Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 19:03 

Hardtraxx Veteran

Haha wtf, 327 pagina's
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 19:17 

Donateur

Mol schreef:
Daar zijn jullie ~200 pagina's terug ook al voor gewaarschuwd door meerdere mensen :P

Echt he, en dan nog een "mededeling" plaatsen. Nog steeds aandacht te kort ofzo?

Maatje van mij is gisteren gepakt op Thunderdome. Gooide er net een p-tje in, bam beveiliging er op af.
4 pillen op zak: 270 euro, nachtje in de cel en dagvaarding.
Welkom in ons oh zo tolernate Nederland :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 19:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Daar zijn jullie ~200 pagina's terug ook al voor gewaarschuwd door meerdere mensen :P

Echt he, en dan nog een "mededeling" plaatsen. Nog steeds aandacht te kort ofzo?

Maatje van mij is gisteren gepakt op Thunderdome. Gooide er net een p-tje in, bam beveiliging er op af.

:oh: das echt wel balen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 19:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Attentie drugsliefhebbers,

Gisteren is er iets voorgevallen bij Fusion of Dance, waardoor Robert en ik besloten hebben ons voorlopig te onthouden van posts in het door ons zo geliefde drugstopic. Het WTF moment van het jaar hebben wij daar gewoon beleefd. Als midden op de avond een totaal onbekend iemand die geen enkele connectie heeft met Hardtraxx, op je af komt lopen met de vraag of wij Robert en Chukkels waren, omdat hij ons herkende vanuit dit topic, waar hij af en toe keek, dan weten zelfs wij dat we de afgelopen tijd iets te ver zijn gegaan. Het gaat bij ons van anoniem naar bekend en naar zelfs berucht, en dat is iets wat we de komende tijd willen voorkomen. Daarom zullen wij ons onthouden van verdere posts in het drugstopic tot nader order.

Wij vragen hierbij voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Robert en Christian

Sorry maar het enige wat ik kan doen is jullie uitlachen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 19:53 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Als midden op de avond een totaal onbekend iemand die geen enkele connectie heeft met Hardtraxx, op je af komt lopen met de vraag of wij Robert en Chukkels waren, omdat hij ons herkende vanuit dit topic

Hoe kan die nu geen connectie hebben met hardtraxx, en toch jullie kennen van dit topic? :/ Maar boeien, wat maakt het in godsnaam uit dat iemand hier actief is of jullie hiervan herkend. Mensen wat dit topic zo volgen gebruiken zowiezo zelf ook. Nu is het natuurlijk wel goed om gewoon het gebruik wat in de hand te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 21:24 

Hardtraxxer

Hier is hij dan. De persoon die jullie aansprak. Wederom neemt hij een kijkje op dit forum...oei oei. Ik stond met mijn maten inderdaad bij Megabase en jullie (Robert en Christian) stonden al een tijdje vlak achter ons en toen sprak 1 van jullie mij aan: 'ligt het aan mij of is het geluid hier niet best'. Nou goed, wat mij opviel was dat ik iemand herkende van een foto hier op dit forum inderdaad. En ik confronteerde jullie hiermee, misschien niet erg slim van mij & ik had kunnen verwachten dat jullie zouden denken: WTF. Maargoed, ik zei het gewoon (had zelf ook al de nodige biertjes op).
Maar waarom kijk ik dan op dit forum? Puur nieuwsgierigheid. Geloof het of niet, ik heb zelf nog nooit drugs gebruikt (oke, vaak genoeg jointjes). Vermaak me altijd uitstekend zonder en mensen die wel gebruiken moet dat zelf weten, geen probleem. Maargoed! Ik heb ooit eens uit nieuwsgierigheid 10 pagina's gelezen op dit forum waarbij ik dus ook een foto tegen kwam. En gek genoeg herkende ik dus gisteren een van jullie van die foto.
Totaal geen connectie met hardtraxx? Onzin. Inderdaad, ik ben vrijwel niet actief op het forum maar ik kijk vaak genoeg op de site voor informatie/releases etc. Maar discussie op het forum? Nee, af en toe een reactie maar meer niet.
Btw, het is gewoon niet slim om foto's van jezelf op dit forum te plaatsen en ik snap dus goed dat mensen lachen om het voorval van gister!
Ik ben hier snel weer weg! Groeten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 22:35 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Iemand ervaring met witte mitsubishi's ?

Er zijn witte mitsu's met mdma in geweest een tijdje terug dacht ik, maar ik zou ze links laten liggen. Zijn genoeg pillen op de markt waar geen vervuilde van zijn.

Okey heb je advies maar opgevolgd en ze laten schieten en tot mijn verbazing heb ik gister wat witte ffwd's kunnen krijgen <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 22:46 

Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:
Hier is hij dan. De persoon die jullie aansprak. Wederom neemt hij een kijkje op dit forum...oei oei. Ik stond met mijn maten inderdaad bij Megabase en jullie (Robert en Christian) stonden al een tijdje vlak achter ons en toen sprak 1 van jullie mij aan: 'ligt het aan mij of is het geluid hier niet best'. Nou goed, wat mij opviel was dat ik iemand herkende van een foto hier op dit forum inderdaad. En ik confronteerde jullie hiermee, misschien niet erg slim van mij & ik had kunnen verwachten dat jullie zouden denken: WTF. Maargoed, ik zei het gewoon (had zelf ook al de nodige biertjes op).
Maar waarom kijk ik dan op dit forum? Puur nieuwsgierigheid. Geloof het of niet, ik heb zelf nog nooit drugs gebruikt (oke, vaak genoeg jointjes). Vermaak me altijd uitstekend zonder en mensen die wel gebruiken moet dat zelf weten, geen probleem. Maargoed! Ik heb ooit eens uit nieuwsgierigheid 10 pagina's gelezen op dit forum waarbij ik dus ook een foto tegen kwam. En gek genoeg herkende ik dus gisteren een van jullie van die foto.
Totaal geen connectie met hardtraxx? Onzin. Inderdaad, ik ben vrijwel niet actief op het forum maar ik kijk vaak genoeg op de site voor informatie/releases etc. Maar discussie op het forum? Nee, af en toe een reactie maar meer niet.
Btw, het is gewoon niet slim om foto's van jezelf op dit forum te plaatsen en ik snap dus goed dat mensen lachen om het voorval van gister!
Ik ben hier snel weer weg! Groeten!!

Haha zo heb ik Mol ook ontmoet ongeveer. Hij stapte op XQ holland op me af gewoon uit vriendelijkheid dat hij mij volgens hem wel vaker op de parties zag.
Toen hij zei dat hij Mol heette, herkende ik ineens zijn gezicht van (toen nog) zijn avatar met die peuk in zn muil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:05 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Mol schreef:

Word ik wel een beetje misselijk van idd, zulke verhalen :sick: Echt totaal ongepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 09:26 

Donateur

dawasiknie schreef:
Mol schreef:

so dan!! flink klote ouwe. :mad:

Citaat:
Lik-op-stukbeleid tijdens Thunderdome

ROTTERDAM - Op het muziekevenement Thunderdome in de Utrechtse Jaarbeurs zijn zaterdagnacht 54 personen aangehouden. In de meeste gevallen ging het om drugsbezit, meldt het Openbaar Ministerie.

Het OM in Utrecht hanteerde een lik-op-stukbeleid en nam nog dezelfde nacht in 47 gevallen een beslissing over de overtredingen.

Van de aangehouden feestgangers hebben er 26 direct hun boete betaald, twaalf personen moeten in februari voor de rechter verschijnen. Een verdachte zit nog vast op verdenking van handel in verdovende middelen.

Een paar van de aangehouden hardcoreliefhebbers gingen vrijuit omdat zij maar een kleine hoeveelheid drugs bij zich hadden. In totaal is zaterdagnacht voor 7115 euro aan boetes betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 09:42 

Hardtraxx Elite

Aardig trieste bedoening inderdaad, goed bezig daar in Utrecht en Arnhem met hun belachelijk beleid waarbij de onschuldige feestvierders bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 10:08 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Aardig trieste bedoening inderdaad, goed bezig daar in Utrecht en Arnhem met hun belachelijk beleid waarbij de onschuldige feestvierders bestraft worden.

Het is wel stilletjes hier he john, zonder robert en chris :/ :D
volgens mij waren ze onder invloed toen ze dat schreefde over dat ze hier niet meer kwamen, :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 10:13 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:

volgens mij waren ze onder invloed toen ze dat schreefde over dat ze hier niet meer kwamen, :$

Jij ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 10:15 

Donateur

Dakpan schreef:
Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:

volgens mij waren ze onder invloed toen ze dat hebben geschreven over dat ze hier niet meer kwamen, :$

Jij ook :P

haha ja sorry :P , heb me havo met een 4 voor nederlands afgesloten :P :lol:
dus ik maak geregeld fouten, snap dr geen drol van :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 10:19 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Nu je het zegt ja. Eindelijk nieuws gehoord van mijn vorige supplier :( Is dus zoals ik vermoedde opgepakt met een grote hoeveelheid op zak, gaat de eerste jaren niet vrijkomen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 10:24 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Nu je het zegt ja. Eindelijk nieuws gehoord van mijn vorige supplier :( Is dus zoals ik vermoedde opgepakt met een grote hoeveelheid op zak, gaat de eerste jaren niet vrijkomen. :x

:oh:
op een feest? , of gewoon op straat? en wat is voor jou ogen een grote hoeveelheid :oh:

sorri ben ff nieuwschierig! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 11:27 

Hardtraxxer

Ik denk dat ik ook wel een aantal eruit kan pikken op een feest inderdaad, terwijl ik ook niet actief ben op dit forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:38 

Donateur

Gewoon op straat lijkt me niet als je een paar jaar vast moet zitten.
Hoewel t is in België, daar zijn ze denk ik een stuk strenger.

Als ik gepakt zou worden zou ik iig niet akkoord gaan met zo'n boete, dan maar even vastzitten en voor de rechter verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:40 

Kevin-Raw schreef:

is ook niet zo heel erg verkeerd, nu is het eindelijk mogelijk dit topic te volgen zonder 200x per dag te checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:45 

Donateur

dawasiknie schreef:
Gewoon op straat lijkt me niet als je een paar jaar vast moet zitten.
Hoewel t is in België, daar zijn ze denk ik een stuk strenger.

Als ik gepakt zou worden zou ik iig niet akkoord gaan met zo'n boete, dan maar even vastzitten en voor de rechter verschijnen.

Hoezo dat dan daan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:55 

Donateur

Omdat ik niet akkoord ga met een veel te hoge boete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 13:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Attentie drugsliefhebbers,

Gisteren is er iets voorgevallen bij Fusion of Dance, waardoor Robert en ik besloten hebben ons voorlopig te onthouden van posts in het door ons zo geliefde drugstopic. Het WTF moment van het jaar hebben wij daar gewoon beleefd. Als midden op de avond een totaal onbekend iemand die geen enkele connectie heeft met Hardtraxx, op je af komt lopen met de vraag of wij Robert en Chukkels waren, omdat hij ons herkende vanuit dit topic, waar hij af en toe keek, dan weten zelfs wij dat we de afgelopen tijd iets te ver zijn gegaan. Het gaat bij ons van anoniem naar bekend en naar zelfs berucht, en dat is iets wat we de komende tijd willen voorkomen. Daarom zullen wij ons onthouden van verdere posts in het drugstopic tot nader order.

Wij vragen hierbij voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Robert en Christian

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 13:17 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Met een beetje pech krijg je zelfs zo een boete en mag je nog een nachtje in de cel blijven. Ik vraag me trouwens af hoe ze dat met Buitenlanders doen op een feest? Wat als je als buitenlander gepakt word met pakweg 3 pilletjes en je niet zo een geld op zak hebt. Ze kunnen je dan al niet veel meer doen buiten een nachtje vasthouden volgens mij. Trouwens Daan, ze zijn niet strenger op dealers in België als in Nederland hoor, het is trouwens een Nederlander waar het over ging. Maar het zal wel over een grote hoeveelheid gaan ja (tellen in kg vermoed ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 13:19 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Met een beetje pech krijg je zelfs zo een boete en mag je nog een nachtje in de cel blijven. Ik vraag me trouwens af hoe ze dat met Buitenlanders doen op een feest? Wat als je als buitenlander gepakt word met pakweg 3 pilletjes en je niet zo een geld op zak hebt. Ze kunnen je dan al niet veel meer doen buiten een nachtje vasthouden volgens mij. Trouwens Daan, ze zijn niet strenger op dealers in België als in Nederland hoor, het is trouwens een Nederlander waar het over ging. Maar het zal wel over een grote hoeveelheid gaan ja (tellen in kg vermoed ik).

Zou sowieso al niet een al te goed gevoel hebben wanneer ik zoveel drugs in huis had/bij me had. Natuurlijk is er maar een klein risico dat je gepakt wordt, maar als je gepakt wordt ben je wel flink de lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 13:23 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Zou sowieso al niet een al te goed gevoel hebben wanneer ik zoveel drugs in huis had/bij me had. Natuurlijk is er maar een klein risico dat je gepakt wordt, maar als je gepakt wordt ben je wel flink de lul.

Nee inderdaad. Worden volgens mij best wel regelmatig mensen gepakt, jammer dat je daar nooit wat van leest in de krant ofzo.
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen