29 

Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
wat om paddo's in te doen??...die dingen zijn echt niet te eten maar effect :thumbsup:

Jeps om paddo's in te doen, die soep krijgt wel een ontzettend smerige blauwe kleur ervan, maar je proeft ze wel nog maar amper gelukkig. Volgende week 4-Aco-DMT waarschijnlijk uitproberen, ik doop het tot paddopoeder :D
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen