HardstyleLover90 schreef:
Hier is hij dan. De persoon die jullie aansprak. Wederom neemt hij een kijkje op dit forum...oei oei. Ik stond met mijn maten inderdaad bij Megabase en jullie (Robert en Christian) stonden al een tijdje vlak achter ons en toen sprak 1 van jullie mij aan: 'ligt het aan mij of is het geluid hier niet best'. Nou goed, wat mij opviel was dat ik iemand herkende van een foto hier op dit forum inderdaad. En ik confronteerde jullie hiermee, misschien niet erg slim van mij & ik had kunnen verwachten dat jullie zouden denken: WTF. Maargoed, ik zei het gewoon (had zelf ook al de nodige biertjes op).
Maar waarom kijk ik dan op dit forum? Puur nieuwsgierigheid. Geloof het of niet, ik heb zelf nog nooit drugs gebruikt (oke, vaak genoeg jointjes). Vermaak me altijd uitstekend zonder en mensen die wel gebruiken moet dat zelf weten, geen probleem. Maargoed! Ik heb ooit eens uit nieuwsgierigheid 10 pagina's gelezen op dit forum waarbij ik dus ook een foto tegen kwam. En gek genoeg herkende ik dus gisteren een van jullie van die foto.
Totaal geen connectie met hardtraxx? Onzin. Inderdaad, ik ben vrijwel niet actief op het forum maar ik kijk vaak genoeg op de site voor informatie/releases etc. Maar discussie op het forum? Nee, af en toe een reactie maar meer niet.
Btw, het is gewoon niet slim om foto's van jezelf op dit forum te plaatsen en ik snap dus goed dat mensen lachen om het voorval van gister!
Ik ben hier snel weer weg! Groeten!!
Haha zo heb ik Mol ook ontmoet ongeveer. Hij stapte op XQ holland op me af gewoon uit vriendelijkheid dat hij mij volgens hem wel vaker op de parties zag.
Toen hij zei dat hij Mol heette, herkende ik ineens zijn gezicht van (toen nog) zijn avatar met die peuk in zn muil